-
KAŠÍK, Milan a Pavel ČÍRTEK. Popularizace výsledků vědy a výzkumu - základy tvorby psaných projevů (výzkumných statí a prací). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 35 s.
Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 23. 11. 2016 14:11.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2119/cs -
KAŠÍK, Milan. Přínos moderního marketingu pro manažerskou a tvůrčí práci. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 48 s.
Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 4. 2. 2011 13:51.Podrobněji: https://is.vsfs.cz/publication/2181/cs