PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 3. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 100 s. Edice EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-228-3. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody
Autoři PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC.
Vydání 3. vyd. Praha, 100 s. Edice EDUCOpress, 2021.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-228-3
Štítky AR 2021-2022, učebnice
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 4. 10. 2021 09:19.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:54