Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

  1. ŘÍHOVÁ, Lenka, Přemysl PÍSAŘ a Karel HAVLÍČEK. Innovation potential of cross-generational creative teams in the EU. Problems and Perspectives in Management. Sumy (Ukraine): LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2019, roč. 17, č. 4, s. 38-51. ISSN 1727-7051. doi:10.21511/ppm.17(4).2019.04.
  2. 2018

  3. PÍSAŘ, Přemysl a Karel HAVLÍČEK. Advanced Controlling and Information Systems Methods as a Tool for Cohesion and Competitiveness of the European Union. In VŠB - Technical University of Ostrava. Proceedings of the 4 th International Conference on European Integration 2018. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2018. s. 1172-1181. ISBN 978-80-248-4169-4.
  4. PÍSAŘ, Přemysl a Karel HAVLÍČEK. Advanced Controlling and Information Systems Methods as a Tool for Cohesion and Competitiveness of the European Union. In VŠB - Technical University of Ostrava. Proceedings of the 4 th International Conference on European Integration 2018. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2018. s. 1172-1181, 1678 s. ISBN 978-80-248-4169-4.
  5. PETRŮ, Naděžda, Karel HAVLÍČEK a Andrea TOMÁŠKOVÁ. COMPARISON OF MARKETING VITALITY OF FAMILY AND NON-FAMILY COMPANIES DOING BUSINESS IN CZECH REPUBLIC. Economics and Sociology. Polsko: Centre of Sociological Research, 2018, roč. 11, č. 2, s. 138-156. ISSN 2071-789X. doi:10.14254/2071-789X.2018/11-2/10.
  6. PETRŮ, Naděžda, Andrea TOMÁŠKOVÁ a Karel HAVLÍČEK. Comparison of marketing vitality of family and non-family companies doing business in the Czech Republic. In International Scientific Conference Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2018). 2018. ISBN 978-80-8154-236-7.
  7. TOMÁŠKOVÁ, Andrea a Karel HAVLÍČEK. Family Enterprises and their Support through Subsidies. European Research Studies Journal. Piraeus: International Strategic Management Association, 2018, roč. 21, č. 2, s. 23-37. ISSN 1108-2976.
  8. 2017

  9. PETRŮ, Naděžda a Karel HAVLÍČEK. Family entrepreneurship in the Czech Republic on the verge of first generation handover. Journal of International Studies. Poland: University of Szczecin, Faculty of Economics Science and Management, 2017, roč. 10, č. 4, s. 119-130. ISSN 2306-3483. doi:10.14254/2071-8330.2017/10-4/8.
  10. PETRŮ, Naděžda a Karel HAVLÍČEK. Family entrepreneurship in the Czech Republic on the verge of the first generation handover. In International Scientific Conference Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2017). 2017. ISBN 978-80-8154-208-4.
  11. PETRŮ, Naděžda a Karel HAVLÍČEK. Family entrepreneurship in the Czech Republic on the verge of the first generation handover. 2017. ISBN 978-80-8154-208-4.
  12. 2016

  13. BŘEČKOVÁ, Pavla a Karel HAVLÍČEK. Inovace a jejich financování v malé a střední firmě. 1st ed. (první vydání). Praha.: Vysoká škola finanční a správní, a.s., v edici EUPRESS, 2016. 120 s. edice EUPRESS. ISBN 978-80-7408-137-8.
  14. HAVLÍČEK, Karel a Lenka ŘÍHOVÁ. Specifics of Price Marketing Controlling and Pricing of Products with Small and Medium-Sized Family Enterprises. 2016. ISBN 978-80-8154-167-4.
  15. HAVLÍČEK, Karel a Naděžda PETRŮ. Specifics of the Development of Family Businesses in the Czech Republic. European Research Studies Journal. Piraeus: University of Piraeus, International Strategic Management Association, 2016, Vol. XIX, Issue 4, s. 88-108. ISSN 1108-2976.
  16. 2015

  17. HAVLÍČEK, Karel. Americký sen se podařilo uskutečnit za rok. Trade News. Praha: Antecom, 2015, roč. 4, č. 5. ISSN 1805-5397.
  18. HAVLÍČEK, Karel. Analýza dopadů čínské krize na tuzemské podnikatele. Trade News. Praha: Antecom, 2015, č.4. ISSN 1805-5397.
  19. HAVLÍČEK, Karel. Analýza USA. Trade News. Praha: Antecom, 2015, roč. 4, č. 5. ISSN 1805-5397.
  20. HAVLÍČEK, Karel. Jižní Koreji narostl hřebínek. Trade News. Praha: Antecom, 2015, č.3. ISSN 1805-5397.
  21. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3. aktualizované vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-100-2.
  22. HAVLÍČEK, Karel a Pavla BŘEČKOVÁ. Řízení exportních rizik malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Vyská škola finanční a správní, o.p.s., 2015. 52 s. edice EUPRESS. ISBN 978-80-7408-113-2.
  23. HAVLÍČEK, Karel. The main parameters of controlling in a small or medium-sized enterprises. In Proceedings of the 9th International Conference, European Entrepreneurship Forum 2015, Efficiency in the Private and the Public Sector. Praha: NEWTON COLL AS, 2015. s. 66-74. ISBN 978-80-87325-06-3.
  24. BŘEČKOVÁ, Pavla a Karel HAVLÍČEK. Youth Entrepreneurship and Changes in Business Environment: Case of the Czech Republic (chapter 8). In A.S. Gubik. A. S., Wach, K. (Eds.). Institutional Aspects of Entrepreneurship. Miskolc: University of Miskolc, 2015. s. 111-129. ISBN 978-963-358-093-6.
  25. HAVLÍČEK, Karel. Zápisky z Moskvy. Praha: Antecom, 2015.
  26. 2014

  27. HAVLÍČEK, Karel, Ivana TURKOVÁ a Gabriela DLASKOVÁ. Analysis of Large-Scale Privatisation in the Czech Republic in the Years 1991-2005 on the Sample of Selected Privatised Companies. Entrepreneurial Business and Economics Review. Krakow: Cracow University of Economics, 2014, roč. 2, č. 4, s. 51-70. ISSN 2353-883X.
  28. HAVLÍČEK, Karel. České stavebnictví: Nezbývá než nechat zhasnuto. Antecom, 2014.
  29. HAVLÍČEK, Karel. Effect of controlling on performance of small and mid-sized enterprises. Контроллинг (Controlling). Moscow: Российский индекс научного цитирования, 2014, No. 1/51, s. 78-86. ISSN 1998-6157.
  30. VALOUŠEK, Tomáš, Jan LÁNSKÝ a Karel HAVLÍČEK. Human Resources Utilization as Part of the Personnel Controlling. In Kubíčková, D. Controlling in SME´s: Beyond Numbers. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014. s. 508-515. ISBN 978-80-7408-086-9.
  31. VALOUŠEK, Tomáš, Jan LÁNSKÝ a Karel HAVLÍČEK. Human Resources Utilization as Part of the Personnel Controlling. In Kubíčková, D., Mazurin, E. Controlling in SME´s: Beyond Numbers. (Контроллинг на малых и средних предприятиях). Moscow: NP Association of Controlling, 2014. s. 56-62. ISBN 978-5-906526-03-8.
  32. HAVLÍČEK, Karel. Jak přežít čtvrtstoletí v malé a střední firmě? Perspektivy kvality. 2014, roč. 3, č. 1. ISSN 1805-6857.
  33. HAVLÍČEK, Karel. Management & Controlling. Small Business. VŠFS, 2014.
  34. PAVLÁT, Vladislav, Otakar SCHLOSSBERGER a Karel HAVLÍČEK. On Development of SIFIs Theory and International SIFIs Regulation. Journal of Business (IBSUJB). Tbilisi: IBSU, 2014, Vol. 3, No. 1, s. 33-39. ISSN 2233-369X.
  35. HAVLÍČEK, Karel. Proexportní pilíře AMSP ČR. Praha: Antecom, 2014.
  36. HAVLÍČEK, Karel a Ondřej ROUBAL. Sales Management and Sales Communication in SME´s. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2014, Vol. XVI, Special Issue on SMEs, s. 29-42, 13 s. ISSN 1108-2976.
  37. HAVLÍČEK, Karel. Small Business Management & Controlling. Kyjev: Open International University of Human Development Ukraine, 2014. 178 s. ISBN 978-966-388-494-3.
  38. ROUBAL, Ondřej a Karel HAVLÍČEK. The Role of hapiness in the socio-economic environment. Journal of Social Sciences. Tbilisi: IBSU - International Black Sea University, 2014, Vol. 2, No. 2, s. 15-23. ISSN 2233-3878.
  39. HAVLÍČEK, Karel. Zahájení a příspěvek. In Připravte se na restart, Ekonomie, Ekonom, 28.1.2014. 2014.
  40. 2013

  41. HAVLÍČEK, Karel. Контролли¬нг и управление¬ рисками в малой и средней фирме. Экономиче¬ский анализ: теория и практика. Moskva, 2013, No. 10. ISSN 2073-039X.
  42. DLASKOVÁ, G. a Karel HAVLÍČEK. Approach to Valuation of Assets in Czech Accounting, Comparison to IFRS and Impacts on Controlling Process of SME´s. In Informatik. Linz, Austria: Universitätsverlag Rudolf Trauner, Johannes Kepler Universitaet, 2013. ISBN 978-3-99033-083-8.
  43. DLASKOVÁ, Gabriela a Karel HAVLÍČEK. Approach to Valuation of Assets in Czech Accounting, Comparison to IFRS and Impacts on Controlling Process of SME´s. In Douček, P., Chroust G., Oškrdal, V (eds). 21st Interdisciplinary Information Management Talks (IDIMT). Linz, Austria: Johannes Kepler Universität, 2013. s. 343-350. ISBN 978-3-99033-083-8.
  44. HAVLÍČEK, Karel. Barometr firem. In Obchod a finance, Mladá fronta. 2013. ISSN 1804-6959.
  45. HAVLÍČEK, Karel. Barometr firem. Obchod & Finance. Praha: Mladá Fronta, 2013, roč. 10, č. 1, s. 14-14. ISSN 1804-6959.
  46. HAVLÍČEK, Karel. Barometr firem. Obchod a finance. In Mladá fronta. 2013. ISSN 1804-6959.
  47. HAVLÍČEK, Karel. Co dál s úspěšnou rodinnou firmou. In Ekonom, Ostrava, 13. 6. 2013. 2013.
  48. SCHLOSSBERGER, Otakar a Karel HAVLÍČEK. Cross-Border Credit Transfers, SEPA Project Implementation and their Effect on SME´s. Tbilisi: IBSU Journal of Business (IBSUJB). 2013, Vol. 2, No. 1. ISSN 2233-369X.
  49. HAVLÍČEK, Karel. Dva referáty. In Career Days, VUT Brno, Fakulta podnikatelská, 28.11.-29.11.2013. 2013.
  50. HAVLÍČEK, Karel. hlavní příspěvek. In Mezinárodní konference k výročí 17. listopadu – změny v hospodářské politice za uplynulé čtvrtstoletí, ExxonMobil, Lucerna, Praha,. 2013.
  51. HAVLÍČEK, Karel. Hlavní příspěvek. In Podnikaní v globálních podmínkách: výzvy a bariéry, Evropské fórum podnikání, Newton Colleege, CERGE, Praha. 2013.
  52. HAVLÍČEK, Karel. Hlavní příspěvek. In CZICM Symposium Credit Matters 2013 (řízení podnikových rizik) – The Association of Credit for Central and Eastern Europe , Brno. 2013.
  53. ROUBAL, Ondřej a Karel HAVLÍČEK. Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication. Kyjev: Editorial Office, 2013, No. 7 (145), s. p. 439-450. ISSN 1993-6788.
  54. HAVLÍČEK, Karel. Inovační fórum. In AMSP, Plzeň, 29. 5. 2013. 2013.
  55. HAVLÍČEK, Karel. Lesk a bída podnikání v biomedicíně. Trade news. Antecom, 2013, č. 5, s. s. 36-37. ISSN 1805-5397.
  56. HAVLÍČEK, Karel. Mezinárodní rozměr Fakulty ekonomických studií VŠFS. In Xadonia. 2013. s. s. 20-21.
  57. HAVLÍČEK, Karel. Moderování. In Impulsy pro novou vládu, Evropské hodnoty, 2.12.2013. 2013.
  58. HAVLÍČEK, Karel. Moderování a hlavní příspěvek. In Restrukturalizační fórum MSP, AMSP, Zasmán, Praha. 2013.
  59. HAVLÍČEK, Karel. Moderování a hlavní příspěvek. In Exportní fórum pro MSP: Německo. AMSP, Praha. 2013.
  60. HAVLÍČEK, Karel a Otakar SCHLOSSBERGER. New Trends of Management of European SME´s. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2013, Vol. XVI, Special Issue on SMEs, s. 43-56, 13 s. ISSN 1108-2976.
  61. HAVLÍČEK, Karel. Příležitosti a rizika v Rusku. In Forbes, Praha, 4. 4. 2013. 2013.
  62. HAVLÍČEK, Karel. Příspěvek. In Evropský vnitřní trh, VŠE, FMV, Praha. 2013.
  63. HAVLÍČEK, Karel. Příspěvek na konferenci. In Tajemství německé konkurenceschopnosti – sociálně tržní hospodářství, Fakulta sociálních studií MU Brno. 2013.
  64. HAVLÍČEK, Karel, Pavla BŘEČKOVÁ a V. ZAMPETA. Quality Management as a Part of CRM. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2013, Vol. XVI, Special Issue on SMEs, s. 15-28, 13 s. ISSN 1108-2976.
  65. HAVLÍČEK, Karel. Restructuring of small and medium enterprises. Actual Problems of Economics. Kyjev: Editorial Office, 2013, No. 09. ISSN 1993-6788.
  66. HAVLÍČEK, Karel. Role řízení v malých a středních firmách. Manažerské účetnictví. Moskva, 2013, No. 09. ISSN 1814-8476.
  67. HAVLÍČEK, Karel. Řízení rizik MSP. In Coface, Praha, 24. 4. 2013. 2013.
  68. HAVLÍČEK, Karel a Pavla BŘEČKOVÁ. Significance and Differences of Marketing and Sales Controlling. Central European Business review. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2013, Vol. II, No. 3, s. 36-42. ISSN 1805-4854.
  69. HAVLÍČEK, Karel a Pavla BŘEČKOVÁ. SMEs’ Export and Managing Currency Risk. European Research Studies Journal. 2013, Vol. XVI, No. 3. ISSN 1108-2976.
  70. HAVLÍČEK, Karel. Šance a rizika na Balkánu. In KB, Praha, 26. 4. 2013. 2013.
  71. HAVLÍČEK, Karel. TTIP Transatlantic Trade and Investment Partnership. In AMO, Praha, 25. 6. 2013. 2013.
  72. HAVLÍČEK, Karel. Úloha MSP. In Google, Praha, 11. 4. 2013. 2013.
  73. 2012

