Vámi zvolený výběr obsahuje 277 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2023

    1. HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ a Radim VALENČÍK. Moderní marketingové trendy. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 s. ISBN 978-80-7408-253-5.

    2021

    1. PETR, Oldřich Johannes. REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ. Online. In MAGNANIMITAS. QUAERE 2021. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2021, s. 21-27. ISBN 978-80-87952-34-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/q2021.11.

    2020

    1. KUNZ, Vilém. Applying the Principles of Social Responsibility in the Czech Sports Environment. Studia Kinanthropologica. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy a sportu, 2020, roč. 21, č. 3, s. 243 - 252. ISSN 1213-2101.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication. CASALC Review. Brno: Centrum jazykového vzdělávání MU, 2020, roč. 10, č. 1, s. 99-114. ISSN 1804-9435.
    3. KUNZ, Vilém. Implementation of the CSR principles in the Czech football environment. Studia Sportiva. Brno: Masaryk University, 2020, roč. 14, č. 2, s. 39 - 49. ISSN 1802-7679.
    4. PETR, Oldřich Johannes. REKLAMA – FENOMÉN DOBY. Online. In Magnanimitas. QUAERE 2020. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020, s. 35-42, 1444 s. ISBN 978-80-87952-32-0.
    5. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost ve sportu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2020, 199 s. Expert. ISBN 978-80-271-1209-8.

    2019

    1. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses. Online. In Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2019, s. 319-333. ISBN 978-80-245-2316-3.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration. Online. In Ivo Pavlík. REGION IN THE DEVELOPMENT OF SOCIETY 2018. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita, 2019, s. 170-182. ISBN 978-80-7509-658-6.
    3. TICHÝ, Jaromír. FINANCING HIGHER EDUCATION ON THE PRINCIPLE OF TRANSFERRED PRICES. Grant journal. Hradec Králové: Magnanimitas Assn, 2019, roč. 8, č. 1, s. 50-53. ISSN 1805-0638.
    4. TICHÝ, Jaromír. FINANCING OF HIGHER EDUCATION ON A BASIS OF TRANSFERRED PRICE. In MAGNANIMITAS. Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2019. MAGNANIMITAS. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2019, s. 254-261. ISBN 978-80-87952-30-6.
    5. TICHÝ, Jaromír. Financování vysokoškolského vzdělání na principu přenesené ceny. In Mojmír Helísek. Ekonomický a finanční výzkum prezentace výsledků doktorandů: Recenzovaný sborník příspěvků z 6. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2019, s. 112-123, 147 s. ISBN 978-80-7408-189-7.
    6. PETR, Oldřich Johannes. Jazyková hra v reklamní komunikaci. In Magnanimitas. QUAERE 2019. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019, s. 24-30, 1229 s. ISBN 978-80-87952-30-6.
    7. KUNZ, Vilém. Podpora profesionálního sportu ze strany podniků v České republice. ACTA UNIVERSITATIS MATTHIAE BELII series Environmental Management [online]. Banská Bystrica: Faculty of Natural Sciences Matej Bel University, 2019, roč. 21, č. 1, s. 6-13. ISSN 1338-4430. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24040/actaem.2019.21.1.6-13.
    8. NOVAK, Jan a Václav NETOLICKÝ. Politický extremismus jako destabilizační prvek příhraničních regionů. Online. In J.Straus, E.Bruna. Trestněprávní a kriminalistické aspekty dokazování. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2019, s. 213-219. ISBN 978-80-7408-191-0.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka. Seniory ve školních lavicích baví výuka anglického jazyka. Most: Statutární město Most, 2019. Mostecké listy (online).
    10. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost v profesionálním fotbale. In Marián Merica. Žiak, Pohyb, Edukácia, Vedecký sborník 2019 Scientific Proceedins 2019. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2019, s. 152-163. ISBN 978-80-223-4796-9.
    11. KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of CSR. In Mihalčová, B., Szaryszová, P., Štofová, L., Pružinský, M., & Gontkovičová, B. Production Management and Business Development. 1. vyd. London, UK: CRC Press Taylor & Francis Group, 2019, s. 131-141. ISBN 978-1-138-60415-5.
    12. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2019, s. 445 - 459. ISBN 978-80-245-2316-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.dvo.2316.0.
    13. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Video in Formal and Informal Learning Programmes. Online. In Beseda, J., Rohlíková, L., Duffek V. E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe: 14th conference reader. 1. vyd. Prague: Center for Higher Education Studies, 2019, s. 26-37. ISBN 978-80-86302-85-0.

    2018

    1. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Barbora SLAVÍKOVÁ. Creating of effective product photography from perspective of neuromarketing. Economics Management Innovation. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2018, roč. 10, 2/2018, s. 16-26. ISSN 1804-1299.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka. Customization of EFL Materials. Online. In Beseda J., Rohlíková L. DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education - 13th conference reader. 1. vyd. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 385-394. ISBN 978-80-86302-83-6.
    3. ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA. EEG study of the effect of virtual reality. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, roč. 8, č. 2, s. 216-218. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/0802216218.
    4. PETR, Oldřich Johannes. Jazykové trendy v marketingu a reklamě. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. I. Hradec Králové, MMK 2018: Magnanimitas, 2018, s. 112-118, 1661 s. ISBN 978-80-87952-26-9.
    5. NOVAK, Jan a Václav KOHOUT. Kriminalistické stopy a důkazní prostředky při vyšetřování průmyslových havárií. Online. In Jiří Straus, Eduard Bruna. Trestně právní a kriminalistické aspekty dokazování. 2018. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2018, s. 176-180. ISBN 978-80-7408-172-9.
    6. KUNZ, Vilém. SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2018). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2018, s. 602-613. ISBN 978-80-245-2274-6.
    7. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice. Jazyk a kultúra. Prešov: Lingvokulturologické a prekladateľsko-tlmočnícke centrum excelentnosti pri FF PU, 2018, roč. 9, č. 35, s. 137-143. ISSN 1338-1148.
    8. KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility. In Medzinárodná vedecká konferencia Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. 2018. ISBN 978-80-225-4496-2.
    9. KUNZ, Vilém. Sportovní marketing. CSR a sponzoring. Praha: Grada Publishing, 2018, 176 s. Expert. ISBN 978-80-271-0560-1.

    2017

    1. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Assessment of Investor’s Portfolio of P2P Loans. Acta VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2017, roč. 11, č. 2, s. 121-143. ISSN 1802-792X.
    2. KUNZ, Vilém. CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2017, roč. XIX, č. 1, s. 6-10. ISSN 1338-4430.
    3. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Finanční deriváty obchodované na pražské burse v meziválečném období. Ekonomické listy VŠEM. Praha: Centrum ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu, 2017, Neuveden, č. 3, s. 51-61. ISSN 1804-4166.
    4. HRONOVÁ, Štěpánka. Meet Viktorija, our Erasmus Trainee. In XADONIA. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, s. 28-30.
    5. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Moral hazard on the financial markets caused by application of advanced risk-management model VAR. GRANT Journal, MAGNANIMITAS Assn. Hradec Králové, Česká republika: GRANT journal Technologické centrum Hradce Králové o.p.s, 2017, roč. 6, č. 1, s. 65-69. ISSN 1805-062X.
    6. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Lenka MARŠÁLKOVÁ. Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, roč. 7, č. 1, s. 180-183, 191 s. ISSN 1804-7890.
    7. ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing v praxi. In Rozpravy o českých médiích, FSV Karlova Univerzita. 2017.
    8. HRONOVÁ, Štěpánka a Oldřich Johannes PETR. Požadovaný profil absolventa na trhu práce imperativem pro kvalitní jazykové vzdělávání na univerzitách. CASALC Review. Brno: CASAJC, 2017, roč. 7, č. 1, s. 63-72. ISSN 1804-9435.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka. State-of-the-art Instructional Design and Global Reach of Online Education with Focus on ELT. In Miroslav Hrubý. DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2017 CD. 1. vyd. Brno: University of Defence, 2017, s. 106-114. ISBN 978-80-7231-416-4.

    2016

    1. KUNZ, Vilém. CSR v corporate publishingu podniků v České republice. Sborník ske konferenci Marketingová komunikace a společnost, 2016. Praha:: VŠFS, 2016.
    2. NETOLICKÝ, Václav. Demokracie a totalita. Téma. Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářské komora Most, 2016, roč. 45/10, č. 3, s. 30.
    3. ROSENLACHER, Pavel, Jaromír TICHÝ a Michal TOMČÍK. EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2016, roč. 5, č. 2, s. 182-193, 209 s. ISSN 1338-6581.
    4. TICHÝ, Jaromír a Pavel ROSENLACHER. Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing. Online. In The 4 st International Global Virtual Conference - GV 2016. Žilina, Slovakia: Publishing Society, 2016, s. 27-30. ISBN 978-80-554-1197-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18638/gv.2016.4.1.
    5. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. FAILURE OF THE CONTROL MECHANISMS IN US BANKS DURING THE CRISIS AND SPREAD OF THE FINANCIAL CRISIS INTO THE WORLD THROUGH STRUCTURED PRODUCTS. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2016, roč. 6, č. 1, s. 79-81. ISSN 1804-7890.
    6. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. FAILURE OF THE CONTROL MECHANISMS IN US BANKS DURING THE CRISIS AND SPREAD OF THE FINANCIAL CRISIS INTO THE WORLD THROUGHT STRUCTURED PRODUCTS. Online. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové. Sborník konference: Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUARE 2016. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, Hradec Králové, 2016, s. 312-318, 715 s. ISBN 978-80-87952-15-3.
    7. DUBCOVÁ, Gabriela a Vilém KUNZ. INDICES OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY –THE FORM OF ALTERNATIVE METHODS IN THE MANAGERIAL ACCOUNTING OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY. In Štefan Majtán. AKTUÁLNE PROBLÉMY PODNIKOVEJ SFÉRY 2016. Bratislava: EKONOMICKÁ UNIVERZITA V BRATISLAVE, 2016, s. 187-195, 1119 s. ISBN 978-80-225-4245-6.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava, Štěpánka HRONOVÁ a Vilém KUNZ. Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem. Online. In Radim Bačuvčík - VeRBuM. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Kodiak print, s.r.o, 2016, s. 51-64. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
    9. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Moral hazard on the financial markets caused by application of advanced risk-management model VAR. In MAGNANIMITAS. Sborník konference. 7. vyd. Hradec Králové: International Masaryk Conference for Ph.D for students and young researchers, 2016, s. 293-301, 400 s. ISBN 978-80-87952-17-7.
    10. HRONOVÁ, Štěpánka, Oldřich Johannes PETR, Pavel ROSENLACHER a Zuzana ŠIMONOVÁ. Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct. CASALC Review. Praha: CASAJC, 2016, roč. 5, č. 3, s. 85-91. ISSN 1804-9435.
    11. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. The Role of Cognition and Human Capital in Organizations. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha: Vydala Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, s. 33-42. ISBN 978-80-7408-148-4.
    12. ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. The Use of Computer Technology in Neuromarketing. Digital Economy World. Centrum informační společnosti, 2016, roč. 2., č. 2, s. 42-44. ISSN 2464-5303.
    13. KUNZ, Vilém. Uplatňování principů CSR ve společnosti AGC FLAT GLASS Czech. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2016, XVIII., č. 2, s. 32-40. ISSN 1338-4430.
    14. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Verification of the theory of permanent income in Czech republic and distribution of total savings of czech households. In konference. 2016. vyd. Londýn, Velká Británie: Sciemcee Publishing, London., 2016, s. 57-59, 192 s. ISBN 978-0-9928772-9-3.

    2015

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Pavel ROSENLACHER. A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation. Online. In DisCo: From analog education to digital education - 10th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2015, s. 179-186. ISBN 978-80-86302-47-8.
    2. BEDRETDINOV, Rafik a Štěpánka HRONOVÁ. A New Paradigm. In Proceedings of the 7th International Conference - Financial Markets with the Globalization of World Economy. Praha: VŠFS, 2015. ISBN 978-80-7408-124-8.
    3. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁ. Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization. In Proceedings of the 4th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-8-6.
    4. TICHÝ, Jaromír. Analysis of Development of Selected Indicators of Major Banks in the Czech Republic. In In: Pavlát, V., Schlossberger, O. (ed.). Proceedings of the 7th International Conference on “Financial Markets within the Globalization of World Economy”. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2015, s. 217-227. ISBN 978-80-7408-124-8.
    5. ROSENLACHER, Pavel. Aplikace neuromarketingového výzkumu. In Forum Media. 2015.
    6. ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. Eye tracking as a method of getting feedback in Neuromarketing. In Proceedings of the 3rd CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-6-2.
    7. KUNZ, Vilém a Štěpánka HRONOVÁ. Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion. Online. In Lukes, M; Svobodova, I; Mares, J; Srpova, J. Innovation Management and Corporate Sustainability 2015 Conference Proceedings. Praha: Oeconomica, VŠE, 2015, s. 63-76. ISBN 978-80-245-2092-6.
    8. HRONOVÁ, Štěpánka a Vilém KUNZ. Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, č. 2, s. 68-78. ISSN 1338-4430.
    9. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání. In Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-11-5.
    10. ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing přiměje zákazníky koupit to, co vědomě nechtěli? In CopyCamp. 2015.
    11. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, č. 2, s. 35-44. ISSN 1338-4430.
    12. DRÁBEK, Tomáš, Michal TOMČÍK a Pavel ROSENLACHER. Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. In Radim Bačuvčík. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2015, s. 138-149. ISBN 978-80-87500-68-2.
    13. KUNZ, Vilém, M. FERENCOVÁ, Štěpánka HRONOVÁ a Martin SINGER. Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites. Polish Journal of Management Studies. Czestochowa: Czestochowa University of Technology, 2015, roč. 12, č. 2, s. 91-102, 13 s. ISSN 2081-7452.
    14. TICHÝ, Jaroslav. Risks of Mortgage Loans in the Czech Republic. Acta VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2015, roč. 9, č. 1, s. 59-73. ISSN 1802-792X.
    15. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Kamila JÁNSKÁ. The influence of emotionality of advertising spots on their memorization. In EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina. The 4th International Virtual Conference 2015 (ICTIC 2015). Zilina: Thomson Ltd, Slovakia, 2015. ISBN 978-80-554-1002-9.
    16. TICHÝ, Jaromír. The social benefits of financing production and consumption of education and the impact of economic recession. In The 3 st Global Virtual Conference 2015 (GV-CONF 2015) Slovakia. Zilina: EDIS – Publishing Institution of the University of Zilina, 2015, s. 23-27. ISBN 978-80-554-0866-8.
    17. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. Uplatňování společensky odpovědného chování a CSR reportování v energetické skupině Czech Coal. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, roč. 17, č. 1, 7 s. ISSN 1338-4430.
    18. KUNZ, Vilém a Martin SINGER. Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování. In Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D., doc. Ing. Ivana Butoracová Šindleryová, PhD. Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: Nakladatelství VeRBuM, 2015, s. 147-155. ISBN 978-80-87500-68-2.

    2014

    1. HAVLÍČEK, Karel, Ivana TURKOVÁ a Gabriela DLASKOVÁ. Analysis of Large-Scale Privatisation in the Czech Republic in the Years 1991-2005 on the Sample of Selected Privatised Companies. Entrepreneurial Business and Economics Review. Krakow: Cracow University of Economics, 2014, roč. 2, č. 4, s. 51-70. ISSN 2353-883X.
    2. KOTĚŠOVCOVÁ, Jana, Václav LEINWEBER a Ivana TURKOVÁ. Bankruptcy prediction models in assessing the corporate bankruptcy. Online. In Kubíčková, D., Mazurin, E. Controlling in SME´s: Beyond Numbers. (Контроллинг на малых и средних предприятиях). Moscow: NP - Association of Controlling, 2014, s. 116-124. ISBN 978-5-906526-03-8.
    3. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. CSR – ve vzdělávání budoucích manažerů na VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In Tej, J., Ferencová, M. Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr – interakcia teórie a praxe. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2014, 8 s. ISBN 978-80-8165-046-8.
    4. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Děti v reklamě - reklama v dětech. In Bačuvčík, R. a kol. Mládí a zralost v Marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2014, s. 19-24. ISBN 978-80-87500-50-7.
    5. WAWROSZ, Petr a Ivana TURKOVÁ. Dynamické parametry intenzity a extenzity na příkladu firmy Nu Skin. Scientia et Societas. Praha: Newton College, 2014, roč. X, č. 1, s. 80-91. ISSN 1801-7118.
    6. ROSENLACHER, Pavel. Efektivita online reklamy z hlediska biometrie. In New Media Inspiration 2014. 2014.
    7. TICHÝ, Jaromír. Financing of tertiary education: the Czech Republic and Europe. Ekonomické listy VŠEM. Praha: Centrum ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu, 2014, roč. 5, č. 1, s. 3-15. ISSN 1804-4166.
    8. TICHÝ, Jaromír. Financing of tertiary education: the Czech Republic and Europe. Ekonomické listy VŠEM. Praha: Centrum ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu, 2014, roč. 5, č. 1, s. 3-15. ISSN 1804-4166.
    9. KUNZ, Vilém. Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 265-279. ISBN 978-80-7408-097-5.
    10. KUČERA, Miroslav, Jan LÁNSKÝ a Zuzana ŠIMONOVÁ. Implementation of ECTS LABEL at the University of Finance and Administration, Experience from the Department of Computer Science and Mathematics. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, s. 361-368. ISBN 978-80-87894-01-9.
    11. MIHOLA, Jiří, Ivana TURKOVÁ a Tomáš LISTOPAD. Intenzita a extenzita vývoje vybraných zemí EU. In Valenčík, R. Proceedings of the XVIth International Scientific Conference on Human Capital and Investment in Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 160-167. ISBN 978-80-7408-084-5.
    12. TICHÝ, Jaromír. K otázce financování vzdělání. In Valenčík, R. Lidský kapitál a investice do vzdělání. Sborník z pracovní části 17. ročníku mezinárodní vědecké konference. Edice EUPRESS, číslo 206. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 96-99. ISBN 978-80-7408-105-7.
    13. TICHÝ, Jaromír. K otázce financování vzdělání. In VALENČÍK, Radim. Lidský kapitál a investice do vzdělání. Praha: VŠFS, 2014, s. 96-99, 189 s. ISBN 978-80-7408-106-4.
    14. ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, roč. 3., 2/2014, s. 152-161. ISSN 1338-6581.
    15. VALENČÍK, Radim, Petr WAWROSZ, Jan MERTL, Jaroslav VOSTATEK, Rafik BEDRETDINOV, Michal BLAHOUT, Jan ČERVENKA, Pavel ČÍRTEK, Arnošt KLESLA, Tomáš KOSIČKA, Václav LEINWEBER, Dominik STROUKAL, Jiří ŠNAJDAR a Jaromír TICHÝ. Perspektivy a financování odvětví produktivních služeb. Edice EUPRESS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 100 s. ISBN 978-80-7408-103-3.
    16. TICHÝ, Jaromír. Podnikatelská etika. TEMA: technika, ekonomika, marketing, aktuality. Most: Čtvrtletník Okresní hospodářské komory Most, 2014, roč. 9, č. 2, s. 9.
    17. NETOLICKÝ, Václav. Privatizace politické sféry, nová cesta k zářným zítřkům. Most: Okresní hospodářská komora Most, 2014.
    18. HRONOVÁ, Štěpánka. Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (1) – zahraniční stáž Belgie. In Klíčové prvky regionální spolupráce – Závěrečná konference projektu ROZVOJWestBohemia pro Ústecký kraj. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. a VOŠ a SPŠ elektrotechnické, Plzeň, 11. 2. 2014. 2014.
    19. HRONOVÁ, Štěpánka. Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (2) – zahraniční stáž Belgie. In Klíčové prvky regionální spolupráce – Závěrečná konference projektu ROZVOJWestBohemia pro Ústecký kraj, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s, Červený Hrádek - Jirkov, 13. 2. 2014. 2014.
    20. ŠMÍD, Jan. PROMĚNY POLITICKÉHO A ÚSTAVNÍHO SYSTÉMU ČR. 1. vyd. Praha: Eupress, 2014, 107 s. mimo edice. ISBN 978-80-7408-101-9.
    21. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5.
    22. TURKOVÁ, Ivana. Sociální transfery v České republice. In In. Helísek, M. Výsledky ekonomického výzkumu: sborník z konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., edice EUPRESS, 2014, 21 s. ISBN 978-80-7408-107-1.
    23. TURKOVÁ, Ivana. The dependence of selected types of public revenues and expenditures on GDP development in the Czech republic. In DOKBAT 2014. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, 11 s. ISBN 978-80-7454-339-5.
    24. BEDRETDINOV, Rafik a Štěpánka HRONOVÁ. The End of History?. Online. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum, 2014, s. 106-111. ISBN 978-80-87894-01-9.
    25. HRONOVÁ, Štěpánka. Utilization of Quick Response Codes in Education. In DisCo 2014: Media literacy education from pupils to lifelong learning. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2014, 9 s. ISBN 978-80-86302-45-4.
    26. TURKOVÁ, Ivana. Vliv nezaměstnanosti na příjmy a výdaje státního rozpočtu ČR v letech 2001-2012. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, s. 1291-1302. ISBN 978-80-87952-07-8.
    27. HRUBEŠ, Jan. Vybrané aspekty hodnocení role Senátu v politickém systému ČR. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. ročník V. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2014, s. 2767–2775. ISBN 978-80-87952-07-8.
    28. TURKOVÁ, Ivana. Vývoj nezaměstnanosti v České republice. In QUAERE 2014. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, s. 492-500. ISBN 978-80-87952-04-7.
    29. TICHÝ, Jaromír a Jan EMMER. Zpracování bakalářské a diplomové práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 101 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-096-8.
    30. TICHÝ, Jaromír a Jan EMMER. Zpracování bakalářské a diplomové práce. Praha: VŠFS, EUPRESS, 2014, 101 s. ISBN 978-80-7408-096-8.
    31. KUNZ, Vilém. Způsoby podpory work life balance v ČR. In Ľapinová, E., Gubalová, V. Determinanty využívania flexibilizácie práce v SR z pohľadu rodiny a ich implementácia do sociálního systému. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, Inštitút ekonomických vied EF UMB, 2014, 8 s. ISBN 978-80-557-0696-2.

    2013

    1. NETOLICKÝ, Václav. Aktivní zapojení na konferenci Možnosti dalšího vzdělávání v regionech Ústeckého kraje. 2013.
    2. KUNZ, Vilém, O. PEŠEK a J. MÍSAŘ. Analysis of Application of CSR in Sector of Culture in the Czech Republic. In The 7th International Days of Statistics and Economics (MSED). Praha: VŠE Praha, 2013, s. s. 1012-1020. ISBN 978-80-86175-87-4.
    3. TURKOVÁ, Ivana a Petr WAWROSZ. Analýza intenzity vývoje společnosti Nu Skin. In Trendy v podnikání 2013. Plzeň: ZČU Plzeň, 2013, 6 s. ISBN 978-80-261-0321-9.
    4. PEŠEK, O., J. MÍSAŘ a Vilém KUNZ. Analýza přístupu českých podniků v oblasti kultury a umění k CSR. In QUAERE 2013, vol. III. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. s. 645-654. ISBN 978-80-905243-7-8.
    5. KUNZ, Vilém. CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In (KO) MÉDIÁ – Vedecké a odborné štúdie zamerené na mediálnu a marketingovú komunikáciu. Nitra, 2013, s. s. 401-408. ISBN 978-80-558-0191-9.
    6. KUNZ, Vilém, O. PEŠEK a J. MÍSAŘ. CSR of SME in Culture. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava, 2013, s. s. 395-410. ISBN 978-80-8105-546-1.
    7. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. CSR Reporting and its Use by Enterprises in the Czech Republic. Management: Science and Education. Žilina: Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina & Institute of Management by University of Žilina, EDIS, 2013, č. 1, s. 31-34, 3 s. ISSN 1338-9777.
    8. TICHÝ, Jaroslav. Cyklický vývoj HDP ČR a jeho vliv na úvěrovou aktivitu českých bank v letech 2000 – 2012. In Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní. Praha, 2013.
    9. KUNZ, Vilém. Diskusní CSR Forum Byznysu pro společnost na téma Výuka CSR na VŠ v ČR. 2013.
    10. HRUBEŠ, Jan. Environmentální rozměr v díle Jana Patočky v kontextu krize dějin a Evropy. In Horák, P., Hradecký, T. a kol. České, slovenské a československé dějiny 20. století VIII. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2013, s. 391-400. ISBN 978-80-7405-324-5.
    11. HRUBEŠ, Jan. Evropští zelení: udržitelný růst? Sedmá generace. 2013, roč. XXII., č. 3, s. s. 29-31. ISSN 1805-8566.
    12. TURKOVÁ, Ivana. Finanční represe. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2013, s. s. 1013-1020. ISBN 978-80-87952-00-9.
    13. TURKOVÁ, Ivana. Finanční rizika plynoucí z daně z příjmů fyzických a právnických osob. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2013, s. s.330-339. ISBN 978-80-87952-00-9.
    14. TICHÝ, Jaromír. Higher Education Funding in the Czech Republic in the years 2001-2011. European Scientific Journal, December 2013/SPECIAL edition. 2013, vol. 4, s. pp. 241-255. ISSN 1857-7881.
    15. TICHÝ, Jaromír. Higher Education Funding in the Czech Republic in the years 2001-2011. European Scientific Journal. The European Scientific Institute (ESI),, 2013, SPECIAL edition vol. 4, s. 241-255. ISSN 1857-7431.
    16. KUNZ, Vilém. Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR. In Marketingová komunikace a společnost. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 2013.
    17. DLASKOVÁ, Gabriela, Dana KUBÍČKOVÁ a Ivana TURKOVÁ. IFRS a jejich místo v podmínkách malých a středních podniků. In Majtan, S. Aktuálné problémy podnikovej sféry. Bratislava: Katedra podnikového manažmentu EU Bratislava, 2013, s. 77-82. ISBN 978-80-225-3636-3.
    18. SVITÁK, Stanislav. Insolvenční řízení. In ZAHRADNÍKOVÁ, R. et al. Civilní právo procesní. Plzeň: Aleš Čeněk, 2013, s. s. 431-460, 565 s. ISBN 978-80-7380-437-4.
    19. HRONOVÁ, Štěpánka. Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 7 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
    20. KUNZ, Vilém a K. KAŠPAROVÁ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada Publishing, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4480-3.
    21. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, s. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
    22. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
    23. TURKOVÁ, Ivana. Podniky by při poskytování obchodních úvěrů měly postupovat stejně jako banky. Finanční management. Praha: Economia, 2013, roč. 10, č. 2, s. s. 20-23. ISSN 1214-9292.
    24. KUNZ, Vilém. Proč a jak důvěryhodně i efektivně komunikovat o CSR. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 8 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
    25. TICHÝ, Jaroslav. Přístup k úvěrovému riziku a výhled chování finančních institucí v ČR v oblasti financování. In FINANCE a RIZIKO. Bratislava, 2013.
    26. BEZDĚKA, Zdeněk. Reakce na komentář Jana Spáčila: "Advokát hyena aneb To jsme o tolik horší? In Hospodářské noviny. Praha: Economia, 2013, 1 s.
    27. HOFFMANNOVÁ, Hana a Jan LÁNSKÝ. Sbírka řešených příkladů pro Aplikační software 2. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 84 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-073-9.
    28. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2013. ISBN 978-80-86302-45-4.
    29. LÁNSKÝ, Jan, Hana HOFFMANNOVÁ a R. HÁJKOVÁ. Teaching by means of practical problems solving with a solution guide. In The Fourth International Conference on e-Learning (ICEL2013). Ostrava: SDIWC - Digital Library, 2013, s. pp. 94-105. ISBN 978-0-9853483-9-7.
    30. TICHÝ, Jaromír. The funding of tertiary education in the czech republic - theoretical background. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. © Magnanimitas., 2013, Vol. 3, No. 2, s. pp. 66-70. ISSN 1804-7890.
    31. TICHÝ, Jaromír. The funding of tertiary education in the Czech Republic - theoretical background. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. © Magnanimitas. All rights reserved, 2013, Volume 03, Issue 02, s. 66-70. ISSN 1804-7890.
    32. TICHÝ, Jaromír. The funding of tertiary education in the Czech Republic - theoretical background. In Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2013. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2013, 10 s. ISBN 978-80-905243-7-8.
    33. TICHÝ, Jaromír. The issue of education funding, student loans and the risk of credit boom in the Czech Republic.“. In The 1st Global Virtual Conference 2013 (GV-CONF 2013) Slovakia. Žilina: EDIS – Publishing Institution of the University of Zilina, 2013, s. s. 172-177. ISBN 978-80-554-0649-7.
    34. TICHÝ, Jaroslav. Úvěrové riziko a financování bydlení v ČR. In Finanční trhy v roce 2013 a klíčové problémy jejich dalšího vývoje. Praha, 2013.
    35. ROSENLACHER, Pavel. Využití zdravotnické techniky v neuromarketingu. 3. vyd. Praha: ČVUT, Fakulta biomedicínského inženýrství, 2013, s. 82-86, 236 s. ISBN 978-80-01-05277-8.
    36. TURKOVÁ, Ivana. Vývoj příjmů a výdajů státního rozpočtu ČR. In Prezentace výsledků ekonomického výzkumu: sborník z konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 19 s. ISBN 978-80-7408-091-3.
    37. KUNZ, Vilém. Vzdělávání v oblasti CSR jako dna z cest k dalšímu zšiřování CSR v ČR. In Ekonomika v pohybu, sborník příspěvků z mezinárodní konference pořádané u příležitosti šedesátého výročí VŠE a fakulty. Praha: Fakulta podnikohospodářská VŠE, 2013, s. s. 130-136. ISBN 978-80-245-1943-2.

