Vámi zvolený výběr obsahuje 189 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. ROUBAL, Ondřej. Consumer Culture and the Paradox of Choice in an Ambivalent Era of Emancipation of Individual Freedoms. In Fatih Sahin, Cevat Soylemez. Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior. 1. edition. Hershey, Pennsylvania, USA: IGI Global Publishing, 2024, s. 51-85. ISBN 979-8-3693-1594-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/979-8-3693-1594-1.
    2. MAIELLO, Giuseppe a Daniel ŽÁČEK. Digital Transformation in Marketing Communication : The impact of Engagement Incentives in Video Game Industry. In Umberto Pagano. Transitions and Complexity. 1. vyd. Soveria Mannelli (Catanzaro): Rubettino, 2024, s. 85-101. #sociologie. ISBN 978-88-498-8245-2.
    3. MAIELLO, Giuseppe, Slavomír PARAVIČINY a Petr SVOBODA. Jane Skjoldli - Playing with the Gods (keynote speech). Vysoká škola finanční a správní a. s., 2024.
    4. ROSENLACHER, Pavel, Jaromír TICHÝ a Radka KMOCHOVÁ. MEASURE OF EXPERIENCED STRESS FROM THE UNIVERSITY STUDIES FROM THE PERSONALITY TYPOLOGY PERSPECTIVE. Online. In Magnanimitas. QUAERE 2024 : Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : roč. XIV. , 24. – 26. června 2024, Hradec Králové, Česká republika. Hradec Králové: Magnanimitas, 2024, s. 551-562. ISBN 978-80-87952-40-5.
    5. LEŽÁKOVÁ, Petra. Práce s chybou a vliv českého a anglického jazyka na produkci studujících němčiny na pedagogických fakultách v České republice. Media4u Magazine. Praha: Jan Chromý, 2024, roč. 21, č. 2, s. 19-24. ISSN 1214-9187.
    6. MAIELLO, Giuseppe. Reception of the Ancient Norse Symbolic Resources into Selected Subcultures of Central and South-Eastern Europe. 2024.
    7. MAIELLO, Giuseppe a Giuseppe MASULLO. The Fields of Digital Research: Theoretical, Methodological and Application Challenges. Online. Milano: McGraw-Hill Education, 2024, 408 s. Innovative Social Research 1. ISBN 978-88-386-1351-7.
    8. MAIELLO, Giuseppe a Giuseppe MASULLO. The Fields of Digital Research: Topics and Developments. Online. In Giuseppe Maiello - Giuseppe Masullo. The Fields of Digital Research: Theoretical, Methodological and Application Challenges. Milano: McGraw-Hill Education, 2024, s. 5-17. Innovative Social Research 1. ISBN 978-88-386-1351-7.
    9. ROUBAL, Ondřej. The Religious Essence of Shopping and the Promotion of Thriftiness as a Principle of Frugal Hedonism. European Journal of Science and Theology. Iasi (Romania): Technical University of Iasi, 2024, roč. 20, č. 5, s. 107-121. ISSN 1841-0464.
    10. CIRKLOVÁ, Jitka. THE SEPHIROTIC TREE INTEGRATED INTO LANDSCAPE: DIVINE HARMONY REFLECTED IN THE BAROQUE GROUP OF CHURCHES. European Journal of Science and Theology. Iasi, 2024, roč. 20, č. 4, s. 129-154. ISSN 1841-0464.
    11. MAIELLO, Giuseppe, Slavomír PARAVIČINY a Petr SVOBODA. Workshop The Reception of the Ancient Norse Symbolic Resources - part 1. Vysoká škola finanční a správní a. s., 2024.
    12. MAIELLO, Giuseppe, Slavomír PARAVIČINY a Petr SVOBODA. Workshop The Reception of the Ancient Norse Symbolic Resources - part 2. Vysoká škola finanční a správní a. s., 2024.

    2023

    1. LEŽÁKOVÁ, Petra. Chybami se člověk učí?. Online. In Pavla Vyhnálková, Jitka Plischke. AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVII. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2023, s. 57-63. ISBN 978-80-244-6265-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24462653.

    2022

    1. JÍLKOVÁ, Petra a Ladislava KNIHOVÁ. ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage. Online. In Irena Jindřichovská, David John Muir. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. Praha: Anglo-American University Prague, 2022, s. 189-200. ISBN 978-80-907602-6-4.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Petra JÍLKOVÁ. ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, 2022, roč. 19, č. 2, s. 7-21, 16 s. ISSN 1336-5711.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, 1/2022, s. 25-26, 3 s. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Otakar NĚMEC. Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements. Online. In Tomáš Lösler, Tomáš Pavelka. International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings September 8–10, 2022. 1. vyd. Praha: Libuše Macáková, Melandrinum, 2022, s. 240-249. ISBN 978-80-87990-29-2.
    5. HES, Aleš a Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy v marketingu 2022 - webinář. 2022.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, č. 4, s. 12-13. ISSN 1211-5622.

