Information System VŠFS

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2016

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B (Customer Relationship Management in B2B Milieu). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 216 pp. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-141-5. 2016.

    2014

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Vybrané aktivity z řízení vztahů se zákazníky. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU. 8 pp. ISBN 978-80-261-0444-5. 2014.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. p. 244-251. ISBN 978-80-7408-097-5. 2014.

    2013

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní. 2013.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU Plzeň. 7 pp. ISBN 978-80-261-0321-9. 2013.

    2012

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – praktická aplikace. Moderní řízení. Praha: Economia, č. 12. ISSN 0026-8720. 2012.

    2011

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku. Moderní řízení. Praha: Economia, č. 1. ISSN 0026-8720. 2011.

    2010

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 115 pp. Eupress. ISBN 978-80-7408-025-8. 2010.

    2009

    1. KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK and Miloslav ŠAŠEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 256 pp. ISBN 978-80-7408-022-7. 2009.
Display details
Displayed: 20/4/2024 07:52