Vámi zvolený výběr obsahuje 17 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2018

    1. ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA. EEG study of the effect of virtual reality. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, roč. 8, č. 2, s. 216-218. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/0802216218.
      Název anglicky: EEG STUDY OF THE EFFECT OF VIRTUAL REALITY
      RIV/04274644:_____/18:#0000404 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Tomčík, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Brůna, Matěj (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: neuromarketing; electroencephalography; virtual reality; spot advertising; marketing communication; efficiency
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 16. 5. 2019 12:04.

    2017

    1. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Lenka MARŠÁLKOVÁ. Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, roč. 7, č. 1, s. 180-183, 191 s. ISSN 1804-7890.
      URL
      Název česky: Neuromarketingový přístup k efektivní vzhledové úpravě potravin
      Název anglicky: Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling
      RIV/04274644:_____/17:#0000247 Článek v odborném periodiku. Psychologie. angličtina. Česká republika.
      Tichý, Jaromír (203 Česká republika, garant, domácí) -- Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Maršálková, Lenka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: neuromarketing; effectiveness; eye tracking; marketing communication; food styling
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 1. 3. 2018 10:56.
    2. ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing v praxi. In Rozpravy o českých médiích, FSV Karlova Univerzita. 2017.
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 31. 3. 2017 10:55.

    2016

    1. ROSENLACHER, Pavel, Jaromír TICHÝ a Michal TOMČÍK. EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2016, roč. 5, č. 2, s. 182-193, 209 s. ISSN 1338-6581.
      Název česky: EEG studie vlivu hluku na proces vědomého učení
      Název anglicky: EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning
      RIV/04274644:_____/16:#0000192 Článek v odborném periodiku. Psychologie. angličtina. Slovensko.
      Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Tichý, Jaromír (203 Česká republika, domácí) -- Tomčík, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Eye Tracking; neuromarketing; conscious learning; brain EEG; noise
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 13. 6. 2017 12:54.
    2. TICHÝ, Jaromír a Pavel ROSENLACHER. Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing. Online. In The 4 st International Global Virtual Conference - GV 2016. Žilina, Slovakia: Publishing Society, 2016, s. 27-30. ISBN 978-80-554-1197-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18638/gv.2016.4.1.
      Psychologie. angličtina. Slovensko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 30. 5. 2016 14:22.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka, Oldřich Johannes PETR, Pavel ROSENLACHER a Zuzana ŠIMONOVÁ. Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct. CASALC Review. Praha: CASAJC, 2016, roč. 5, č. 3, s. 85-91. ISSN 1804-9435.
      URL
      Název česky: Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct
      Název anglicky: Activities of the Department of Languages at VŠFS: Cooperation of the Most Branch with Europe Direct
      RIV/04274644:_____/16:#0000203 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. čeština. Česká republika.
      Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Petr, Oldřich Johannes (203 Česká republika, domácí) -- Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Šimonová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Electronic and print materials for language teaching; English as a Foreign Language; Europe Direct; Language department at VŠFS; University of Finance and Administration
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 7. 3. 2018 10:44.
    4. ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. The Use of Computer Technology in Neuromarketing. Digital Economy World. Centrum informační společnosti, 2016, roč. 2., č. 2, s. 42-44. ISSN 2464-5303.
      URL

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 20. 4. 2016 12:30.

    2015

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Pavel ROSENLACHER. A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation. Online. In DisCo: From analog education to digital education - 10th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2015, s. 179-186. ISBN 978-80-86302-47-8.
      RIV/04274644:_____/15:#0000042 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Hronová, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Cross-disciplinary collaboration; professional language instruction; ESP; applied linguistics; English language; marketing communications; neuromarketing; eye camera; marketing research
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 3. 2017 13:18.
    2. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁ. Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization. In Proceedings of the 4th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-8-6.

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 14. 11. 2015 14:49.
    3. ROSENLACHER, Pavel. Aplikace neuromarketingového výzkumu. In Forum Media. 2015.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 19. 11. 2015 20:12.
    4. ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. Eye tracking as a method of getting feedback in Neuromarketing. In Proceedings of the 3rd CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-6-2.

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 2. 2017 10:53.
    5. ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing přiměje zákazníky koupit to, co vědomě nechtěli? In CopyCamp. 2015.

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 25. 9. 2015 19:12.
    6. DRÁBEK, Tomáš, Michal TOMČÍK a Pavel ROSENLACHER. Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. In Radim Bačuvčík. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2015, s. 138-149. ISBN 978-80-87500-68-2.
      Název anglicky: Effects of music in marketing communication from the perspective of neuromarketing.
      RIV/04274644:_____/15:#0000054 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Drábek, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Tomčík, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Rosenlacher, Pavel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Audiovisual ad; efficiency; emotion; music; neuromarketing
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 3. 2017 12:10.
    7. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Kamila JÁNSKÁ. The influence of emotionality of advertising spots on their memorization. In EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina. The 4th International Virtual Conference 2015 (ICTIC 2015). Zilina: Thomson Ltd, Slovakia, 2015. ISBN 978-80-554-1002-9.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 22. 2. 2017 15:41.

    2014

    1. ROSENLACHER, Pavel. Efektivita online reklamy z hlediska biometrie. In New Media Inspiration 2014. 2014.
      URL

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 17. 9. 2014 23:04.
    2. ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, roč. 3., 2/2014, s. 152-161. ISSN 1338-6581.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 2. 2017 11:04.

    2013

    1. ROSENLACHER, Pavel. Využití zdravotnické techniky v neuromarketingu. 3. vyd. Praha: ČVUT, Fakulta biomedicínského inženýrství, 2013, s. 82-86, 236 s. ISBN 978-80-01-05277-8.
      Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 17. 9. 2014 22:44.
Zobrazeno: 30. 6. 2024 01:53