V 2021

STUDIE mezi rodinnými firmami, průzkum kvality rodinného podnikání (výzkumná zpráva).

HNILICA, Jiří a Naděžda PETRŮ

Základní údaje

Originální název

STUDIE mezi rodinnými firmami, průzkum kvality rodinného podnikání (výzkumná zpráva).

Název česky

STUDIE mezi rodinnými firmami, průzkum kvality rodinného podnikání (výzkumná zpráva).

Název anglicky

STUDIES among family businesses, family business quality survey (research report).

Autoři

HNILICA, Jiří a Naděžda PETRŮ

Vydání

1. vyd. Praha, 39 s. 2021

Nakladatel

VŠE, Centrum pro rodinné firmy

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

rodinné podnikání, kvalita, management, nástupnictví, správa majetku

Klíčová slova anglicky

family business, quality, management, succession, property management
Změněno: 7. 7. 2022 07:07, Bc. Jan Peterec

Anotace

V originále

Obecným posláním Národní ceny České republiky za kvalitu v rodinném podnikání je ocenit kvalitu v oblasti manažerských, ekonomicko-finančních a administrativně-psychologicko-právních aktivit, následně zviditelnit úspěšné české rodinné podniky. Přínosem pro účastníky je prostřednictvím individuální zpětné vazby získat hodnocení a doporučení nezávislé poroty pro rozvoj svého podnikání v budoucnu. Rodinné podniky získávají objektivní pohled na úroveň kvality svého podnikání a zejména ty oceněné by měly být podnikatelským vzorem pro ostatní podnikatelské subjekty. Prostřednictvím výstupů výzkumné zprávy je možno podpořit společenské povědomí o významu této formy podnikání, zvýšit prestiž rodinných podniků v očích široké veřejnosti, apelovat na atributy hodnot a podnikatelské etiky, podpořit sebevědomí nastupující generace při jejich cestě k budování konkurenceschopných rodinných podniků.

Anglicky

The general mission of the National Award of the Czech Republic for quality in family business is to recognize quality in the area of managerial, economic-financial and administrative-psychological-legal activities, and subsequently to raise the profile of successful Czech family businesses. The benefit for the participants is through individual feedback to obtain the evaluation and recommendations of an independent jury for the development of their business in the future. Family businesses gain an objective view of the level of quality of their business and especially the award-winning ones should be a business model for other business entities. Through the outputs of the research report it is possible to support social awareness of the importance of this form of business, increase the prestige of family businesses in the eyes of the general public, appeal to attributes of values and business ethics, support the confidence of the next generation on their way to building competitive family businesses.