Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2017

    1. PETRŮ, Naděžda a Josef NOVÁK. Czech family business brands as a tradition bearer. In Petranová, Matúš, Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love – part I. 1. vyd. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017, s. 235 -246. ISBN 978-80-8105-840-0.
      Název česky: Česká rodinná značka jako nositelka tradice
      Název anglicky: Czech family business brands as a tradition bearer
      RIV/04274644:_____/17:#0000228 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Slovensko.
      Petrů, Naděžda (203 Česká republika, garant, domácí) -- Novák, Josef (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Family brand; Family business; Family entrepreneurship; Family farm; Tradition
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D., učo 9895. Změněno: 15. 3. 2018 15:10.

    2016

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2016, s. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0.
      Název česky: Tvorba značek, které milujeme, prostřednictvím mobilních aplikací
      Název anglicky: Creating Lovemarks Through Mobile Applications
      RIV/04274644:_____/16:#0000229 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Knihová, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: App store optimization (ASO); Branding; Content marketing; Lovemark; Mobile application; Social sharing; Storytelling; Video marketing.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 6. 3. 2018 09:28.
    2. KUPEC, Václav. Marketing Communication and Auditor´s Brand. In PETRANOVÁ, D., J. MATÚŠ a D. MENDELOVÁ. MARKETING IDENTITY: Brands we love – part I. Trnava: UCM v Trnave, 2016, s. 445-453. ISBN 978-80-8105-840-0.
      Název česky: Marketingová komunikace a auditorská značka
      Název anglicky: Marketing Communication and Auditor´s Brand
      RIV/04274644:_____/16:#0000240 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Slovensko.
      Kupec, Václav (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Audit; Brand; Communication; Management; Marketing.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 6. 3. 2018 09:56.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 06:10