Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Vybrané publikace/výsledky
EEG study of the effect of virtual reality (2018)
Využití zdravotnické techniky v neuromarketingu (2013)
Neuromarketing v praxi (2017)
EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning (2016)
Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing (2016)
The Use of Computer Technology in Neuromarketing (2016)
Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct (2016)
Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. (2015)
Aplikace neuromarketingového výzkumu (2015)
Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization (2015)
Neuromarketing přiměje zákazníky koupit to, co vědomě nechtěli? (2015)
A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation (2015)
The influence of emotionality of advertising spots on their memorization (2015)
Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu (2014)
Eye tracking as a method of getting feedback in Neuromarketing (2015)
Efektivita online reklamy z hlediska biometrie (2014)
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling (2017)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém