Your selection contains 177 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2023

    1. LEŽÁKOVÁ, Petra. Chybami se člověk učí? (One learns by mistakes). Online. In Pavla Vyhnálková, Jitka Plischke. AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVII. Petra Ležáková: Univerzita Palackého v Olomouci, 2023, p. 57-63. ISBN 978-80-244-6265-3. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24462653.

    2022

    1. JÍLKOVÁ, Petra and Ladislava KNIHOVÁ. ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. Praha: Anglo-American University Prague, 2022, p. 189-200. ISBN 978-80-907602-6-4.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava and Petra JÍLKOVÁ. ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu (ESG Factors As Part of CSR within the Holistic Concept of Non-Financial Reporting). Finančné trhy. Bratislava: Derivat, 2022, vol. 19, No 2, p. 7-21, 16 pp. ISSN 1336-5711.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví (EXPO 2020 Dubai – personalized engagement marketing in modern exhibition industry). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, 1/2022, p. 25-26, 3 pp. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava and Otakar NĚMEC. Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements (Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work ArrangementsHybridní pracovní modely: Účinné a efektivní postpandemické pracovní režimy). Online. In Tomáš Lösler, Tomáš Pavelka. International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings September 8–10, 2022. 1. vyd. Praha: Libuše Macáková, Melandrinum, 2022, p. 240-249. ISBN 978-80-87990-29-2.
    5. HES, Aleš and Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (New Marketing Trends 2022 - Webinar). 2022.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech (The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, No 4, p. 12-13. ISSN 1211-5622.

    2021

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků (Financial Content Marketing Drives Customer Engagement). Finančné trhy. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, No 127, p. 19-30. ISSN 1336-5711.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky (Don't you make enough money? Educate your customers). 1. vyd. Řisuty: Ladislava Knihová – Education online, 2021, 69 pp. ISBN 978-80-906753-2-2.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Od první případové studie uplynulo 100 let (One Hundred Years Have Passed Since the First Case Study). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI, 4/2021, p. 22-23, 3 pp. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah (Podcast Marketing with Focus on Educational Content). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 3/2021, p. 20-21, 3 pp. ISSN 1211-5622.
    5. PETR, Oldřich Johannes. REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ (ADVERTISING – A PUBLIC MATTER). Online. In MAGNANIMITAS. QUAERE 2021. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2021, p. 21-27. ISBN 978-80-87952-34-4. Available from: https://dx.doi.org/10.33543/q2021.11.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a televizní reklama (Silver Generation and TV Commercials). In Doba seniorů. 2021, p. 8-9. ISSN 1801-5859.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace (The Silver Generation and useful mobile apps). In Doba Seniorů. Praha, 2021, p. 8-9. ISSN 1801-5859.
    8. WAWROSZ, Petr, Miroslav JURÁSEK and Tomislav POTOCKÝ. The impact of intercultural experience and language skills on cultural intelligence: the mediating role of self-efficacy in communication. Online. In Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Michael Schmidthaler. Proceedings Cross-cultural business conference 2021. Steyer: Scool of Business and Management, Steyer campus, 2021, p. 108-129. ISBN 978-3-8440-8032-2.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2021, vol. 12, No. 1, p. 162-178. ISSN 1338-130X.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava. Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie (Customer education saw the light of day 125 years ago or the emergence of an education-based marketing strategy). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 1/2021, p. 26-28. ISSN 1211-5622.

    2020

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Digital Customer Experience in Financial Services. Online. In doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc. Ing. Peter Bolcha, Ph.D. (eds.). IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. 1. vyd. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2020, p. 103-116. ISBN 978-80-7638-015-8.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication. CASALC Review. Brno: Centrum jazykového vzdělávání MU, 2020, vol. 10, No 1, p. 99-114. ISSN 1804-9435.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Education-Based Content Marketing “in White and Black”. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák (eds.). Marketing Identity COVID-2.0. 1. vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2020, p. 256-270, 13 pp. ISBN 978-80-572-0107-6.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Marketing Science and Inspiration. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, 2020, vol. 2020, No 2, p. 17-27, 10 pp. ISSN 1338-7944.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Online. In Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Michael Schmidthaler, Markus Vorderwinkler. Cross-Cultural Business Conference 2020. 1st ed. Düren: Shaker Verlag, 2020, p. 17-27. ISBN 978-3-8440-7301-0.
    6. JURÁSEK, Miroslav and Tomislav POTOCKÝ. How to Improve Communication within an Organization? The Relationship between Cultural Intelligence and Language Competence. Journal of Intercultural Management. Polsko: Społeczna Akademia Nauk, 2020, vol. 12, No 2, p. 53-81. ISSN 2080-0150. Available from: https://dx.doi.org/10.2478/joim-2020-0038.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Ikonická partnerství ikonických značek (Iconic Partnerships of Iconic Brands). Marketing a komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2020, XXV, 1/2020, p. 14-15. ISSN 1211-5622.
    8. JURÁSEK, Miroslav and Tomislav POTOCKÝ. Management of Innovations in Cross-Cultural Communication within an Organization. Marketing and Management of Innovations. Ukraine: Sumy State University, 2020, vol. 2020, No 2, p. 108-121. ISSN 2218-4511. Available from: https://dx.doi.org/10.21272/mmi.2020.2-08.
    9. JURÁSEK, Miroslav, Tomislav POTOCKÝ and Tereza VACÍNOVÁ. NOVÉ SCHOPNOSTI PRO 21. STOLETÍ: KULTURNÍ INTELIGENCE A JAZYKOVÁ KOMPETENCE (NEW CAPABILITIES FOR THE XXI CENTURY: CULTURAL INTELLIGENCE AND LANGUAGE COMPETENCE). Orbis Linguarum. Bulharsko: South-Western University “Neophyte Rilsky”, 2020, vol. 18, No 1, p. 148-155. ISSN 1312-0484.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava. Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2020, XVII., No 4, p. 50-60, 10 pp. ISSN 1336-5711.
    11. POTOCKÝ, Tomislav. Populismus jako symptom strukturální proměny společnosti a demokracie (exkurs do německé akademické debaty) (Populism as a symptom of structural transformation of society and democracy (excursion to the German academic debate)). In Jan Kysela. Populismus v demokratickém právním státě: hrozba, nebo výzva? 1st ed. Praha: Leges, 2020, p. 139-155. Teoretik. ISBN 978-80-7502-402-2.
    12. PETR, Oldřich Johannes. REKLAMA – FENOMÉN DOBY (ADVERTISING – A PHENOMENON OF THE TIME). Online. In Magnanimitas. QUAERE 2020. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020, p. 35-42, 1444 pp. ISBN 978-80-87952-32-0.
    13. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“ (Brand Communication "in white and black"). 1. vyd. Prah: Hospodářské noviny, 2020, p. 13. ISSN 0862-9587.

    2019

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing (Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing). Online. In Prof. Ing. Alena Kusá, PhD. Prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. Mgr. Zuzana Bučková, PhD. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2019: Offline is the new online”, 5th – 6th November 2019, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovakia. 1. vyd. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikace, 2019, p. 104-117. ISBN 978-80-572-0038-3.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava and Štěpánka HRONOVÁ. Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses. Online. In Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2019, p. 319-333. ISBN 978-80-245-2316-3.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration. Online. In Ivo Pavlík. REGION IN THE DEVELOPMENT OF SOCIETY 2018. 1st ed. Brno: Mendelova univerzita, 2019, p. 170-182. ISBN 978-80-7509-658-6.
    4. PETR, Oldřich Johannes. Jazyková hra v reklamní komunikaci (Language play in advertising communication). In Magnanimitas. QUAERE 2019. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019, p. 24-30, 1229 pp. ISBN 978-80-87952-30-6.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka. Seniory ve školních lavicích baví výuka anglického jazyka. Most: Statutární město Most, 2019. Mostecké listy (online).
    6. KNIHOVÁ, Ladislava and Vladislav PAVLÁT. The Personal Learning Cloud As an Innovative Tool in Corporate Training. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. DisCo 2019 - E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe – 14th conference reader. 1st ed. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, p. 47-60. ISBN 978-80-86302-85-0.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Video in Formal and Informal Learning Programmes. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe: 14th conference reader. 1st ed. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, p. 26-37. ISBN 978-80-86302-85-0.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES?. Online. In Jindřichovská, Irena a Bruce Dehning. 7th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use - Beyond the Numbers. 1st ed. Prague: Metropolitan University Prague, 2019, p. 137-147. ISBN 978-80-87956-96-0.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami (Smart Edge Shelf Video Strips and Digital Price Tags). In Hospodářské noviny. 1. vyd. Praha: Hospodářské noviny, 2019, p. 16. ISSN 0862-9587.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... kouzlu vánočního příběhu (The Magic of a Christmas Story). LXIII. Praha: Hospodářské noviny, 2019, p. 16. ISSN 0862-9587.

    2018

    1. HRONOVÁ, Štěpánka. Customization of EFL Materials. Online. In Beseda J., Rohlíková L. DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education - 13th conference reader. 1st ed. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2018, p. 385-394. ISBN 978-80-86302-83-6.
    2. POTOCKÝ, Tomislav. Historické proměny paradigmatu hospodářské lingvistiky (Paradigm Shifting in Linguistics for Business Purposes). In Magnanimitas. MMK 2017: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, p. 890-894. ISBN 978-80-87952-22-1.
    3. PETR, Oldřich Johannes. Jazykové trendy v marketingu a reklamě (Language trends in marketing and advertising). In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. I. Hradec Králové, MMK 2018: Magnanimitas, 2018, p. 112-118, 1661 pp. ISBN 978-80-87952-26-9.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava and Vladislav PAVLÁT. Learning Transfer: a Bridge Too Far? In BESEDA, J, ROHLÍKOVÁ, L, (eds.). DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education -13th conference reader. 1st ed. Praha: Centre for Higher Education Studies, 2018, p. 98-109, 650 pp. ISBN 978-80-86302-83-6.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Mobile Apps as an Integral Part of Media Studies. In Martin Solík. MEGATRENDS AND MEDIA Reality and Media Bubbles. 1st ed. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, p. 62-80. ISBN 978-80-8105-952-0.
    6. VALENČÍK, Radim, Michal BLAHOUT, Jan ČERVENKA, Miroslav JURÁSEK, Patrik KAJZAR, Jan MERTL, Jiří MIHOLA, Vladislav PAVLÁT and Petr WAWROSZ. Odvětví produktivních služeb. Teorie a praxe (Sector of Productive Services. Theory and practice). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2018, 98 pp. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-170-5.
    7. PAVLÁT, Vladislav and Ladislava KNIHOVÁ. Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic. In Alexandru-Mircea Nedelea a Mirilena-Oana Nedelea. Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity (Advances in Public Policy and Administration). 1st ed. Hershey, PA, USA: IGI Global, 2018, p. 1-21. IGI global book series. ISBN 978-1-5225-7464-4.
    8. JURÁSEK, Miroslav. Střet civilizací: test Popperem (Clash of Civilizations: the Popper Test). ACC JOURNAL. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2018, vol. 23, No 3, p. 213-222. ISSN 1803-9782.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. The Challenges of Mobile-App-Based Foreign Language Teaching and Learning. Online. In Jan Beseda, Lucie Rohlíková a Jan Baťko (Eds.). DisCo 2017: Open Education as a Way to a Knowledge Society. 1st ed. Praha: Centre of Higher Education Studies, 2018, p. 288-300. ISBN 978-80-86302-82-9.
    10. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkumy jazykových potřeb z pohledu jazykového managementu (Research on Language Needs from the Point of View of the Langauage Management Theory). In kolektiv Magnanimitas. MMK 2018 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1st ed. Hradec Králevé: Magnanimitas, 2018, p. 864-872. ISBN 978-80-87952-27-6.

    2017

    1. JURÁSEK, Miroslav. Analýza koncepce liberální demokracie podle Francise Fukuyamy (Analysis of the Fukuyamian Concept of Liberal Democracy). Scientia et Societas. Praha: Newton College, 2017, vol. 13, No 3, p. 82-111. ISSN 1801-7118.
    2. POTOCKÝ, Tomislav. ANALÝZA OKRUHŮ FIREMNÍ KOMUNIKACE V UČEBNICÍCH A VZDĚLÁVACÍM STANDARDU NĚMČINY PRO PROFESNÍ ÚČELY (Analysis of communicative requirements for the educational standard of tertiary German language teaching). In ALENA ĎURICOVÁ a kol. OD TEXTU K PREKLADU XI. 1st ed. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2017, p. 82-174. ISBN 978-80-7374-124-2.
    3. PAVLÁT, Vladislav and Ladislava KNIHOVÁ. Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů (English-Czech and Czech-English Glossary of Financial Markets' Terminology). 1st ed. Praha: Ladislava Knihová - Education online, 2017, 137 pp. ISBN 978-80-906753-0-8.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Codification of professional terminology with focus on financial markets. In Vladislav Pavlát; Otakar Schlossberger. EU FINANCIAL MARKETS: CURRENT STATE & FUTURE PERSPECTIVES. 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, p. 78-85. ISBN 978-80-7408-160-6.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka. Meet Viktorija, our Erasmus Trainee. In XADONIA. 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, p. 28-30.
    6. PAVLÁT, Vladislav and Ladislava KNIHOVÁ. Mobile Applications in IFRS Education. In Irena Jindřichovská, Dana Kubíčková. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE. 1st ed. Prague: Anglo-American University, 2017, p. 85-97. ISBN 978-80-906585-3-0.
    7. VALENČÍK, Radim and Miroslav JURÁSEK. POSTGRADUATE FULLY MERIT-BASED AND FULLY CLOSED PAY-AS-YOU-GO PENSION SYSTEM. Economy&Business. Burgas: Science Events Ltd, 2017, Neuveden, No 11, p. 32-40, 11 pp. ISSN 1314-7242.
    8. HRONOVÁ, Štěpánka and Oldřich Johannes PETR. Požadovaný profil absolventa na trhu práce imperativem pro kvalitní jazykové vzdělávání na univerzitách (Required graduate profile in the labour market as an imperative for excellence in language education at universities). CASALC Review. Brno: CASAJC, 2017, vol. 7, No 1, p. 63-72. ISSN 1804-9435.
    9. TŮMOVÁ, Jana and Miroslav JURÁSEK. Sekuritizace mexického členství v Unii jihoamerických národů (Securitization of the Mexican Membership in the UNASUR). Obrana a strategie. Brno: Ústav strategických studií VA v Brně, 2017, vol. 17, No 1, p. 119-140. ISSN 1214-6463. Available from: https://dx.doi.org/10.3849/1802-7199.17.2017.01.119-140.
    10. HRONOVÁ, Štěpánka. State-of-the-art Instructional Design and Global Reach of Online Education with Focus on ELT. In Miroslav Hrubý. DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2017 CD. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, p. 106-114. ISBN 978-80-7231-416-4.
    11. POTOCKÝ, Tomislav. TEMATICKÉ LEXIKÁLNÍ OKRUHY PRO VÝUKU NĚMECKÉHO JAZYKA PRO PODNIKOVOU SFÉRU (TOPICAL LEXICAL FIELDS FOR LEARNING BUSINESS GERMAN). In MAGNANIMITAS. Sapere Aude 2017 SCOPE OF PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY - vol. VII. 1st ed. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2017, p. 9-14. ISBN 978-80-87952-19-1.
    12. KNIHOVÁ, Ladislava. The Art of Teaching with Mobile Applications. In Miroslav Hrubý. Distance Learning, Simulation and Communication 2017. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, p. 147-153. ISBN 978-80-7231-416-4.
    13. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkumy jazykové situace ve firemním prostředí v ČR s ohledem na německý jazyk (Recent studies on language situation in Czech companies with special regard to German). In Kaščáková, E., Kožaríková, H. Forlang 2017. 1st ed. Košice: Technická univerzita v Košiciach, 2017, p. 159-163. ISBN 978-80-553-2843-0.

    2016

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Analýza vybraných aspektů podmiňujících podobu vysokoškolského jazykového vzdělávání. In Sapere Aude 2016. Nové výzvy pedagogiky a psychologie. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinarodni účastí. Hradec Králové: Magnanimitas, 2016, p. 116-122. ISBN 978-80-87952-14-6.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2016, p. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0.
    3. HES, Aleš, Ivana HESOVÁ and Ladislava KNIHOVÁ. Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. In Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. KNIHOVÁ, Ladislava and Ivana HESOVÁ. Marketing Identity - Digital Life - Part I. Trnava: Publishing house of Michal Vaško, 2016, p. 68-80. ISBN 978-80-8105-779-3.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. HC strategie pro období turbulentních změn (HC Strategy in Turbulent Times). Online. In doc. Radim Valenčík, CSc. Sborník k 18. ročníku vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. První vydání, Praha 2015. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2016, p. 82-89. ISBN 978-80-7408-127-9.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Inovativní strategie učení s moderními technologiemi (Innovative Instructional Strategies Using Modern Technology). In PaedDr. Darina Veverková at al. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte III. 1. vydání. Zvolen: Ústav cudzích jazykov Technická univerzita Zvolen, 2016, p. 123-133, 10 pp. ISBN 978-80-228-2895-6.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing mobilních aplikací (Mobile App Marketing). Sborník se připravuje. Praha: VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost, 2016.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ and Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem (Mobile applications as a corporate social responsibility tool). Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, p. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
    8. KUŽELÍKOVÁ, Ivona. Multikulturální diference při výuce, testování a evaluaci čínských studentů, se zaměřením na výuku angličtiny jako cizího jazyka. Online. In Veverková Darina, Danihelová Zuzana, Lupták Marek. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte III. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, 2016, p. 134-138. ISBN 978-80-228-2895-6.
    9. JURÁSEK, Miroslav, Václav LEINWEBER and Radim VALENČÍK. Politicko-ekonomická reflexe současného stavu globální společnosti (Political and economic reflection of the current state of global society). Politická ekonomie - teorie, modelování, aplikace. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2016, vol. 64, No 2, p. 218-236. ISSN 0032-3233.
    10. POTOCKÝ, Tomislav. PROBLEMATIKA KURIKULÍ A STANDARDŮ VYSOKOŠKOLSKÉ JAZYKOVÉ VÝUKY S OHLEDEM NA NĚMECKÝ JAZYK (CURRICULUMS AND STANDARDS OF FOREIGN LANGUAGE). In Jan Cach. EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2016. 1st ed. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2016, p. 352-359. ISBN 978-80-87952-16-0.
    11. HRONOVÁ, Štěpánka, Oldřich Johannes PETR, Pavel ROSENLACHER and Zuzana ŠIMONOVÁ. Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct (Activities of the Department of Languages at VŠFS: Cooperation of the Most Branch with Europe Direct). CASALC Review. Praha: CASAJC, 2016, vol. 5, No 3, p. 85-91. ISSN 1804-9435.
    12. KUBÁTOVÁ, Martina. Specifika elektronického testování se zaměřením na češtinu jako cizí jazyk (The specifics of electronic testing with a focus on Czech as a foreign language). Online. In Mgr. Martina Švrčinová, PhDr. Zuzana Vlasáková. Metody výuky a testování cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince). Univerzita Karlova. Praha: Ústav jazykové a odborné přípravy Univerzity Karlovy, 2016, p. 139 - 145. ISBN 978-80-87238-12-7.
    13. KNIHOVÁ, Ladislava and Štěpánka HRONOVÁ. The Role of Cognition and Human Capital in Organizations. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1st ed. Praha: Vydala Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, p. 33-42. ISBN 978-80-7408-148-4.

    2015

    1. HRONOVÁ, Štěpánka and Pavel ROSENLACHER. A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation. Online. In DisCo: From analog education to digital education - 10th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2015, p. 179-186. ISBN 978-80-86302-47-8.
    2. BEDRETDINOV, Rafik and Štěpánka HRONOVÁ. A New Paradigm. In Proceedings of the 7th International Conference - Financial Markets with the Globalization of World Economy. Praha: VŠFS, 2015. ISBN 978-80-7408-124-8.
    3. SIEGLOVÁ, Dagmar. Advertisement Strategies in Warnings and Advice: A psycholinguistic perspective. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, International conference, ŠAVŠ, Department of Languages and Intercultural Competences, Mladá Boleslav. 2015.
    4. SIEGLOVÁ, Dagmar. Applied critical thinking methods in tertiary education. Automotive Industry Model Lessons. Ko-autorka. In GIORGIU, Ioana. Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, International conference, ŠAVŠ, Department of Languages and Intercultural Competences, Mladá Boleslav. 2015.
    5. SIEGLOVÁ, Dagmar. Applied Critical Thinking Methods in the Tertiary Language Teaching: An automotive industry model lesson. Mladá Boleslav: Vysoká škola Škoda Auto, 2015.
    6. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical Thinking Methods in Academic Teaching: Evocation Techniques. In Language Centers in Higher Education international conference, IMPACT project, Brno. 2015.
    7. KUNZ, Vilém and Štěpánka HRONOVÁ. Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion. Online. In Lukes, M; Svobodova, I; Mares, J; Srpova, J. Innovation Management and Corporate Sustainability 2015 Conference Proceedings. Praha: Oeconomica, VŠE, 2015, p. 63-76. ISBN 978-80-245-2092-6.
    8. POTOCKÝ, Tomislav. Jazyková situace v nadnárodních firmách v ČR z pohledu aplikovaně lingvistického výzkumu. In Od textu k prekladu X. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2015, p. 47-62. ISBN 978-80-7374-121-1.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka and Vilém KUNZ. Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání (MODERN COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR DECREASING IMPACT OF COMPANIES’ ACTIVITIES ON THE ENVIRONMENT AND SYSTEMIC SUPPORT OF SUSTAINABLE BUSINESS). Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, No 2, p. 68-78. ISSN 1338-4430.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava and Štěpánka HRONOVÁ. Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání. In Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-11-5.
    11. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP. In VEVERKOVÁ, Darina, Zuzana DANIHELOVÁ a Marek ĽUPTÁK. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte – elektronická podpora vzdelávania: Recenzovaný vedecký zborník. Zvolen: TU Zvolen, 2015, p. 55-66, 11 pp. ISBN 978-80-228-2797-3.
    12. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning. Mladá Boleslav: ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s., 2015, p. 42-50. ISBN 978-80-87042-61-8.
    13. JURÁSEK, Miroslav. Nové důkazy Huntingtonovy Teorie Střet Civilizací. In MMK 2015, Mezinárodní Masarykova Konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015, p. 1899-1905. ISBN 978-80-87952-12-2.
    14. SIEGLOVÁ, Dagmar. Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání (Potentials: Critical Thinking and Language Education). In Lidský kapitál a investice do vzdělání, 18. Ročník. 2015.
    15. SIEGLOVÁ, Dagmar. Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání. In Sborník k 18. ročníku vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. 2015. ISBN 978-80-7408-127-9.
    16. KUNZ, Vilém, M. FERENCOVÁ, Štěpánka HRONOVÁ and Martin SINGER. Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites. Polish Journal of Management Studies. Czestochowa: Czestochowa University of Technology, 2015, vol. 12, No 2, p. 91-102, 13 pp. ISSN 2081-7452.
    17. SIEGLOVÁ, Dagmar. RWCT methodology trainings for teachers and stuff. Series of 6 sessions, ŠAVŠ Mladá Boleslav. 2015.
    18. POTOCKÝ, Tomislav. Schmittovský antagonismus jako zdroj inspirace pro soudobé politické myšlení. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. MMK 2015. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015, p. 1697-1705. ISBN 978-80-87952-12-2.
    19. POTOCKÝ, Tomislav. Systémové determinanty jazykového vzdělávání na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR. In European Pedagogy Forum 2015. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015, p. 300-309. ISBN 978-80-87952-11-5.

    2014

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Analýza systémových faktorů vysokoškolského jazykového vzdělávání se zvláštním přihlédnutím k německému jazyku. In Sapere Aude 2014 - Pedagogika, psychologie a dnešní společnost. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, p. 292-300. ISBN 978-80-87952-03-0.
    2. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical thinking methods as a powerful tool for teaching and learning english on an academic level. In UNICOM 2014. Pardubice: Univerzita Pardubice, Jazykové centrum, 2014, p. 62-67. ISBN 978-80-7395-862-6.
    3. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical Thinking Methods Toward Developing Reading and Writing Skills in the Czech Tertiary Language Education. In Quality of University Language Education in Europe V., international conference, Komensky University, Bratislava. 2014.
    4. JURÁSEK, Miroslav. Francis Fukuyama a jeho teze „Konec historie“. (Francis Fukuyama and his thesis "The end of history".). Politické vedy. Banská Bystrica: Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov – UMB, 2014, vol. 17, No 3, p. 189-217. ISSN 1338-5623.
    5. POTOCKÝ, Tomislav. Hospodářská lingvistika v proměnách paradigmatu. In Jazyk – kultúra- spoločnosť 2. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2014, p. 105-110. ISBN 978-80-558-0698-3.
    6. KUČERA, Miroslav, Jan LÁNSKÝ and Zuzana ŠIMONOVÁ. Implementation of ECTS LABEL at the University of Finance and Administration, Experience from the Department of Computer Science and Mathematics. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, p. 361-368. ISBN 978-80-87894-01-9.
    7. SIEGLOVÁ, Dagmar. Innovations in business and academic English teaching - 8 model lessons. In English Language Weak, Seinajoki University, Finland. 2014.
    8. CECAVA, Zdeněk, Jan LÁNSKÝ and Jindra HORYNOVÁ. Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic?. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, p. 120-126. ISBN 978-80-87894-01-9.
    9. JURÁSEK, Miroslav. Mexiko jako „aztécký tygr“. Reformy prezidenta Peñi Nieta. Mezinárodní politika. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2014, 06.11.2014, No 11. ISSN 0543-7962.
    10. JURÁSEK, Miroslav. Podmanivá síla Huntingtonova konceptu střetu civilizací (The Captivating Power of Huntington´s concept of Clash of Civilizations). Medzinárodné vztahy. Bratislava: University of Economics, 2014, roč. XII, č. 2, p. 125-149. ISSN 1336-1562.
    11. HRONOVÁ, Štěpánka. Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (1) – zahraniční stáž Belgie. In Klíčové prvky regionální spolupráce – Závěrečná konference projektu ROZVOJWestBohemia pro Ústecký kraj. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. a VOŠ a SPŠ elektrotechnické, Plzeň, 11. 2. 2014. 2014.
    12. HRONOVÁ, Štěpánka. Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (2) – zahraniční stáž Belgie. In Klíčové prvky regionální spolupráce – Závěrečná konference projektu ROZVOJWestBohemia pro Ústecký kraj, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s, Červený Hrádek - Jirkov, 13. 2. 2014. 2014.
    13. POTOCKÝ, Tomislav. Problematika standardizace profesně zaměřené výuky německého jazyka na vysokých školách ekonomického zaměření. In Ľupták, M., Štefková, J. Aplikované jazyky v univerzitním kontexte – didaktika, terminológia, preklad. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, 2014, p. 102-109. ISBN 978-80-228-2680-8.
    14. POTOCKÝ, Tomislav. Profesní německý jazyk hospodářské sféry z pohledu aplikované lingvistiky. Online. In In Ďuricová, A. (ed). Od textu k překladu IX. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2014, p. 121-127. ISBN 978-80-7374-119-8.
    15. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, p. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5.
    16. JURÁSEK, Miroslav. Scénáře a vize budoucnosti po skončení studené války. Marathon. 2014, č. 121, p. s. 8-35. ISSN 1211-8591.
    17. SIEGLOVÁ, Dagmar. Speech Acts in Marketing Communication: Warnings and Advice. In 12th International Cultural Studies Conference & 1st International Conference on Linguistics and Teaching/Learning English, University of Pardubice. 2014.
    18. LÁNSKÝ, Jan, Anna NOVÁKOVÁ and Jindra HORYNOVÁ. Teaching Application Software at the University of Finance and Administration. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, p. 11-19. ISBN 978-80-87894-01-9.
    19. BEDRETDINOV, Rafik and Štěpánka HRONOVÁ. The End of History?. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, p. 106-111. ISBN 978-80-87894-01-9.
    20. MARI, Denisa. Tipy na výuku prezentačních dovedností v rámci výuky cizího jazyka. In Nedoma, R. Foreign language competence as an integral component of the university graduate profile. Brno: Univerzita obrany, 2014, p. 183-190. ISBN 978-80-7231-981-7.
    21. HRONOVÁ, Štěpánka. Utilization of Quick Response Codes in Education. In DisCo 2014: Media literacy education from pupils to lifelong learning. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2014, 9 pp. ISBN 978-80-86302-45-4.
    22. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkum za účelem vytvoření vzdělávacího standardu pro profesně zaměřenou výuku německého jazyka na vysokých školách s ekonomickou profilací. ACC JOURNAL. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2014, XX, No 3, p. 30-37. ISSN 1803-9782.
    23. POTOCKÝ, Tomislav. Vzdělávací standard vysokoškolské výuky německého jazyka pro hospodářskou sféru. Online. In In Šajgalíková, H., Šimková, S. (eds). Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe V. Bratislava: Ekonóm, 2014, p. 114-121. ISBN 978-80-225-3984-5.

    2013

    1. JURÁSEK, Miroslav. Bezbřehý kapitalismus povede ke světové revoluci. In Česká pozice. 2013.
    2. JURÁSEK, Miroslav. Blbá nálada hned tak nezmizí. Česká pozice. 2013, vol. 2013.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 5 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.
    4. JURÁSEK, Miroslav. Buďme demokraty! Ať to komunisté zkusí ještě jednou. Česká pozice. 2013, vol. 2013.
    5. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical Thinking Methods in the Czech Tertiary Langauge Education. In Promoting Language Learning and Standardization at Universities in the Czech Republic. 2013.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Dobrý politický lídr: nikoliv mužný Achilles, ale schopný manažer (recenze knihy Nye J. The Powers to Lead). In Česká pozice. 2013.
    7. SIEGLOVÁ, Dagmar. E-learning support for developing academic reading skills, Presentation of IGA project. In Research Open Day. 2013.
    8. HRONOVÁ, Štěpánka. Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 7 pp. ISBN 978-80-7408-067-8.
    9. POTOCKÝ, Tomislav. Lingvistická hlediska interkulturní komunikace s ohledem na německý jazyk firemní sféry. Online. In Ďuricová, A. Od textu k prekladu VIII. Praha: JTP, 2013, p. 88-95. ISBN 978-80-7374-095-5.
    10. POTOCKÝ, Tomislav. Lingvodidaktické aspekty profesního německého jazyka pro hospodářskou sféru. In Kohoutek, J. (ed.). Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: teorie a praxe 2012. Nezávislé centrum pro studium politiky. Kolín, 2013, p. s. 66-76. ISBN 978-80-86879-39-0.
    11. KNIHOVÁ, Ladislava and B. LITTLE. Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers. America Learning & Media. 2013.
    12. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, p. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
    13. POTOCKÝ, Tomislav. Německý hospodářský jazyk v lingvistickém přehledu. In Od textu k překladu VII. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2013, p. s. 90-98. ISBN 978-80-7374-094-8.
    14. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
    15. JURÁSEK, Miroslav. Přichází na Kubu lepší časy? In Mezinárodní politika. 2013.
    16. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2013. ISBN 978-80-86302-45-4.
    17. POTOCKÝ, Tomislav. Sociolingvistická kompetence ve vysokoškolské výuce německého jazyka pro profesní účely (výstupy výzkumného šetření). In Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, p. s. 193-199. ISBN 978-80-905243-6-1.
    18. POTOCKÝ, Tomislav. Výsledky empirického výzkumu jazykových potřeb studentů na fakultách s podnikohospodářskou profilací. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2013, p. s. 1779-1784. ISBN 978-80-87952-00-9.
    19. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkum za účelem vytvoření vzdělávacího standardu pro profesně zaměřenou výuku německého jazyka na vysokých školách s ekonomickou profilací. In Neumannová, H., Vlčková, I. (eds.). Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR. Vydání první. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013, 6 pp. ISBN 978-80-7494-004-0.

    2012

    1. HRONOVÁ, Štěpánka, J. ROHLÍKOVÁ and J. VEJVODOVÁ. Aktivní účastník distančního vzdělávání. In DisCo: Nová média a vzdělávání. Praha, 2012, p. 138-143, 5 pp. ISBN 978-80-86302-44-7.
    2. JURÁSEK, Miroslav. Amitav Acharya - Barry Buzan (eds.): Non-Western International Relations Theory: Perspectives on and beyond Asia (recenze). Mezinárodní vztahy. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2012, roč. 47, č. 3, p. 102-107, 5 pp. ISSN 0323-1844.
    3. POTOCKÝ, Tomislav. Disertační projekt vysokoškolského standardu výuky odborně-profesního německého jazyka pro podnikovou sféru. In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe IV. Bratislava: Ekonom, 2012, 10 pp. ISBN 978-80-225-3514-4.
    4. JURÁSEK, Miroslav. Hledá se politička. Přestože muži jsou "efektivnější". Česká pozice. 2012, vol. 2012.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Lídři lžou častěji ve vnitřní než zahraniční politice. Česká pozice. 2012, vol. 2012.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka. Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve. Xadonia. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, roč. 10, č. 2, p. 26-26.
    8. JURÁSEK, Miroslav. Pierre P. Lizée. A whole New World: Reinventing International Studies for the Post - Western World (recenze). Mezinárodní vztahy. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2012, roč. 47, č. 2, p. 79-83, 4 pp. ISSN 0323-1844.
    9. JURÁSEK, Miroslav. Thumos - hnací síla sociálních změn: liberální pohled. Marathon (on-line). Praha, 2012, č. 2. ISSN 1211-8591.
    10. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. 2012. ISBN 978-80-261-0158-1.
    11. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkum jazykových potřeb studentů pro projekt standardu jazykové výuky na vysokých školách ekonomického zaměření. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012. Hradec Králové, 2012, 4 pp. ISBN 978-80-905243-3-0.
    12. POTOCKÝ, Tomislav. Vztah cizího jazyka (německého) a podnikové sféry v ČR z pohledu aplikované lingvistiky. In Jazyk – kultura – spoločnosť (vzájomné súvislosti). Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012, p. 59-67, 8 pp. ISBN 978-80-558-0117-9.
    13. JURÁSEK, Miroslav. Zamyšlení nad knihou "Strach z barbarů". Marathon (on-line). Praha, 2012, č. 3. ISSN 1211-8591.

    2011

    1. POTOCKÝ, Tomislav. A Perspective View on Language Teaching at Universities in the Czech Republic. In Várkoly, L. a kol. Dnešné Trendy Inovácií 2011. Dubnica nad Váhom: Dubnický Technologický Inštitút, 2011, p. 43-49, 6 pp. ISBN 978-80-89400-27-0.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka. Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 9 pp. ISBN 978-80-7408-055-5.
    3. POTOCKÝ, Tomislav. Jazyková příprava na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR z pohledu zástupce odborné profesní komunity. In Vzdělanostní společnost (věda a vzdělání ve 21. století). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011. ISBN 978-80-7408-049-4.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 5 pp. ISBN 978-80-7408-055-5.
    5. JURÁSEK, Miroslav. Searching for the New Global Order. In Third Global International Studies Conference WISC (on-line). 2011.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Shaping the global order: predictions and historical forces. Marathon [on-line]. 2011, č. 6. ISSN 1211-8591.
    7. POTOCKÝ, Tomislav. Východiska pro koncipování vysokoškolských kurzů profesně zaměřeného německého jazyka. In Nedoma, R. Foreign Language Competence as an Integral Component of the University Graduate Profile III. Brno: Univerzita obrany v Brně, 2011, p. 136-143, 7 pp. ISBN 978-80-7231-825-4.

    2010

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Aktuální přístupy k výuce odborné komunikace v německém jazyce pro podnikovou sféru. In Od textu k překladu V. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2010, p. 213-218, 5 pp. ISBN 978-80-7374-091-7.
    2. JURÁSEK, Miroslav. Fiskální politika na jihoamerickém kontinentě a politický systém. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8.
    3. POTOCKÝ, Tomislav. Hospodářská němčina – aktuální koncepty a přístupy. In Cizí jazyky se specifickým zaměřením ve výuce a testování (včetně češtiny pro cizince). Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2010, p. 68 – 73. ISBN 978-80-87238-03-5.
    4. POTOCKÝ, Tomislav. Kulturně-psychologické a lingvistické aspekty interkulturního komunikačního tréninku v rámci výuky německého jazyka pro profesní účely. In Historicko-kulturologické minimum vo vyučovaní cudzích jazykov. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2010, p. 179 - 187. ISBN 978-80-8094-720-0.
    5. HOŘEJŠÍ, Jana. Příspěvek na konferenci. In Cizí jazyky se specifickým zaměřením ve výuce a testování (včetně češtiny pro cizince). 2010.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Rethinking of ISI Experience in Latin America from Wallerstein and Fukuyama perspective. In The International Conference of Young Scholars. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2010. ISBN 978-80-245-1695-0.
    7. JURÁSEK, Miroslav. Two Theoretical Perspectives on the Evolution of a Global Order. In SGIR 7th Pan – European Conference on IR. Stockholm, 2010.

    2009

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Dvě pojetí interkulturní komunikace a jejich možná uplatnitelnost při koncipování výuky německého jazyka pro profesní účely. In Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů vysokých škol. Sborník příspěvků z odborného semináře konaného v rámci IX. mezinárodní konference Liberecké ekonomické fórum 2009. Liberec: TU Liberec, Hospodářská fakulta, 2009.
    2. TORRES ALVARADO, Carlos. El uso de hot potatoes en las clases de Español como lengua extranjera. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2009, p. 236-238, 2 pp. ISBN 978-80-213-1901-1.
    3. TORRES ALVARADO, Carlos. Enjercicios interactivos y enfoque „por tareas“ en las clade de Español como lengua extranjera (ele) – Estudio combinado. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2009, p. 232-234, 2 pp. ISBN 978-80-213-1901-1.
    4. POTOCKÝ, Tomislav. Pokus o sémantické vymezení pojmu „Wirtschaftsdeutsch“ ve vztahu k tématickému curriculu stejnojmenného přednětu. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, Provozně ekonomická fakulta, 2009, p. 202-204. ISBN 978-80-213-1901-1.
    5. ŠIMKOVÁ, Jarmila. Překlad slovníkových hesel pro projekt IGA „Srovnávací systémy veřejné správy“. 2009.
    6. ŠIMKOVÁ, Jarmila. Slovníček – Glossare. In Kommunikation in der Wirschaft. 1. vydání. Plzeň: Fraus, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.
    7. HOŘEJŠÍ, Jana. Verlan na cestách za vzděláním. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, Provozně ekonomická fakulta, 2009, p. 232-234, 2 pp. ISBN 978-80-213-1901-1.

    2007

    1. HRONOVÁ, Štěpánka. Zapojení studijního střediska Most do zahraničních stáží. Šortky VŠFS. 2007, vol. 2, No 1, p. 2-2.

    2004

    1. ŠIMKOVÁ, Jarmila. Němčina pro banky a pojišťovny. 3rd ed. Praha: Prospektrum, 2004. ISBN 80-7175-124-3.
    2. KOLÁŘOVÁ, Vlastimila. Obor Veřejná správa a výuka cizích jazyků na VŠFS. In Vzdělávání pracovníků ve veřejné správě. Olomouc, 2004.
    3. POTOCKÝ, Tomislav and Vlastimila KOLÁŘOVÁ. Výhledy elektronického vzdělávání. Xadonia. Praha: VŠFS, o.p.s., 2004, vol. 3, No 3, p. 14-15.
    4. KOLÁŘOVÁ, Vlastimila and Tomislav POTOCKÝ. Výhledy elektronického vzdělávání. Praha: Radix, spol. s r.o., 2004, 2 pp.

    2003

    1. KOLÁŘOVÁ, Vlastimila. Být politicky korektní. Praha: VŠFS, 2003.
Display details
Displayed: 19/6/2024 07:59