J 2021

A Look Back at the Czechoslovak Family Business Day, which Included a Conference Entitled Family Business, Intergenerational Milestones and Generators of Value

PETRŮ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

A Look Back at the Czechoslovak Family Business Day, which Included a Conference Entitled Family Business, Intergenerational Milestones and Generators of Value

Název česky

Ohlédnutí za Česko-slovenským dnem rodinného podnikání, jehož součástí byla i konference s názvem Rodinné podnikání – Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty

Autoři

PETRŮ, Naděžda

Vydání

ACTA VŠFS, Praha, Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2021, 1802-792X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

DOI

http://dx.doi.org/10.37355/acta-2021/2-06

Klíčová slova česky

Rodinné podnikání, konference, Česká republika

Klíčová slova anglicky

Family business, conference, Czech Republic

Štítky

AR 2021-2022, nehodnoceno_nesplnuje_pozadavky

Návaznosti

TL02000434, projekt VaV.
Změněno: 22. 2. 2022 08:36, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG CZ

V originále

University of Finance and Administration has been researching the specifics of family business since 2014. The theory of family business should be able to distinguish family businesses from non-family businesses, it should respond to changes in the political, economic, social, technological, environmental environment, as well as to changes in the purchasing and consumption behaviour of customers, trends in the use of information and communication technologies in the theory and real practice of family businesses.

Česky

Vysoká škola finanční a správní se zabývá výzkumem specifik rodiny podnikání od roku 2014. Teorie rodinného podnikání by měla umět rozlišit rodinu podniků od nerodinných podniků, měla by reagovat na změny v politické, ekonomické, sociální, technologické, environmentální prostředí, jakož i na změny v nákupní a spotřební chování zákazníků, trendy ve využívání informací a komunikačních technologií v teorii a reálné praxi rodinných firem.
Zobrazeno: 2. 11. 2024 00:14