s 2021

Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online)

PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online)

Název česky

Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online)

Název anglicky

Family business: Intergenerational milestones and generators of their value, Proceedings of an international scientific conference. (online)

Autoři

PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ

Vydání

1. vyd. Praha, od s. 1 - 78, 78 s. 2021

Nakladatel

Vysoká škola finanční a správní, a.s., SCIENCEpress

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7408-232-0

Klíčová slova česky

rodinnost, společenské vnímání rodinného podnikání, vitalita, rodinná farma, mezilidské vztahy na pracovišti, dědictví, nehmotné kulturní vlastnictví, kvalita, ochrana duševního vlastnictví

Klíčová slova anglicky

family, social perception of family business, vitality, family farm, interpersonal relations at the workplace, heritage, intangible cultural property, quality, protection of intellectual property

Štítky

AR 2021-2022, POZNÁMKA

Návaznosti

TL02000434, projekt VaV.
Změněno: 2. 11. 2021 09:12, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG EN

V originále

Problematika rodinného podnikání patří mezi intenzivně sledované oblasti výzkumu. Zároveň se jedná o problematiku s nezanedbatelným dopadem na ekonomické a sociální prostředí, tedy o téma s vysokou společenskou relevancí. Téma je vhodné a potřebné, ale je velmi náročné vzhledem ke své interdisciplinaritě, šíři. V akademické oblasti se téma rodinného podnikání objevilo na počátku 80. let 20. století. V 90. letech 20. století se stal výzkum rodinných podniků samostatnou multidisciplinární oblastí. Výzkumy se zaměřovaly na řadu paradoxů, nacházely se na rozhraní různých vědních oborů, kombinovaly ekonomické, manažerské, sociologické, psychologické, historické problematiky a mnoho dalších. Jedinečná povaha rodinných podniků dala příležitost klást mnoho zajímavých výzkumných otázek

Anglicky

The issue of family business is one of the intensively monitored areas of research. At the same time, it is an issue with a significant impact on the economic and social environment, ie on a topic of high social relevance. The topic is appropriate and necessary, but it is very demanding due to its interdisciplinarity, breadth. In the academic field, the topic of family business appeared in the early 1980s. In the 1990s, family business research became an independent multidisciplinary field. Research has focused on a number of paradoxes, located at the interface of various disciplines, combining economic, managerial, sociological, psychological, historical issues and many more. The unique nature of family businesses has given us the opportunity to ask many interesting research questions
Zobrazeno: 1. 11. 2024 03:03