PETRŮ, Naděžda. Průběžná výzkumná zpráva z pilotní fáze výzkumu Odolná rodinná firma 2022. 1. vyd. Praha: Asociace rodinných firem. 22 s. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Průběžná výzkumná zpráva z pilotní fáze výzkumu Odolná rodinná firma 2022
Název česky Průběžná výzkumná zpráva z pilotní fáze výzkumu Odolná rodinná firma 2022
Název anglicky Interim research report from the pilot phase of the research Durable family business 2022
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání 1. vyd. Praha, 22 s. 2022.
Nakladatel Asociace rodinných firem
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky rodinná firma, vzdělávání, odolnost, rizika, SWOT
Klíčová slova anglicky family business, education, resilience, risks, SWOT
Štítky AR 2021-2022
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 3. 6. 2022 10:11.
Anotace
Cílem Průzkumu odolnosti rodinných firem je Vyhodnotit reálnou odolnost českých rodinných firem vůči nepředvídaným událostem a tržním výzvám. Pojmenovat faktory, které pozitivně i negativně ovlivňují udržitelnou odolnost rodinných firem. Zjistit konkrétní potřeby pro rozvoj podnikání a odolnosti rodinných firem. Poskytnout účastníkům jedinečnou zpětnou vazbu, návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení stávající odolnosti právě jejich podniku. Nabídnout rodinným firmám vzdělávací aktivity pro zvýšení odolnosti jejich podnikání. Vyhodnocení těchto oblastí je provedeno v této výzkumné zprávě z pilotní fáze výzkumu.
Anotace anglicky
The aim of the Survey of the Resilience of Family Firms is to evaluate the real resilience of Czech family firms to unforeseen events and market challenges. Name the factors that positively and negatively affect the sustainable resilience of family businesses. Identify specific needs for business development and resilience of family businesses. Provide participants with unique feedback, suggestions and recommendations to increase the existing resilience of their company. Offer family businesses educational activities to increase the resilience of their business. An evaluation of these areas is made in this research report from the pilot phase of the research
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:50