Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2016

  1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016. 216 s. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-141-5.
  2. 2014

  3. ŠAŠEK, Miloslav. Vybrané aktivity z řízení vztahů se zákazníky. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU, 2014. 8 s. ISBN 978-80-261-0444-5.
  4. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014. s. 244-251. ISBN 978-80-7408-097-5.
  5. 2013

  6. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní. 2013.
  7. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU Plzeň, 2013. 7 s. ISBN 978-80-261-0321-9.
  8. 2012

  9. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – praktická aplikace. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 12. ISSN 0026-8720.
  10. 2011

  11. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, č. 1. ISSN 0026-8720.
  12. 2010

  13. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2010. 115 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-025-8.
  14. 2009

  15. KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK a Miloslav ŠAŠEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009. 256 s. ISBN 978-80-7408-022-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 23. 1. 2021 18:31