KREJČÍ, Aleš. Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu. In Boháček Jiří a kol. Výzvy marketingu v současné krizi. 1. vyd. Praha: Adart, 2013, s. 83-91. edice J@K, sv. 3. ISBN 978-80-904645-7-5.
Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků a které je využívají. Adart nakladatelství s vědeckou radou.Název česky: Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu
Název anglicky: Sale support and direct marketing in low-cost mode
RIV/04274644:_____/13:#0000009 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
Krejčí, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: marketing communication; low-cost marketing; sale support; direct marketing
Recenzováno: ano
Změnil: RNDr. Aleš Krejčí, CSc., učo 23134. Změněno: 4. 11. 2021 13:37.