Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
Etika vedoucích pracovníků ve vztahu k etice podnikání (2024)
Firemní kultura a podnikatelská etika (2024)
Průzkum Asociace rodinných firem - STUDIE odolnosti rodinného podnikání – závěrečná výzkumná zpráva (2024)
Management mateřské a rodičovské dovolené: cesta, jak podpořit zaměstnance a zároveň chránit zájmy zaměstnavatele (2024)
Paper Recycling (2024)
Sonnyho střípky (2024)
Předúpravy ocelí před finálními povrchovými úpravami (2024)
Firemní kultura a podnikatelská etika (2024)
Proč je normalizace ekonomických vztahů Západu s Čínou v zájmu České republiky? (2024)
Zbyněk Michálek — Lenka Odehnalová — Josef Šaur (eds). MLADÁ SLAVISTIKA V. Slavistická badatelská dílna (2020)
SOLEIMAN POUR HASHEMI Michaela - POSPÍŠIL, Ivo (eds.). Kontexty literární vědy IX (2019)
Some Aspects of E-Mobility (2024)
MEASURE OF EXPERIENCED STRESS FROM THE UNIVERSITY STUDIES FROM THE PERSONALITY TYPOLOGY PERSPECTIVE (2024)
OPPORTUNITIES FOR USE OF DIGITAL MANUFACTURING FOCUSING ON ADDITIVE TECHNOLOGIES IN THE RAILWAY INDUSTRY (2024)
Avantgardní polemika o sociálně psychologických dopadech robotizace a umělé inteligence na naši civilizaci. (2024)
Umělá inteligence? Fenomén, který zásadně ovlivní naše životy a výkon práce. (2024)
Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence (2024)
Firemní kultura a firemní hodnoty - nejdůležitější věci pro dnešní studenty ekonomie (2024)
Performance management of programmatic advertising through controlling (2024)
ESG nefinanční reporting: klíčový nástroj managementu pro dosažení udržitelného rozvoje (2024)
Subsidies in the Czech Republic (2024)
Vztah umělé inteligence a etiky (2024)
Nová éra práce: AI měnící nároky práce a mzdovou strukturu (2024)
The concept of Network in the Humanities and Social Sciences (2023)
Umělá inteligence a její budoucnost v managementu vzdělávání (2024)
AI - Jak to vlastně začalo a kam jsme se posunuli? (2024)
26. Mezinárodní vědecká konference Lidský kapitál a investice do vzdělání Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělán (2024)
Umělá inteligence v HR a práce s daty (2024)
Proměny marketingové komunikace (2024)
Na scénu přichází CHATBOT: Revoluční nástroj pro identifikaci ideálního zákazníka a hodnocení obchodních příležitostí (2023)
Supporting Voluntary Prolonged Labour Market Participation Through Fiscally Sustainable Schemes (2024)
Tajemství úspěšného lídra: Nezáleží na věku, vzdělání ani pohlaví, musí ale přinést i oběti (2024)
Charakteristika re-use center a re-use pointů (2023)
Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu (2024)
Identifikace současného stavu re-use center a re-use pointů v ČR a v zahraničí (2023)
Souhrnná výzkumná zpráva o řešení projektu TA ČR č. TL03000527 s názvem „Vnitřní a vnější periferie v regionálním rozvoji Česka – od genetické determinace k územní kohezi“ (2023)
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu (2024)
Math Anxiety, Skills, and Work-related Competencies: A Study on Czech University Students (2024)
Studujte ekonomiku a management (2024)
From Numbers to Narratives: Unraveling the Path to Standardized Non-Financial Reporting in Europe (2023)
Religious Symbols in the New Media (2023)
Characteristics and Importance of the Middle Eastern Religious Symbolism in a Chinese-made RPG (2023)
ACTA MYTHOLOGICA I. Do nitra starého světa. Setkání první: Vlkodlak (2021)
The Czech Pagan Society between ecology and western exuberance (2022)
Native faith movements in Europe between deep ecology and nationalism (2022)
Italian Contributions to Digital Religion (2023)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) (2023)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results presentation of social science research with economic and financial effects (10th annual conference) (2023)
VSFS International Days (2022)
I culti neopagani nella Digital Religion (2023)
SOLEIMAN POUR HASHEMI, Michaela - POSPÍŠIL, Ivo - JÍLKOVÁ, Veronika (eds.) Kontexty literární vědy XI. (2023)
Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství (2023)
Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science (2023)
Interdisciplinarity as a New Philosophy Applied in Marketing (2023)
Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy (2023)
Vnitřní a vnější periferie v regionálním rozvoji Česka – od genetické determinace k územní kohezi (2023)
ESG Performance and Disclosure: National Composite Indicators for Monitoring Sustainable Growth Conditions in the EU-27 (2023)
From Obstacles to Opportunities: Enabligh ESG Adoption in SMEs (2023)
Vítejte ve světě automatizovaných objednávek (2023)
Resilient Slavic animism and polytheism: the case of Russia and the connection with the war in Ukraine (2022)
Itinerari di ricerca sull'agiografia nel Cyberspazio (2023)
ILIS - VŠFS: Amaturo, Carpentier, Giddens, Maiello, Masullo, Santi, Solvi, Stefanizzi & Potocký (2023)
Dall'oralità secondaria all'auralità digitale: successi, insuccessi e prospettive dei voice only social network (2023)
Veles as a Slavic mythological trickster (2023)
Graph Theory: Enhancing Understanding of Mathematical Proofs Using Visual Tools (2023)
Extended Workforce Ecosystems: Intelligent Bots and Freelancers with Employee ID Cards Are Changing the Workforce Paradigm (2023)
Abstract Book IV International conference lab for innovative social research. Rethinking social theories and methods in a digital society (2023)
IV. ILIS Conference: Rethinking social theories and methods in a digital society (2023)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník) (2021)
Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace (2023)
Covid-19 as a Black Swan. University Education Adaptation to Online Learning in The Second Wave of the Coronavirus Pandemic from the Perspective of Students and Academics (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Consumer Culture and Abundance of Choices: Having More, Feeling Blue (2023)
Marketing a reklama v proudu času (2023)
Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture (2023)
On Media and Vampires: at the Origins of a Gothic Myth (2023)
Fragmentace odborné terminologie ohrožuje dorozumění mezi odborníky (2023)
Aspekty marketingové komunikace generace Z (2023)
Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž (2023)
Putovnı́ výstava prezentujícı́ zásadnı́ poznatky k problematice vnitřních a vnějších periferií Česka získané projektem. (2022)
Impacts of globalization on the behaviour of young consumers (2022)
Problém periferií z pohledu starostů a starostek vybraných modelových území ČR – výsledky empirického výzkumu (2022)
Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby (2022)
Determinanty výnosnosti evropského bankovního systému v letech 2012-2019 (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference) (2022)
The Conversion of University Education in the Time of the Covid-19 Pandemic and the Ambivalent Nature of Online Learning (2022)
La diffamazione a mezzo social media e il caso Clubhouse (2022)
Pátrání po slovanském tricksterovi (2022)
ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage (2022)
Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (2022)
VŠFS hostila kolegy z partnerských univerzit i z praxe (2023)
Hybrid Work Success in the Context of Knowledge and Skills Transformation (2022)
International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week (2022)
Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements (2022)
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech (2022)
ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu (2022)
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví (2022)
FOOD STYLING FROM THE PERSPECTIVE OF NEUROMARKETING (2022)
Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby (2022)
Dynamické formy a žánry: Reprezentace genderu v populární kultuře (2022)
Poskytování sociálních, kulturních a vzdělávacích služeb kolektivními správci (2022)
Sozial-, Kultur- und Bildungsdienstleistungen der tschechischen Verwertungsgesellschaften aus der Perspektive ihrer Benefizient_innen (2022)
REFLECTION OF TRADITIONAL MEDIA OWNERS IN PUBLIC PERCEPTION (2018)
Mother and Father? Ideas and Possibilities of Starting a Family by Transgender and Nonbinary People in the Czech Republic (2022)
Как *ǫpir' стал вампиром, Граф Дракула, «славянский вампир» и продукт массовой культуры (2022)
Understanding Polarization Effects on Voice- Based Social Media: A Clubhouse Analysis (2022)
Developing Logical Thinking of Computer Science Students – Modelling the Curriculum and Teaching Environment (2022)
https://magazin.aktualne.cz/lifestyle/byt-ten-uspesny-a-zaplnit-si-zivotopis-dvacatnici-prochazeji/r~3d813b908a8911ecb13cac1f6b220ee8/ (2022)
Challenges and Limitations of Using an Online Survey in Social Sciences: Recruiting Qualified Respondents to Investigate the Job Satisfaction and Intention to Leave of Millennial Employees (2022)
LOSING STRUCTURE - FINDING STRUCTURE WHAT WE HAVE LOST AND WHAT WE CAN GAIN? (2022)
Challenges and Limitations of Using an Online Survey in Social Sciences: Measuring Beliefs and Intentions Related to the Consumption of Organic Cotton Clothing (2022)
Globalization – the source of new crises (2021)
Tolerance v interkulturní komunikaci – předpoklad směrování moderní demokracie (2021)
THE ETHICAL CONSUMER AND THE RELIGIOUS NATURE OF ENVIRONMENTAL THINKING (2022)
On Being a Transgender Man in the Czech Pagan Community (2021)
Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními aspekty (8. ročník) (2021)
Nové vymezení periferií Česka (2021)
The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic (2021)
ENGAGED PHOTOGRAPHY AS URBAN COMMUNICATION PLATFORM IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT CONTEXT (2021)
Coping with the quarter-life crisis the buddhist way in the Czech Republic (2021)
Social Identity Seeking and Sharing as a Creative Activity of Art Consumers (2022)
Rozvoj osobnostního potenciálu (2018)
Obtížná komunikace - konflikty. (2018)
National Differences and Gender Stereotypes in Days of Empire (2022)
Between Infodemic and Pandemic: On-line Researches in the Time of COVID-19 (2021)
Social and Individual Processes at the Time of the COVID-19 Crisis (2021)
Diagnostika psychického násilí na pracovišti a možnosti ochrany (obrany) občana-zaměstnance (2018)
Coping with the quarter-life crisis the buddhist way in the Czech Republic (2021)
Design of corporate logo from the perspective of eye tracking method (2021)
OPTIMIZATION OF E-COMMERCE DISTRIBUTION CENTER LOCATION (2021)
Study Materials From The Perspective Of Eye Tracking And Personality Type (2021)
Optimization of e-commerce distribution centre location (2021)
TEACHING-LEARNING-RESEARCH, DESIGN AND ENVIRONMENTS, Amps Manchester School of Architecture, Learning and Community section (2020)
2nd International Conference, Research Methods in the Digital Societies, Challenges and Opportunities (2020)
VIth International Conference: Nations, Regions, Organizations: Cultures of Consumption, SzczecinVIth International Conference: Nations, Regions, Organizations: Cultures of Consumption, Szczecin (2020)
Meanings and symbolism of the word "Perun": from ancient Russian culture to social media (2021)
Applying the Principles of Social Responsibility in the Czech Sports Environment (2020)
Procesy vzniku přeshraničního společenství (na hranicích ČR) z pohledu sociologie (2021)
Výzkum českého pohraničí - sociologické přístupy (2021)
Sběr a analýza statistických dat k posouzení socioekonomické situace vnitřních a vnějších periferií vč. jejich vymezení (2020)
Postfazione: Interiorizzazione morgerica e musica politica (2021)
DETERMINANTS OF INTERCULTURAL TOLERANCE IN YOUNG GENERATION COMMUNICATION (2020)
The Effects of Globalization and the Sharing Economy on the Intercultural Communication of the Young Generation (2021)
Bohatství a chudoba jako problém (2020)
Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society (2020)
National differences and gender stereotypes in Days of Empire (2020)
Degree of extroversion of university students of marketing communication (2020)
Design Of Corporate Logo From The Perspective Of Eye Tracking Method (2020)
Média ve službách diktatury strachu (2020)
Regime Preferences in Communist Czechoslovakia and the Narrative on the Slovak National Uprising (2020)
Implementation of the CSR principles in the Czech football environment (2020)
Společenská odpovědnost ve sportu (2020)
Predatory and Alternative Hedonism - Better Later than Now (2020)
Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications (2020)
Food styling and neuromarketing research (2020)
Etnografia digitale, netnografia e autoetnografia: ricerche tra vecchi punk, giovani neopagani e membri di una vasta comunita BDSM della Repubblica ceca (2020)
The effect of sensory marketing from the perspective of neuromarketing (2020)
Art to come: histories of contemporary art by Terry SmithDurham: Duke University Press, 2019ISBN: 978-1-4780-0305-2 (paperback) (2020)
NOVÉ SCHOPNOSTI PRO 21. STOLETÍ: KULTURNÍ INTELIGENCE A JAZYKOVÁ KOMPETENCE (2020)
The effect of sensory marketing from the perspective of neuromarketing (2020)
Antropologický pohled na jednu pražskou BDSM komunitu (2020)
From Protestant Ethic to Hedonistic Experiental Ethics (2020)
Reaffirming Identity Through Images. The commodification of llusions in the Contemporary Presentation of Self (2020)
Position of Low-Cost Banks on the Financial Market in the Czech Republic (2016)
Restriktivní mediální výchova aneb nepotřebují „digitální děti“ něco víc? (2020)
Direct marketing S rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. (2020)
Maida, Carl A. and Sam Beck. 2018. Global Sustainability and Communities of Practice. Bergham Books. 236 pp. Hb.: $135.00, ISBN 9781785338458 (2020)
"David Hána, Yvona Kostelecká: Domácí vzdělávání v kontextu Evropských vzdělávacích systémů" (2020)
The Erotic Capital of Men from the Perspective of the Sociology of Marketing Communication (2019)
Sociální a kvalifikační profil marketingových profesionálů (2019)
Global Communication environment for B2B Markets (2019)
An extreme and massive expression of the iconization of suffering: The Cult of the “abandoned souls” in Naples (2019)
Několik postřehů ze XVI. mezinárodního kongresu slavistů v Bělehradě (2019)
TRACING TRUST AND DISTRUST LEVITICUS REINTERPRETED IN THE FRAME OF THE CONTEMPORARY CONSUMER CULTURE (2020)
Georg Simmel: Rembrandt. Umělecko-filozofická esej Praha, Akamedia 2018, 262 s. (2019)
An Italian HC Frontman Melded into Czechoslovakia (2021)
Média a kultura. Od primární orální kultury ke konstrukci kyber-prostorových identit v éře digitální komunikace (2020)
Neoliberal Approaches Among Czech Philologists and Anthropologists (2019)
Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice (2019)
Společenská odpovědnost v profesionálním fotbale (2019)
The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic (2019)
Quantified Impact Of Market Interest Rates On Commercial Banks’ Business Mix (2019)
Ekonomicheskiye paradigmy i ekonomicheskiye kommunikatsii (2019)
Ekonomie produktivní spotřeby: Teoretický základ analýzy role produktivních služeb (2019)
On the Agony of Czech Slavic Paganism and the Representation of One’s Own Funeral among Contemporary Czech Pagans (2018)
Digitální prostředí a jeho vliv na rozhodování specifické skupiny zákazníků (2018)
Dialogue of Values and Tradition in the Diversity of Contemporary Consumer Culture (2019)
Development of Interest in Buddhism in the Czech Republic (2019)
KNOWLEDGE MARKETING COMMUNICATION – DETERMINANT OF SALES PROMOTION (2018)
MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM (2018)
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více (2019)
Nude culture and contemporary Czech paganism (2019)
K vývoji italské folkloristiky a etnografie: od renesančních sbírek lidové slovesnosti k pozitivismu (2019)
Člen vědecké rady (2018)
Evropské hodnoty a spotřebitel v České republice (2018)
GLOBAL ASPECTS OF INTERCULTURAL COMMUNICATION IN CONTEMPORARY SOCIETY (2018)
Determinants of the Purchase Behavior of Generation Y (2017)
THE IMPACT OF GLOBAL COMMUNICATION ON THE VALUES OF THE YOUNG GENERATION (2017)
The Relics of Witchcraft in Italy in the Work of Charles Godfrey Leland (Comments on the Origin of WICCA) (2019)
Sport and Healthy Lifestyle support as a part of CSR (2019)
Loan Product Policy and Rentability Based on Interest Rates in Czech Republic (2018)
Primární a sekundární oralita v pojetí Waltera Onga (2019)
THE DUALITY OF HEDONISM IN THE AMBIVALENT WORLD OF POLARITIES (2019)
EEG study of the effect of virtual reality (2018)
Number of advertisements per day and their relevance to consumers (2018)
Italian historiography on Czech National revival (2018)
Orizzonti ed immagini del futuro nei lasciti degli intellettuali, dell’aristocrazia e del clero riformatore austriaco di provenienza ceca e morava tra tardo illuminismo e rivoluzione (1790-1849) (2018)
Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice (2018)
Maximizers and Satisficers In Consumer Culture Changes (2018)
Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy (2018)
Kostnice Fontanelle v Neapoli (2018)
On the Decoding of the Czechoslovak society (1968–1989) through its films: The point of view of the young Pagans (2018)
The Glottophagy of the Czech language (2018)
Kniha C.F. Schertze Discursus Juridicus zpět ve Spálově (2018)
Anasyrma v proměnách času (2018)
Creating of effective product photography from perspective of neuromarketing (2018)
Podpora profesionálního sportu ze strany podniků v České republice (2019)
Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility (2018)
SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS (2018)
Psychologie. Trendy oboru v dějinných souvislostech (2018)
Italská historiografie 20. století o českém národním obrození (2018)
Mediální výchova v rodině: postoje, nástroje, výzvy (2013)
Considering Historical (Dis) Continuities of Media (Literacy) Education in the Czech Republic for the Future Approach (2018)
Sportovní marketing. CSR a sponzoring. (2018)
DETERMINANTS OF THE BUYING BEHAVIOR OF GENERATION Y (2017)
Universalization as Part of the Modernization Processes (2017)
THOMAS M. BOHN: DER VAMPIR. EIN EUROPÄISCHER MYTHOS. Köln–Weimar– Wien: Böhlau Verlag, 2016, 368 s. (2018)
EVALUATION OF FAMILY BUSINESS MARKETING ACTIVITIES (2018)
Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (2. část) (2018)
Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (1. část) (2017)
Lykantropové a vlkodlaci (2017)
Finanční a environmentální vzdělávání v moderní době (2018)
JANUS' FACE OF CONSUMER CULTURE (2017)
Proč se vzdělávat (2017)
EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ (2017)
Creating a Cross-Border Community as Part of the European Integration Process (2017)
Moravian separatism" contra "Czech national revival (2017)
Krása jako kapitál: Role atraktivity v úspěchu na trhu práce (2017)
THE ASPECTS OF BUILDING A GLOBAL BRAND (2016)
Politické sjednocení Itálie a budování národní demoetnoantropologie (2017)
Representations of one's own funeral among the contemporary Czech Pagans (2017)
Hlásné trouby radnic čekají horší časy (2017)
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling (2017)
Consumer culture and the problem of choice - Why can less be more? (2016)
Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World (2017)
Hodnotové aspekty interkulturní komunikace (2014)
Neuromarketing v praxi (2017)
EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning (2016)
Czech Autonomism: Shared Experiences (2017)
It Seems Superfluous to Want to Look for a Weak Point in the Book at all Costs (2016)
Predstavy českých novopohanov a predstaviteľov etnických náboženstiev o organizácii pohrebov (2016)
CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE (2017)
Po stopách bohyň z Podkarpatí a Polesí (2015)
CSR v corporate publishingu podniků v České republice (2016)
Uplatňování principů CSR ve společnosti AGC FLAT GLASS Czech (2016)
Osudy slavistiky na Univerzitě „L’Orientale“ v Neapoli (1989–2015) (2016)
Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce (2017)
Hrubec Marek. Odjištěná společnost. Rozhovory o potřebné společenské změně. (2016)
Přeshraniční aktivity obyvatel a vlivy v rámci okresů Most a Chomutov (2009)
INDICES OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY –THE FORM OF ALTERNATIVE METHODS IN THE MANAGERIAL ACCOUNTING OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY (2016)
Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B (2016)
Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu. (2016)
Využití internetu a nových médií v marketingu vysoké školy (2015)
Fast-Time Digital Age and Lifestyle Changes (2015)
Anthropological perspective on the human body: the human body as object and subject of health care (2016)
Čtvrtá průmyslová revoluce, nebo ekonomika produktivních služeb? (2015)
Die regionale Idäntitet der Bewohner des tschechischen Grenzgebiets und Bewohner des Hultschiner Ländchens (2015)
Hodnoty v každodennosti (2016)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic (2016)
Jsou krásní lidé opravdu ekonomicky úspěšnější? (2016)
Cultural Dimension of Regional Identity (2015)
Policy of life chances and policy of life styles under the conditions of consumer culture (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. Tradice jako závaží. (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. Hlavní překážkou je český vzdělávací systém (2016)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. (Anti)diskriminační potenciál maturity (2015)
Carl Ferdinand Schert´s Legal Analysis of Vampirism (2016)
Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci (2015)
Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání (2015)
Marketingová komunikace (2016)
Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites (2015)
Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování (2015)
Jak Italští bohemi(sté) dezorientovali Orientaci (2016)
The New Retail Banks in the Czech Republic (2015)
Soukromá návratnost investice studenta do vysokoškolského vzdělání (2015)
The Profitability and the Product Policy of Banks in the Czech Republic (2015)
Global Impact of Intercultural Communication in the Environment of Czech Universities (2015)
Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem (2016)
Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. (2016)
Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing (2016)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Vztah minulosti a hlučínské identity (2015)
Dokáže naše euroatlantická civilizace působit silou pozitivního příkladu? (2014)
Predatory and alternative hedonism – from self-destruction to voluntary modesty (2014)
Recenze knihy: Zahrádka, P., Consumer Culture: History, Theory and Research. (2015)
Recenze knihy: Zahrádka, P. Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum (2015)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Teorie modernity a modernizace (2015)
Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost. (2015)
Školy diskriminují chlapce (2015)
Konec blbých blondýn (2015)
VŠFS v mezinárodním srovnání (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělání, Část 2: Tři podmínky: matematika, matematika, matematika (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělání, Část 1: problém začíná již na základní škole (2015)
Hodnotový kontext volby mezi kariérou a domácností: mezinárodní srovnání (2015)
Kompetence, vzdělání a lidský kapitál v České republice ve světle dat OECD-PIAAC (2015)
The Use of Computer Technology in Neuromarketing (2016)
Společná měna – dopady společné měny na vybrané makroekonomické ukazatele. (2015)
Tiskový mluvčí: řízená komunikace s veřejností (2014)
Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct (2016)
Vzestup italské folkloristiky po první světové válce (2014)
Vampyrismus a Magia posthuma (2014)
Pohřební hostina: její funkce a význam (2014)
Politická antropologie (2014)
Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion (2015)
Intercultural Communication of Foreign and Czech Students at the Czech Universities (2015)
Changes of value structures and the importance of the intercultural communication in modern society (2015)
How to challenge ontemporary marketing Communications Issues (2015)
Study Options to gain Marcom Competencies (2015)
Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. (2015)
Strategy Variations in Roadside Outdoor Advertising: A Psycholinguistic Perspective of Czech, German and Bolivian Campaigns (2016)
Perspektivy a financování odvětví produktivních služeb (2014)
VŠFS očima svých studentů (poznatky z dlouhodobého sociologického zkoumání školy) (2014)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Modernizační procesy (2015)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Modernizační procesy na Hlučínsku ve světle statistických dat (2015)
Srovnatelnost postojových škál v komparativním výzkumu (2015)
Výhody a nevýhody vlastní měnové politiky (2015)
Specyfika czesko-polskiego pogranicza na ziemi hluczyńskiej (2014)
Vybrané aktivity z řízení vztahů se zákazníky (2014)
The cult of the moment as a new postmodern religion (2014)
Uplatňování společensky odpovědného chování a CSR reportování v energetické skupině Czech Coal (2015)
Vývoj a příčiny nezaměstnanosti v České republice od roku 1993 (2014)
Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci (2014)
Innovation in Quality Management of a University and its Communication (2014)
Vývojové tendence interkulturní komunikace v moderní společnosti (2014)
Marketing při utváření podnikové strategie (2015)
Role lidského kapitálu v úspěchu na trhu práce: srovnání šesti evropských zemí participujících na projektu PIAAC (2015)
Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu podniku – praktická aplikace (2012)
Výzkum hodnototvorného procesu podniku (2011)
Řízení vztahů se zákazníky (2010)
Analýza českého veletržního a výstavního trhu 2013. Analýza pro SOVA – Společenstvo organizátorů veletrhů v ČR. (2014)
Dějiny – teorie – praxe (2013)
Jak vytvořit atraktivní obchodní název – příběhy úspěšných značek (2014)
Průkopník teorie PR (2014)
O vysokoškolské studium marketingové komunikace je nebývalý zájem (2014)
VŠFS posílila význam nových médií (2014)
Význam komunikačních technik při prodeji potravin (2014)
Faktory změn v hodnotových strukturách spotřebitelů při nákupu regionálních potravin (2014)
How to understand better contemporary Marketing Communications issues (2014)
Lidský kapitál – ekonomie, štěstí a mlčící většina (2014)
Scénář a režie AV prezentace - projekt Čína (2014)
Způsoby podpory work life balance v ČR (2014)
Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR (2014)
CSR – ve vzdělávání budoucích manažerů na VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2014)
Děti v reklamě - reklama v dětech (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody (2014)
Vliv ekonomické situace na pocit jistoty a sebevědomí příslušníků střední vrstvy (2014)
The Role of hapiness in the socio-economic environment (2014)
Dictatorship of Fast-Running Time Within The Society of Experience (2014)
Úvod do sociologického výzkumu (2014)
Metodologie marketingových výzkumů (2014)
Štěstí nejsou jen peníze (2014)
Sociologie a marketingová komunikace – partneři nebo soupeři? (2014)
Sociologická reflexe současné české společnosti (2014)
Lidský kapitál: pozvání k bohatě prostřenému stolu (2014)
Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic? (2014)
Srovnatelnost Schwartzovy hodnotové škály v mezinárodních datech (2014)
Transformace české ekonomiky po roce 1989 na základě ekonomických ukazatelů (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy (2013)
Anketa zaměstnanců VŠFS (2013) (2014)
Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life (2013)
Invaze rychlého času a kultura okamžiku – „od dýmky a dopisů k časům cigaret a emailů“ (2013)
Jsme v éře vědění či informací? (2013)
Don´t worry …. Be Happy (2013)
Sociologie a pozdně moderní společnost (2014)
Biografická identita v pohraničí. Teritoriální identita v životních příbězích poválečných osídlenců pohraničí severních Čech (2013)
GENERAČNÍ IDENTITA A KONSTITUOVÁNÍ MEZIVÁLEČNÉ REKLAMY V ČSR (2013)
Kde je ukryta komunikační specifika veletrhů a výstav a proč ji hledá jen tak málo marketérů? (2013)
Vize Fakulty sociálních studií VŠFS (2013)
Den s Petrem Matějů (2013)
Koho znevýhodňuje škola: chlapce, nebo dívky? (2013)
Are boys that bad? Gender gaps in measured skills, grades and aspirations in Czech elementary schools. (2015)
Předpoklady úspěchu v práci a v životě: výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC (2013)
Analýza přístupu českých podniků v oblasti kultury a umění k CSR (2013)
Vzdělávání v oblasti CSR jako dna z cest k dalšímu zšiřování CSR v ČR (2013)
CSR of SME in Culture. (2013)
Analysis of Application of CSR in Sector of Culture in the Czech Republic (2013)
The Culture of Nutrition in the Light and Shadow of the Market (2013)
Sportovní marketing (2014)
Development of Macroeconomic Index Numbers in the Czech Economy after 1989 (2014)
Metodologie marketingových výzkumů (2014)
Znalostní management jako předpoklad rozvoje inovací (2013)
Development and training options for marcom competencies (2013)
Marketing Communications to study at the University of Finance and Administration. (2013)
Anketa absolventů VŠFS 2013. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. (2013)
Srovnatelnost škály sociálního kapitálu a politického odcizení v European social survey (2012) (2013)
Jak se ve světle nových dat v ČR vyvíjely vzdělanostní nerovnosti? (2013)
Ekvivalence položek v mezinárodních datech: základní vymezení a možnosti analýzy (2013)
Vliv ekonomické situace na pocit jistoty a sebevědomí příslušníků střední vrstvy (2013)
Volný čas a hédonistický způsob života (2013)
Žitý prostor, mentální mapy a reklama (2013)
Grenzüberschreitende Gemeinschaften und Europäisierung (2012)
Trust is a Social Value (2013)
Přeshraniční společenství a Evropeizace (2012)
Marketing Communication and Way of Life (2013)
Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody (2013)
Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění (2013)
Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication (2013)
Východiska a možnosti sociologie marketingové komunikace (2012)
Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“ (2013)
Teorie a (nebo) praxe? (2013)
Jaké trendy čekají výstavnictví. (2013)
Vznik reklamního průmyslu v českých zemích (2013)
Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu (2013)
Historické ohlédnutí – vstupní projev na konferenci (2013)
Média v reflexi Reklamního klubu Československého 1927-1940 (2013)
Počátky výzkumu trhu v Československu počátkem 20. století (2012)
Globální vlivy v české reklamě první poloviny 20. století (2013)
Marketingová komunikace a společnost, (2013)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic. (2013)
Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR (2013)
Uplatňování principů CSR u podnikatelských subjektů v České republice (2012)
CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2013)
Uplatňování a podpora CSR v ČR (2012)
Proč a jak důvěryhodně i efektivně komunikovat o CSR (2013)
Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (2013)
Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. (2013)
Ekonomika médií a reklamní trh (2013)
Vysokoškoláci tištěná média nediskriminují (2013)
New study options in English at the University of Finance and Administration. (2013)
Možnosti a omezení při využití aktivního sociálního učení ve výuce marketingové komunikace (2013)
České pohraničí v procesech evropské integrace (2012)
Marketingový profesionál před zrcadlem (2012)
Proč chceme slyšet od marketérů lži (2012)
E-learning pohledem jeho aktérů (2012)
Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“ (2012)
Studenti očekávají poučky a návody (2012)
Internauti: generace, která vyrůstá na síti (2013)
Vzdělávání marketingových specialistů a očekávání marketingové praxe (2012)
Štěstí na útěku ve společnosti blahobytu (2012)
Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol (2012)
Reklama – inspirace nebo manipulace… K otázce tvorby sociologické teorie marketingové komunikace (2012)
Využití marketingového výzkumu při analýze zákazníka a komunikace s ním (2012)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6 (2012)
Historické ohlédnutí – vstupní projev na konferenci (2012)
Média v reflexi Reklamního klubu Československého 1927-1940 (2012)
Lobbing jako specifická persuazivní aktivita. Recenze knihy: Kadera, M., Vlačihová, A. Lobbing. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 88 s. ISBN 978-80-7408-053-1 (2012)
Veľtrhy – prežitok 20.storočia? (2012)
Nereflektujeme zmeny v komunikácii (2012)
Značka v pohledu Reklamního klubu Československého (2012)
Organizační funkce reklamy v životě společnosti (2012)
Marketing and Marketing Communication in SMEs (2013)
Princip odpovědnosti za reklamní profesi v pojetí Reklubu (2012)
1927 – významný rok ve vývoji české reklamy (2012)
Two Decades of Value Change: The Crystallization of Meritocratic and Egalitarian Beliefs in the Czech Republic (2012)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic (2012)
Are Boys That Bad? (2012)
The Impact of Socio-Economic Background and Gender on Professional Career Expectations of 15-years Old Pupils: Comparing Czech Republic and Taiwan (2012)
CSR Rountable na téma Filantropie netradičním způsobem (2012)
Diskusní CSR Forum Byznysu pro společnost na téma Výuka CSR na VŠ v ČR (2013)
Uplatňování a podpora CSR v ČR (2012)
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (2012)
CSR Reporting and its Use by Enterprises in the Czech Republic (2013)
Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování (2012)
Tomáš Baťa a uplatňování CSR ve firmě Baťa (2012)
Implementace CSR do firemní praxe (2012)
Zosúlaďovania pracovného a rodinného života ako nástroj podpory rozvoja ľudských zdrojov, rovnosti príležitostí i kvality života (2012)
Sportovní marketing (2012)
Alternativní marketingové kampaně (2012)
Applying the principles of CSR in enterprises in the Czech Republic (2012)
CSR- Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (2012)
Společensky odpovědné podnikání (2012)
Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. (2012)
Sales Management and Sales Communication in SME´s (2014)
Využití a omezení aktivního sociálního učení pro efektivní výuku marketingové komunikace (2012)
An intensive participation in the AmCham Trust and Truth project at the University of Finance and Administration (VŠFS) (2012)
Marketing Communication Studies at the University of Finance and Administration (VŠFS) continues successfully also in English (2012)
Pre-listening Stage and Teaching Listening from the Adult Learner’s Perspective (2012)
Scénář Jan Hus (2012)
Scénář TV filmu Poslední cyklista (2012)
Typologie nástrojů komunikace v marketingovém obrazu světa (2014)
Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu (2013)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2010/2011 (2011)
Analýza imigrace a integrace cizinců v Ústeckém kraji. Recenze knihy Kuchař, P., Balek, P. Integrace cizinců. Případ Ústeckého kraje. Ústí nad Labem, FSE UJEP, 2011. 110 s. ISBN 978-80-7414-435-6. (2012)
Studentské hodnocení kvality studia (2012)
On the theme of marketing communication side effects (2012)
Kompetence tvůrčího pracovníka, Mezigenerační komunikace (2012)
Sociální důsledky marketingové komunikace (2012)
Politická a občanská aktivita v podmínkách místního společenství (2012)
Štefan Gero (2012)
Recenze knihy Nenadál, J., Vykydal, D., Halfarová, P. Benchmarking – mýty a skutečnost. Praha, Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6 (2012)
Jak učit týmové dovednosti (2012)
Kdo vyhrál Double Cross vodku? (2012)
Nepodceňujte týmové dovednosti (2012)
Výstavní a veletržní komunikace očima našich předchůdců (2012)
Před 85 lety vznikl slavný REKLUB (2012)
Analýza: Firmy chtějí být aktivní v komunikaci (2012)
Experience with the Outsourcing in the Public Sector: Czechia and Slovakia (2011)
Practices in Outsourcing: How much could public bodies learn from private sector? (2012)
Rozhovor pro marketingovou společnost Elenaevents (2012)
Anketa zaměstnanců VŠFS 2012. Závěrečná zpráva z interního projektu Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (studenti, absolventi, zaměstnanci) (2012)
Éra nejistoty a nástup „lovecko-hráčské“ společnosti (2012)
Role of Marketing Research in Current Marketing Practice (2012)
Anketa magistři VŠFS 2012 (2012)
Vystupování na veřejnosti (2012)
Distanční vzdělávání z perspektivy jeho účastníků (2012)
O projektu (2012)
Socialist and post-socialist development in higher education participation in the Czech Republic (2012)
Gender differences in the transition from secondary to postsecondary education in the Czech Republic (2012)
Proč studovat sociologii? (2012)
