-
VARVAŽOVSKÁ, Pavla a Martina JARKOVSKÁ. REFLECTION OF TRADITIONAL MEDIA OWNERS IN PUBLIC PERCEPTION. In Kusá, A., Zaušková, A. a Rusňáková, L. (eds.). Marketing identity 2018 : Digital Mirrors - part II. Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 316-324. ISBN 978-80-8105-985-8.URL
Název česky: Odraz vlastníků tradičních médií ve vnímání veřejnosti
angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: Consumers; Ethics; Media; Media Influence; Media Owners; Objectiveness; Public Opinion; Social Responsibility
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 21. 7. 2022 14:06.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/10050/cs -
KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana a Pavla VARVAŽOVSKÁ. Regionální potravina jako jeden z protipólů globalizace. In Zvaríková K. Kočišová K., Mišanková M. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´14. Žilinská univerzita, 2014, s. 338-378. ISBN 978-80-554-0927-6.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. Patricie Štruncová, učo 7054. Změněno: 7. 8. 2015 13:00.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4948/cs
2018
2014
Zobrazeno: 16. 7. 2025 23:10