    2012

    1. BEZDĚKA, Zdeněk. Ad: Exekuční očistec. Hospodářské noviny. Praha: Economia, 2012, 25.1.
    2. HRONOVÁ, Štěpánka, J. ROHLÍKOVÁ a J. VEJVODOVÁ. Aktivní účastník distančního vzdělávání. In DisCo: Nová média a vzdělávání. Praha, 2012, s. 138-143, 5 s. ISBN 978-80-86302-44-7.
    3. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. Applying the principles of CSR in enterprises in the Czech Republic. In Trendy v podnikání 2012. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2012, 7 s. ISBN 978-80-261-0100-0.
    4. TICHÝ, Jaromír. Approaches of methodology of science to the issues of education financing. In Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2012. Sborník konference. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2012, 9 s. ISBN 978-80-905243-0-9.
    5. TICHÝ, Jaromír. Comparison of development of public and private expenditure on education as percentage of gdp in the european union, the czech republic and the slovak republic in 2000-2008. In 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers DOKBAT 2012 : Topic Econmics. Zlín: Tomas Bata University in Zlin, 2012, s. 12. ISBN 978-80-7454-138-4.
    6. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR – nedílná součást vzdělávání budoucích manažerů v ČR. In Ekonomická – environmentálna efektivita v podnikání. Banská Bystrica: Fakulta prírodných vied Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, 2012, s. 9-15, 6 s. ISBN 978-80-557-0329-9.
    7. KUNZ, Vilém. CSR a její vnímání studenty VŠ v ČR. In Podnikanie v konkurenčnom prostredí. Komárno: Ekonomická fakulta Univerzita J. Selyeho v Komárně, 2012, s. 441-449, 8 s. ISBN 978-80-8122-025-8.
    8. KUNZ, Vilém. CSR Rountable na téma Filantropie netradičním způsobem. In Respekt a Deloitte ČR. 2012.
    9. KUNZ, Vilém. CSR- Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. In Bačuvčík, R. a kol. Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2012, s. 77-89, 12 s. ISBN 978-80-87500-20-0.
    10. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Firemní filantropie a její uplatňování v ČR. In Majtán, Š. a kol. Aktuálne problémy podnikovej sféry. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2012, s. 520-523. ISBN 978-80-225-3427-7.
    11. TICHÝ, Jaromír. Impact of the financial crisis on the funding of higher education in the Czech Republic in 2007-2011. In Technical University of Košice, Faculty of Economics. NATIONAL AND REGIONAL ECONOMICS IX. Košice: International Conference Proceedings 2012, 2012, s. 511-523, 12 s. ISBN 978-80-553-1215-6.
    12. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Implementace CSR do firemní praxe. In Manažment podnikania a vecí veřejných, Slovenská akadémia manažmentu. Bratislava: ALDO, 2012, s. 48-54, 6 s. ISBN 978-80-970759-2-7.
    13. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
    14. HRUBEŠ, Jan. Jan Patočka: Povznést se z ontologického bezdomovectví. Sedmá generace. 2012, roč. 21, č. 4, s. 27-27.
    15. HRONOVÁ, Štěpánka. Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve. Xadonia. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, roč. 10, č. 2, s. 26-26.
    16. PRŮŠA, Ladislav, Vojtěch KREBS, Květa KUBÁTOVÁ, Jan MERTL, Robin ČEJKA a Jiří HORECKÝ. Model efektivního financování sociálních služeb. In Helísek, M. Interní grantová agentura VŠFS 2010-2011. Sborník výsledků výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 102 s. ISBN 978-80-7408-065-4.
    17. KUBÍČKOVÁ, Dana, Gabriela DLASKOVÁ, Irena JINDŘICHOVSKÁ a Ivana TURKOVÁ. Možnosti a meze využití IFRS v podmínkách malých a středních podniků. In Nové trendy 2012. Znojmo: SVŠE Znojmo, 2012, s. 129-141, 12 s. ISBN 978-80-87314-29-6.
    18. HANZALOVÁ, Barbora, Václav KOHOUT, Jaroslava Barbara SPORKOVÁ a Michal TOMČÍK. O projektu. In Sporková, B. Multiplikační efekty postgraduálního celoživotního vzdělávání vědeckých pracovníků v regionálních podmínkách. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, s. 6-29, 23 s. ISBN 978-80-7408-061-6.
    19. BEZDĚKA, Zdeněk. Poplatek advokátovi zvedne tisícikorunový dluh osmkrát. Hospodářské noviny. Praha: Economia, 2012, 29.5.
    20. TICHÝ, Jaromír. Prezentace vzdělávacího modulu „Investice a zajištění finančních prostředků“. In Závěrečná konference projektu Pružná a efektivní firma ve 21. Století. 2012.
    21. KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove, 2012, s. 81-90, 9 s. ISBN 978-80-555-0711-8.
    22. NETOLICKÝ, Václav, Jaromír TICHÝ a Václav KOHOUT. Regionalmanagement und Regionalmarketing in der Praxisin: Die Akteure der regionalen Entwicklung und ihre Rolle bei der Verwaltung der regionalen Entwicklung. Studijní materiály semináře v projektu „Regionalmanagement und – beratung in der Euroregion Elbe-Labe“, realizováno v programu Cíl 3, číslo projektu EEL 0179-D-2-00. Most, 2012.
    23. NETOLICKÝ, Václav. Řešení environmentálních problémů v Euroregionu Krušnohoří/Erzgebirge. In Sborník XV. Mezinárodního kolokvia o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012, s. 515-521, 6 s. ISBN 978-80-261-0094-2.
    24. BEZDĚKA, Zdeněk, Jiří SOUČEK a Dana KUBÍČKOVÁ. Řízení pohledávek v malých a středních podnicích – Výsledky dotazníkového šetření. Finanční řízení a controlling v praxi. 2012, roč. 3, č. 4, s. 44-52, 8 s. ISSN 1804-2996.
    25. HOFFMANNOVÁ, Hana. Sbírka řešených příkladů pro aplikační software. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 62 s. ISBN 978-80-7408-066-1.
    26. KUNZ, Vilém. Specifika regionálního marketingu a náborových aktivit VŠFS v Ústeckém kraji. In Martina Ferencová (ed.). Marketing a marketingová komunikácia prepojenie teórie a praxe. Prešov: Prešovská univerzita v Prešově, 2012, s. 115-124, 9 s. ISBN 978-80-555-0539-8.
    27. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Acta Universitas Matthiae Belii - séria environmentálne manažérstvo. Banská Bystrica: Katedra životného prostredia FPV UMB v Banskej Bystrici, 2012, roč. 14, č. 2, s. 24-36, 12 s. ISSN 1338-449X.
    28. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In Veber, J., Srpová, J.a kol. Podnikání malé a střední firmy. 3. rozšířené a aktualizované. Praha: Grada Publishing, 2012, s. 54-57, 3 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
    29. SOUČEK, Jiří, Dana KUBÍČKOVÁ a Zdeněk BEZDĚKA. Systém řízení pohledávek v MSP – výsledky empirického výzkumu. In Helísek, M. Interní grantová agentura VŠFS 2010-2011. Sborník výsledků výzkumu. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 15 s. ISBN 978-80-7408-065-4.
    30. TICHÝ, Jaromír. The financial crisis and its impact on the funding of higher education in the Czech Republic in 2010-2012. In 1st Electronic International Interdisciplinary Conference (EIIC 2012, Virtual Conference). Žilina: EDIS – Publishing Institution of the University of Zilina, 2012, s. 349-352, 3 s. ISBN 978-80-554-0551-3.
    31. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Tomáš Baťa a uplatňování CSR ve firmě Baťa. In Economic, Social, Environmental and Legislative Aspects of the Corporate Social Responsibility I. Banská Bystrica: Katedra ekonomiky a manažmentu podniku, Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, 2012. ISBN 978-80-557-0268-1.
    32. ČEJKA, Robin. Účinnost sociální politiky v době hospodářské recese. In Česká a světová ekonomika po globální finanční krizi. 2012, 17 s. ISBN 978-80-7408-062-3.
    33. KUNZ, Vilém. Uplatňování a podpora CSR v ČR. In Nové trendy v marketingu. Trnava: UCM Fakulta masmediálnej komunikácie v Trnavě, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8.
    34. KUNZ, Vilém. Uplatňování a podpora CSR v ČR. In Nové trendy v marketingu, Smolenice, UCM, Fakulta masmediálnej komunikácie v Trnavě. 2012.
    35. KUNZ, Vilém, J. SRPOVÁ a J. MÍSAŘ. Uplatňování principů CSR u podnikatelských subjektů v České republice. Ekonomika a management. Praha: Oeconomica, 2012, roč. 6, č. 4, s. s. 44. ISSN 1802-8470.
    36. BEZDĚKA, Zdeněk, Jiří SOUČEK a Dana KUBÍČKOVÁ. Vymáhání nesplácených pohledávek v malých a středních podnicích. Finanční řízení a controlling v praxi. 2012, roč. 3, č. 2, s. 41-51, 10 s. ISSN 1804-2996.
    37. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. 2012. ISBN 978-80-261-0158-1.
    38. TICHÝ, Jaromír. Zdroje financování podniku. 1. vyd. Praha: EUPRESS, 2012, 100 s. ISBN 978-80-7408-070-8.
    39. KUNZ, Vilém a E. L´APINOVÁ. Zosúlaďovania pracovného a rodinného života ako nástroj podpory rozvoja ľudských zdrojov, rovnosti príležitostí i kvality života. In RELIK 2012, VŠE Praha. Melandrium, 2012, 9 s. ISBN 978-80-86175-82-9.

    2011

    1. ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS (2010). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011.
    2. KUNZ, Vilém. Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Educatio. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 12 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
    3. KUNZ, Vilém. Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education. In Marketingová komunikace/Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
    4. HRONOVÁ, Štěpánka. Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 9 s. ISBN 978-80-7408-055-5.
    5. TICHÝ, Jaromír. Change in approach of education financing. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011 : sekce Ekonomie. CD. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 6 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
    6. TICHÝ, Jaromír. Investment decision-making. In Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů - QUAERE 2011. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2011, 6 s. ISBN 978-80-904877-3-4.
    7. NETOLICKÝ, Václav. Jak jsme budovali novou veřejnou správu. TEMA: Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářská komora Most, 2011, roč. 6, č. 3, s. 24.
    8. TICHÝ, Jaromír. Na začátku musí být invence. TEMA: Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářská komora Most, 2011, roč. 6, č. 1, s. 28-29.
    9. ČEJKA, Robin a Miroslav ZETEK. Návrh penzijní reformy v České republice. In Důchodová reforma - Jak dál? 2011. ISBN 978-80-7408-048-7.
    10. TICHÝ, Jaromír. Nutnost změny paradigmatu financování terciárního vzdělání. In Vzdělanostní společnost : Věda a vzdělání ve 21. století.“ 3. Ročník mezinárodní vědecké konference. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2011, 24 s. ISBN 978-80-7408-049-4.
    11. ŠMÍD, Jan, Jan HRUBEŠ a A KOL. Politologie. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 106 s. ISBN 978-80-7408-046-3.
    12. KUNZ, Vilém. Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR. In Bačuvčík, R. et.al. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín: Verbum, 2011, s. 72-78, 6 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
    13. TICHÝ, Jaromír a Endre TÓTH. Řízení rizik. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 63 s.
    14. TICHÝ, Jaromír. Segmentovým řízením se přizpůsobujeme zákazníkovi a získáváme konkurenční výhody. UNI : úplně nové informace, noviny zaměstnanců skupiny Unipetrol. Praha: Vydavatelství Unipetrol, 2011, roč. 5, č. 1, s. 4-5. ISSN 1802-498X.
    15. RYTINA, Jan. Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2010/2011. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011.
    16. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada Publishing, 2011, 208 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
    17. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem v České republice. In Trendy v podnikání 2011. Plzeň: ZČU Plzeň, 2011. ISBN 978-80-261-0051-5.
    18. SOUČEK, Jiří, Dana KUBÍČKOVÁ a Zdeněk BEZDĚKA. Systém řízení pohledávek v MSP – výsledky empirického výzkumu. In Nové trendy - Nové nápady 2011. Znojmo: SVŠE Znojmo, 2011, s. 333–346, 13 s. ISBN 978-80-87314-20-3.
    19. TICHÝ, Jaromír. The correlation of changes of the total public expenses on the education in the czech republic on the changes of gdp of the czech republic in the years 2001 – 2010. In In 4th International PhD. Conference YOUNG SCIENTISTS 2011 Proceedings. Košice: Technical University of Košice Faculty of Economics, 2011, s. 398-410, 12 s. ISBN 978-80-553-0760-2.
    20. PAVLÁT, Vladislav a Jan RYTINA. The University of Finance and Administration in Prague Is Developing an E-learning Systém. In Proceedings (OEDM SERM 2011). Bratislava: Curriculum, 2011, s. 206–210, 4 s. ISBN 978-80-904948-1-7.
    21. TICHÝ, Jaromír. Transfer inovací - předpoklad rozvoje. TEMA: Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářská komora Most, 2011, roč. 2011.
    22. TICHÝ, Jaromír a Endre TÓTH. Úspěšná firma, příčiny neúspěchu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 36 s.
    23. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Veřejná ocenění nejlepších firem v oblasti CSR v ČR. In Majtán a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie nové výzvy. Bratislava: Ekonom, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6.
    24. BEZDĚKA, Zdeněk. Vymáhání pohledávek. In Workshop k vědecko-výzkumné činnosti kateder. 2011.
    25. HRUBEŠ, Jan. Začátky ochranářského hnutí – příběh TISu. EKO : ekologie a společnost. Praha: ČNTL, 2011, č. 4, s. 19-19. ISSN 1210-4728.
    26. BEZDĚKA, Zdeněk. Zkultivovat! Ale jak? Hospodářské noviny. Praha: Economia, 2011, roč. 30.8.2011. ISSN 1213-7693.

    2010

    1. ROUBAL, Ondřej, František ZICH a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS – 2010. Praha: Vysoký škola finanční a správní, 2010.
    2. BEZDĚKA, Zdeněk. Ano, chci „svého“ exekutora. Hospodářské noviny. 2010. ISSN 0862-9587.
    3. TICHÝ, Jaromír. Bakalářský seminář. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.
    4. KUNZ, Vilém a G. DUBCOVÁ. Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic. Ekonomika a manažment. 2010, VII, č. 11, s. 91-102, 11 s. ISSN 1336-3301.
    5. KUNZ, Vilém a G. DUBCOVÁ. Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic. Manažment podnikania a vecí verejných. 2010, č. 11, s. 23 – 33. ISSN 1337-0510.
    6. KUNZ, Vilém. CSR – nová forma marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikácie. 2010.
    7. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR a CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi. Bratislava: Ekonóm, 2010, s. 41-48, 7 s. ISBN 978-80-225-3037-8.
    8. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR a její vnímání studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením. In Jak se zastavil a změnil čas. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1691-2.
    9. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR mobilních operátorů. In Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe. Brno: Ekonomicko - správní fakulta, Masarykova univerzita, 2010. ISBN 978-80-210-5273-4.
    10. KUNZ, Vilém. CSR- nová forma marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikacie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.
    11. TICHÝ, Jaromír. Diplomový seminář. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.
    12. KLOSOVÁ, Anna a Josef ŠVEC. Ekonomika, organizace a řízení – případové studie. 2010, 56 s.
    13. TICHÝ, Jaromír. ICT gramotnost: Vzdělávací projekt pro žáky SŠ Ústeckého kraje. Praha: Poradenství/Consultancy Tis Praha s.r.o., 2010, 40 s.
    14. TICHÝ, Jaromír. Inovace managementu - Segmentové řízení. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období, workshop. [DVD]. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, s. 115-117. ISBN 978-80-7408-037-1.
    15. TICHÝ, Jaromír. Inovační proces jako základní předpoklad dalšího rozvoje regionu. AMB. Hora Svaté Kateřiny: Coming Company s. r. o., 2010, roč. 15, č. 06, s. 32-34. ISSN 1214-5289.
    16. KUNZ, Vilém a Ondřej ROUBAL. Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel. In Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, s. 415 – 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
    17. TICHÝ, Jaromír. Klasifikace systému fúze a akvizice pro potřeby teorie entropie. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období. [DVD]. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, s. 107-114. ISBN 978-80-7408-037-1.
    18. KOHOUT, Václav a Alena MILETIČOVÁ. Konference Regionální kontaktní organizace Severozápadní Čechy pro rámcové programy výzkumu a vývoje EU 2007 - 2010 na Červeném Hrádku. AMB. Hora sv.Kateřiny: Coming Company s. r. o, 2010, roč. 15, č. 04, s. 16-17. ISSN 1214-5289.
    19. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Má CSR v ČR budoucnost? In Majtán, Š. a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie. Bratislava: Ekonóm, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8.
    20. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Má společenská odpovědnost v ČR budoucnost? In Sborník z mezinárodní konference Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, s. 415 - 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
    21. TICHÝ, Jaromír. Oceňování podniku. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.
    22. BEZDĚKA, Zdeněk. Růst je fajn, ale nechybí. Hospodářské noviny. 2010, 5.10.
    23. BEZDĚKA, Zdeněk. Řízení jakostí – Cesty i pro vysoké školy a úřady. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 6 s. ISBN 978-80-7408-037-1.
    24. RYTINA, Jan. Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2009/2010. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2010.
    25. KUNZ, Vilém. Současná praxe a trendy v CSR. In Pavlík, M. Bělík, M. a kol. Společenská odpovědnost organizace – CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada Publishing, 2010, s. 98 -143. ISBN 978-80-247-3157-5.
    26. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In SRPOVÁ J., ŘEHOŘ V. A KOL. Základy podnikání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010, 432 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
    27. TICHÝ, Jaromír. Zdroje financování podniku. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2010.

    2009

    1. ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 138 s.
    2. KUNZ, Vilém a L. SEDLÁČKOVÁ. CSR - výzva pro firmy v ČR i v době krize. In INPROFORUM 2009. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, 2009, s. 282-286. ISBN 978-80-7394-173-4.
    3. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR – výzva pro malé a střední podniky v ČR i v době ekonomické krize. In Zhodnocení změn podnikatelských struktur v důsledku integračních procesů při kooperaci malých a středních podniků. Bratislava: Ekonóm, 2009, s. 67-76. ISBN 978-80-225-2877-1.
    4. SRPOVÁ, J. a Vilém KUNZ. CSR bychom neměli opouštět v době ekonomické krize. Ekonomika a management. 2009, roč. 2009, č. 1, s. 64-72, 8 s. ISSN 1802-8470.
    5. NETOLICKÝ, Václav. Evropské fondy - cíl nebo prostředek? TEMA: Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářská komora Most, 2009, roč. 4, č. 2, s. 13.
    6. BÍLKOVÁ, Diana, Petr BUDINSKÝ a Václav VOHÁNKA. Pravděpodobnost a statistika. 1. vydání. Plzeň: Aleš Čeněk, 2009, 639 s. ISBN 978-80-7380-224-0.
    7. BÍLKOVÁ, Diana, Petr BUDINSKÝ a Václav VOHÁNKA. Pravděpodobnost a statistika. 1. vydání. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o, 2009, 658 s. ISBN 978-80-7380-224-0.
    8. ZICH, František a Václav NETOLICKÝ. Přeshraniční aktivity obyvatel a vlivy v rámci okresů Most a Chomutov. In Zich, František. Sociální potenciál starého průmyslového regionu: poznatky z výzkumu 2009. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2009, s. 185-203, 18 s. ISBN 978-80-7431-016-4.
    9. TICHÝ, Jaromír a Václav NETOLICKÝ. Příprava, tvorba a hodnocení bakalářských a diplomových prací [CD-ROM]. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2009, 219 s. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-001-2.
    10. RYTINA, Jan. Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2008/2009. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009.
    11. RYTINA, Jan. Výsledky ankety zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009.

    2008

    1. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. CSR a její uplatňování při řízení firem v nové ekonomice. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: Oeconomica, 2008, s. 100. ISBN 978-80-245-1408-6.
    2. SRPOVÁ, Jitka a Vilém KUNZ. Jsou firmy v ČR společensky odpovědné? Perspektivy jakosti. 2008, č. 3, s. 31-33. ISSN 1214-8865.
    3. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe. In Podnikání a konkurenceschopnost. Bratislava: Fakulta podnikového managementu, Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, s. 333-336, 3 s. ISBN 978-80-225-2552-7.
    4. TOMČÍK, Michal, Jan RYTINA a Emil HANOUSEK. Posluchači prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2008.
    5. KUNZ, Vilém a Anna KLOSOVÁ. Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků v Ústeckém kraji. In Inovace výukových programů a možnosti jejich financování. Praha: Oeconomica, 2008, s. 12-18, 6 s. ISBN 978-80-245-1395-9.
    6. TOMČÍK, Michal, Jan RYTINA a Zdeněk CECAVA. Sociální profil posluchače druhého ročníku magisterského studia (AR 2007/2008). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2008.
    7. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Perspektivy jakosti. Praha: Česká společnosti pro jakost, o. s., 2008, č. 4, s. 58. ISSN 1214-8865.
    8. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (disertační práce). Praha: VŠE - fakulta podnikohospodářská, 2008, 198 s.
    9. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost malých a středních podniků v ČR. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi. Žilina: EDIS - vydavatelstvo Žilinskej univerzity, 2008, s. 205-208, 3 s. ISBN 978-80-8070-964-8.
    10. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2008, s. 54-57. ISBN 978-80-247-2409-6.
    11. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Výzkum v oblasti CSR mezi zástupci podnikové sféry v České republice. In Podníkání a konkurenceschopnost. Bratislava: Fakulta podnikového managementu, Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, s. 327-332, 5 s. ISBN 978-80-225-2552-7.

    2007

    1. NETOLICKÝ, Václav. Euroregiony - úvod do problematiky. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2007, 75 s. ISBN 978-80-86754-78-9.
    2. KUNZ, Vilém. Program vzdělávání pro malé a drobné podniky a výsledky pilotních ověření. In Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků regionu. Most: VUHU, 2007, s. 12-23. ISBN 978-80-254-0902-2.
    3. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost a její vliv na rozvoj kvality života. In Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice. Praha: VŠE, 2007. ISBN 978-80-245-1207-5.
    4. KUNZ, Vilém a L. SEDLÁČKOVÁ. Společenská odpovědnost firem - role podnikatelského sektoru ve znalostní společnosti. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, s. 207-213. ISBN 978-80-7372-289-0.
    5. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem - výzva pro podnikatelský sektor v České republice. In Konkurenceschopnost podniků, měst a regionů - REGIO 2007. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007, s. 92-100. ISBN 978-80-7043-633-2.
    6. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem a její perspektivy v České republice. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, s. 200-206. ISBN 978-80-7372-289-0.
    7. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem v České republice. In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Ústí nad Labem: UJEP, 2007. ISBN 978-80-7044-954-7.
    8. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firme - hledání cest k jejímu rozšíření. In Inovace a péče o kvalitu. Praha: ČSJ, 2007, s. 54-64. ISBN 978-80-245-1207-5.
    9. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a konkurence. Zlín: Univerzita T. Bati, 2007, s. 95-104, 9 s. ISBN 978-80-7318-634-0.
    10. KUNZ, Vilém, J. JANČÍK a A. KLOSOVÁ. Spolupráce s malými a drobnými podniky v Ústeckém kraji. In Inovace výuky managementu a podnikání na vysokých školách. Plzeň: ZČU Plzeň, 2007, s. 11-18. ISBN 978-80-7043-613-4.
    11. TICHÝ, Jaromír. Využitelnost informačních a komunikačních technologií v drobných a malých podnicích, zkušenosti z pilotních ověřování. In Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků regionu. Most: In Klosová a kol., 2007, s. 33-39, 91 s. ISBN 978-80-254-0902-2.
    12. HRONOVÁ, Štěpánka. Zapojení studijního střediska Most do zahraničních stáží. Šortky VŠFS. 2007, roč. 2, č. 1, s. 2-2.

    2006

    1. RYTINA, Jan a Michal TOMČÍK. Člověk v pohraničí: Sborník výsledků výzkumu přeshraničních vlivů působích na obyvatele pohraničí ČR v r. 2006, část B: Výsledky dotazníkového šetření květen 2006 - předvýzkum. Ústí nad Labem: UJEP, 2006.
    2. TICHÝ, Jaromír. Dobrý obchod - cílová páska podnikání. Téma: Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. 2006, roč. 1, č. 1, s. 6.
    3. KUNZ, Vilém. Proč být společensky odpovědnou firmou? In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: VŠE, 2006, s. 811-820. ISBN 80-245-1091-X.
    4. ČERNÁ, Jitka, Milan KAŠÍK a Vilém KUNZ. Public Relations - komunikace organizací. Praha: VŠFS, 2006, 88 s. ISBN 80-86754-65-0.
    5. ZICH, František, Ondřej ROUBAL, Jan RYTINA a Vilém KUNZ. Sociální potenciál regionu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2006. ISBN 80-86754-69-3.
    6. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem v souladu s principy udržitelného rozvoje. In XI. Diskusní fórum doktorandů FPH. Praha: Oeconomica, 2006, s. 31-37. ISBN 80-245-1028-6.
    7. KUNZ, Vilém. Znalostní ekonomika. Téma. Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářské komora Most, 2006, roč. 1, č. 2, s. 6.

    2005

    1. NETOLICKÝ, Václav. Malé a střední obce a dotace z fondů Evropské unie. E-zpravodaj. 2005, č. 31, s. 1-2.

    2004

    1. ZICH, František, Zdeněk CECAVA a Jan RYTINA. Závěrečná zpráva terénního výzkumu v Jirkově. 1. vyd. Praha: VŠFS, 2004, 76 s.

    2003

    1. ČECHÁK, Vladimír a Václav NETOLICKÝ. Investice do lidských zdrojů v prováděných restrukturalizacích národohospodářských sektorů formou vzdělávacího procesu: Výzkumná zpráva. Most: VŠFS, VÚHU, BIC, 2003.
    2. KUNZ, Vilém a J. KOZLER. Maturujeme z ekonomie. 4. vyd. Ostrava: Migaro, 2003, 86 s. ISBN 80-85922-47-9.
    3. KUNZ, Vilém a J. KOZLER. Maturujeme z marketingu a managementu. 2. vyd. Ostrava: Migaro, 2003, 82 s. ISBN 80-85922-52-5.

    2002

    1. BERKA, Jiří. ECML/PKDD 2002 Discovery Challenge Workshop Notes: Proceedings of 13th European Conference on Machine Learning and 6th European Conference on Principles and Practice of Knowledge Discovery in Databases. Helsinki: University of Helsinki, 2002. ISBN 952-10-0639-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 18. 11. 2024 09:15