Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
EEG study of the effect of virtual reality (2018)
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling (2017)
EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning (2016)
Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing (2016)
Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct (2016)
Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. (2015)
Využití zdravotnické techniky v neuromarketingu (2013)
Neuromarketing přiměje zákazníky koupit to, co vědomě nechtěli? (2015)
The influence of emotionality of advertising spots on their memorization (2015)
Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu (2014)
Eye tracking as a method of getting feedback in Neuromarketing (2015)
Efektivita online reklamy z hlediska biometrie (2014)
Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization (2015)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém