Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{9400, author = {Eisel, Juraj}, booktitle = {Efektivní poskytování zpětné vazby}, keywords = {Feedback, people management, good relationships, criticism, recognition, praise, motivation, feedback, reaction}, language = {cze}, title = {Efektivní poskytování zpětné vazby}, year = {2019} }
TY - SLIDE ID - 9400 AU - Eisel, Juraj PY - 2019 TI - Efektivní poskytování zpětné vazby KW - Feedback, people management, good relationships, criticism, recognition, praise, motivation, feedback, reaction N2 - Zpětná vazba je důležitý nástroj pro vedení lidí, ale i pro udržování dobrých vztahů. Zpětná vazba neznamená automaticky kritiku, zpětnou vazbu bychom měli poskytnout i pokud si myslíme, že druhý udělal něco dobře. Cílem přednášky bylo účastníky seznámit s poskytováním zpětné vazby a naučit je, jak se vyvarovat chyb jako vágnosti sdělení, přerušení toku komunikace (nejenom během komunikačního aktu, ale také po sdílení samém) nebo předjímání reakce příjemce (protože může způsobit pocit manipulace s příjemcem). Dále bylo cílem upozornit na skutečnost, že při přijímání zpětné vazby je nutné se vyvarovat špatných komunikačních návyků jako pesimistických očekávání (defenzivní chování příjemce zpětné vazby, který očekává kritiku), protiútoku (negativní reakce na nepříjemnou zpětnou vazbu, která vede k defenzivnímu postoji obou stran), pasivitě (pasivní příjem zpětné vazby vede k přehlížení aktivního vyhledávání zpětné vazby). ER -
EISEL, Juraj. Efektivní poskytování zpětné vazby (Effective provision of feedback). In \textit{Efektivní poskytování zpětné vazby}. 2019.
|