Your selection contains 64 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2015

    1. KLIČKA, Pavel. Společná měna – dopady společné měny na vybrané makroekonomické ukazatele. In Pána, L. a kol. Integrovaná Evropa současnosti a budoucnosti – reflexe třiceti let od podpisu Schengenské úmluvy. 1st ed. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií. p. 18-27. ISBN 978-80-87472-83-5. 2015.
    2. KLIČKA, Pavel. Výhody a nevýhody vlastní měnové politiky (ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF ITS OWN MONETARY). In MAGNANIMITAS, Hradec Králové. Mezinárodní věděcká konference pro mladé doktorandy. Hradec Králové: Magnanimitas, Hradec Králové. p. 442-450. ISBN 978-80-87952-12-2. 2015.

    2014

    1. ČERMÁKOVÁ, Eva. Aktuální zkušenosti se vzděláváním specifické cílové skupiny dospělých v rámci projektu Horizont 50+. 2014.
    2. KLIČKA, Pavel. Development of Macroeconomic Index Numbers in the Czech Economy after 1989. In QUAERE 2014. 2014th ed. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 411-423. ISBN 978-80-87952-04-7. 2014.
    3. KUČERA, Miroslav, Jan LÁNSKÝ and Zuzana ŠIMONOVÁ. Implementation of ECTS LABEL at the University of Finance and Administration, Experience from the Department of Computer Science and Mathematics. In Procházka, P., Záškodný, P. The Proceedings of 3rd International e-Conference on Optimalazation, Education and Mining in Science, Engineering and Risk Management 2013/2014 (OEDM SERM 2013/2014). Praha: Curriculum. p. 361-368. ISBN 978-80-87894-01-9. 2014.
    4. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and M. JELÍNKOVÁ. Komunitní přístupy k rozvoji venkova: účinný nástroj regionální politiky po roce 2014? In Veřejná správa 2014. Pardubice: Univerzita Pardubice. p. 119-129. ISBN 978-80-7395-828-2. 2014.
    5. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Partnerství v rozvoji obcí, měst a regionů. Praha: Auditorium. 234 pp. ISBN 978-80-87284-44-5. 2014.
    6. ČERMÁKOVÁ, Eva. Potřebnost a metodická specifika vzdělávání manažerů 50+ v pozicích středního a vyššího managementu. 2014.
    7. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. QR kódy v mobilním marketingu. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. p. 329-341. ISBN 978-80-7408-097-5. 2014.
    8. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Pavla VARVAŽOVSKÁ. Regionální potravina jako jeden z protipólů globalizace. In Zvaríková K. Kočišová K., Mišanková M. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´14. Žilinská univerzita. p. 338-378. ISBN 978-80-554-0927-6. 2014.
    9. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Irena AHNEOVÁ. Role of local partnership in sustainable rural development: some constraints and perspectives of the community based development approaches in Czech Republic. In EURORURAL ´14 European countryside within the post- industrial society. ISBN 978-80-7509-006-5. 2014.
    10. KLIČKA, Pavel. Sportovní marketing. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. p. 342-357. ISBN 978-80-7408-097-5. 2014.
    11. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Studenti mezi teorií a praxí. Xadonia. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., roč. 11, č. 2, p. 18, 2014.
    12. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Marek STARÝ. Svazkové školy: perspektiva k zachování venkovských škol? In Klímová. V., Žítek, V. XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita. p. 293-298. ISBN 978-80-210-6840-7. 2014.
    13. KLIČKA, Pavel. Transformace české ekonomiky po roce 1989 na základě ekonomických ukazatelů. In aleš, L., Petráš, J., a kol. Sametová revoluce v českých obcích, městech a regionech aneb 25 let poté. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s, Jihočeské muzeum v Českých Budějovicích. p. 219-225. ISBN 978-80-87472-75-0. 2014.
    14. KLIČKA, Pavel. Vývoj a příčiny nezaměstnanosti v České republice od roku 1993. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. V. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 2767-2775. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.

    2013

    1. KNIHOVÁ, Ladislava. Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 5 pp. ISBN 978-80-7408-067-8. 2013.
    2. KLIČKA, Pavel. Ekonomika médií a reklamní trh. In Megatrendy a média. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISBN 978-80-8105-479-2. 2013.
    3. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Finanční autonomie obcí a měst v ČR. In Hradecké ekonomické dny 2013, Hradec Králové. Gaudeamus. p. s. 299-305. ISBN 978-80-7435-250-8. 2013.
    4. KNIHOVÁ, Ladislava and B. LITTLE. Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers. America Learning & Media. 2013.
    5. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. In OEDM-SERM 2012. Bratislava: Curriculum Studies Reserach Group (CSRG ). p. s. 267-273. ISBN 978-80-904948-1-7. 2013.
    6. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace. In INOVA. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013.
    7. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Public and Nongovernmental sector partnership in local services delivery. In IRSPM (International Reserch Society for Public Management), Praha. 2013.
    8. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Řízení rozvojových procesů na úrovni obcí a měst v ČR: vybrané finanční aspekty. In Právne, ekonomické, manažérske a environmentálne aspekty výkonu kompetencií miestnymi samosprávami. Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre. 3 pp. ISBN 978-80-522-1112-4. 2013.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Six New Learning Architecture Trends. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. Praha: Centrum pro studium vysokého školství. ISBN 978-80-86302-45-4. 2013.
    10. KLIČKA, Pavel. Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. In (KO)MEDIA 2012. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.,. 11 pp. ISBN 978-80-7408-067-8. 2013.
    11. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Marek STARÝ. Zajišťování základního školství obcemi a městy: vybrané postřehy (PROVISION OF PRIMARY EDUCATION BY MUNICIPALITIES AND TOWNS: SELECTED REFLECTIONS). In Klimova, V; Zitek, V. XVI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, Valtice, Brno. Brno: Masarykova univerzita. p. 459-465. ISBN 978-80-210-6257-3. 2013.

    2012

    1. KLIČKA, Pavel. Alternativní marketingové kampaně. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove. p. 4-16, 12 pp. ISBN 978-80-555-0711-8. 2012.
    2. KLIČKA, Pavel. Alternativní marketingové kampaně (ALTERNATIVE MARKETING CAMPAIGN). In PhDr. Dana Petranová. Quo Vadis masmedia/Quo Vadis marketing - II. časť: sekcia marketingovej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. p. 96-103, 7 pp. ISBN 978-80-8105-384-9. 2012.
    3. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. In Podpora vícejazyčnosti v praxi. Praha, MŠMT a Národní institut pro další vzdělávání. 2012.
    4. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunkácie 2011. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře. p. 56-67, 11 pp. ISBN 978-80-558-0116-2. 2012.
    5. KLIČKA, Pavel. (Ne)závislá média ovlivňují veřejnost. In Megatrendy a média. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. p. 110-125, 15 pp. ISBN 978-80-8105-394-8. 2012.
    6. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana and Marek STARÝ. Přímá volba starostů – qui bono? In Sborník XV. Mezinárodního kolokvia o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. p. 581-593, 12 pp. ISBN 978-80-261-0094-2. 2012.
    7. KLIČKA, Pavel. Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. ISBN 978-80-7408-067-8. 2012.
    8. KLIČKA, Pavel. Sportovní marketing. In Nové trendy v marketingu, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 2012.
    9. HRONOVÁ, Štěpánka and Ladislava KNIHOVÁ. Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. In In Mišterová, I., Fenclová, M. Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti. ISBN 978-80-261-0158-1. 2012.

    2011

    1. LIBERKO, M., R. RALBOVSKÁ, R. KNEZOVIČ and Pavel KLIČKA. Funkce manažerů ve zdravotnictví. In AWHP 2011. Praha: ČVUT. p. 159-171, 12 pp. ISBN 978-80-86571-12-6. 2011.
    2. LIBERKO, Marián, Rebeka RALBOVSKÁ, Renáta KNEZOVIČ and Pavel KLIČKA. Funkce manažerů ve zdravotnictví. Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT Praha. p. 159-171, 12 pp. ISBN 978-80-86571-12-6. 2011.
    3. KNIHOVÁ, Ladislava. Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 5 pp. ISBN 978-80-7408-055-5. 2011.
    4. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda. ISBN 978-80-8105-331-3. 2011.
    5. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (Mobile marketing as part of an integrated marketing communications). In Nové trendy v marketingu. 2011.
    6. KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (Mobile marketing as part of an integrated marketing communications). Fakulta masmediálnej komunikácie, Univer: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 214 pp. ISBN 978-80-8105-331-3. 2011.
    7. KLIČKA, Pavel. MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE (Mobile marketing as part of an integrated marketing communications). Trnava. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. p. 34 - 50. ISBN 978-80-8105-331-3. 2011.
    8. KLIČKA, Pavel. New trends in marketing and education. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 8 pp. ISBN 978-80-7408-055-5. 2011.
    9. KLIČKA, Pavel. New trends in Marketing and Education. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. ISBN 978-80-7408-055-5. 2011.
    10. KLIČKA, Pavel. Rehabilitační péče očima klientů. In AWHP 2011. Praha: ČVUT. p. 133-140, 7 pp. ISBN 978-80-86571-12-6. 2011.
    11. KLIČKA, Pavel. Rehabilitační péče očima klientů. Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT Praha. p. 134-141, 6 pp. ISBN 978-80-86571-12-6. 2011.
    12. KLIČKA, Pavel. Rehabilitační péče očima klientů. In AWHP 2011 - Aspekty práce pomáhajících profesí. ISBN 978-80-86571-12-6. 2011.
    13. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Role partnerství a participace v procesu veřejné politiky. In Občianska participácia a verejná politika v demokratickej spoločnosti. 2011.
    14. KADEŘÁBKOVÁ, J. and Zuzana KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ. Rozpočtové příjmy malých obcí a měst a posilování lokální konkurenceschopnosti. In Konkurenceschopnost a udržitelný rozvoj malých měst a venkovských regionů v České republice. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. ISBN 978-80-261-0094-2. 2011.
    15. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Vliv ekonomické krize na vývoz zboží a státní podporu financování exportu v České republice. Scientific Papers of the University of Pardubice Series D. Pardubice: Univerzita Pardubice, č. 2/2011, p. 199-213, 14 pp. ISSN 1211-555X. 2011.

    2010

    1. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Participace veřejnosti na přípravě a realizaci rozvojových projektů v obcích a městech: aktuální problémy a výzvy. In Udržitelný rozvoj měst. Praha: Týmová iniciativa pro místní udržitelný rozvoj, o.s. p. 70-73. ISBN 978-80-904490-9-1. 2010.
    2. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Proexportní politika ve vybraných zemích EU. In Hospodářská politika v členských zemích EU. Opava: Slezská univerzita. ISBN 978-80-7248-601-4. 2010.
    3. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Veřejné politiky. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 74 pp. 2010.
    4. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Vliv kurzového rizika na přeshraniční podnikání malých a středních firem. Scientific Papers of the University of Pardubice. vol. 16, No 1, p. 307 – 315. ISSN 1211-555X. 2010.

    2009

    1. BOROS, E., Ondřej ČEPEK, A. KOGAN and Miroslav KUČERA. A subclass of Horn CNFs optimally compressible in polynomial time. New Brunswick: RUTCOR, 2009.
    2. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Finanční aspekty spojeného modelu veřejné správy. In Modely výkonu soudobé veřejné správy. Sborník z 1. ročníku mezinárodní vědecké konference [CD-rom]. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 6 pp. ISBN 978-80-7408-024-1. 2009.
    3. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Implementace konceptu „zdravé město“ jako součást marketingu města. In Města a městská politika v EU: konkurenceschopnost, soudržnost a vládnutí. 2009.
    4. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Přínosy a náklady odkladu zavedení eura v ČR pro malé a střední podnikatele. In Evropská unie po českém předsednictví. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta, Katedra evropské integrace. ISBN 978-80-248-2057-6. 2009.
    5. ŠUDŘICHOVÁ, Martina. Přínosy a náklady odkladu zavedení eura v ČR pro malé a střední podnikatele (Benefits and costs of delay euro implementation in CZ for Small and Medium Enterprise). In Evropská unie po českém předsednictví. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta. 11 pp. ISBN 978-80-248-2057-6. 2009.
    6. KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Zuzana. Současné tendence fiskální decentralizace v ČR v kontextu zvyšování efektivity řízení na lokální úrovni. In KLUS, M., KRÁLÍK, J., MESÍKOVÁ, E. Decentralizácia a efektívnosť verejnej správy v podmienkach regiónov Európskej únie. Univerzita Mateja Bela. ISBN 978-8080-83-9. 2009.

    2007

    1. CEDL, Jan and Zdeněk ČASTORÁL. Místo controllingu v modelu strategického řízení podniku. In Zvyšování konkurenceschopnosti aneb nové výzvy pro rozvoj regionů, států a mezinár. trhů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB - Technická univerzita Ostrava. ISBN 978-80-248-1457-5. 2007.
    2. ČASTORÁL, Zdeněk and Jan CEDL. Position of controlling in the strategic management of an enterprise. In Strategic management and its suport by information systems. Ostrava: VŠB-TU. ISBN 978-80-248-1466-7. 2007.
    3. CEDL, Jan. Využití počítačových programů pro simulaci a modelování při výuce ekonomických předmětů. In sborník ze semináře Inovace výuky managementu a podnikání na vysokých školách. Plzeň: Západočeská univerzita. ISBN 978-80-7043-613-4. 2007.
Display details
Displayed: 28/3/2024 13:48