Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2016

    1. SMOLOVÁ, Helena, Aleš KREJČÍ, Břetislav STROMKO a Jiří BOHÁČEK. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2016, 222 s. ISBN 978-80-87839-66-9.
      URL URL
      Název česky: Marketingová komunikace
      Název anglicky: Marketing communication
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing communication
      Recenzováno: ano

      Změnil: RNDr. Aleš Krejčí, CSc., učo 23134. Změněno: 4. 11. 2021 13:21.

    2012

    1. KREJČÍ, Aleš. Veletrh: nástroj komunikace i produkt organizátora. In Dušan Pavlů. (KO)MEDIA: sborník mez. konference. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, s. sekce 1., 300 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
      URL
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: trade fairs, marketing communication, marketing indicators, competitiveness, nomenclature
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: RNDr. Aleš Krejčí, CSc., učo 23134. Změněno: 4. 11. 2021 13:52.
Zobrazeno: 31. 10. 2024 16:50