Filter publications

    2018

    1. VARVAŽOVSKÁ, Pavla and Martina JARKOVSKÁ. REFLECTION OF TRADITIONAL MEDIA OWNERS IN PUBLIC PERCEPTION. In Kusá, A., Zaušková, A. a Rusňáková, L. (eds.). Marketing identity 2018 : Digital Mirrors - part II. Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, p. 316-324. ISBN 978-80-8105-985-8.
      URL
      Name in Czech: Odraz vlastníků tradičních médií ve vnímání veřejnosti
      English. Slovakia.
      Keywords in English: Consumers; Ethics; Media; Media Influence; Media Owners; Objectiveness; Public Opinion; Social Responsibility
      Type of proceedings: post-proceedings
      Reviewed: yes

      Changed by: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Changed: 21/7/2022 14:06.

    2014

    1. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Pavla VARVAŽOVSKÁ. Regionální potravina jako jeden z protipólů globalizace. In Zvaríková K. Kočišová K., Mišanková M. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´14. Žilinská univerzita, 2014, p. 338-378. ISBN 978-80-554-0927-6.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Patricie Štruncová, učo 7054. Changed: 7/8/2015 13:00.
Displayed: 17/7/2025 02:33