c
2021
Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC
Základní údaje
Originální název
Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Název česky
Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Název anglicky
Marketing management of companies - discourse of business practice: Implementation analyzes - case studies - examples and instructions.
Autoři
PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC
Vydání
3. přepracované a doplněné v. Praha, od s. 1-91, 91 s. EDUCOpress, 2021
Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Další údaje
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
marketing, analýzy, výzkum, marketingový mix, digitální marketing, marketingové plánování
Klíčová slova anglicky
marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning
V originále
Podíl marketingu na úspěchu podniku, resp. jeho hlavní současná funkce jako nástroje řízení podniků, je v hledání aktuálních potřeb, přání, očekávání a tužeb zákazníků, ve schopnosti podniku využívat trendové marketingové technologie při jejich uspokojování. V nabídce přidané hodnoty, ve vytvoření jedinečné, neopakovatelné konkurenční výhody. Vede k novému způsobu marketingového řízení podniků při vytváření produkce (výroby či služeb) odpovídající moderním trendům životního stylu zákazníků.
Anglicky
The share of marketing in the success of the company, resp. Its main current function as a business management tool is in the search for current needs, wishes, expectations and desires of customers, in the company's ability to use trendy marketing technologies in meeting them. In the offer of added value, in the creation of a unique, unrepeatable competitive advantage. It leads to a new way of marketing management of companies in creating production (production or services) corresponding to modern lifestyle trends of customers.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 01:03