The Social Dimensions of Modernizing Higher Education. A Czech-Dutch Comparative Study on Student Finance and Equity (2012)
CSR a její vnímání studenty VŠ v ČR (2012)
Firemní filantropie a její uplatňování v ČR (2012)
CSR – nedílná součást vzdělávání budoucích manažerů v ČR (2012)
Specifika regionálního marketingu a náborových aktivit VŠFS v Ústeckém kraji (2012)
(Ne)závislá média ovlivňují veřejnost (2012)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2012)
Alternativní marketingové kampaně (2012)
Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný (2012)
Marketing při utváření podnikové strategie (2012)
Spoluvedení skupiny studentů VŠFS rámci programu ERASMUS, skupinové prezentace v průběhu akce (2012)
Intensive programme CSR at the University of Finance and Administration (2012)
Marketing Communication Studies at the University of Finance and Administration (VŠFS) have proved to be successful (2012)
An intensive CSR programme at the University of Finance and Administration (VŠFS) (2012)
Popularizace výsledků vědy a výzkumu, základy tvorby psaných projevů (2012)
Anketa absolventů VŠFS 2012 (2012)
Masová, mediální a marketingová komunikace (2011)
Veletrh: nástroj komunikace i produkt organizátora (2012)
Památky v médiích (2012)
Belief in the Internet and Critical Thinking (2011)
Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění. (2010)
MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE (2011)
Republic Criteria of Correctness of Social Investments and Social Assurance Reforms (2011)
Marketingová komunikace a životní způsob (2011)
České pohraničí v procesech evropské integrace (2011)
Social context of marketing communication – as subject matter of sociology (2011)
Individualizace jako zdroj nedůvěry v časech pozdní modernity (2011)
Tekuté časy nejistoty a fetišismus značek (2011)
„Internauti“ všech e-světů, spojte se (2011)
Insecurity and confidence in the perspective of marketing communications (2011)
Současný veletržní svět a ČR (2011)
Kde je ukryta komunikační specifika veletrhů a výstav a proč ji hledá jen tak málo marketérů? (2011)
Patří lobbing do demokratické společnosti? (2011)
Měnící se svět médií a změny ve veletržním médiu (2011)
Sľubné výsledky znovu ohrozuje kríza – Veľtrhy a výstavy v Českej republike vlani posilnili svoju pozíciu (2011)
Theory and practice / fighting the recipe cookbooks (2011)
Některé trendy sociálního marketingu v České republice (2011)
Staré a nové aspekty v marketingové komunikaci (2011)
Theory and practice / fighting the recipe cookbooks (2011)
Marketing and Public Space (2011)
The University of Finance and Administration in Prague Is Developing an E-learning Systém (2011)
Can tuition fee be a driver of change in equity in access to higher education? (2011)
Kontinuita a změna přesvědčení o distributivní spravedlnosti v České republice v letech 1991 a 2009 (2011)
Student Financing, Opportunity Growth and Equity in Access to Higher Education (a Czech-Dutch Comparative Study of Student Support Systems and their Effects on the Development of Inequity in Access to Higher Education) (2011)
DSO předmětu Vývoj médií (2011)
Společenská odpovědnost firem v České republice (2011)
Veřejná ocenění nejlepších firem v oblasti CSR v ČR (2011)
Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education (2011)
Společenská odpovědnost firem (2011)
Postoj k reklamě jako její sociální efekt (2011)
Attitude to Advertising as its Social Effect (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Funkce manažerů ve zdravotnictví (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
New trends in marketing and education (2011)
Marketing je dobrý sluha a ne zlý pán (2011)
Společně nebo samostatně? (2011)
Vliv rozvoje hospodářských sektorů na uplatnění absolventa studijního oboru Marketingová komunikace a jeho profil (2011)
Spolupráce akademické a korporátní sféry v rámci výuky předmětu Úloha marketingu v řízení podniku (2011)
Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry (2011)
Výuka marketingové komunikace s pomocí aktivního sociálního učení (2011)
Využití aktivního sociálního učení ve výuce marketingové komunikace (2011)
Možnosti zvýšení účinnosti marketingových kampaní pro SME – nové trendy (2011)
Game Theory (Redistribution and Contextual Games) as a Tool for Human Behaviour Decoding (2011)
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (2008)
Společenská odpovědnost malých a středních podniků v ČR (2008)
CSR a její uplatňování při řízení firem v nové ekonomice (2008)
Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků v Ústeckém kraji (2008)
Znalostní ekonomika (2006)
Návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe (2008)
Výzkum v oblasti CSR mezi zástupci podnikové sféry v České republice (2008)
Společenská odpovědnost firem v České republice (2007)
Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody (2007)
Společensky odpovědné podnikání (2008)
Společenská odpovědnost firem - výzva pro podnikatelský sektor v České republice (2007)
Společenská odpovědnost firem - role podnikatelského sektoru ve znalostní společnosti (2007)
Program vzdělávání pro malé a drobné podniky a výsledky pilotních ověření (2007)
Společenská odpovědnost firem a její perspektivy v České republice (2007)
Společenská odpovědnost firme - hledání cest k jejímu rozšíření (2007)
Společenská odpovědnost a její vliv na rozvoj kvality života (2007)
Spolupráce s malými a drobnými podniky v Ústeckém kraji (2007)
Společenská odpovědnost firem v souladu s principy udržitelného rozvoje (2006)
Proč být společensky odpovědnou firmou? (2006)
Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie (2009)
Pocit bezpečí v Chánově (2009)
Sociální profil posluchače prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2008/2009) (2009)
Socioekonomická analýza sociálně vyloučených lokalit na území města Most pro potřeby IPRM Most (2008)
Technologické profily. Závěrečná zpráva z terénního dotazníkového šetření projektu VÝ-KO-P (2008)
Nově přijatí studenti (AR 2007/2008) (2008)
Sociální profil posluchače druhého ročníku magisterského studia (AR 2007/2008) (2008)
Posluchači prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008) (2008)
New trends in Marketing and Education (2011)
Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education (2011)
Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR (2011)
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování spotřebitele (2011)
Námět a scénář Filmu o F. Vencovském (2011)
Trendy současného světa a co z toho vyplývá pro marketingovou komunikaci (2011)
Marketing, technologie, internet a trendy vývoje (2011)
Theory and Practice/Fighting the Recipe Cookbooks (2011)
Mají veletrhy v době internetu vůbec ještě perspektivu? (2011)
Globální výzvy pro lokální marketingovou komunikaci (2011)
Krize a marketingové komunikace (2011)
Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace? (2011)
Možnosti marketingového výzkumu v současné marketingové praxi (2011)
Nejistota a důvěra v perspektivě sociologie marketingové komunikace (2011)
Chceme si užívat! Vyrostla nová skupina zákazníků, která mění marketingové strategie firem (2011)
Potíže s identitou – umění sebetvorby a problém uznání (2011)
Výzkum v Duchcově. Studie sociálně vyloučených lokalit na území města Duchcova (2011)
Marketingový prostor a jeho vnímání (2011)
Sociální profil studentů I. ročníku bakalářského studia VŠFS v akademickém roce 2010/2011 (2011)
