Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2010

    1. MAJERIK, Petr. Česká republika versus Francie 1:1. Online. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 12, s. 34-34. ISSN 1801-4488
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 8. 2011 11:01.
    2. MAJERIK, Petr. Dejte o své firmě vědět. Online. In Workshop Fresh Marketingu
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 10:08.
    3. MAJERIK, Petr. Jak chutná moc ve 21. století. Online. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 11, s. 36-36. ISSN 1801-4488
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 8. 2011 10:58.
    4. MAJERIK, Petr. Kreativní kampaně nepatří jen na internet. Online. Fresh Marketing. VII+VIII, s. 8-10. ISSN 1801-4488
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:47.
    5. MAJERIK, Petr. Krize si žádá výběrová řízení. Online. Fresh Marketing. č. 2. ISSN 1801-4488
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:18.
    6. MAJERIK, Petr. Marketing cestovního ruchu po česku. Online. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 10, s. 32-32. ISSN 1801-4488
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 8. 2011 10:57.
    7. MAJERIK, Petr. Není průměr jako průměr. Online. Fresh Marketing. IV, s. 32-32. ISSN 1801-4488
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:37.
    8. MAJERIK, Petr. Netradiční využití tradičních médií aneb Mediální kreativita jako spása klasických médií. Online. In Marketing Trend 2010 - Chytrá řešení v těžké době
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 10:09.
    9. MAJERIK, Petr. Odhady vývoje výdajů do reklamy. Online. In Ekonomika touhy a filozofie reklamy
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 8. 2011 11:04.
    10. MAJERIK, Petr. Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady. Online. In (KO)MÉDIA
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 8. 2011 11:03.
    11. MAJERIK, Petr. Poraďme se, co s krizí. Online. In Prezentace na Strategické snídani časopisu Strategie
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 10:07.
    12. MAJERIK, Petr. Prezentace na semináři Product placement společnosti Media Master. Online
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 10:05.
    13. MAJERIK, Petr. Příprava kampaně: důvěřuj, ale prověřuj. Online. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 9, s. 30-30. ISSN 1801-4488
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 8. 2011 10:57.
    14. MAJERIK, Petr. Příprava reklamní kampaně v 8 krocích. Online. Fresh Marketing. III, s. 8-11. ISSN 1801-4488
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:24.
    15. MAJERIK, Petr. Reportování se hodí i pro menší firmy. Online. Fresh Marketing. III, s. 30. ISSN 1801-4488
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:26.
    16. MAJERIK, Petr. Velká bouře na trhu práce. Online. Fresh Marketing. VI, s. 34-34. ISSN 1801-4488
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:44.
    17. MAJERIK, Petr. Všudypřítomné zkracování. Online. Fresh Marketing. V. ISSN 1801-4488
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:41.
    18. MAJERIK, Petr. Vytrácí se genius loci?. Online. Fresh Marketing. VII+VIII, s. 38-38. ISSN 1801-4488
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:58.
    19. MAJERIK, Petr. Využijte ve svůj prospěch nové trendy v mediálním plánování. Online. Fresh Marketing. Praha: Ambit Media, a. s., roč. VI, č. 11, s. 19-21, 2 s. ISSN 1801-4488
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 8. 2011 11:00.

    2009

    1. MAJERIK, Petr. Před přípravou kampaně si posviťte na média. Online. Fresh Magazine. č. 12, s. 18-21. ISSN 1801-4488
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 09:41.
    2. MAJERIK, Petr. Vedení semináře. Online. In Základy mediálního plánování pro CEAAI (Central European Art and Advertising Institute)
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 09:43.
    3. MAJERIK, Petr. Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů). Online. In FORUM MEDIA
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 09:53.

    2008

    1. MAJERIK, Petr. Jak komunikovat v době krize. Online. Strategie. roč. 2008, č. 11, s. 38-38. ISSN 1210-3756
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 30. 6. 2010 13:03.
    2. MAJERIK, Petr. Mediální audit jako motivace pro agentury. Online. Fresh Magazine. roč. 2008, č. 10, s. 18-18. ISSN 1801-4488
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 09:19.
    3. MAJERIK, Petr. Rozhodující kritéria pro výběr vhodného vzdělávacího programu. Online. Strategie. roč. 2008, č. 9, s. 41-41. ISSN 1210-3756
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 30. 6. 2010 13:18.
    4. MAJERIK, Petr. Vyrůstá nové Arboretum?. Online. Strategie. roč. 2008, č. 10, s. 27-27. ISSN 1210-3756
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 30. 6. 2010 13:06.
    5. MAJERIK, Petr. Využití TV metrů pro mediální plánování. Online. Fresh Magazine. roč. 2008, č. 11, s. 24-24. ISSN 1801-4488
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 30. 6. 2010 12:35.

    2007

    1. MAJERIK, Petr. Česko v roce 2008. Online. Strategie. roč. 2007, č. 1. ISSN 1210-3756
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 30. 6. 2010 13:00.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 06:02