Your selection contains 3 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2024

    1. STRAKOVÁ, Magdalena, Naděžda PETRŮ and Petr GASPARIK. Firemní kultura a firemní hodnoty - nejdůležitější věci pro dnešní studenty ekonomie (Corporate culture and corporate values - the most important things for today's economics students). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2024. Podcasty VŠFS.
    2. BRABEC, Zdeněk, Václav KUPEC, Naděžda PETRŮ and Přemysl PÍSAŘ. Performance management of programmatic advertising through controlling. Online. In Giuseppe Maiello, Giuseppe Masullo. The Fields of Digital Research: Theoretical, Methodological and Application Challenges. 1st ed. Milano: McGraw-Hill Education, 2024, p. 39-65. ISBN 978-88-386-1351-7.
    3. VALENČÍK, Radim and Naděžda PETRŮ. 26. Mezinárodní vědecká konference Lidský kapitál a investice do vzdělání Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělán (26. International scientific conference Human capital and investment in education Artificial intelligence and strategic changes in education). In Lidský kapitál a investice do vzdělání: Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělání: sborník z 26. mezinárodní vědecké konference = Human capital and investment in education: Artificial intelligence and strategic changes in education. 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2024, p. 1-224. ISBN 978-80-7408-273-3. Available from: https://dx.doi.org/10.37355/LK-2023.
Display details
Displayed: 24/6/2024 06:06