Marketingový mix pro podniky zakletý (2011)
Marketingové řízení podniků. (2011)
Vystoupení na semináři (2011)
Využití sociálního učení pro efektivní výuku marketingové komunikace (2011)
Marketing Communication at the University of Finance and Administration also in English (2011)
Joint Degree a brand new product at the University of Finance and Administration (2011)
Systematický výzkum studentů soukromé školy jako nástroj pedagogické práce (2011)
Aktivní účast (2011)
Wplywy transgraniczne oddzialujace na spolecznosc lokalna czesjiego porganicza (2011)
Sociální souvislosti marketingové komunikace – jako předmět zájmu sociologie (2011)
Systém sociologického dotazování jako metoda zjišťování spokojenosti a kvality studia na VŠFS (2011)
Anketa zaměstnanců VŠFS (2010) (2011)
Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (2011)
Anketa absolventů VŠFS (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Restratifikace české politiky. Vývoj třídně podmíněného volebního chování v České republice v letech 1992 – 2010 (2011)
Několik poznámek k problematice sociálního kapitálu - aneb sociální kapitál, nebo potenciál? (2010)
Rezenze Ftorek, J. B. Public relations a politika: Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. Praha, Grada Publishing 2010, ISBN 978-80-247-3376-0. (2011)
Ekonomický základ odvětví produktivních služeb a zahájení komplexních reforem (2017)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2009/2010 (2010)
K problematice pohraničních vztahů v EU (Meinhof H. Ulrike (ed.). Living (with) Borders – Identity Discourses on East-Weast in Europe. Southampton, Ashgate 2002, 149 s.) (2011)
Nové pohledy na komunikační specifiku veletrhů a výstav v turbulentní době (Recenze Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing) (2010)
Funkce manažerů ve zdravotnictví (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
Co chceme od vysoké školy? Vybrané výsledky sociologického výzkumu na Vysoké škole finanční a správní (2010)
Recenze knihy Dějiny vizuální kultury – umění nebo média? (2010)
Veľtrhy stále vyhrávajú (2010)
Jaký osud čeká veletrhy? (2010)
Veľtrhy v krizovom prostředí (2010)
Nositel budoucích hodnot (2010)
Veletrhy v marketingovém komunikačním mixu a krize (2010)
Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době (2010)
Jak nejlépe připravit marketingovou komunikaci na krizi (2010)
Požadavky praxe na profil marketingového komunikátora (2010)
Odhady vývoje výdajů do reklamy (2010)
Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady (2010)
Česká republika versus Francie 1:1 (2010)
Využijte ve svůj prospěch nové trendy v mediálním plánování (2010)
Jak chutná moc ve 21. století (2010)
Marketing cestovního ruchu po česku (2010)
Příprava kampaně: důvěřuj, ale prověřuj (2010)
Lepidlo na zuby? Děkuji, nechci! (2010)
Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic (2010)
CSR a její vnímání studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením (2010)
CSR- nová forma marketingové komunikace (2010)
CSR mobilních operátorů (2010)
CSR a CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2010)
Má CSR v ČR budoucnost? (2010)
Finanční gramotnost (2010)
Ekonomika, organizace a řízení – případové studie (2010)
Ekonomika, organizace a řízení (2010)
Hyperlokální komunikace – nová výzva pro marketing a média (2010)
Účast v diskusi (2010)
Účast v diskusi během konference (2010)
Informace o akcích konaných na VŠFS (2010)
Vývoj médií (podklady pro EQUIP) (2010)
Počátky reklamy a reklamního filmu u nás (2009)
Krize a společnost, krize a média – co s tím? (2009)
Sexuální apely v reklamních komunikátech (2009)
Veľtrhy v aktuálnom konkurenčnom prostredí (2009)
Konkurenční boj o vystavovatele (2009)
Značka-image-automobil (2009)
Veletrhy, krize, strategické aktivity (2009)
. Změny v ekonomice a kultuře společnosti – změny v komerční a nekomerční marketingové komunikaci (2009)
Značka, image, konkurence, marketingové komunikace (2009)
Veletrhy jako forma multimediální komunikace (2009)
Zákaznická loajalita uživatelů značky Škoda (2009)
Obsahová analýza inzerce jako nástroj poznání konkurenční komunikační strategie (2009)
Nové informační zdroje = nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci (2009)
Spotřebitelé a trendy marketingové komunikace z pohledu výrobců (2009)
Výzkum názorů návštěvníků 4. ročníku Noc reklamožroutů (2009)
Výzkum názorů žáků 6. - 9. tříd základních škol v České republice na zavedení EURO (2009)
Marketingové komunikace a nové formy komunikace (2009)
Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing (2009)
Výsledky ankety zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s (2009)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2008/2009 (2009)
Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů) (2009)
Vedení semináře (2009)
Před přípravou kampaně si posviťte na média (2009)
CSR – výzva pro malé a střední podniky v ČR i v době ekonomické krize (2009)
CSR - výzva pro firmy v ČR i v době krize (2009)
Společensky odpovědné podnikání (2010)
Moderní komunikační technologie a konstrukce „kyber-prostorových“ identit (2009)
Nově přijatí studenti VŠFS AR 2009. (2009)
Přijímací pohovor. Modul 2 E-ŠANCE. Kombinovaný vzdělávací program pro znevýhodněné skupiny občanů v Praze 10. Projekt „Praha a EU: investujeme do naší budoucnosti“ (2009)
Komunikace, Sebeprezentace, Psychosociální dovednosti. Modul 2 E-ŠANCE. Kombinovaný vzdělávací program pro znevýhodněné skupiny občanů v Praze 10. Projekt „Praha a EU: investujeme do naší budoucnosti“ (2009)
Czech Republic – National Competitive Advantages, General Business Environment and Practice (2009)
Marketing při utváření podnikové strategie (2009)
Učební texty pro program Popularizace vědy a výzkumu (2009)
Sociální profil studentů navazujícího magisterského studia 2008/2009 (2. ročník) (2009)
Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie B2 (2010)
Recenze knihy Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedia, marketing. Professional Publishing, 2009 (2010)
Jsme opravdoví, nebo jen hrajeme role? (2010)
Hédonismus jako životní styl z pohledu sociologie marketingové komunikace (2010)
Anketa zaměstnanců VŠFS – 2010 (2010)
Příspěvek VŠFS k výzkumu názorů na reklamu (2010)
Katedra marketingové komunikace zkoumala euro (2010)
Krize a veletrhy – veletrhy v krizi? (2010)
Marketingový výzkum jako zdroj úvah pro komunikační strategii (na příkladu zavádění Euro v ČR) (2010)
Fair industry 2009 v Česku a krize (2010)
Sexuální apely v reklamních komunikátech (2010)
Závěrečná zpráva z projektu IGA VŠFS - Analýza velikosti a struktury marketingových komunikačních agentur v ČR (2010)
Prezentace na semináři Product placement společnosti Media Master (2010)
Netradiční využití tradičních médií aneb Mediální kreativita jako spása klasických médií (2010)
Dejte o své firmě vědět (2010)
Poraďme se, co s krizí (2010)
Vytrácí se genius loci? (2010)
Kreativní kampaně nepatří jen na internet (2010)
Velká bouře na trhu práce (2010)
Všudypřítomné zkracování (2010)
Není průměr jako průměr (2010)
Reportování se hodí i pro menší firmy (2010)
Příprava reklamní kampaně v 8 krocích (2010)
Krize si žádá výběrová řízení (2010)
Studenti čtou radši tištěné noviny (2010)
Čtěte o svých sousedech, je to hyper (2010)
Přínos moderního marketingu pro manažerskou a tvůrčí práci (2010)
CSR – nová forma marketingové komunikace (2010)
Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic (2010)
Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel (2010)
Má společenská odpovědnost v ČR budoucnost? (2010)
Současná praxe a trendy v CSR (2010)
Czech Republic – National Competitive Advantages, General Business Environment and Practice (2010)
Příspěvek v sekci Testimonials (2010)
Podpora prodeje (2010)
Popularizace výsledků vědy a výzkumu - základy tvorby psaných projevů (výzkumných statí a prací) (2010)
Anketa absolventů VŠFS (2010)
Rozhodující kritéria pro výběr vhodného vzdělávacího programu (2008)
Vyrůstá nové Arboretum? (2008)
Jak komunikovat v době krize (2008)
Česko v roce 2008 (2007)
Mediální audit jako motivace pro agentury (2008)
Využití TV metrů pro mediální plánování (2008)
Úskalí marketingu na zahraničních trzích (2006)
Žije ten, kdo je vidět (v reklamě) (2005)
Marketingové plánování malého a středního podniku (2006)
Vztahový marketing a řízení podniku (2005)
Marketingové řízení MSP (2005)
Složitá alchymie mediálního mixu (2005)
Soukromé školy - stroje na peníze? (2005)
Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol (2005)
B2B hledá vlastní definici (2004)
Marketingové komunikace – netradiční informační služba? (2007)
Digitální věk a veletrhy? Paradox doby? (2007)
Veletrhy si s virtuální konkurencí poradily (2007)
V reklamě se nejvíce cení humor a vtip (2007)
Marketingové komunikace - netradiční informační služba? (2007)
Nová média - nové hrozby, nebo nová inspirace pro veletrhy? (2007)
Pod drobnohledem výzkumů veletrhy a výstavy (2007)
Realita marketingových aktivit průmyslových podniků (2008)
Zvoní autosalonům hrana? (2008)
Veletrhy v konkurenci dalších informačních zdrojů (2008)
Charakteristika veletržního a výstavního trhu v ČR 2007 (2007)
Veletrhy významná součást marketingové komunikace firmy (2008)
Záujem o výstavnictví narastá (2008)
Hodnocení obsahových a formálních apelů inzerce automobilových značek (2008)
Názory na českou reklamu v reflexi Noci reklamožroutů (2008)
Veletrh jako nástroj konkurenčního boje (2008)
Marketing obce: Strašák, nebo nástroj rozvoje? (2008)
Regionální identita v souvislosti globalizace a modernizace (2004)
The Regional Identity in the Relations of Globalization and Modernization (2004)
Regionale Identität - Globalisierung - Modernisierung (2004)
Biografický výzkum a historická paměť osidlování českého pohraničí (2007)
Ztrácí vzdělání prestiž? (2007)
Evropská, národní nebo regionální identita? (2005)
Letem světem na Nový Zéland a do Austrálie: Z deníčku cestovatelky, část 2. (2006)
Letem světem na Nový Zéland a do Austrálie: Z deníčku cestovatelky, část 3. (2006)
Letem světem na Nový Zéland a do Austrálie: Z deníčku cestovatelky, dokončení (2006)
Hodnocení kvality vysoké školy (2006)
Inaugurační projev Bohuslavy Šenkýřové, rektorky Vysoké školy finanční a správní (2006)
Akreditační komise provedla institucionální hodnocení VŠFS (2006)
Letem světem do Namibie, část 1. (2006)
O pověrách kolem soukromých vysokých škol (2006)
Marketingová komunikace je fenoménem 21. století (2006)
Koncepce trvale udržitelného rozvoje ve vědomí obyvatel regionu (2006)
Některé poznatky z občanské a politické angažovanosti obyvatel Jirkova a Litvínova (2005)
Občanská a politická angažovanost obyvatel Jirkova a Litvínova (2005)
Přeshraniční vlivy v českém pohraničí (2007)
Člověk v pohraničí (2006)
Evropská, národní či regionální identita? (2003)
The Biographical Identity of the Inhabitants of the Czech Part of the NISA Euroregion (2002)
Přeshraniční vlivy působící na místní společenství pohraničí ČR, 2. díl (2005)
Přeshraniční vlivy působící na místní společenství pohraničí ČR (2005)
Monitoring ekonomických a vybraných sociálních faktorů udržitelného rozvoje: Závěrečná zpráva (2004)
Znalostní ekonomika (2004)
Penzijní reforma se zaměřením na 2. a 3. pilíř důchodového zabezpečení: sborník z konference (2001)
Úvod do sociologie (2003)
Úvod do sociologického výzkumu (2004)
Nejdříve nakupujte lidi, potom technologie (2008)
Jsou firmy v ČR společensky odpovědné? (2008)
Člověk v pohraničí: Sborník výsledků výzkumu přeshraničních vlivů působích na obyvatele pohraničí ČR v r. 2006, část B: Výsledky dotazníkového šetření květen 2006 - předvýzkum (2006)
Anketa zamestnanců VŠFS (2008), interní materiál (2008)
Sociální profil posluchačů VŠFS (2006/2007) (2007)
Anketa zaměstnanců VŠFS (2007) (2007)
Biographien im Grenzraum: Eine Untersuchung in der Euroregion Neisse (2006)
Mezigenerační biografická konfigurace obyvatel české části Euroregionu Nisa (2003)
Odborný expertní posudek mediálního obrazu Moravskoslezského kraje celostátního a regionálního rozsahu za období leden 2007 - červen 2007 (2008)
Analýza parametrů veletržní efektivnosti (2008)
Názory posluchačů Pražského jara (2008)
Mění se názory na českou reklamu? Noc reklamožroutů 2008 (2008)
Informovanost podnikatelů o zásadních změnách v oblasti doručování oficiálních písemností od orgánů veřejné moci ČR (2008)
Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích (2007)
Závěrečná zpráva z výzkumu názorů návštěvníků na akci NOC REKLAMOŽROUTŮ 2007 (2007)
Marketingové komunikace a konkurence (2007)
Jak na recesi studia MBA (2005)
Základy marketingu (2007)
Evropská integrace jako organizační proces (2003)
Dělnická část středních vrstev za socialismu (2002)
Regional Identity of Inhabitans in the Czech Part of Euroregion Nisa (2002)
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (disertační práce) (2008)
Public Relations - komunikace organizací (2006)
Marketingové řízení zahraničního obchodu (2006)
Marketingové řízení malých a středních podniků (2005)
Podnikový marketing: Jak získat a udržet zákazníka (2004)
Marketingové řízení zahraničního obchodu (2008)
Veřejné finance (2007)
Závěrečná zpráva terénního výzkumu v Jirkově (2004)
Ještě jednou o výuce marketingové komunikace (2008)
Nový pohled na dění ve firmách (2008)
S marketingem by se dalo mnohému předejít (2008)
Závěrečná zpráva – Nově přijatí studenti VŠFS AR 2008/2009 (2008)
Posluchači třetího ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008) (2008)
PR VŠFS (2008)
Marketingová komunikace podniku s médii – I (2008)
Nové informační zdroje -nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci (2009)
Position and function of marketing communications in industrial enterprises (2009)
Osobnost veletržního průmyslu ČR 2008 (2009)
Osobnost veletržního průmyslu (2009)
Teritoriální identita v biografických vyprávěních poválečných osídlenců pohraničí severních Čech (2009)
Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s (2009)
Profil studenta Vysoké školy finanční a správní (2009)
Učení …i pro PR mučení! (2009)
Studenti tisk ještě čtou, ale… (2009)
PR a moderní marketing (2009)
CSR bychom neměli opouštět v době ekonomické krize (2009)
Sociální profil posluchače druhého ročníku magisterského studia VŠFS v akademickém roce 2008/2009 (2009)
Sociální potenciál regionu (2006)
Občanské přeshraniční vztahy a některé otázky vytváření přeshraničního společenství na česko-německé hranici (2002)
The Biographical Indentity of the Inhabitants of the Czech Part o the NISA Euroregion (2002)
Evropská integrace jako organizační proces (2003)
Regional identity of inhabitats in the Czech part of Euroregion Nisa (2003)
Regionální identita obyvatel v pohraničí (2003)
Dělnická část středních vrstev za socialismu (2003)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém