SVOBODOVÁ, Kristýna and Václav KUPEC. Moderní aplikace marketingové komunikace (Application of Modern Marketing Communication). In Jan Horecký, Lenka Sochorová. Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně. Brno: Právní institut. p. 101-110, 308 pp. ISBN 978-80-908357-0-2. 2021.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Moderní aplikace marketingové komunikace
Name in Czech Moderní aplikace marketingové komunikace
Name (in English) Application of Modern Marketing Communication
Authors SVOBODOVÁ, Kristýna (203 Czech Republic, guarantor) and Václav KUPEC (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition Brno, Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně, p. 101-110, 308 pp. 2021.
Publisher Právní institut
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50204 Business and management
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
WWW URL
RIV identification code RIV/04274644:_____/21:#0000832
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-908357-0-2
Keywords (in Czech) komunikace; management; marketing; média; on-line
Keywords in English communication; management; marketing; media; on-line
Tags AR 2021-2022, odmeny_2022, POZNÁMKA, RIV_2022, xD2
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Pavlína Ondrová, učo 17661. Changed: 22/3/2022 13:41.
Abstract
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.
Abstract (in English)
Marketing communication is an important element in business management. The aim of the paper is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company. The application part deals with the current marketing communication of the selected company and on the basis of observations are designed modern marketing tools for market communication. By applying modern marketing communication to a selected company, the management can be helped to achieve not only greater competitiveness in the market, but also more effective communication with the market.
PrintDisplayed: 29/3/2024 13:36