ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B (Customer Relationship Management in B2B Milieu). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 216 pp. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-141-5. 2016.
ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. p. 244-251. ISBN 978-80-7408-097-5. 2014.
ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní. 2013.
ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU Plzeň. 7 pp. ISBN 978-80-261-0321-9. 2013.
KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK and Miloslav ŠAŠEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 256 pp. ISBN 978-80-7408-022-7. 2009.