Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2016

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, 216 s. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-141-5.

    2014

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Vybrané aktivity z řízení vztahů se zákazníky. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU, 2014, 8 s. ISBN 978-80-261-0444-5.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 244-251. ISBN 978-80-7408-097-5.

    2013

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní. 2013.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU Plzeň, 2013, 7 s. ISBN 978-80-261-0321-9.

    2012

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – praktická aplikace. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 12. ISSN 0026-8720.

    2011

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, č. 1. ISSN 0026-8720.

    2010

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2010, 115 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-025-8.

    2009

    1. KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK a Miloslav ŠAŠEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 s. ISBN 978-80-7408-022-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 25. 4. 2024 15:02