Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{9409, author = {Farkačová, Lenka}, article_location = {Praha}, article_number = {11}, keywords = {Personnel marketing, HR}, language = {cze}, issn = {0032-6208}, journal = {Práce a mzda}, title = {Personální marketing - využití marketingových principů v personalistice}, url = {https://www.praceamzda.cz/clanky/personalni-marketing-vyuziti-marketingovych-principu-v-personalistice}, volume = {2021}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 9409 AU - Farkačová, Lenka PY - 2021 TI - Personální marketing - využití marketingových principů v personalistice JF - Práce a mzda VL - 2021 IS - 11 SP - xx-xx EP - xx-xx PB - Wolters Kluwer ČR, a. s. SN - 00326208 KW - Personnel marketing, HR UR - https://www.praceamzda.cz/clanky/personalni-marketing-vyuziti-marketingovych-principu-v-personalistice N2 - Ač se to na první pohled nemusí zdát zřejmé, marketing má s řízením lidských zdrojů mnoho společného. Marketing usiluje o spokojeného zákazníka, který představuje alfu a omegu úspěchu činnosti a budoucnosti organizace. Není tak překvapením, že jsou v marketingu důsledně měřeny dopady marketingových aktivit v podobě CLV – celoživotní hodnota zákazníka apod. Marketingové techniky se postupem času brousí do dokonalosti a dokážou si tak hýčkat spokojeného zákazníka, který se stává loajální jistotou. Zároveň i v rámci teoretického marketingu je známo, že spokojený zaměstnanec obslouží zákazníka lépe než ten nespokojený. Ani marketingu tak řízení lidských zdrojů není cizí a zachází s pojmy jako interní a externí zákazník, přičemž pod pojmem interní zákazník je chápán právě zaměstnanec. Jaké konkrétní techniky tedy mohou pomoci v personalistice k dosažení hlavního cíle, jímž je dostatečné množství kvalitních a loajálních pracovníků, kteří zajistí potřeby organizace? ER -
FARKAČOVÁ, Lenka. Personální marketing - využití marketingových principů v personalistice. \textit{Práce a mzda}. Praha: Wolters Kluwer ČR, a. s., roč.~2021, č.~11, s.~xx-xx, 8 s. ISSN~0032-6208. 2021.
|