Vámi zvolený výběr obsahuje 17 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací
-
ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA. EEG study of the effect of virtual reality. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, roč. 8, č. 2, s. 216-218. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/0802216218.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/7232/cs
-
TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Lenka MARŠÁLKOVÁ. Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, roč. 7, č. 1, s. 180-183, 191 s. ISSN 1804-7890.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/6026/cs
-
ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing v praxi. In Rozpravy o českých médiích, FSV Karlova Univerzita. 2017.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5831/cs
-
ROSENLACHER, Pavel, Jaromír TICHÝ a Michal TOMČÍK. EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2016, roč. 5, č. 2, s. 182-193, 209 s. ISSN 1338-6581.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5804/cs
-
TICHÝ, Jaromír a Pavel ROSENLACHER. Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing. Online. In The 4 st International Global Virtual Conference - GV 2016. Žilina, Slovakia: Publishing Society, 2016, s. 27-30. ISBN 978-80-554-1197-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18638/gv.2016.4.1.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5240/cs
-
HRONOVÁ, Štěpánka, Oldřich Johannes PETR, Pavel ROSENLACHER a Zuzana ŠIMONOVÁ. Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct. CASALC Review. Praha: CASAJC, 2016, roč. 5, č. 3, s. 85-91. ISSN 1804-9435.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5132/cs
-
ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. The Use of Computer Technology in Neuromarketing. Digital Economy World. Centrum informační společnosti, 2016, roč. 2., č. 2, s. 42-44. ISSN 2464-5303.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5143/cs
-
HRONOVÁ, Štěpánka a Pavel ROSENLACHER. A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation. Online. In DisCo: From analog education to digital education - 10th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2015, s. 179-186. ISBN 978-80-86302-47-8.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5001/cs
-
TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁ. Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization. In Proceedings of the 4th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-8-6.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5019/cs
-
ROSENLACHER, Pavel. Aplikace neuromarketingového výzkumu. In Forum Media. 2015.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5020/cs
-
ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. Eye tracking as a method of getting feedback in Neuromarketing. In Proceedings of the 3rd CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-6-2.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4814/cs
-
ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing přiměje zákazníky koupit to, co vědomě nechtěli? In CopyCamp. 2015.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5004/cs
-
DRÁBEK, Tomáš, Michal TOMČÍK a Pavel ROSENLACHER. Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. In Radim Bačuvčík. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2015, s. 138-149. ISBN 978-80-87500-68-2.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/5073/cs
-
TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Kamila JÁNSKÁ. The influence of emotionality of advertising spots on their memorization. In EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina. The 4th International Virtual Conference 2015 (ICTIC 2015). Zilina: Thomson Ltd, Slovakia, 2015. ISBN 978-80-554-1002-9.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4821/cs
-
ROSENLACHER, Pavel. Efektivita online reklamy z hlediska biometrie. In New Media Inspiration 2014. 2014.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4350/cs
-
ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, roč. 3., 2/2014, s. 152-161. ISSN 1338-6581.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4816/cs
-
ROSENLACHER, Pavel. Využití zdravotnické techniky v neuromarketingu. 3. vyd. Praha: ČVUT, Fakulta biomedicínského inženýrství, 2013, s. 82-86, 236 s. ISBN 978-80-01-05277-8.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/4349/cs
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Zobrazeno: 16. 11. 2024 04:25