Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2010

    1. MAJERIK, Petr. Česká republika versus Francie 1:1. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 12, s. 34-34. ISSN 1801-4488. 2010.
    2. MAJERIK, Petr. Dejte o své firmě vědět. In Workshop Fresh Marketingu. 2010.
    3. MAJERIK, Petr. Jak chutná moc ve 21. století. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 11, s. 36-36. ISSN 1801-4488. 2010.
    4. MAJERIK, Petr. Kreativní kampaně nepatří jen na internet. Fresh Marketing. VII+VIII, s. 8-10. ISSN 1801-4488. 2010.
    5. MAJERIK, Petr. Krize si žádá výběrová řízení. Fresh Marketing. č. 2. ISSN 1801-4488. 2010.
    6. MAJERIK, Petr. Marketing cestovního ruchu po česku. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 10, s. 32-32. ISSN 1801-4488. 2010.
    7. MAJERIK, Petr. Není průměr jako průměr. Fresh Marketing. IV, s. 32-32. ISSN 1801-4488. 2010.
    8. MAJERIK, Petr. Netradiční využití tradičních médií aneb Mediální kreativita jako spása klasických médií. In Marketing Trend 2010 - Chytrá řešení v těžké době. 2010.
    9. MAJERIK, Petr. Odhady vývoje výdajů do reklamy. In Ekonomika touhy a filozofie reklamy. 2010.
    10. MAJERIK, Petr. Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady. In (KO)MÉDIA. 2010.
    11. MAJERIK, Petr. Poraďme se, co s krizí. In Prezentace na Strategické snídani časopisu Strategie. 2010.
    12. MAJERIK, Petr. Prezentace na semináři Product placement společnosti Media Master. 2010.
    13. MAJERIK, Petr. Příprava kampaně: důvěřuj, ale prověřuj. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 9, s. 30-30. ISSN 1801-4488. 2010.
    14. MAJERIK, Petr. Příprava reklamní kampaně v 8 krocích. Fresh Marketing. III, s. 8-11. ISSN 1801-4488. 2010.
    15. MAJERIK, Petr. Reportování se hodí i pro menší firmy. Fresh Marketing. III, s. 30. ISSN 1801-4488. 2010.
    16. MAJERIK, Petr. Velká bouře na trhu práce. Fresh Marketing. VI, s. 34-34. ISSN 1801-4488. 2010.
    17. MAJERIK, Petr. Všudypřítomné zkracování. Fresh Marketing. V. ISSN 1801-4488. 2010.
    18. MAJERIK, Petr. Vytrácí se genius loci? Fresh Marketing. VII+VIII, s. 38-38. ISSN 1801-4488. 2010.
    19. MAJERIK, Petr. Využijte ve svůj prospěch nové trendy v mediálním plánování. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 11, s. 19-21, 2 s. ISSN 1801-4488. 2010.

    2009

    1. MAJERIK, Petr. Před přípravou kampaně si posviťte na média. Fresh Magazine. č. 12, s. 18-21. ISSN 1801-4488. 2009.
    2. MAJERIK, Petr. Vedení semináře. In Základy mediálního plánování pro CEAAI (Central European Art and Advertising Institute). 2009.
    3. MAJERIK, Petr. Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů). In FORUM MEDIA. 2009.

    2008

    1. MAJERIK, Petr. Jak komunikovat v době krize. Strategie. roč. 2008, č. 11, s. 38-38. ISSN 1210-3756. 2008.
    2. MAJERIK, Petr. Mediální audit jako motivace pro agentury. Fresh Magazine. roč. 2008, č. 10, s. 18-18. ISSN 1801-4488. 2008.
    3. MAJERIK, Petr. Rozhodující kritéria pro výběr vhodného vzdělávacího programu. Strategie. roč. 2008, č. 9, s. 41-41. ISSN 1210-3756. 2008.
    4. MAJERIK, Petr. Vyrůstá nové Arboretum? Strategie. roč. 2008, č. 10, s. 27-27. ISSN 1210-3756. 2008.
    5. MAJERIK, Petr. Využití TV metrů pro mediální plánování. Fresh Magazine. roč. 2008, č. 11, s. 24-24. ISSN 1801-4488. 2008.

    2007

    1. MAJERIK, Petr. Česko v roce 2008. Strategie. roč. 2007, č. 1. ISSN 1210-3756. 2007.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 29. 3. 2024 09:42