SVOBODOVÁ, Kristýna a Václav KUPEC. Moderní aplikace marketingové komunikace. In Jan Horecký, Lenka Sochorová. Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně. Brno: Právní institut. s. 101-110, 308 s. ISBN 978-80-908357-0-2. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní aplikace marketingové komunikace
Název česky Moderní aplikace marketingové komunikace
Název anglicky Application of Modern Marketing Communication
Autoři SVOBODOVÁ, Kristýna (203 Česká republika, garant) a Václav KUPEC (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně, od s. 101-110, 308 s. 2021.
Nakladatel Právní institut
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/04274644:_____/21:#0000832
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-908357-0-2
Klíčová slova česky komunikace; management; marketing; média; on-line
Klíčová slova anglicky communication; management; marketing; media; on-line
Štítky AR 2021-2022, odmeny_2022, POZNÁMKA, RIV_2022, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Pavlína Ondrová, učo 17661. Změněno: 22. 3. 2022 13:41.
Anotace
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.
Anotace anglicky
Marketing communication is an important element in business management. The aim of the paper is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company. The application part deals with the current marketing communication of the selected company and on the basis of observations are designed modern marketing tools for market communication. By applying modern marketing communication to a selected company, the management can be helped to achieve not only greater competitiveness in the market, but also more effective communication with the market.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:31