  74. HAVLÍČEK, Karel. An Impact of Institutional Environment on the Corporate sector. In Jindřichovská, I., Valenčík, R. Human Capital and Financial Management. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012. 11 s. ISBN 978-80-7408-071-5.
  75. HAVLÍČEK, Karel. Barometr firem. Obchod & Finance. Praha: Mladá Fronta, 2012, roč. 9, č. 9. ISSN 1804-6959.
  76. HAVLÍČEK, Karel. Barometr firem. Obchod & Finance. Praha: Mladá Fronta, 2012, roč. 9, č. 8. ISSN 1804-6959.
  77. HAVLÍČEK, Karel. Barometr firem - Strategické vize českého politbyra. Obchod & Finance. Praha: Mladá Fronta, 2012, roč. 9, č. 11, s. 6-6. ISSN 1804-6959.
  78. HAVLÍČEK, Karel. Barometr firem - Utrpení mladého boháčka. Obchod & Finance. Praha: Mladá Fronta, 2012, roč. 9, č. 10, s. 5-5. ISSN 1804-6959.
  79. HAVLÍČEK, Karel. Byznys v Africe - netušené možnosti. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 7. ISSN 0026-8720.
  80. HAVLÍČEK, Karel. Galileo prospects – industry perspective. In GALILEI Aplication Congress Prague 2012. 2012.
  81. HAVLÍČEK, Karel. Hlavní zahraniční řečník, vyzvaný příspěvek European Enterpreneurial Environment, předseda sekce Globalization and New Economics, vyzvaný příspěvek New Trends of Management of European SME´S. M-C Model. In 7th Silk Road Conference: Challenges and Opportunities of Sustainable Economic Development in Eurasian Countries. 2012.
  82. HAVLÍČEK, Karel. Homo Innovatus: Conditions for Existence of the Species. In The Open Innovations Forum “Open Innovations“. 2012.
  83. HAVLÍČEK, Karel, E. THALASSINOS a L. BEREZKINOVA. Innovation Management and Controlling in SME´s. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2012, Vol. XVI, Special Issue on SMEs, s. 57-70, 13 s. ISSN 1108-2976.
  84. HAVLÍČEK, Karel. Inovační manuál malé a střední firmy. AMSP, 2012.
  85. HAVLÍČEK, Karel. Izrael: válečná strategie platí i v byznysu. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 11. ISSN 0026-8720.
  86. HAVLÍČEK, Karel. Jak dobýt svět-staré učebnice založme hluboko do skříně. Trade Review. CzechTrade, 2012, č. 1.
  87. HAVLÍČEK, Karel. Jak odhalit odchylky plánů od konkrétních cílů? Controlling může fungovat i v malé a střední firmě. ProByznys.info. Praha: Economia, 2012, červenec 2012, 2 s. ISSN 1213-7693.
  88. HAVLÍČEK, Karel. Jak postupovat při zakládání zahraniční pobočky? ProByznys.info. Praha: Economia, 2012, srpen 2012, 2 s. ISSN 1213-7693.
  89. HAVLÍČEK, Karel. Kolébka kultury i hi-tech gigant. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 5. ISSN 0026-8720.
  90. HAVLÍČEK, Karel. Leadership v malých a středních firmách. In Stýblo, J. Leadership – realita nebo vize. Praha: Professional Publishing, 2012. s. 97-109, 12 s. ISBN 978-80-7431-105-5.
  91. HAVLÍČEK, Karel. Management inovací. In Inovace- proč, jaké a jak na to? 2012.
  92. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012. 264 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-060-9.
  93. HAVLÍČEK, Karel. Moderování + příspěvek. In Zdroje pro podnikání, výhled 2013. 2012.
  94. HAVLÍČEK, Karel. Moderování + referát. In SME Exportní fórum. 2012.
  95. HAVLÍČEK, Karel. Moderování konference. In Co dál s úspěšnou rodinnou firmou. 2012.
  96. HAVLÍČEK, Karel. New trends of education. In Regional conference IAUP. 2012.
  97. HAVLÍČEK, Karel. Perspectives for SME´s. In The Creation of Unitary Patent Protection in the European Union. 2012.
  98. HAVLÍČEK, Karel. Předpoklady pro dobývání světových trhů jsou založeny na strategii války. Trade Review. CzechTrade, 2012, č. 2, s. 42-43.
  99. HAVLÍČEK, Karel. Referát na konferenci. In Lidské zdroje a inovace. 2012.
  100. HAVLÍČEK, Karel. Role lídrů středně velkých organizací. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 1, s. 27-29, 2 s. ISSN 0026-8720.
  101. HAVLÍČEK, Karel. Role of Innovation in Small Business. In Current possibilities of Czech-American cooperation in the field of Innovation. 2012.
  102. HAVLÍČEK, Karel. Řízení inovací v MSP. In Inovační fórum pro MSP. 2012.
  103. HAVLÍČEK, Karel. Řízení inovací v MSP. In Inovační fórum pro MSP. 2012.
  104. HAVLÍČEK, Karel. Řízení konkurenční výhody při dobývání světových trhů. In Motiv8:Konkurenční výhoda. 2012.
  105. HAVLÍČEK, Karel. Turecku roste sebevědomí. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 3. ISSN 0026-8720.
  106. HAVLÍČEK, Karel. Účast v mezinárodním panelu. In IAUP. 2012.
  107. HAVLÍČEK, Karel. Účast v panelové diskusi. In Kvalita a terciární vzdělávání. 2012.
  108. HAVLÍČEK, Karel. VŠFS v New Yorku a ve Vídni. Xadonia. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, č. 1, s. 12-13.
  109. 2011

