Vámi zvolený výběr obsahuje 105 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2023

    1. HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ a Radim VALENČÍK. Moderní marketingové trendy. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 s. ISBN 978-80-7408-253-5.

    2020

    1. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost ve sportu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2020, 199 s. Expert. ISBN 978-80-271-1209-8.

    2019

    1. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses. Online. In Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2019, s. 319-333. ISBN 978-80-245-2316-3.
    2. TICHÝ, Jaromír. FINANCING HIGHER EDUCATION ON THE PRINCIPLE OF TRANSFERRED PRICES. Grant journal. Hradec Králové: Magnanimitas Assn, 2019, roč. 8, č. 1, s. 50-53. ISSN 1805-0638.
    3. PETR, Oldřich Johannes. Jazyková hra v reklamní komunikaci. In Magnanimitas. QUAERE 2019. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019, s. 24-30, 1229 s. ISBN 978-80-87952-30-6.
    4. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2019, s. 445 - 459. ISBN 978-80-245-2316-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.dvo.2316.0.

    2018

    1. HRONOVÁ, Štěpánka. Customization of EFL Materials. Online. In Beseda J., Rohlíková L. DisCo 2018: Overcoming the Challenges and the Barriers in Open Education - 13th conference reader. 1. vyd. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 385-394. ISBN 978-80-86302-83-6.
    2. ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA. EEG study of the effect of virtual reality. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, roč. 8, č. 2, s. 216-218. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/0802216218.
    3. PETR, Oldřich Johannes. Jazykové trendy v marketingu a reklamě. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. I. Hradec Králové, MMK 2018: Magnanimitas, 2018, s. 112-118, 1661 s. ISBN 978-80-87952-26-9.
    4. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice. Jazyk a kultúra. Prešov: Lingvokulturologické a prekladateľsko-tlmočnícke centrum excelentnosti pri FF PU, 2018, roč. 9, č. 35, s. 137-143. ISSN 1338-1148.
    5. KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility. In Medzinárodná vedecká konferencia Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. 2018. ISBN 978-80-225-4496-2.

    2017

    1. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Assessment of Investor’s Portfolio of P2P Loans. Acta VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2017, roč. 11, č. 2, s. 121-143. ISSN 1802-792X.
    2. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Finanční deriváty obchodované na pražské burse v meziválečném období. Ekonomické listy VŠEM. Praha: Centrum ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu, 2017, Neuveden, č. 3, s. 51-61. ISSN 1804-4166.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka. Meet Viktorija, our Erasmus Trainee. In XADONIA. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2017, s. 28-30.
    4. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Moral hazard on the financial markets caused by application of advanced risk-management model VAR. GRANT Journal, MAGNANIMITAS Assn. Hradec Králové, Česká republika: GRANT journal Technologické centrum Hradce Králové o.p.s, 2017, roč. 6, č. 1, s. 65-69. ISSN 1805-062X.
    5. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Lenka MARŠÁLKOVÁ. Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, roč. 7, č. 1, s. 180-183, 191 s. ISSN 1804-7890.

    2016

    1. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. FAILURE OF THE CONTROL MECHANISMS IN US BANKS DURING THE CRISIS AND SPREAD OF THE FINANCIAL CRISIS INTO THE WORLD THROUGHT STRUCTURED PRODUCTS. Online. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové. Sborník konference: Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUARE 2016. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, Hradec Králové, 2016, s. 312-318, 715 s. ISBN 978-80-87952-15-3.
    2. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. The Role of Cognition and Human Capital in Organizations. Online. In Radim Valenčík. Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha: Vydala Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, s. 33-42. ISBN 978-80-7408-148-4.
    3. BOCK, Michal a Jaromír TICHÝ. Verification of the theory of permanent income in Czech republic and distribution of total savings of czech households. In konference. 2016. vyd. Londýn, Velká Británie: Sciemcee Publishing, London., 2016, s. 57-59, 192 s. ISBN 978-0-9928772-9-3.

