Your selection contains 5 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2024

    1. MACH, Petr. Ekonomické zotavení po pandemii v reálném vyjádření (Economic recovery after the pandemic in real terms). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2024.
    2. STRAKOVÁ, Magdalena, Naděžda PETRŮ and Petr GASPARIK. Firemní kultura a firemní hodnoty - nejdůležitější věci pro dnešní studenty ekonomie (Corporate culture and corporate values - the most important things for today's economics students). 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2024. Podcasty VŠFS.
    3. KREMR, Tomáš and Naděžda PETRŮ. Firemní kultura a podnikatelksá etika (Company culture and manag. ethics). Online. 1. vydání. Praha: VSFS, 2024, 247 pp. EU Press. ISBN 978-80-7408-276-4.
    4. BRABEC, Zdeněk, Václav KUPEC, Naděžda PETRŮ and Přemysl PÍSAŘ. Performance management of programmatic advertising through controlling. Online. In Giuseppe Maiello, Giuseppe Masullo. The Fields of Digital Research: Theoretical, Methodological and Application Challenges. 1st ed. Milano: McGraw-Hill Education, 2024, p. 39-65. ISBN 978-88-386-1351-7.
    5. VALENČÍK, Radim and Naděžda PETRŮ. 26. Mezinárodní vědecká konference Lidský kapitál a investice do vzdělání Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělán (26. International scientific conference Human capital and investment in education Artificial intelligence and strategic changes in education). In Lidský kapitál a investice do vzdělání: Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělání: sborník z 26. mezinárodní vědecké konference = Human capital and investment in education: Artificial intelligence and strategic changes in education. 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2024, p. 1-224. ISBN 978-80-7408-273-3. Available from: https://dx.doi.org/10.37355/LK-2023.
Display details
Displayed: 2/10/2024 09:18