Your selection contains 64 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2015

    1. KLIČKA, Pavel. Společná měna – dopady společné měny na vybrané makroekonomické ukazatele. In Pána, L. a kol. Integrovaná Evropa současnosti a budoucnosti – reflexe třiceti let od podpisu Schengenské úmluvy. 1st ed. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015, p. 18-27. ISBN 978-80-87472-83-5.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 23/2/2017 10:38.
    2. KLIČKA, Pavel. Výhody a nevýhody vlastní měnové politiky (ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF ITS OWN MONETARY). Online. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové. Mezinárodní věděcká konference pro mladé doktorandy. Hradec Králové: Magnanimitas, Hradec Králové, 2015, p. 442-450. ISBN 978-80-87952-12-2.
      Name in Czech: Výhody a nevýhody vlastní měnové politiky
      Name (in English): ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF ITS OWN MONETARY

      Keywords in English: Czech National Bank, European Central Bank, monetary policy, intervention
      Type of proceedings: post-proceedings

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 22/2/2017 14:05.

    2014

    1. ČERMÁKOVÁ, Eva. Aktuální zkušenosti se vzděláváním specifické cílové skupiny dospělých v rámci projektu Horizont 50+. 2014.
      Changed by: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Changed: 3/7/2015 10:12.
    2. KLIČKA, Pavel. Development of Macroeconomic Index Numbers in the Czech Economy after 1989. In QUAERE 2014. 2014th ed. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, p. 411-423. ISBN 978-80-87952-04-7.
      Name in Czech: Vývoj makroekonomických ukazatelů české ekonomiky po roce 1989
      Economics. English. Czech Republic.
      Keywords in English: gross domestic product, inflation, unemployment
      Type of proceedings: post-proceedings
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 22/2/2017 09:33.
    3. KUČERA, Miroslav, Jan LÁNSKÝ and Zuzana ŠIMONOVÁ. Implementation of ECTS LABEL at the University of Finance and Administration, Experience from the Department of Computer Science and Mathematics. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, p. 361-368. ISBN 978-80-87894-01-9.
      Informatics. English. Czech Republic.
      Type of proceedings: post-proceedings
      International impact: yes
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 20/2/2017 14:55.
    4. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and M. JELÍNKOVÁ. Komunitní přístupy k rozvoji venkova: účinný nástroj regionální politiky po roce 2014? In Veřejná správa 2014. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, p. 119-129. ISBN 978-80-7395-828-2.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Patricie Štruncová, učo 7054. Changed: 7/8/2015 12:57.
    5. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Partnerství v rozvoji obcí, měst a regionů. Praha: Auditorium, 2014, 234 pp. ISBN 978-80-87284-44-5.
      Sociology, demography. Czech. Czech Republic.
      Reviewed: yes

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 20/10/2014 13:33.
    6. ČERMÁKOVÁ, Eva. Potřebnost a metodická specifika vzdělávání manažerů 50+ v pozicích středního a vyššího managementu. 2014.
      Changed by: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Changed: 3/7/2015 12:00.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Type of proceedings: post-proceedings
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 17/2/2017 11:52.
    8. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Pavla VARVAŽOVSKÁ. Regionální potravina jako jeden z protipólů globalizace. In Zvaríková K. Kočišová K., Mišanková M. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´14. Žilinská univerzita, 2014, p. 338-378. ISBN 978-80-554-0927-6.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Patricie Štruncová, učo 7054. Changed: 7/8/2015 13:00.
    9. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Irena AHNEOVÁ. Role of local partnership in sustainable rural development: some constraints and perspectives of the community based development approaches in Czech Republic. In EURORURAL ´14 European countryside within the post- industrial society. 2014. ISBN 978-80-7509-006-5.
      English. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Patricie Štruncová, učo 7054. Changed: 7/8/2015 13:06.
    10. KLIČKA, Pavel. Sportovní marketing. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 342-357. ISBN 978-80-7408-097-5.
      Name in Czech: Sportovní marketing
      Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: Sponsorship, ambush marketing, integrated marketing communications, digital marketing, merchandising
      Type of proceedings: post-proceedings
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 17/2/2017 09:18.
    11. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Studenti mezi teorií a praxí. Xadonia. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, roč. 11, č. 2, p. 18.
      Pedagogy and education. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 17/2/2017 09:08.
    12. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Marek STARÝ. Svazkové školy: perspektiva k zachování venkovských škol? In Klímová. V., Žítek, V. XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p. 293-298. ISBN 978-80-210-6840-7.
      Czech. Czech Republic.
      Type of proceedings: post-proceedings

      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 19/2/2015 13:52.
    13. KLIČKA, Pavel. Transformace české ekonomiky po roce 1989 na základě ekonomických ukazatelů. In aleš, L., Petráš, J., a kol. Sametová revoluce v českých obcích, městech a regionech aneb 25 let poté. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s, Jihočeské muzeum v Českých Budějovicích, 2014, p. 219-225. ISBN 978-80-87472-75-0.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 15/2/2017 14:44.
    14. KLIČKA, Pavel. Vývoj a příčiny nezaměstnanosti v České republice od roku 1993. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. V. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2014, p. 2767-2775. ISBN 978-80-87952-07-8.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 15/2/2017 13:43.

    2013

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 5 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.
      Linguistics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/4/2014 10:34.
    2. KLIČKA, Pavel. Ekonomika médií a reklamní trh. In Megatrendy a média. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Slovakia.
      International impact: yes
      Reviewed: yes

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/4/2014 10:07.
    3. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Finanční autonomie obcí a měst v ČR. In Hradecké ekonomické dny 2013, Hradec Králové. Gaudeamus, 2013, p. s. 299-305. ISBN 978-80-7435-250-8.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Reviewed: yes

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/4/2014 09:59.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava and B. LITTLE. Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers. America Learning & Media. 2013.
      URL
      Linguistics. English.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 22/9/2014 14:56.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, p. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
      Pedagogy and education. English. Slovakia.
      International impact: yes
      Reviewed: yes

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 15/4/2014 15:34.
    6. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
      URL
      Linguistics. English. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 15/4/2014 16:05.
    7. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Public and Nongovernmental sector partnership in local services delivery. In IRSPM (International Reserch Society for Public Management), Praha. 2013.
      URL

      Type of participation: active participation (giving a lecture, organization, etc.)

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/4/2014 10:01.
    8. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Řízení rozvojových procesů na úrovni obcí a měst v ČR: vybrané finanční aspekty. In Právne, ekonomické, manažérske a environmentálne aspekty výkonu kompetencií miestnymi samosprávami. Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2013, 3 pp. ISBN 978-80-522-1112-4.
      Sociology, demography. Czech. Slovakia.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 20/10/2014 13:36.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2013. ISBN 978-80-86302-45-4.
      Pedagogy and education. English. Czech Republic.
      International impact: yes
      Reviewed: yes

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 15/4/2014 15:37.
    10. KLIČKA, Pavel. Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.,, 2013, 11 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/4/2014 10:09.
    11. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Marek STARÝ. Zajišťování základního školství obcemi a městy: vybrané postřehy (PROVISION OF PRIMARY EDUCATION BY MUNICIPALITIES AND TOWNS: SELECTED REFLECTIONS). In Klimova, V; Zitek, V. XVI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, Valtice, Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 459-465. ISBN 978-80-210-6257-3.
      Name (in English): PROVISION OF PRIMARY EDUCATION BY MUNICIPALITIES AND TOWNS: SELECTED REFLECTIONS
      RIV/04274644:_____/13:#0000016 Proceedings paper. Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Khendriche Trhlínová, Zuzana (203 Czech Republic, belonging to the institution) -- Starý, Marek (203 Czech Republic, belonging to the institution)
      Keywords in English: municipalities; Elementary schools; Municipal budget; The Education Act
      Type of proceedings: post-proceedings
      Reviewed: yes

      Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 24/3/2017 12:45.

    2012

    1. KLIČKA, Pavel. Alternativní marketingové kampaně. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove, 2012, p. 4-16, 12 pp. ISBN 978-80-555-0711-8.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Slovakia.
      International impact: yes

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/9/2013 10:27.
    2. KLIČKA, Pavel. Alternativní marketingové kampaně (ALTERNATIVE MARKETING CAMPAIGN). In PhDr. Dana Petranová. Quo Vadis masmedia/Quo Vadis marketing - II. časť: sekcia marketingovej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, p. 96-103, 7 pp. ISBN 978-80-8105-384-9.
      Name (in English): ALTERNATIVE MARKETING CAMPAIGN
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Slovakia.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/9/2013 10:33.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
      Linguistics. Czech. Czech Republic.
      Type of participation: active participation (giving a lecture, organization, etc.)

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 15/4/2014 16:11.
    4. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunkácie 2011. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře, 2012, p. 56-67, 11 pp. ISBN 978-80-558-0116-2.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Slovakia.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 11/2/2013 11:36.
    5. KLIČKA, Pavel. (Ne)závislá média ovlivňují veřejnost. In Megatrendy a média. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, p. 110-125, 15 pp. ISBN 978-80-8105-394-8.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Slovakia.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/9/2013 10:18.
    6. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Marek STARÝ. Přímá volba starostů – qui bono? In Sborník XV. Mezinárodního kolokvia o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012, p. 581-593, 12 pp. ISBN 978-80-261-0094-2.
      Czech. Czech Republic.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 11/2/2013 11:54.
    7. KLIČKA, Pavel. Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012. ISBN 978-80-7408-067-8.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 1/10/2013 11:14.
    8. KLIČKA, Pavel. Sportovní marketing. In Nové trendy v marketingu, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 2012.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Slovakia.
      International impact: yes

      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 23/9/2013 10:50.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. 2012. ISBN 978-80-261-0158-1.
      Linguistics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 3/9/2013 15:18.

    2011

    1. LIBERKO, M., R. RALBOVSKÁ, R. KNEZOVIČ and Pavel KLIČKA. Funkce manažerů ve zdravotnictví. In AWHP 2011. Praha: ČVUT, 2011, p. 159-171, 12 pp. ISBN 978-80-86571-12-6.
      Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 14:26.
    2. LIBERKO, Marián, Rebeka RALBOVSKÁ, Renáta KNEZOVIČ and Pavel KLIČKA. Funkce manažerů ve zdravotnictví. Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT Praha, 2011, p. 159-171, 12 pp. ISBN 978-80-86571-12-6.
      Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: Management. Organization. Nursing. Health service

      Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 14:26.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 5 pp. ISBN 978-80-7408-055-5.
      English. Czech Republic.
      International impact: yes

      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 20/7/2012 10:27.
    4. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3.
      Czech. Slovakia.
      Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 13:54.
    5. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (Mobile marketing as part of an integrated marketing communications). In Nové trendy v marketingu. 2011.
      Name in Czech: Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
      Name (in English): Mobile marketing as part of an integrated marketing communications

      Changed by: Ing. Pavel Klička, PhD., učo 17361. Changed: 11/12/2011 21:29.
    6. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (Mobile marketing as part of an integrated marketing communications). Fakulta masmediálnej komunikácie, Univer: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011, 214 pp. ISBN 978-80-8105-331-3.
      Name in Czech: Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
      Name (in English): Mobile marketing as part of an integrated marketing communications

      Keywords in English: Mobile marketing, digital marketing, QR codes, mobile phones, integrated marketing communication

      Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 13:53.
    7. KLIČKA, Pavel. MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE (Mobile marketing as part of an integrated marketing communications). Trnava. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011, p. 34 - 50. ISBN 978-80-8105-331-3.
      Name in Czech: MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
      Name (in English): Mobile marketing as part of an integrated marketing communications

      Type of proceedings: post-proceedings

      Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 13:53.
    8. KLIČKA, Pavel. New trends in marketing and education. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 8 pp. ISBN 978-80-7408-055-5.
      English. Czech Republic.
      International impact: yes

      Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 13:49.
    9. KLIČKA, Pavel. New trends in Marketing and Education. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011. ISBN 978-80-7408-055-5.
      Literature, mass media, audio-visual activities. Czech. Czech Republic.
      Changed by: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Changed: 18/5/2012 12:36.
    10. KLIČKA, Pavel. Rehabilitační péče očima klientů. In AWHP 2011. Praha: ČVUT, 2011, p. 133-140, 7 pp. ISBN 978-80-86571-12-6.
      Czech. Czech Republic.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 20/7/2012 10:21.
    11. KLIČKA, Pavel. Rehabilitační péče očima klientů. Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT Praha, 2011, p. 134-141, 6 pp. ISBN 978-80-86571-12-6.
      Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: Market research, quantitative research, qualitative research, survey methods, client atisfaction, questionnaire

      Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 13:15.
    12. KLIČKA, Pavel. Rehabilitační péče očima klientů. In AWHP 2011 - Aspekty práce pomáhajících profesí. 2011. ISBN 978-80-86571-12-6.
      Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: Market research, quantitative research, qualitative research, survey methods, client atisfaction, questionnaire

      Changed by: Ing. Pavel Klička, PhD., učo 17361. Changed: 13/9/2011 14:42.
    13. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Role partnerství a participace v procesu veřejné politiky. In Občianska participácia a verejná politika v demokratickej spoločnosti. 2011.
      Management, administration and clerical work. Czech. Slovakia.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 18/1/2012 09:06.
    14. KADEŘÁBKOVÁ, J. and Zuzana KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ. Rozpočtové příjmy malých obcí a měst a posilování lokální konkurenceschopnosti. In Konkurenceschopnost a udržitelný rozvoj malých měst a venkovských regionů v České republice. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0094-2.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 27/7/2012 14:44.
    15. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Vliv ekonomické krize na vývoz zboží a státní podporu financování exportu v České republice. Scientific Papers of the University of Pardubice Series D. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011, č. 2/2011, p. 199-213, 14 pp. ISSN 1211-555X.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Reviewed: yes

      Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 31/7/2012 09:12.

    2010

    1. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Participace veřejnosti na přípravě a realizaci rozvojových projektů v obcích a městech: aktuální problémy a výzvy. In Udržitelný rozvoj měst. Praha: Týmová iniciativa pro místní udržitelný rozvoj, o.s., 2010, p. 70-73. ISBN 978-80-904490-9-1.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 9/3/2011 14:45.
    2. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Proexportní politika ve vybraných zemích EU. In Hospodářská politika v členských zemích EU. Opava: Slezská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7248-601-4.
      Political sciences. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 9/3/2011 14:33.
    3. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Veřejné politiky. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 74 pp.
      Political sciences. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 9/3/2011 14:42.
    4. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Vliv kurzového rizika na přeshraniční podnikání malých a středních firem. Scientific Papers of the University of Pardubice. 2010, vol. 16, No 1, p. 307 – 315. ISSN 1211-555X.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 9/3/2011 14:37.

    2009

    1. BOROS, E., Ondřej ČEPEK, A. KOGAN and Miroslav KUČERA. A subclass of Horn CNFs optimally compressible in polynomial time. New Brunswick: RUTCOR, 2009.
      Informatics. English. United States of America.
      Changed by: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Changed: 8/12/2009 15:32.
    2. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Finanční aspekty spojeného modelu veřejné správy. In Modely výkonu soudobé veřejné správy. Sborník z 1. ročníku mezinárodní vědecké konference [CD-rom]. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 6 pp. ISBN 978-80-7408-024-1.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 28/7/2011 09:41.
    3. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Implementace konceptu „zdravé město“ jako součást marketingu města. In Města a městská politika v EU: konkurenceschopnost, soudržnost a vládnutí. 2009.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 28/7/2011 09:44.
    4. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Přínosy a náklady odkladu zavedení eura v ČR pro malé a střední podnikatele. In Evropská unie po českém předsednictví. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta, Katedra evropské integrace, 2009. ISBN 978-80-248-2057-6.
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 28/7/2011 14:04.
    5. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Přínosy a náklady odkladu zavedení eura v ČR pro malé a střední podnikatele (Benefits and costs of delay euro implementation in CZ for Small and Medium Enterprise). In Evropská unie po českém předsednictví. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2009, 11 pp. ISBN 978-80-248-2057-6.
      Name (in English): Benefits and costs of delay euro implementation in CZ for Small and Medium Enterprise
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Changed by: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Changed: 1/2/2010 12:58.
    6. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Současné tendence fiskální decentralizace v ČR v kontextu zvyšování efektivity řízení na lokální úrovni. In KLUS, M., KRÁLÍK, J., MESÍKOVÁ, E. Decentralizácia a efektívnosť verejnej správy v podmienkach regiónov Európskej únie. Univerzita Mateja Bela, 2009. ISBN 978-8080-83-9.
      Management, administration and clerical work. Czech. Slovakia.
      Changed by: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Changed: 28/7/2011 09:39.

    2007

    1. CEDL, Jan and Zdeněk ČASTORÁL. Místo controllingu v modelu strategického řízení podniku. In Zvyšování konkurenceschopnosti aneb nové výzvy pro rozvoj regionů, států a mezinár. trhů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2007. ISBN 978-80-248-1457-5.
      Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Helena Hakenová, učo 20052. Changed: 8/3/2010 11:05.
    2. ČASTORÁL, Zdeněk and Jan CEDL. Position of controlling in the strategic management of an enterprise. In Strategic management and its suport by information systems. Ostrava: VŠB-TU, 2007. ISBN 978-80-248-1466-7.
      Management, administration and clerical work. English. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Helena Hakenová, učo 20052. Changed: 8/3/2010 10:50.
    3. CEDL, Jan. Využití počítačových programů pro simulaci a modelování při výuce ekonomických předmětů. In sborník ze semináře Inovace výuky managementu a podnikání na vysokých školách. Plzeň: Západočeská univerzita, 2007. ISBN 978-80-7043-613-4.
      Computer hardware and software. Czech. Czech Republic.
      Changed by: Mgr. Helena Hakenová, učo 20052. Changed: 8/3/2010 10:31.
Displayed: 13/7/2024 17:23