Filtrování publikací

    2018

    1. VARVAŽOVSKÁ, Pavla a Martina JARKOVSKÁ. REFLECTION OF TRADITIONAL MEDIA OWNERS IN PUBLIC PERCEPTION. In Kusá, A., Zaušková, A. a Rusňáková, L. (eds.). Marketing identity 2018 : Digital Mirrors - part II. Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 316-324. ISBN 978-80-8105-985-8.
      URL
      Název česky: Odraz vlastníků tradičních médií ve vnímání veřejnosti
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Consumers; Ethics; Media; Media Influence; Media Owners; Objectiveness; Public Opinion; Social Responsibility
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 21. 7. 2022 14:06.

    2014

    1. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana a Pavla VARVAŽOVSKÁ. Regionální potravina jako jeden z protipólů globalizace. In Zvaríková K. Kočišová K., Mišanková M. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´14. Žilinská univerzita, 2014, s. 338-378. ISBN 978-80-554-0927-6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Patricie Štruncová, učo 7054. Změněno: 7. 8. 2015 13:00.
Zobrazeno: 16. 7. 2025 23:10