Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2010

  1. MAJERIK, Petr. Česká republika versus Francie 1:1. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., 2010, roč. VI, č. 12, s. 34-34. ISSN 1801-4488.
  2. MAJERIK, Petr. Dejte o své firmě vědět. In Workshop Fresh Marketingu. 2010.
  3. MAJERIK, Petr. Jak chutná moc ve 21. století. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., 2010, roč. VI, č. 11, s. 36-36. ISSN 1801-4488.
  4. MAJERIK, Petr. Kreativní kampaně nepatří jen na internet. Fresh Marketing. 2010, VII+VIII, s. 8-10. ISSN 1801-4488.
  5. MAJERIK, Petr. Krize si žádá výběrová řízení. Fresh Marketing. 2010, č. 2. ISSN 1801-4488.
  6. MAJERIK, Petr. Marketing cestovního ruchu po česku. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., 2010, roč. VI, č. 10, s. 32-32. ISSN 1801-4488.
  7. MAJERIK, Petr. Není průměr jako průměr. Fresh Marketing. 2010, IV, s. 32-32. ISSN 1801-4488.
  8. MAJERIK, Petr. Netradiční využití tradičních médií aneb Mediální kreativita jako spása klasických médií. In Marketing Trend 2010 - Chytrá řešení v těžké době. 2010.
  9. MAJERIK, Petr. Odhady vývoje výdajů do reklamy. In Ekonomika touhy a filozofie reklamy. 2010.
  10. MAJERIK, Petr. Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady. In (KO)MÉDIA. 2010.
  11. MAJERIK, Petr. Poraďme se, co s krizí. In Prezentace na Strategické snídani časopisu Strategie. 2010.
  12. MAJERIK, Petr. Prezentace na semináři Product placement společnosti Media Master. 2010.
  13. MAJERIK, Petr. Příprava kampaně: důvěřuj, ale prověřuj. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., 2010, roč. VI, č. 9, s. 30-30. ISSN 1801-4488.
  14. MAJERIK, Petr. Příprava reklamní kampaně v 8 krocích. Fresh Marketing. 2010, III, s. 8-11. ISSN 1801-4488.
  15. MAJERIK, Petr. Reportování se hodí i pro menší firmy. Fresh Marketing. 2010, III, s. 30. ISSN 1801-4488.
  16. MAJERIK, Petr. Velká bouře na trhu práce. Fresh Marketing. 2010, VI, s. 34-34. ISSN 1801-4488.
  17. MAJERIK, Petr. Všudypřítomné zkracování. Fresh Marketing. 2010, V. ISSN 1801-4488.
  18. MAJERIK, Petr. Vytrácí se genius loci? Fresh Marketing. 2010, VII+VIII, s. 38-38. ISSN 1801-4488.
  19. MAJERIK, Petr. Využijte ve svůj prospěch nové trendy v mediálním plánování. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., 2010, roč. VI, č. 11, s. 19-21, 2 s. ISSN 1801-4488.
  20. 2009

  21. MAJERIK, Petr. Před přípravou kampaně si posviťte na média. Fresh Magazine. 2009, č. 12, s. 18-21. ISSN 1801-4488.
  22. MAJERIK, Petr. Vedení semináře. In Základy mediálního plánování pro CEAAI (Central European Art and Advertising Institute). 2009.
  23. MAJERIK, Petr. Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů). In FORUM MEDIA. 2009.
  24. 2008

  25. MAJERIK, Petr. Jak komunikovat v době krize. Strategie. 2008, roč. 2008, č. 11, s. 38-38. ISSN 1210-3756.
  26. MAJERIK, Petr. Mediální audit jako motivace pro agentury. Fresh Magazine. 2008, roč. 2008, č. 10, s. 18-18. ISSN 1801-4488.
  27. MAJERIK, Petr. Rozhodující kritéria pro výběr vhodného vzdělávacího programu. Strategie. 2008, roč. 2008, č. 9, s. 41-41. ISSN 1210-3756.
  28. MAJERIK, Petr. Vyrůstá nové Arboretum? Strategie. 2008, roč. 2008, č. 10, s. 27-27. ISSN 1210-3756.
  29. MAJERIK, Petr. Využití TV metrů pro mediální plánování. Fresh Magazine. 2008, roč. 2008, č. 11, s. 24-24. ISSN 1801-4488.
  30. 2007

  31. MAJERIK, Petr. Česko v roce 2008. Strategie. 2007, roč. 2007, č. 1. ISSN 1210-3756.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 23. 1. 2021 17:55