  110. HAVLÍČEK, Karel a Radim VALENČÍK. A Game-Theory-Based Analysis of Corruption and its Effects in CEE Countries. Ekonomia Economics. Wroclaw: Wroclaw University of Economics, 2011, roč. 21, č. 14, s. 243- 252, 9 s. ISSN 1899-3192.
  111. HAVLÍČEK, Karel. Ani dva jazyky k úspěchu nestačí. Ekonom. 2011, roč. 2011, č. 10, s. 43-43. ISSN 1210-0714.
  112. HAVLÍČEK, Karel. Business a legislativa. In TOP VISION. 2011.
  113. HAVLÍČEK, Karel. Controlling a řízení rizik v MSP. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 8. ISSN 0026-8720.
  114. HAVLÍČEK, Karel. Černý kůň asijské ekonomiky. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, č. 11, s. 34-36, 2 s. ISSN 0026-8720.
  115. HAVLÍČEK, Karel. Finanční plánování. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 5. ISSN 0026-8720.
  116. HAVLÍČEK, Karel. Finanční resp. podnikatelská negramotnost jako příčina úpadku živnostníků. In HSBC Grant-setkání exportérů. Latinská Amerika-budoucí motor českého exportu? 2011.
  117. HAVLÍČEK, Karel. Finanční resp.podnikatelská negramotnost jako příčina úpadku živnostníků. In Čtvrtá mezinárodní konference k finanční gramotnosti. 2011.
  118. BUDINSKÝ, Petr, Radim VALENČÍK, Jiří BENESCH, Ondřej ČERNÍK, Karel HAVLÍČEK, Herbert HEISSLER, Tomáš KOSIČKA, Hana MIHALČINOVÁ, Jiří MIHOLA, Tomáš OTÁHAL, Jiří ŠNAJDAR a Petr WAWROSZ. Game Theory (Redistribution and Contextual Games) as a Tool for Human Behaviour Decoding. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011. 145 s. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-058-6.
  119. HAVLÍČEK, Karel. Hospodářství a politika. In Budoucnost evropského hospodářského systému. 2011.
  120. HAVLÍČEK, Karel. Inovace jako hrozba. Trade Review. 2011, roč. 2011, č. 3, s. 13-13.
  121. HAVLÍČEK, Karel. Inovace malých a středních firem. In České inovační partnerství. 2011.
  122. HAVLÍČEK, Karel. Inovační řízení MSP. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 6. ISSN 0026-8720.
  123. HAVLÍČEK, Karel. Jak na exportech neprodělat. In SME exportní fórum. 2011.
  124. HAVLÍČEK, Karel. Jak řídit pohledávky v MSP? In Seminář - Řízení pohledávek. 2011.
  125. HAVLÍČEK, Karel. Kam směřuje malé a střední podnikání. Trade Review. 2011, roč. 2011, č. 1, s. 11-11.
  126. HAVLÍČEK, Karel. Konkurenceschopnost MSP. In TOP VISION. Konkurenceschopnost ČR. 2011.
  127. HAVLÍČEK, Karel. Management & controlling malé a střední firmy. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011. 220 s. ISBN 978-80-7408-056-2.
  128. HAVLÍČEK, Karel. Management a controlling malé a střední firmy. Praha: Eupress, 2011.
  129. HAVLÍČEK, Karel. Marketing management and marketing controlling of SME´s. European Research Studies Journal. Greece: University of Piraeus, 2011, Vol. XIV, Issue 4, s. 39-54, 15 s. ISSN 1108-2976.
  130. HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení podniků. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 3. ISSN 0026-8720.
  131. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketingový mix pro podniky zakletý. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 4. ISSN 0026-8720.
  132. HAVLÍČEK, Karel. Méně efektivity, více rozumu. Media Planet. 2011, roč. 2011, č. 6, s. 2-2.
  133. HAVLÍČEK, Karel. Pracovní workshop IAUP- Executive Committee. 2011.
  134. HAVLÍČEK, Karel. Procesní řízení. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, roč. 2011, č. 1. ISSN 0026-8720.
  135. HAVLÍČEK, Karel. Příležitost MSP v Ruské federaci. In Kulatý stůl – Obchodní partnerství pro realizaci modernizačních projektů s rozsáhlým zapojením do spolupráce malých a středních podniků. 2011.
  136. HAVLÍČEK, Karel. Příštích 100 let nás čeká hodně práce. Trade Review. 2011, roč. 2011, č. 4, s. 11-11.
  137. HAVLÍČEK, Karel. Recept na krizi? Držme volant oběma rukama. Trade Review. CzechTrade, 2011, č. 5.
  138. HAVLÍČEK, Karel. Research in African universities, Casablanca. 2011.
  139. HAVLÍČEK, Karel. Role lídrů středně velkých organizací. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, č. 10, s. 29-30, 1 s. ISSN 0026-8720.
  140. HAVLÍČEK, Karel. Řízení obchodních aktivit MSP. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 4. ISSN 0026-8720.
  141. HAVLÍČEK, Karel. Řízení restrukturalizací v malé a střední firmě. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, č. 9. ISSN 0026-8720.
  142. HAVLÍČEK, Karel. Řízení strategických změn. In Management by Objectives. 2011.
  143. HAVLÍČEK, Karel. SME´s in V4 region. In V4 Forum. 2011.
  144. HAVLÍČEK, Karel. Start-up support? How to manager expectations. In Swiss way to inovation. 2011.
  145. HAVLÍČEK, Karel. Strategické řízení MSP. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 2. ISSN 0026-8720.
  146. HAVLÍČEK, Karel. Trendy u malých a středních producentů. In Manufacturing management forum. 2011.
  147. HAVLÍČEK, Karel. V Africe rozhoduje jih. Trade Review. 2011, roč. 2011, č. 2, s. 10-11.
  148. HAVLÍČEK, Karel. V čem si nerozumějí bankéři s klienty? In Možnosti ve financování MSP v roce 2011. 2011.
  149. HAVLÍČEK, Karel. Výběr manažerů v MSP. Moderní řízení. 2011, roč. 2011, č. 7. ISSN 0026-8720.
  150. 2010

  151. HAVLÍČEK, Karel. Competitiveness of European SME´s. In IMEA. Mezinárodní konference. 2010.
  152. HAVLÍČEK, Karel. Člen pracovního workshopu. In IAUP Executive Committee. 2010.
  153. HAVLÍČEK, Karel. Green Business and China: Defining Europe´s longer-term interests. 2010.
  154. HAVLÍČEK, Karel. Hrozí českým exportérům, že zaspí dobu? 2010.
  155. HAVLÍČEK, Karel. Každý bál jednou skončí. Ekonom. Praha: ECONOMIA, 2010, roč. 2010, 51-52, s. 55. ISSN 1210-0714.
  156. HAVLÍČEK, Karel. Méně slov a více pokory. Ekonom. Praha: ECONOMIA, 2010, roč. 2010, č. 45, s. 38. ISSN 1210-0714.
  157. HAVLÍČEK, Karel. Proč podporovat export a investice. Ekonom. 2010, 32-33, s. 65-65. ISSN 1210-0714.
  158. HAVLÍČEK, Karel. Příliš drahá vstupenka. Trade Review. 2010, roč. 2010, č. 5, s. 5-7.
  159. HAVLÍČEK, Karel. Příspěvek na konferenci. In Green Business and China: Defining Europe´s longer-term interests. 2010.
  160. HAVLÍČEK, Karel. Řízení dluhů v době krize. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010. ISBN 978-80-7408-037-1.
  161. BUDINSKÝ, Petr, Karel HAVLÍČEK a Radim VALENČÍK. Řízení firem a institucí v období krize – jak využít teorii her. In Manažment v 21. storočí: problémy a východiska. Bratislava: Vysoká škola manažmentu, 2010. ISBN 978-80-89306-08-4.
  162. HAVLÍČEK, Karel. Svéráz národního pohledu. Trade Review. 2010, roč. 2010, č. 6, s. 7-8.
  163. HAVLÍČEK, Karel. Šance a rizika MSP na trzích Číny. In Obchodní příležitosti v Číně. 2010.
  164. HAVLÍČEK, Karel. Šance a rizika MSP na trzích Indie. In Jak obchodovat s Indií. 2010.
  165. BUDINSKÝ, Petr, Radim VALENČÍK, Karel HAVLÍČEK, Jiří BENESCH, Herbert HEISSLER, Tomáš KOSIČKA, Hana MIHALČINOVÁ, Jiří MIHOLA a Petr WAWROSZ. Teorie redistribučních systémů (Jak číst společenskou realitu a oč tu běží?). Praha: Vysoká škola finanční a správní o.p.s., 2010. 155 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-044-9.
  166. HAVLÍČEK, Karel. TOP VISION. Strategické fórum. In Business Success. 2010.
  167. HAVLÍČEK, Karel. UEAPME, Businesseurope. Technology transfer to China. 2010.
  168. HAVLÍČEK, Karel. Vliv zaměstnavatelského prostředí na politická rozhodnutí. In Zlatá Koruna Fórum - Ekonomika versus politika. 2010.
  169. HAVLÍČEK, Karel. Zahájení a moderátor konference. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období. 2010.
  170. HAVLÍČEK, Karel. Zvítězí ten, kdo pochopí změnu. Trade Review. 2010, č. 4, s. 7.
  171. 2009

  172. HAVLÍČEK, Karel. Export nemůže být postaven na státní podpoře. Trade Review. CzechTrade, 2009, roč. 3, č. 5, s. 15-15.
  173. KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK a Miloslav ŠAŠEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009. 256 s. ISBN 978-80-7408-022-7.
  174. HAVLÍČEK, Karel. Přednesen příspěvek. In Konference HSBC GRANT – podpora exportu, Ostrava. 2009.
  175. HAVLÍČEK, Karel. Přednesen příspěvek. In Konference HSBC GRANT – podpora exportu, Praha. 2009.
  176. HAVLÍČEK, Karel. Přednesen příspěvek. In Evropské a tuzemské podnikatelské prostředí, MPO, workshop pro srbské zástupce vlády. 2009.
  177. HAVLÍČEK, Karel. Předseda. In Podpora exportu, Brno, AMSP. 2009.
  178. HAVLÍČEK, Karel. Předseda. In TPO, CzechTrade(MPO). 2009.
  179. HAVLÍČEK, Karel. Předseda. In Paying Taxes, PWC, Světová banka. 2009.
  180. HAVLÍČEK, Karel. Příspěvek na workshopu + tisková konference. In Export a krize, TPO, Czechtrade. 2009.
  181. HAVLÍČEK, Karel. Příspěvek na workshopu + vedení tiskové konference. In Výzkum institucionální podpory podnikatelů. 2009.
  182. HAVLÍČEK, Karel. Řízení výkonů a rizik v době krize. In Vliv globální krize na řízení výkonnosti. 5. ročník mezinárodní konference. 2009.
  183. HAVLÍČEK, Karel. Úloha manažerů v řízení podniků. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009. 88 s. ISBN 978-80-7408-026-5.
  184. 2008

  185. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketingové řízení zahraničního obchodu. 2. vyd. Praha: VŠFS, 2008. 108 s. ISBN 978-80-7408-004-3.
  186. HAVLÍČEK, Karel. Nejdříve nakupujte lidi, potom technologie. Moderní řízení. Praha: Economia, 2008, č. 5, s. 77-80. ISSN 0026-8720.
  187. 2006

  188. HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové plánování malého a středního podniku. Moderní řízení. Praha: Economia, 2006, č. 5. ISSN 0026-8720.
  189. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketingové řízení zahraničního obchodu. 1. vyd. Praha: VŠFS, 2006. 106 s. ISBN 80-86754-67-7.
  190. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Úskalí marketingu na zahraničních trzích. Marketing magazine. Praha: Adore, 2006, č. 5, s. 20-21, 1 s. ISSN 1211-7315.
  191. 2005

  192. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 172 s. Edice Malé a střední podnikání. ISBN 80-7261-120-8.
  193. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketingové řízení MSP. Moderní řízení. Praha: Economia, 2005, č. 7. ISSN 0026-8720.
  194. 2004

  195. KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Podnikový marketing: Jak získat a udržet zákazníka. Praha: VŠFS, 2004. 192 s. ISBN 80-86754-31-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 11. 5. 2021 22:12