Vámi zvolený výběr obsahuje 7 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2018

    1. ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA. EEG study of the effect of virtual reality. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, roč. 8, č. 2, s. 216-218. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/0802216218.
      Název anglicky: EEG STUDY OF THE EFFECT OF VIRTUAL REALITY
      RIV/04274644:_____/18:#0000404 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Tomčík, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Brůna, Matěj (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: neuromarketing; electroencephalography; virtual reality; spot advertising; marketing communication; efficiency
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 16. 5. 2019 12:04.

    2016

    1. HRONOVÁ, Štěpánka, Oldřich Johannes PETR, Pavel ROSENLACHER a Zuzana ŠIMONOVÁ. Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct. CASALC Review. Praha: CASAJC, 2016, roč. 5, č. 3, s. 85-91. ISSN 1804-9435.
      URL
      Název česky: Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct
      Název anglicky: Activities of the Department of Languages at VŠFS: Cooperation of the Most Branch with Europe Direct
      RIV/04274644:_____/16:#0000203 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. čeština. Česká republika.
      Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Petr, Oldřich Johannes (203 Česká republika, domácí) -- Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Šimonová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Electronic and print materials for language teaching; English as a Foreign Language; Europe Direct; Language department at VŠFS; University of Finance and Administration
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 7. 3. 2018 10:44.
    2. ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. The Use of Computer Technology in Neuromarketing. Digital Economy World. Centrum informační společnosti, 2016, roč. 2., č. 2, s. 42-44. ISSN 2464-5303.
      URL

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 20. 4. 2016 12:30.

    2015

    1. ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing přiměje zákazníky koupit to, co vědomě nechtěli? In CopyCamp. 2015.

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 25. 9. 2015 19:12.
    2. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Kamila JÁNSKÁ. The influence of emotionality of advertising spots on their memorization. In EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina. The 4th International Virtual Conference 2015 (ICTIC 2015). Zilina: Thomson Ltd, Slovakia, 2015. ISBN 978-80-554-1002-9.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 22. 2. 2017 15:41.

    2014

    1. ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, roč. 3., 2/2014, s. 152-161. ISSN 1338-6581.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 2. 2017 11:04.

    2013

    1. ROSENLACHER, Pavel. Využití zdravotnické techniky v neuromarketingu. 3. vyd. Praha: ČVUT, Fakulta biomedicínského inženýrství, 2013, s. 82-86, 236 s. ISBN 978-80-01-05277-8.
      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 17. 9. 2014 22:44.
Zobrazeno: 15. 7. 2024 23:57