Information System VŠFS

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2016

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B (Customer Relationship Management in B2B Milieu). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, 216 pp. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-141-5.
      Name in Czech: Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B
      Name (in English): Customer Relationship Management in B2B Milieu
      RIV/04274644:_____/16:#0000207 Book on a specialized topic. Economics. Czech. Czech Republic.
      Šašek, Miloslav (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
      Keywords in English: Customer Relationship Management; B2B market; Competitiveness; Cooperation; Customer; Supplier
      Reviewed: yes

      Changed by: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Changed: 7/3/2018 11:31.

    2014

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Vybrané aktivity z řízení vztahů se zákazníky. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU, 2014, 8 pp. ISBN 978-80-261-0444-5.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 15/2/2017 13:50.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 244-251. ISBN 978-80-7408-097-5.
      Czech. Czech Republic.
      Type of proceedings: post-proceedings
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 15/2/2017 13:38.

    2013

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní. 2013.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Czech Republic.
      Type of participation: active participation (giving a lecture, organization, etc.)

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 2/6/2014 15:41.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU Plzeň, 2013, 7 pp. ISBN 978-80-261-0321-9.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 9/1/2017 08:53.

    2012

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – praktická aplikace. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 12. ISSN 0026-8720.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 24/2/2015 10:43.

    2011

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, č. 1. ISSN 0026-8720.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 24/2/2015 10:40.

    2010

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2010, 115 pp. Eupress. ISBN 978-80-7408-025-8.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 24/2/2015 10:37.

    2009

    1. KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK and Miloslav ŠAŠEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 pp. ISBN 978-80-7408-022-7.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 24/2/2015 10:31.
Displayed: 3/5/2024 08:53