Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Chybami se člověk učí? (2023)
Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (2022)
Stříbrná generace a televizní reklama (2021)
Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky (2021)
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech (2022)
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví (2022)
Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah (2021)
Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie (2021)
REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ (2021)
Education-Based Content Marketing “in White and Black” (2020)
Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses (2019)
VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami (2019)
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce (2020)
Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing (2019)
NOVÉ SCHOPNOSTI PRO 21. STOLETÍ: KULTURNÍ INTELIGENCE A JAZYKOVÁ KOMPETENCE (2020)
Management of Innovations in Cross-Cultural Communication within an Organization (2020)
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce (2020)
Video in Formal and Informal Learning Programmes (2019)
Populismus jako symptom strukturální proměny společnosti a demokracie (exkurs do německé akademické debaty) (2020)
VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES? (2019)
Customization of EFL Materials (2018)
English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration (2019)
Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic (2018)
Learning Transfer: a Bridge Too Far? (2018)
Výzkumy jazykových potřeb z pohledu jazykového managementu (2018)
Odvětví produktivních služeb. Teorie a praxe (2018)
Střet civilizací: test Popperem (2018)
Codification of professional terminology with focus on financial markets (2017)
Mobile Applications in IFRS Education (2017)
POSTGRADUATE FULLY MERIT-BASED AND FULLY CLOSED PAY-AS-YOU-GO PENSION SYSTEM (2017)
TEMATICKÉ LEXIKÁLNÍ OKRUHY PRO VÝUKU NĚMECKÉHO JAZYKA PRO PODNIKOVOU SFÉRU (2017)
Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů (2017)
Creating Lovemarks Through Mobile Applications (2016)
ANALÝZA OKRUHŮ FIREMNÍ KOMUNIKACE V UČEBNICÍCH A VZDĚLÁVACÍM STANDARDU NĚMČINY PRO PROFESNÍ ÚČELY (2017)
Multikulturální diference při výuce, testování a evaluaci čínských studentů, se zaměřením na výuku angličtiny jako cizího jazyka (2016)
Marketing mobilních aplikací (2016)
Politicko-ekonomická reflexe současného stavu globální společnosti (2016)
Systémové determinanty jazykového vzdělávání na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR (2015)
Schmittovský antagonismus jako zdroj inspirace pro soudobé politické myšlení (2015)
Požadovaný profil absolventa na trhu práce imperativem pro kvalitní jazykové vzdělávání na univerzitách (2017)
HC strategie pro období turbulentních změn (2016)
Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. (2016)
Vzdělávací standard vysokoškolské výuky německého jazyka pro hospodářskou sféru (2014)
Profesní německý jazyk hospodářské sféry z pohledu aplikované lingvistiky (2014)
Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion (2015)
Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání (2015)
A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation (2015)
Advertisement Strategies in Warnings and Advice: A psycholinguistic perspective. (2015)
Applied critical thinking methods in tertiary education. Automotive Industry Model Lessons. (2015)
Výzkum za účelem vytvoření vzdělávacího standardu pro profesně zaměřenou výuku německého jazyka na vysokých školách s ekonomickou profilací (2014)
Mexiko jako „aztécký tygr“. Reformy prezidenta Peñi Nieta (2014)
Francis Fukuyama a jeho teze „Konec historie“. (2014)
Problematika standardizace profesně zaměřené výuky německého jazyka na vysokých školách ekonomického zaměření (2014)
Lingvistická hlediska interkulturní komunikace s ohledem na německý jazyk firemní sféry (2013)
Podmanivá síla Huntingtonova konceptu střetu civilizací (2014)
Teaching Application Software at the University of Finance and Administration (2014)
Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic? (2014)
QR kódy v mobilním marketingu (2014)
Utilization of Quick Response Codes in Education (2014)
Critical Thinking Methods Toward Developing Reading and Writing Skills in the Czech Tertiary Language Education (2014)
Výsledky empirického výzkumu jazykových potřeb studentů na fakultách s podnikohospodářskou profilací (2013)
Scénáře a vize budoucnosti po skončení studené války (2014)
Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (1) – zahraniční stáž Belgie. (2014)
Německý hospodářský jazyk v lingvistickém přehledu (2013)
Lingvodidaktické aspekty profesního německého jazyka pro hospodářskou sféru (2013)
Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. (2013)
Přichází na Kubu lepší časy? (2013)
Bezbřehý kapitalismus povede ke světové revoluci (2013)
Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách (2013)
Six New Learning Architecture Trends (2013)
E-learning support for developing academic reading skills, Presentation of IGA project (2013)
Disertační projekt vysokoškolského standardu výuky odborně-profesního německého jazyka pro podnikovou sféru (2012)
Blbá nálada hned tak nezmizí. (2013)
Hledá se politička. Přestože muži jsou "efektivnější" (2012)
Lídři lžou častěji ve vnitřní než zahraniční politice (2012)
Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. (2012)
Vztah cizího jazyka (německého) a podnikové sféry v ČR z pohledu aplikované lingvistiky (2012)
Amitav Acharya - Barry Buzan (eds.): Non-Western International Relations Theory: Perspectives on and beyond Asia (recenze) (2012)
Pierre P. Lizée. A whole New World: Reinventing International Studies for the Post - Western World (recenze) (2012)
Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve (2012)
Searching for the New Global Order (2011)
Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications (2011)
Jazyková příprava na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR z pohledu zástupce odborné profesní komunity (2011)
Aktuální přístupy k výuce odborné komunikace v německém jazyce pro podnikovou sféru (2010)
Překlad slovníkových hesel pro projekt IGA „Srovnávací systémy veřejné správy“ (2009)
Kulturně-psychologické a lingvistické aspekty interkulturního komunikačního tréninku v rámci výuky německého jazyka pro profesní účely. (2010)
Rethinking of ISI Experience in Latin America from Wallerstein and Fukuyama perspective (2010)
Příspěvek na konferenci (2010)
Zapojení studijního střediska Most do zahraničních stáží (2007)
Výhledy elektronického vzdělávání (2004)
El uso de hot potatoes en las clases de Español como lengua extranjera (2009)
Enjercicios interactivos y enfoque „por tareas“ en las clade de Español como lengua extranjera (ele) – Estudio combinado (2009)
Pokus o sémantické vymezení pojmu „Wirtschaftsdeutsch“ ve vztahu k tématickému curriculu stejnojmenného přednětu. (2009)
Výhledy elektronického vzdělávání (2004)
Být politicky korektní (2003)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém