-
PETRŮ, Naděžda a Josef NOVÁK. Czech family business brands as a tradition bearer. In Petranová, Matúš, Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love – part I. 1. vyd. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017, s. 235 -246. ISBN 978-80-8105-840-0.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5832/cs
-
KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2016, s. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5833/cs
-
KUPEC, Václav. Marketing Communication and Auditor´s Brand. In PETRANOVÁ, D., J. MATÚŠ a D. MENDELOVÁ. MARKETING IDENTITY: Brands we love – part I. Trnava: UCM v Trnave, 2016, s. 445-453. ISBN 978-80-8105-840-0.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5947/cs
2017
2016
Zobrazeno: 25. 12. 2024 14:02