-
WOKOUN, René. Diskuze - workshop získaných poznatků s decizní sférou. 2021.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9433/cs
-
ZAHRÁDKA, Pavel, Rudolf LEŠKA, Matěj MYŠKA, Petr SZCZEPANIK, Ivan DAVID, Jitka PAVLIŠOVÁ, Lucie VELFLOVÁ a Lucie ZELENÁ. Dopad epidemie nemoci COVID-19 na distribuci, prezentaci a monetizaci kulturního obsahu: hudba, film a divadlo. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021, 129 s.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9663/cs
-
PETRŮ, Naděžda a Monika NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ. Insights on Trends of Academic Research into Family Business. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2021, roč. 15, č. 1, s. 9-35. ISSN 1802-792X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/acta.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9186/cs
-
PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Mezinárodní vědecká konference, Rodinné podnikání Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty. 2021.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9267/cs
-
JEŘÁBEK, Milan, Jaroslav DOKOUPIL, David FIEDOR, Nikola KREJČOVÁ, Petr ŠIMÁČEK, René WOKOUN a František ZICH. Nové vymezení periferií Česka. Šimáček Petr. Geografie. Praha: Česká geografická společnost, z. s., 2021, roč. 126, č. 4, s. 419-443. ISSN 1212-0014. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37040/geografie2021126040419.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9485/cs
-
WOKOUN, René, Petr ČECHÁK a Pavel MATES. Regional and legal aspects of transport services in the Czech Republic, with special regard to peripheral regions. In Ivana Vaňková. Proceedings of the 14th International Scientific Conference Public Economics and Administration 2021. Ostrava: Technical University of Ostrava, 2021, s. 455-466. ISBN 978-80-248-4580-7.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9432/cs
-
JEŘÁBEK, Milan, David FIEDOR, Petr ŠIMÁČEK, Jaroslav DOKOUPIL, Zdeněk SZCZYRBA a René WOKOUN. Specializovaná mapa vnitřních periferií. 2021.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9699/cs
-
TOMÁŠKOVÁ, Andrea, Roman ŚMIETAŃSKI a Miroslav HALOUZKA. The interdependency between a family company's name and a family name. Marketing and Management of Innovations. Sumy (Ukraine): Sumy State University, 2021, roč. 2021, č. 2, s. 115-132. ISSN 2218-4511. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21272/mmi.2021.2-10.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9152/cs
-
JURÁSEK, Miroslav, Naděžda PETRŮ, Zdeněk CAHA a Jaroslav, Jr BELAS. Values of family businesses in czech republic in the context of socioemotional wealth. Economics and Sociology. Szczecin: Center for Sociological Research, 2021, roč. 14, č. 2, s. 184-208. ISSN 2306-3459. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14254/2071-789X.2021/14-2/10.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/9088/cs
2021
Zobrazeno: 8. 1. 2025 13:12