    2021

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků. Finančné trhy. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, č. 127, s. 19-30. ISSN 1336-5711.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky. 1. vyd. Řisuty: Ladislava Knihová – Education online, 2021, 69 s. ISBN 978-80-906753-2-2.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Od první případové studie uplynulo 100 let. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI, 4/2021, s. 22-23, 3 s. ISSN 1211-5622.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 3/2021, s. 20-21, 3 s. ISSN 1211-5622.
    5. PETR, Oldřich Johannes. REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ. Online. In MAGNANIMITAS. QUAERE 2021. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2021, s. 21-27. ISBN 978-80-87952-34-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/q2021.11.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a televizní reklama. In Doba seniorů. 2021, s. 8-9. ISSN 1801-5859.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace. In Doba Seniorů. Praha, 2021, s. 8-9. ISSN 1801-5859.
    8. WAWROSZ, Petr, Miroslav JURÁSEK a Tomislav POTOCKÝ. The impact of intercultural experience and language skills on cultural intelligence: the mediating role of self-efficacy in communication. Online. In Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Michael Schmidthaler. Proceedings Cross-cultural business conference 2021. Steyer: Scool of Business and Management, Steyer campus, 2021, s. 108-129. ISBN 978-3-8440-8032-2.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2021, roč. 12, No. 1, s. 162-178. ISSN 1338-130X.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava. Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 1/2021, s. 26-28. ISSN 1211-5622.

    2020

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Digital Customer Experience in Financial Services. Online. In doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc. Ing. Peter Bolcha, Ph.D. (eds.). IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE - BEYOND THE NUMBERS. 1. vyd. Praha: Metropolitan University Prague, Anglo-American University, 2020, s. 103-116. ISBN 978-80-7638-015-8.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication. CASALC Review. Brno: Centrum jazykového vzdělávání MU, 2020, roč. 10, č. 1, s. 99-114. ISSN 1804-9435.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Education-Based Content Marketing “in White and Black”. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák (eds.). Marketing Identity COVID-2.0. 1. vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2020, s. 256-270, 13 s. ISBN 978-80-572-0107-6.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Marketing Science and Inspiration. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 17-27, 10 s. ISSN 1338-7944.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce. Online. In Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Michael Schmidthaler, Markus Vorderwinkler. Cross-Cultural Business Conference 2020. 1. vyd. Düren: Shaker Verlag, 2020, s. 17-27. ISBN 978-3-8440-7301-0.
    6. JURÁSEK, Miroslav a Tomislav POTOCKÝ. How to Improve Communication within an Organization? The Relationship between Cultural Intelligence and Language Competence. Journal of Intercultural Management. Polsko: Społeczna Akademia Nauk, 2020, roč. 12, č. 2, s. 53-81. ISSN 2080-0150. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/joim-2020-0038.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava. Ikonická partnerství ikonických značek. Marketing a komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2020, XXV, 1/2020, s. 14-15. ISSN 1211-5622.
    8. JURÁSEK, Miroslav a Tomislav POTOCKÝ. Management of Innovations in Cross-Cultural Communication within an Organization. Marketing and Management of Innovations. Ukraine: Sumy State University, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 108-121. ISSN 2218-4511. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21272/mmi.2020.2-08.
    9. JURÁSEK, Miroslav, Tomislav POTOCKÝ a Tereza VACÍNOVÁ. NOVÉ SCHOPNOSTI PRO 21. STOLETÍ: KULTURNÍ INTELIGENCE A JAZYKOVÁ KOMPETENCE. Orbis Linguarum. Bulharsko: South-Western University “Neophyte Rilsky”, 2020, roč. 18, č. 1, s. 148-155. ISSN 1312-0484.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava. Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector. Finančné trhy. Bratislava: Derivat, s.r.o., 2020, XVII., č. 4, s. 50-60, 10 s. ISSN 1336-5711.
    11. POTOCKÝ, Tomislav. Populismus jako symptom strukturální proměny společnosti a demokracie (exkurs do německé akademické debaty). In Jan Kysela. Populismus v demokratickém právním státě: hrozba, nebo výzva? 1. vyd. Praha: Leges, 2020, s. 139-155. Teoretik. ISBN 978-80-7502-402-2.
    12. PETR, Oldřich Johannes. REKLAMA – FENOMÉN DOBY. Online. In Magnanimitas. QUAERE 2020. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020, s. 35-42, 1444 s. ISBN 978-80-87952-32-0.
    13. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“. 1. vyd. Prah: Hospodářské noviny, 2020, s. 13. ISSN 0862-9587.

    2019

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing. Online. In Prof. Ing. Alena Kusá, PhD. Prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. Mgr. Zuzana Bučková, PhD. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2019: Offline is the new online”, 5th – 6th November 2019, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovakia. 1. vyd. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikace, 2019, s. 104-117. ISBN 978-80-572-0038-3.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses. Online. In Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2019, s. 319-333. ISBN 978-80-245-2316-3.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration. Online. In Ivo Pavlík. REGION IN THE DEVELOPMENT OF SOCIETY 2018. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita, 2019, s. 170-182. ISBN 978-80-7509-658-6.
    4. PETR, Oldřich Johannes. Jazyková hra v reklamní komunikaci. In Magnanimitas. QUAERE 2019. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019, s. 24-30, 1229 s. ISBN 978-80-87952-30-6.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka. Seniory ve školních lavicích baví výuka anglického jazyka. Most: Statutární město Most, 2019. Mostecké listy (online).
    6. KNIHOVÁ, Ladislava a Vladislav PAVLÁT. The Personal Learning Cloud As an Innovative Tool in Corporate Training. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. DisCo 2019 - E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe – 14th conference reader. 1. vyd. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, s. 47-60. ISBN 978-80-86302-85-0.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Video in Formal and Informal Learning Programmes. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe: 14th conference reader. 1. vyd. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, s. 26-37. ISBN 978-80-86302-85-0.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava. VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES?. Online. In Jindřichovská, Irena a Bruce Dehning. 7th International Scientific Conference IFRS: Global Rules and Local Use - Beyond the Numbers. 1. vyd. Prague: Metropolitan University Prague, 2019, s. 137-147. ISBN 978-80-87956-96-0.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami. In Hospodářské noviny. 1. vyd. Praha: Hospodářské noviny, 2019, s. 16. ISSN 0862-9587.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... kouzlu vánočního příběhu. LXIII. Praha: Hospodářské noviny, 2019, s. 16. ISSN 0862-9587.

    2018

    1. HRONOVÁ, Štěpánka. Customization of EFL Materials. Online. In Beseda J., Rohlíková L. DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education - 13th conference reader. 1. vyd. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 385-394. ISBN 978-80-86302-83-6.
    2. POTOCKÝ, Tomislav. Historické proměny paradigmatu hospodářské lingvistiky. In Magnanimitas. MMK 2017: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, s. 890-894. ISBN 978-80-87952-22-1.
    3. PETR, Oldřich Johannes. Jazykové trendy v marketingu a reklamě. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. I. Hradec Králové, MMK 2018: Magnanimitas, 2018, s. 112-118, 1661 s. ISBN 978-80-87952-26-9.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava a Vladislav PAVLÁT. Learning Transfer: a Bridge Too Far? In BESEDA, J, ROHLÍKOVÁ, L, (eds.). DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education -13th conference reader. 1. vyd. Praha: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 98-109, 650 s. ISBN 978-80-86302-83-6.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Mobile Apps as an Integral Part of Media Studies. In Martin Solík. MEGATRENDS AND MEDIA Reality and Media Bubbles. 1. vyd. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 62-80. ISBN 978-80-8105-952-0.
    6. VALENČÍK, Radim, Michal BLAHOUT, Jan ČERVENKA, Miroslav JURÁSEK, Patrik KAJZAR, Jan MERTL, Jiří MIHOLA, Vladislav PAVLÁT a Petr WAWROSZ. Odvětví produktivních služeb. Teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2018, 98 s. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-170-5.
    7. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic. In Alexandru-Mircea Nedelea a Mirilena-Oana Nedelea. Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity (Advances in Public Policy and Administration). 1. vyd. Hershey, PA, USA: IGI Global, 2018, s. 1-21. IGI global book series. ISBN 978-1-5225-7464-4.
    8. JURÁSEK, Miroslav. Střet civilizací: test Popperem. ACC JOURNAL. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2018, roč. 23, č. 3, s. 213-222. ISSN 1803-9782.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava. The Challenges of Mobile-App-Based Foreign Language Teaching and Learning. Online. In Jan Beseda, Lucie Rohlíková a Jan Baťko (Eds.). DisCo 2017: Open Education as a Way to a Knowledge Society. 1. vyd. Praha: Centre of Higher Education Studies, 2018, s. 288-300. ISBN 978-80-86302-82-9.
    10. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkumy jazykových potřeb z pohledu jazykového managementu. In kolektiv Magnanimitas. MMK 2018 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Hradec Králevé: Magnanimitas, 2018, s. 864-872. ISBN 978-80-87952-27-6.

    2017

    1. JURÁSEK, Miroslav. Analýza koncepce liberální demokracie podle Francise Fukuyamy. Scientia et Societas. Praha: Newton College, 2017, roč. 13, č. 3, s. 82-111. ISSN 1801-7118.
    2. POTOCKÝ, Tomislav. ANALÝZA OKRUHŮ FIREMNÍ KOMUNIKACE V UČEBNICÍCH A VZDĚLÁVACÍM STANDARDU NĚMČINY PRO PROFESNÍ ÚČELY. In ALENA ĎURICOVÁ a kol. OD TEXTU K PREKLADU XI. 1. vyd. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2017, s. 82-174. ISBN 978-80-7374-124-2.
    3. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů. 1. vyd. Praha: Ladislava Knihová - Education online, 2017, 137 s. ISBN 978-80-906753-0-8.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Codification of professional terminology with focus on financial markets. In Vladislav Pavlát; Otakar Schlossberger. EU FINANCIAL MARKETS: CURRENT STATE & FUTURE PERSPECTIVES. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, s. 78-85. ISBN 978-80-7408-160-6.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka. Meet Viktorija, our Erasmus Trainee. In XADONIA. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, s. 28-30.
    6. PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ. Mobile Applications in IFRS Education. In Irena Jindřichovská, Dana Kubíčková. IFRS: GLOBAL RULES & LOCAL USE. 1. vyd. Prague: Anglo-American University, 2017, s. 85-97. ISBN 978-80-906585-3-0.
    7. VALENČÍK, Radim a Miroslav JURÁSEK. POSTGRADUATE FULLY MERIT-BASED AND FULLY CLOSED PAY-AS-YOU-GO PENSION SYSTEM. Economy&Business. Burgas: Science Events Ltd, 2017, Neuveden, č. 11, s. 32-40, 11 s. ISSN 1314-7242.
    8. HRONOVÁ, Štěpánka a Oldřich Johannes PETR. Požadovaný profil absolventa na trhu práce imperativem pro kvalitní jazykové vzdělávání na univerzitách. CASALC Review. Brno: CASAJC, 2017, roč. 7, č. 1, s. 63-72. ISSN 1804-9435.
    9. TŮMOVÁ, Jana a Miroslav JURÁSEK. Sekuritizace mexického členství v Unii jihoamerických národů. Obrana a strategie. Brno: Ústav strategických studií VA v Brně, 2017, roč. 17, č. 1, s. 119-140. ISSN 1214-6463. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3849/1802-7199.17.2017.01.119-140.
    10. HRONOVÁ, Štěpánka. State-of-the-art Instructional Design and Global Reach of Online Education with Focus on ELT. In Miroslav Hrubý. DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2017 CD. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, s. 106-114. ISBN 978-80-7231-416-4.
    11. POTOCKÝ, Tomislav. TEMATICKÉ LEXIKÁLNÍ OKRUHY PRO VÝUKU NĚMECKÉHO JAZYKA PRO PODNIKOVOU SFÉRU. In MAGNANIMITAS. Sapere Aude 2017 SCOPE OF PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY - vol. VII. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2017, s. 9-14. ISBN 978-80-87952-19-1.
    12. KNIHOVÁ, Ladislava. The Art of Teaching with Mobile Applications. In Miroslav Hrubý. Distance Learning, Simulation and Communication 2017. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, s. 147-153. ISBN 978-80-7231-416-4.
    13. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkumy jazykové situace ve firemním prostředí v ČR s ohledem na německý jazyk. In Kaščáková, E., Kožaríková, H. Forlang 2017. 1. vyd. Košice: Technická univerzita v Košiciach, 2017, s. 159-163. ISBN 978-80-553-2843-0.

    2016

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Analýza vybraných aspektů podmiňujících podobu vysokoškolského jazykového vzdělávání. In Sapere Aude 2016. Nové výzvy pedagogiky a psychologie. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinarodni účastí. Hradec Králové: Magnanimitas, 2016, s. 116-122. ISBN 978-80-87952-14-6.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2016, s. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0.
    3. HES, Aleš, Ivana HESOVÁ a Ladislava KNIHOVÁ. Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. In Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. KNIHOVÁ, Ladislava a Ivana HESOVÁ. Marketing Identity - Digital Life - Part I. Trnava: Publishing house of Michal Vaško, 2016, s. 68-80. ISBN 978-80-8105-779-3.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. HC strategie pro období turbulentních změn. Online. In doc. Radim Valenčík, CSc. Sborník k 18. ročníku vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. První vydání, Praha 2015. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2016, s. 82-89. ISBN 978-80-7408-127-9.
    5. KNIHOVÁ, Ladislava. Inovativní strategie učení s moderními technologiemi. In PaedDr. Darina Veverková at al. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte III. 1. vydání. Zvolen: Ústav cudzích jazykov Technická univerzita Zvolen, 2016, s. 123-133, 10 s. ISBN 978-80-228-2895-6.
    6. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing mobilních aplikací. Sborník se připravuje. Praha: VŠFS - Konference Marketingová komunikace a společnost, 2016.
    7. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ a Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem. Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, s. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
    8. KUŽELÍKOVÁ, Ivona. Multikulturální diference při výuce, testování a evaluaci čínských studentů, se zaměřením na výuku angličtiny jako cizího jazyka. Online. In Veverková Darina, Danihelová Zuzana, Lupták Marek. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte III. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, 2016, s. 134-138. ISBN 978-80-228-2895-6.
    9. JURÁSEK, Miroslav, Václav LEINWEBER a Radim VALENČÍK. Politicko-ekonomická reflexe současného stavu globální společnosti. Politická ekonomie - teorie, modelování, aplikace. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2016, roč. 64, č. 2, s. 218-236. ISSN 0032-3233.
    10. POTOCKÝ, Tomislav. PROBLEMATIKA KURIKULÍ A STANDARDŮ VYSOKOŠKOLSKÉ JAZYKOVÉ VÝUKY S OHLEDEM NA NĚMECKÝ JAZYK. In Jan Cach. EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2016. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2016, s. 352-359. ISBN 978-80-87952-16-0.
    11. HRONOVÁ, Štěpánka, Oldřich Johannes PETR, Pavel ROSENLACHER a Zuzana ŠIMONOVÁ. Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct. CASALC Review. Praha: CASAJC, 2016, roč. 5, č. 3, s. 85-91. ISSN 1804-9435.
    12. KUBÁTOVÁ, Martina. Specifika elektronického testování se zaměřením na češtinu jako cizí jazyk. Online. In Mgr. Martina Švrčinová, PhDr. Zuzana Vlasáková. Metody výuky a testování cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince). Univerzita Karlova. Praha: Ústav jazykové a odborné přípravy Univerzity Karlovy, 2016, s. 139 - 145. ISBN 978-80-87238-12-7.
    13. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. The Role of Cognition and Human Capital in Organizations. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha: Vydala Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, s. 33-42. ISBN 978-80-7408-148-4.

    2015

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Pavel ROSENLACHER. A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation. Online. In DisCo: From analog education to digital education - 10th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2015, s. 179-186. ISBN 978-80-86302-47-8.
    2. BEDRETDINOV, Rafik a Štěpánka HRONOVÁ. A New Paradigm. In Proceedings of the 7th International Conference - Financial Markets with the Globalization of World Economy. Praha: VŠFS, 2015. ISBN 978-80-7408-124-8.
    3. SIEGLOVÁ, Dagmar. Advertisement Strategies in Warnings and Advice: A psycholinguistic perspective. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, International conference, ŠAVŠ, Department of Languages and Intercultural Competences, Mladá Boleslav. 2015.
    4. SIEGLOVÁ, Dagmar. Applied critical thinking methods in tertiary education. Automotive Industry Model Lessons. Ko-autorka. In GIORGIU, Ioana. Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning, International conference, ŠAVŠ, Department of Languages and Intercultural Competences, Mladá Boleslav. 2015.
    5. SIEGLOVÁ, Dagmar. Applied Critical Thinking Methods in the Tertiary Language Teaching: An automotive industry model lesson. Mladá Boleslav: Vysoká škola Škoda Auto, 2015.
    6. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical Thinking Methods in Academic Teaching: Evocation Techniques. In Language Centers in Higher Education international conference, IMPACT project, Brno. 2015.
    7. KUNZ, Vilém a Štěpánka HRONOVÁ. Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion. Online. In Lukes, M; Svobodova, I; Mares, J; Srpova, J. Innovation Management and Corporate Sustainability 2015 Conference Proceedings. Praha: Oeconomica, VŠE, 2015, s. 63-76. ISBN 978-80-245-2092-6.
    8. POTOCKÝ, Tomislav. Jazyková situace v nadnárodních firmách v ČR z pohledu aplikovaně lingvistického výzkumu. In Od textu k prekladu X. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2015, s. 47-62. ISBN 978-80-7374-121-1.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka a Vilém KUNZ. Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, č. 2, s. 68-78. ISSN 1338-4430.
    10. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání. In Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-11-5.
    11. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP. In VEVERKOVÁ, Darina, Zuzana DANIHELOVÁ a Marek ĽUPTÁK. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte – elektronická podpora vzdelávania: Recenzovaný vedecký zborník. Zvolen: TU Zvolen, 2015, s. 55-66, 11 s. ISBN 978-80-228-2797-3.
    12. KNIHOVÁ, Ladislava. Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction. In Opportunities and Challenges in Language Teaching and Learning. Mladá Boleslav: ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s., 2015, s. 42-50. ISBN 978-80-87042-61-8.
    13. JURÁSEK, Miroslav. Nové důkazy Huntingtonovy Teorie Střet Civilizací. In MMK 2015, Mezinárodní Masarykova Konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015, s. 1899-1905. ISBN 978-80-87952-12-2.
    14. SIEGLOVÁ, Dagmar. Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání. In Lidský kapitál a investice do vzdělání, 18. Ročník. 2015.
    15. SIEGLOVÁ, Dagmar. Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání. In Sborník k 18. ročníku vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. 2015. ISBN 978-80-7408-127-9.
    16. KUNZ, Vilém, M. FERENCOVÁ, Štěpánka HRONOVÁ a Martin SINGER. Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites. Polish Journal of Management Studies. Czestochowa: Czestochowa University of Technology, 2015, roč. 12, č. 2, s. 91-102, 13 s. ISSN 2081-7452.
    17. SIEGLOVÁ, Dagmar. RWCT methodology trainings for teachers and stuff. Series of 6 sessions, ŠAVŠ Mladá Boleslav. 2015.
    18. POTOCKÝ, Tomislav. Schmittovský antagonismus jako zdroj inspirace pro soudobé politické myšlení. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. MMK 2015. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015, s. 1697-1705. ISBN 978-80-87952-12-2.
    19. POTOCKÝ, Tomislav. Systémové determinanty jazykového vzdělávání na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR. In European Pedagogy Forum 2015. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015, s. 300-309. ISBN 978-80-87952-11-5.

    2014

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Analýza systémových faktorů vysokoškolského jazykového vzdělávání se zvláštním přihlédnutím k německému jazyku. In Sapere Aude 2014 - Pedagogika, psychologie a dnešní společnost. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, s. 292-300. ISBN 978-80-87952-03-0.
    2. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical thinking methods as a powerful tool for teaching and learning english on an academic level. In UNICOM 2014. Pardubice: Univerzita Pardubice, Jazykové centrum, 2014, s. 62-67. ISBN 978-80-7395-862-6.
    3. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical Thinking Methods Toward Developing Reading and Writing Skills in the Czech Tertiary Language Education. In Quality of University Language Education in Europe V., international conference, Komensky University, Bratislava. 2014.
    4. JURÁSEK, Miroslav. Francis Fukuyama a jeho teze „Konec historie“. Politické vedy. Banská Bystrica: Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov – UMB, 2014, roč. 17, č. 3, s. 189-217. ISSN 1338-5623.
    5. POTOCKÝ, Tomislav. Hospodářská lingvistika v proměnách paradigmatu. In Jazyk – kultúra- spoločnosť 2. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2014, s. 105-110. ISBN 978-80-558-0698-3.
    6. KUČERA, Miroslav, Jan LÁNSKÝ a Zuzana ŠIMONOVÁ. Implementation of ECTS LABEL at the University of Finance and Administration, Experience from the Department of Computer Science and Mathematics. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, s. 361-368. ISBN 978-80-87894-01-9.
    7. SIEGLOVÁ, Dagmar. Innovations in business and academic English teaching - 8 model lessons. In English Language Weak, Seinajoki University, Finland. 2014.
    8. CECAVA, Zdeněk, Jan LÁNSKÝ a Jindra HORYNOVÁ. Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic?. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, s. 120-126. ISBN 978-80-87894-01-9.
    9. JURÁSEK, Miroslav. Mexiko jako „aztécký tygr“. Reformy prezidenta Peñi Nieta. Mezinárodní politika. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2014, roč. 06.11.2014, č. 11. ISSN 0543-7962.
    10. JURÁSEK, Miroslav. Podmanivá síla Huntingtonova konceptu střetu civilizací. Medzinárodné vztahy. Bratislava: University of Economics, 2014, roč. XII, č. 2, s. 125-149. ISSN 1336-1562.
    11. HRONOVÁ, Štěpánka. Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (1) – zahraniční stáž Belgie. In Klíčové prvky regionální spolupráce – Závěrečná konference projektu ROZVOJWestBohemia pro Ústecký kraj. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. a VOŠ a SPŠ elektrotechnické, Plzeň, 11. 2. 2014. 2014.
    12. HRONOVÁ, Štěpánka. Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (2) – zahraniční stáž Belgie. In Klíčové prvky regionální spolupráce – Závěrečná konference projektu ROZVOJWestBohemia pro Ústecký kraj, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s, Červený Hrádek - Jirkov, 13. 2. 2014. 2014.
    13. POTOCKÝ, Tomislav. Problematika standardizace profesně zaměřené výuky německého jazyka na vysokých školách ekonomického zaměření. In Ľupták, M., Štefková, J. Aplikované jazyky v univerzitním kontexte – didaktika, terminológia, preklad. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, 2014, s. 102-109. ISBN 978-80-228-2680-8.
    14. POTOCKÝ, Tomislav. Profesní německý jazyk hospodářské sféry z pohledu aplikované lingvistiky. Online. In In Ďuricová, A. (ed). Od textu k překladu IX. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2014, s. 121-127. ISBN 978-80-7374-119-8.
    15. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5.
    16. JURÁSEK, Miroslav. Scénáře a vize budoucnosti po skončení studené války. Marathon. 2014, č. 121, s. s. 8-35. ISSN 1211-8591.
    17. SIEGLOVÁ, Dagmar. Speech Acts in Marketing Communication: Warnings and Advice. In 12th International Cultural Studies Conference & 1st International Conference on Linguistics and Teaching/Learning English, University of Pardubice. 2014.
    18. LÁNSKÝ, Jan, Anna NOVÁKOVÁ a Jindra HORYNOVÁ. Teaching Application Software at the University of Finance and Administration. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, s. 11-19. ISBN 978-80-87894-01-9.
    19. BEDRETDINOV, Rafik a Štěpánka HRONOVÁ. The End of History?. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, s. 106-111. ISBN 978-80-87894-01-9.
    20. MARI, Denisa. Tipy na výuku prezentačních dovedností v rámci výuky cizího jazyka. In Nedoma, R. Foreign language competence as an integral component of the university graduate profile. Brno: Univerzita obrany, 2014, s. 183-190. ISBN 978-80-7231-981-7.
    21. HRONOVÁ, Štěpánka. Utilization of Quick Response Codes in Education. In DisCo 2014: Media literacy education from pupils to lifelong learning. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2014, 9 s. ISBN 978-80-86302-45-4.
    22. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkum za účelem vytvoření vzdělávacího standardu pro profesně zaměřenou výuku německého jazyka na vysokých školách s ekonomickou profilací. ACC JOURNAL. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2014, XX, č. 3, s. 30-37. ISSN 1803-9782.
    23. POTOCKÝ, Tomislav. Vzdělávací standard vysokoškolské výuky německého jazyka pro hospodářskou sféru. Online. In In Šajgalíková, H., Šimková, S. (eds). Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe V. Bratislava: Ekonóm, 2014, s. 114-121. ISBN 978-80-225-3984-5.

    2013

    1. JURÁSEK, Miroslav. Bezbřehý kapitalismus povede ke světové revoluci. In Česká pozice. 2013.
    2. JURÁSEK, Miroslav. Blbá nálada hned tak nezmizí. Česká pozice. 2013, roč. 2013.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 5 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
    4. JURÁSEK, Miroslav. Buďme demokraty! Ať to komunisté zkusí ještě jednou. Česká pozice. 2013, roč. 2013.
    5. SIEGLOVÁ, Dagmar. Critical Thinking Methods in the Czech Tertiary Langauge Education. In Promoting Language Learning and Standardization at Universities in the Czech Republic. 2013.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Dobrý politický lídr: nikoliv mužný Achilles, ale schopný manažer (recenze knihy Nye J. The Powers to Lead). In Česká pozice. 2013.
    7. SIEGLOVÁ, Dagmar. E-learning support for developing academic reading skills, Presentation of IGA project. In Research Open Day. 2013.
    8. HRONOVÁ, Štěpánka. Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 7 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
    9. POTOCKÝ, Tomislav. Lingvistická hlediska interkulturní komunikace s ohledem na německý jazyk firemní sféry. Online. In Ďuricová, A. Od textu k prekladu VIII. Praha: JTP, 2013, s. 88-95. ISBN 978-80-7374-095-5.
    10. POTOCKÝ, Tomislav. Lingvodidaktické aspekty profesního německého jazyka pro hospodářskou sféru. In Kohoutek, J. (ed.). Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: teorie a praxe 2012. Nezávislé centrum pro studium politiky. Kolín, 2013, s. s. 66-76. ISBN 978-80-86879-39-0.
    11. KNIHOVÁ, Ladislava a B. LITTLE. Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers. America Learning & Media. 2013.
    12. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, s. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
    13. POTOCKÝ, Tomislav. Německý hospodářský jazyk v lingvistickém přehledu. In Od textu k překladu VII. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2013, s. s. 90-98. ISBN 978-80-7374-094-8.
    14. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
    15. JURÁSEK, Miroslav. Přichází na Kubu lepší časy? In Mezinárodní politika. 2013.
    16. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2013. ISBN 978-80-86302-45-4.
    17. POTOCKÝ, Tomislav. Sociolingvistická kompetence ve vysokoškolské výuce německého jazyka pro profesní účely (výstupy výzkumného šetření). In Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. s. 193-199. ISBN 978-80-905243-6-1.
    18. POTOCKÝ, Tomislav. Výsledky empirického výzkumu jazykových potřeb studentů na fakultách s podnikohospodářskou profilací. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2013, s. s. 1779-1784. ISBN 978-80-87952-00-9.
    19. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkum za účelem vytvoření vzdělávacího standardu pro profesně zaměřenou výuku německého jazyka na vysokých školách s ekonomickou profilací. In Neumannová, H., Vlčková, I. (eds.). Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR. Vydání první. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013, 6 s. ISBN 978-80-7494-004-0.

    2012

    1. HRONOVÁ, Štěpánka, J. ROHLÍKOVÁ a J. VEJVODOVÁ. Aktivní účastník distančního vzdělávání. In DisCo: Nová média a vzdělávání. Praha, 2012, s. 138-143, 5 s. ISBN 978-80-86302-44-7.
    2. JURÁSEK, Miroslav. Amitav Acharya - Barry Buzan (eds.): Non-Western International Relations Theory: Perspectives on and beyond Asia (recenze). Mezinárodní vztahy. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2012, roč. 47, č. 3, s. 102-107, 5 s. ISSN 0323-1844.
    3. POTOCKÝ, Tomislav. Disertační projekt vysokoškolského standardu výuky odborně-profesního německého jazyka pro podnikovou sféru. In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe IV. Bratislava: Ekonom, 2012, 10 s. ISBN 978-80-225-3514-4.
    4. JURÁSEK, Miroslav. Hledá se politička. Přestože muži jsou "efektivnější". Česká pozice. 2012, roč. 2012.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Lídři lžou častěji ve vnitřní než zahraniční politice. Česká pozice. 2012, roč. 2012.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka. Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve. Xadonia. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, roč. 10, č. 2, s. 26-26.
    8. JURÁSEK, Miroslav. Pierre P. Lizée. A whole New World: Reinventing International Studies for the Post - Western World (recenze). Mezinárodní vztahy. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2012, roč. 47, č. 2, s. 79-83, 4 s. ISSN 0323-1844.
    9. JURÁSEK, Miroslav. Thumos - hnací síla sociálních změn: liberální pohled. Marathon (on-line). Praha, 2012, č. 2. ISSN 1211-8591.
    10. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. 2012. ISBN 978-80-261-0158-1.
    11. POTOCKÝ, Tomislav. Výzkum jazykových potřeb studentů pro projekt standardu jazykové výuky na vysokých školách ekonomického zaměření. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012. Hradec Králové, 2012, 4 s. ISBN 978-80-905243-3-0.
    12. POTOCKÝ, Tomislav. Vztah cizího jazyka (německého) a podnikové sféry v ČR z pohledu aplikované lingvistiky. In Jazyk – kultura – spoločnosť (vzájomné súvislosti). Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012, s. 59-67, 8 s. ISBN 978-80-558-0117-9.
    13. JURÁSEK, Miroslav. Zamyšlení nad knihou "Strach z barbarů". Marathon (on-line). Praha, 2012, č. 3. ISSN 1211-8591.

    2011

    1. POTOCKÝ, Tomislav. A Perspective View on Language Teaching at Universities in the Czech Republic. In Várkoly, L. a kol. Dnešné Trendy Inovácií 2011. Dubnica nad Váhom: Dubnický Technologický Inštitút, 2011, s. 43-49, 6 s. ISBN 978-80-89400-27-0.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka. Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 9 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
    3. POTOCKÝ, Tomislav. Jazyková příprava na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR z pohledu zástupce odborné profesní komunity. In Vzdělanostní společnost (věda a vzdělání ve 21. století). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011. ISBN 978-80-7408-049-4.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 5 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
    5. JURÁSEK, Miroslav. Searching for the New Global Order. In Third Global International Studies Conference WISC (on-line). 2011.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Shaping the global order: predictions and historical forces. Marathon [on-line]. 2011, č. 6. ISSN 1211-8591.
    7. POTOCKÝ, Tomislav. Východiska pro koncipování vysokoškolských kurzů profesně zaměřeného německého jazyka. In Nedoma, R. Foreign Language Competence as an Integral Component of the University Graduate Profile III. Brno: Univerzita obrany v Brně, 2011, s. 136-143, 7 s. ISBN 978-80-7231-825-4.

    2010

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Aktuální přístupy k výuce odborné komunikace v německém jazyce pro podnikovou sféru. In Od textu k překladu V. Praha: Jednota tlumočníků a překladatelů, 2010, s. 213-218, 5 s. ISBN 978-80-7374-091-7.
    2. JURÁSEK, Miroslav. Fiskální politika na jihoamerickém kontinentě a politický systém. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8.
    3. POTOCKÝ, Tomislav. Hospodářská němčina – aktuální koncepty a přístupy. In Cizí jazyky se specifickým zaměřením ve výuce a testování (včetně češtiny pro cizince). Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2010, s. 68 – 73. ISBN 978-80-87238-03-5.
    4. POTOCKÝ, Tomislav. Kulturně-psychologické a lingvistické aspekty interkulturního komunikačního tréninku v rámci výuky německého jazyka pro profesní účely. In Historicko-kulturologické minimum vo vyučovaní cudzích jazykov. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2010, s. 179 - 187. ISBN 978-80-8094-720-0.
    5. HOŘEJŠÍ, Jana. Příspěvek na konferenci. In Cizí jazyky se specifickým zaměřením ve výuce a testování (včetně češtiny pro cizince). 2010.
    6. JURÁSEK, Miroslav. Rethinking of ISI Experience in Latin America from Wallerstein and Fukuyama perspective. In The International Conference of Young Scholars. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2010. ISBN 978-80-245-1695-0.
    7. JURÁSEK, Miroslav. Two Theoretical Perspectives on the Evolution of a Global Order. In SGIR 7th Pan – European Conference on IR. Stockholm, 2010.

    2009

    1. POTOCKÝ, Tomislav. Dvě pojetí interkulturní komunikace a jejich možná uplatnitelnost při koncipování výuky německého jazyka pro profesní účely. In Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů vysokých škol. Sborník příspěvků z odborného semináře konaného v rámci IX. mezinárodní konference Liberecké ekonomické fórum 2009. Liberec: TU Liberec, Hospodářská fakulta, 2009.
    2. TORRES ALVARADO, Carlos. El uso de hot potatoes en las clases de Español como lengua extranjera. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2009, s. 236-238, 2 s. ISBN 978-80-213-1901-1.
    3. TORRES ALVARADO, Carlos. Enjercicios interactivos y enfoque „por tareas“ en las clade de Español como lengua extranjera (ele) – Estudio combinado. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2009, s. 232-234, 2 s. ISBN 978-80-213-1901-1.
    4. POTOCKÝ, Tomislav. Pokus o sémantické vymezení pojmu „Wirtschaftsdeutsch“ ve vztahu k tématickému curriculu stejnojmenného přednětu. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, Provozně ekonomická fakulta, 2009, s. 202-204. ISBN 978-80-213-1901-1.
    5. ŠIMKOVÁ, Jarmila. Překlad slovníkových hesel pro projekt IGA „Srovnávací systémy veřejné správy“. 2009.
    6. ŠIMKOVÁ, Jarmila. Slovníček – Glossare. In Kommunikation in der Wirschaft. 1. vydání. Plzeň: Fraus, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.
    7. HOŘEJŠÍ, Jana. Verlan na cestách za vzděláním. In Odborný cizí jazyk na vysokých školách V. Praha: Česká zemědělská univerzita, Provozně ekonomická fakulta, 2009, s. 232-234, 2 s. ISBN 978-80-213-1901-1.

    2007

    1. HRONOVÁ, Štěpánka. Zapojení studijního střediska Most do zahraničních stáží. Šortky VŠFS. 2007, roč. 2, č. 1, s. 2-2.

    2004

    1. ŠIMKOVÁ, Jarmila. Němčina pro banky a pojišťovny. 3. vyd. Praha: Prospektrum, 2004. ISBN 80-7175-124-3.
    2. KOLÁŘOVÁ, Vlastimila. Obor Veřejná správa a výuka cizích jazyků na VŠFS. In Vzdělávání pracovníků ve veřejné správě. Olomouc, 2004.
    3. POTOCKÝ, Tomislav a Vlastimila KOLÁŘOVÁ. Výhledy elektronického vzdělávání. Xadonia. Praha: VŠFS, o.p.s., 2004, roč. 3, č. 3, s. 14-15.
    4. KOLÁŘOVÁ, Vlastimila a Tomislav POTOCKÝ. Výhledy elektronického vzdělávání. Praha: Radix, spol. s r.o., 2004, 2 s.

    2003

    1. KOLÁŘOVÁ, Vlastimila. Být politicky korektní. Praha: VŠFS, 2003.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 4. 11. 2024 21:16