    2015

    1. HRONOVÁ, Štěpánka a Pavel ROSENLACHER. A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation. Online. In DisCo: From analog education to digital education - 10th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2015, s. 179-186. ISBN 978-80-86302-47-8.
    2. BEDRETDINOV, Rafik a Štěpánka HRONOVÁ. A New Paradigm. In Proceedings of the 7th International Conference - Financial Markets with the Globalization of World Economy. Praha: VŠFS, 2015. ISBN 978-80-7408-124-8.
    3. TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁ. Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization. In Proceedings of the 4th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-8-6.
    4. TICHÝ, Jaromír. Analysis of Development of Selected Indicators of Major Banks in the Czech Republic. In In: Pavlát, V., Schlossberger, O. (ed.). Proceedings of the 7th International Conference on “Financial Markets within the Globalization of World Economy”. Praha: Vysoká škola finanční a správní, z.ú., 2015, s. 217-227. ISBN 978-80-7408-124-8.
    5. ROSENLACHER, Pavel. Aplikace neuromarketingového výzkumu. In Forum Media. 2015.
    6. KUNZ, Vilém a Štěpánka HRONOVÁ. Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion. Online. In Lukes, M; Svobodova, I; Mares, J; Srpova, J. Innovation Management and Corporate Sustainability 2015 Conference Proceedings. Praha: Oeconomica, VŠE, 2015, s. 63-76. ISBN 978-80-245-2092-6.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka a Vilém KUNZ. Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2015, XVII, č. 2, s. 68-78. ISSN 1338-4430.
    8. KNIHOVÁ, Ladislava a Štěpánka HRONOVÁ. Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání. In Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-11-5.
    9. ROSENLACHER, Pavel. Neuromarketing přiměje zákazníky koupit to, co vědomě nechtěli? In CopyCamp. 2015.
    10. DRÁBEK, Tomáš, Michal TOMČÍK a Pavel ROSENLACHER. Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. In Radim Bačuvčík. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2015, s. 138-149. ISBN 978-80-87500-68-2.

    2014

    1. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Děti v reklamě - reklama v dětech. In Bačuvčík, R. a kol. Mládí a zralost v Marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2014, s. 19-24. ISBN 978-80-87500-50-7.
    2. WAWROSZ, Petr a Ivana TURKOVÁ. Dynamické parametry intenzity a extenzity na příkladu firmy Nu Skin. Scientia et Societas. Praha: Newton College, 2014, roč. X, č. 1, s. 80-91. ISSN 1801-7118.
    3. TICHÝ, Jaromír. Financing of tertiary education: the Czech Republic and Europe. Ekonomické listy VŠEM. Praha: Centrum ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu, 2014, roč. 5, č. 1, s. 3-15. ISSN 1804-4166.
    4. TICHÝ, Jaromír. K otázce financování vzdělání. In VALENČÍK, Radim. Lidský kapitál a investice do vzdělání. Praha: VŠFS, 2014, s. 96-99, 189 s. ISBN 978-80-7408-106-4.
    5. TICHÝ, Jaromír. Podnikatelská etika. TEMA: technika, ekonomika, marketing, aktuality. Most: Čtvrtletník Okresní hospodářské komory Most, 2014, roč. 9, č. 2, s. 9.
    6. TURKOVÁ, Ivana. Sociální transfery v České republice. In In. Helísek, M. Výsledky ekonomického výzkumu: sborník z konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., edice EUPRESS, 2014, 21 s. ISBN 978-80-7408-107-1.
    7. TURKOVÁ, Ivana. The dependence of selected types of public revenues and expenditures on GDP development in the Czech republic. In DOKBAT 2014. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, 11 s. ISBN 978-80-7454-339-5.
    8. TURKOVÁ, Ivana. Vliv nezaměstnanosti na příjmy a výdaje státního rozpočtu ČR v letech 2001-2012. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, s. 1291-1302. ISBN 978-80-87952-07-8.

    2013

    1. TURKOVÁ, Ivana a Petr WAWROSZ. Analýza intenzity vývoje společnosti Nu Skin. In Trendy v podnikání 2013. Plzeň: ZČU Plzeň, 2013, 6 s. ISBN 978-80-261-0321-9.
    2. KUNZ, Vilém. CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In (KO) MÉDIÁ – Vedecké a odborné štúdie zamerené na mediálnu a marketingovú komunikáciu. Nitra, 2013, s. s. 401-408. ISBN 978-80-558-0191-9.
    3. KUNZ, Vilém, O. PEŠEK a J. MÍSAŘ. CSR of SME in Culture. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava, 2013, s. s. 395-410. ISBN 978-80-8105-546-1.
    4. HRUBEŠ, Jan. Environmentální rozměr v díle Jana Patočky v kontextu krize dějin a Evropy. In Horák, P., Hradecký, T. a kol. České, slovenské a československé dějiny 20. století VIII. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2013, s. 391-400. ISBN 978-80-7405-324-5.
    5. SVITÁK, Stanislav. Insolvenční řízení. In ZAHRADNÍKOVÁ, R. et al. Civilní právo procesní. Plzeň: Aleš Čeněk, 2013, s. s. 431-460, 565 s. ISBN 978-80-7380-437-4.
    6. HRONOVÁ, Štěpánka. Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013, 7 s. ISBN 978-80-7408-067-8.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka a Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ), 2013, s. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7.
    8. LÁNSKÝ, Jan, Hana HOFFMANNOVÁ a R. HÁJKOVÁ. Teaching by means of practical problems solving with a solution guide. In The Fourth International Conference on e-Learning (ICEL2013). Ostrava: SDIWC - Digital Library, 2013, s. pp. 94-105. ISBN 978-0-9853483-9-7.
    9. TICHÝ, Jaromír. The funding of tertiary education in the Czech Republic - theoretical background. In Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2013. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2013, 10 s. ISBN 978-80-905243-7-8.
    10. TICHÝ, Jaroslav. Úvěrové riziko a financování bydlení v ČR. In Finanční trhy v roce 2013 a klíčové problémy jejich dalšího vývoje. Praha, 2013.

    2012

    1. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR – nedílná součást vzdělávání budoucích manažerů v ČR. In Ekonomická – environmentálna efektivita v podnikání. Banská Bystrica: Fakulta prírodných vied Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, 2012, s. 9-15, 6 s. ISBN 978-80-557-0329-9.
    2. HRUBEŠ, Jan. Jan Patočka: Povznést se z ontologického bezdomovectví. Sedmá generace. 2012, roč. 21, č. 4, s. 27-27.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka. Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve. Xadonia. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, roč. 10, č. 2, s. 26-26.
    4. KUBÍČKOVÁ, Dana, Gabriela DLASKOVÁ, Irena JINDŘICHOVSKÁ a Ivana TURKOVÁ. Možnosti a meze využití IFRS v podmínkách malých a středních podniků. In Nové trendy 2012. Znojmo: SVŠE Znojmo, 2012, s. 129-141, 12 s. ISBN 978-80-87314-29-6.
    5. KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove, 2012, s. 81-90, 9 s. ISBN 978-80-555-0711-8.
    6. NETOLICKÝ, Václav, Jaromír TICHÝ a Václav KOHOUT. Regionalmanagement und Regionalmarketing in der Praxisin: Die Akteure der regionalen Entwicklung und ihre Rolle bei der Verwaltung der regionalen Entwicklung. Studijní materiály semináře v projektu „Regionalmanagement und – beratung in der Euroregion Elbe-Labe“, realizováno v programu Cíl 3, číslo projektu EEL 0179-D-2-00. Most, 2012.
    7. NETOLICKÝ, Václav. Řešení environmentálních problémů v Euroregionu Krušnohoří/Erzgebirge. In Sborník XV. Mezinárodního kolokvia o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012, s. 515-521, 6 s. ISBN 978-80-261-0094-2.
    8. KUNZ, Vilém. Specifika regionálního marketingu a náborových aktivit VŠFS v Ústeckém kraji. In Martina Ferencová (ed.). Marketing a marketingová komunikácia prepojenie teórie a praxe. Prešov: Prešovská univerzita v Prešově, 2012, s. 115-124, 9 s. ISBN 978-80-555-0539-8.
    9. KUNZ, Vilém a J. MÍSAŘ. Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Acta Universitas Matthiae Belii - séria environmentálne manažérstvo. Banská Bystrica: Katedra životného prostredia FPV UMB v Banskej Bystrici, 2012, roč. 14, č. 2, s. 24-36, 12 s. ISSN 1338-449X.
    10. ČEJKA, Robin. Účinnost sociální politiky v době hospodářské recese. In Česká a světová ekonomika po globální finanční krizi. 2012, 17 s. ISBN 978-80-7408-062-3.
    11. KUNZ, Vilém. Uplatňování a podpora CSR v ČR. In Nové trendy v marketingu. Trnava: UCM Fakulta masmediálnej komunikácie v Trnavě, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8.
    12. KUNZ, Vilém, J. SRPOVÁ a J. MÍSAŘ. Uplatňování principů CSR u podnikatelských subjektů v České republice. Ekonomika a management. Praha: Oeconomica, 2012, roč. 6, č. 4, s. s. 44. ISSN 1802-8470.

    2011

    1. ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS (2010). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011.
    2. KUNZ, Vilém. Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education. In Marketingová komunikace/Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
    3. ČEJKA, Robin a Miroslav ZETEK. Návrh penzijní reformy v České republice. In Důchodová reforma - Jak dál? 2011. ISBN 978-80-7408-048-7.
    4. TICHÝ, Jaromír a Endre TÓTH. Řízení rizik. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2011, 63 s.
    5. TICHÝ, Jaromír. The correlation of changes of the total public expenses on the education in the czech republic on the changes of gdp of the czech republic in the years 2001 – 2010. In In 4th International PhD. Conference YOUNG SCIENTISTS 2011 Proceedings. Košice: Technical University of Košice Faculty of Economics, 2011, s. 398-410, 12 s. ISBN 978-80-553-0760-2.
    6. PAVLÁT, Vladislav a Jan RYTINA. The University of Finance and Administration in Prague Is Developing an E-learning Systém. In Proceedings (OEDM SERM 2011). Bratislava: Curriculum, 2011, s. 206–210, 4 s. ISBN 978-80-904948-1-7.
    7. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Veřejná ocenění nejlepších firem v oblasti CSR v ČR. In Majtán a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie nové výzvy. Bratislava: Ekonom, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6.
    8. BEZDĚKA, Zdeněk. Zkultivovat! Ale jak? Hospodářské noviny. Praha: Economia, 2011, roč. 30.8.2011. ISSN 1213-7693.

    2010

    1. ROUBAL, Ondřej, František ZICH a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců VŠFS – 2010. Praha: Vysoký škola finanční a správní, 2010.
    2. TICHÝ, Jaromír. Bakalářský seminář. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.
    3. KUNZ, Vilém a G. DUBCOVÁ. Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic. Manažment podnikania a vecí verejných. 2010, č. 11, s. 23 – 33. ISSN 1337-0510.
    4. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR a CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi. Bratislava: Ekonóm, 2010, s. 41-48, 7 s. ISBN 978-80-225-3037-8.
    5. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR mobilních operátorů. In Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe. Brno: Ekonomicko - správní fakulta, Masarykova univerzita, 2010. ISBN 978-80-210-5273-4.
    6. TICHÝ, Jaromír. ICT gramotnost: Vzdělávací projekt pro žáky SŠ Ústeckého kraje. Praha: Poradenství/Consultancy Tis Praha s.r.o., 2010, 40 s.
    7. TICHÝ, Jaromír. Inovace managementu - Segmentové řízení. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období, workshop. [DVD]. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, s. 115-117. ISBN 978-80-7408-037-1.
    8. TICHÝ, Jaromír. Inovační proces jako základní předpoklad dalšího rozvoje regionu. AMB. Hora Svaté Kateřiny: Coming Company s. r. o., 2010, roč. 15, č. 06, s. 32-34. ISSN 1214-5289.
    9. KUNZ, Vilém a Ondřej ROUBAL. Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel. In Podnikání a konkurenceschopnost firem 2010. Fakulta podnikového managementu Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2010, s. 415 – 420. ISBN 978-80-225-2978-5.
    10. TICHÝ, Jaromír. Klasifikace systému fúze a akvizice pro potřeby teorie entropie. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období. [DVD]. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, s. 107-114. ISBN 978-80-7408-037-1.
    11. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. Má CSR v ČR budoucnost? In Majtán, Š. a kol. Aktuálne pohlady na konkurencieschopnst a podnikanie. Bratislava: Ekonóm, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8.
    12. BEZDĚKA, Zdeněk. Růst je fajn, ale nechybí. Hospodářské noviny. 2010, 5.10.
    13. BEZDĚKA, Zdeněk. Řízení jakostí – Cesty i pro vysoké školy a úřady. In Změny v řízení podniků v postkrizovém období. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 6 s. ISBN 978-80-7408-037-1.
    14. KUNZ, Vilém. Současná praxe a trendy v CSR. In Pavlík, M. Bělík, M. a kol. Společenská odpovědnost organizace – CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada Publishing, 2010, s. 98 -143. ISBN 978-80-247-3157-5.

    2009

    1. ZICH, František, Ondřej ROUBAL a Jan RYTINA. Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 138 s.
    2. KUNZ, Vilém a L. SEDLÁČKOVÁ. CSR - výzva pro firmy v ČR i v době krize. In INPROFORUM 2009. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, 2009, s. 282-286. ISBN 978-80-7394-173-4.
    3. KUNZ, Vilém a Jitka SRPOVÁ. CSR – výzva pro malé a střední podniky v ČR i v době ekonomické krize. In Zhodnocení změn podnikatelských struktur v důsledku integračních procesů při kooperaci malých a středních podniků. Bratislava: Ekonóm, 2009, s. 67-76. ISBN 978-80-225-2877-1.
    4. NETOLICKÝ, Václav. Evropské fondy - cíl nebo prostředek? TEMA: Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. Most: Okresní hospodářská komora Most, 2009, roč. 4, č. 2, s. 13.
    5. BÍLKOVÁ, Diana, Petr BUDINSKÝ a Václav VOHÁNKA. Pravděpodobnost a statistika. 1. vydání. Plzeň: Aleš Čeněk, 2009, 639 s. ISBN 978-80-7380-224-0.
    6. BÍLKOVÁ, Diana, Petr BUDINSKÝ a Václav VOHÁNKA. Pravděpodobnost a statistika. 1. vydání. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o, 2009, 658 s. ISBN 978-80-7380-224-0.
    7. TICHÝ, Jaromír a Václav NETOLICKÝ. Příprava, tvorba a hodnocení bakalářských a diplomových prací [CD-ROM]. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2009, 219 s. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-001-2.

    2008

    1. SRPOVÁ, Jitka a Vilém KUNZ. Jsou firmy v ČR společensky odpovědné? Perspektivy jakosti. 2008, č. 3, s. 31-33. ISSN 1214-8865.
    2. KUNZ, Vilém a Anna KLOSOVÁ. Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků v Ústeckém kraji. In Inovace výukových programů a možnosti jejich financování. Praha: Oeconomica, 2008, s. 12-18, 6 s. ISBN 978-80-245-1395-9.
    3. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost malých a středních podniků v ČR. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi. Žilina: EDIS - vydavatelstvo Žilinskej univerzity, 2008, s. 205-208, 3 s. ISBN 978-80-8070-964-8.
    4. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné podnikání. In Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2008, s. 54-57. ISBN 978-80-247-2409-6.
    5. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Výzkum v oblasti CSR mezi zástupci podnikové sféry v České republice. In Podníkání a konkurenceschopnost. Bratislava: Fakulta podnikového managementu, Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, s. 327-332, 5 s. ISBN 978-80-225-2552-7.

    2007

    1. KUNZ, Vilém. Program vzdělávání pro malé a drobné podniky a výsledky pilotních ověření. In Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků regionu. Most: VUHU, 2007, s. 12-23. ISBN 978-80-254-0902-2.
    2. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost a její vliv na rozvoj kvality života. In Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice. Praha: VŠE, 2007. ISBN 978-80-245-1207-5.
    3. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem - výzva pro podnikatelský sektor v České republice. In Konkurenceschopnost podniků, měst a regionů - REGIO 2007. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007, s. 92-100. ISBN 978-80-7043-633-2.
    4. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firem a její perspektivy v České republice. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, s. 200-206. ISBN 978-80-7372-289-0.
    5. KUNZ, Vilém a J. SRPOVÁ. Společenská odpovědnost firme - hledání cest k jejímu rozšíření. In Inovace a péče o kvalitu. Praha: ČSJ, 2007, s. 54-64. ISBN 978-80-245-1207-5.
    6. KUNZ, Vilém. Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a konkurence. Zlín: Univerzita T. Bati, 2007, s. 95-104, 9 s. ISBN 978-80-7318-634-0.
    7. KUNZ, Vilém, J. JANČÍK a A. KLOSOVÁ. Spolupráce s malými a drobnými podniky v Ústeckém kraji. In Inovace výuky managementu a podnikání na vysokých školách. Plzeň: ZČU Plzeň, 2007, s. 11-18. ISBN 978-80-7043-613-4.
    8. HRONOVÁ, Štěpánka. Zapojení studijního střediska Most do zahraničních stáží. Šortky VŠFS. 2007, roč. 2, č. 1, s. 2-2.

    2006

    1. TICHÝ, Jaromír. Dobrý obchod - cílová páska podnikání. Téma: Črtvrtletník Okresní hospodářské komory Most. 2006, roč. 1, č. 1, s. 6.
    2. KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem v souladu s principy udržitelného rozvoje. In XI. Diskusní fórum doktorandů FPH. Praha: Oeconomica, 2006, s. 31-37. ISBN 80-245-1028-6.

    2003

    1. KUNZ, Vilém a J. KOZLER. Maturujeme z ekonomie. 4. vyd. Ostrava: Migaro, 2003, 86 s. ISBN 80-85922-47-9.
    2. KUNZ, Vilém a J. KOZLER. Maturujeme z marketingu a managementu. 2. vyd. Ostrava: Migaro, 2003, 82 s. ISBN 80-85922-52-5.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 14. 7. 2024 02:31