Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS VŠFS
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Repository
Deletion completed.
Selected publication/outcome records
Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu (2024)
Identifikace současného stavu re-use center a re-use pointů v ČR a v zahraničí (2023)
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu (2024)
MEASURE OF EXPERIENCED STRESS FROM THE UNIVERSITY STUDIES FROM THE PERSONALITY TYPOLOGY PERSPECTIVE (2024)
Math Anxiety, Skills, and Work-related Competencies: A Study on Czech University Students (2024)
Studujte ekonomiku a management (2024)
From Numbers to Narratives: Unraveling the Path to Standardized Non-Financial Reporting in Europe (2023)
Religious Symbols in the New Media (2023)
OPPORTUNITIES FOR USE OF DIGITAL MANUFACTURING FOCUSING ON ADDITIVE TECHNOLOGIES IN THE RAILWAY INDUSTRY (2024)
Characteristics and Importance of the Middle Eastern Religious Symbolism in a Chinese-made RPG (2023)
ACTA MYTHOLOGICA I. Do nitra starého světa. Setkání první: Vlkodlak (2021)
Native faith movements in Europe between deep ecology and nationalism (2022)
Avantgardní polemika o sociálně psychologických dopadech robotizace a umělé inteligence na naši civilizaci. (2024)
Italian Contributions to Digital Religion (2023)
Umělá inteligence? Fenomén, který zásadně ovlivní naše životy a výkon práce. (2024)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) (2023)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results presentation of social science research with economic and financial effects (10th annual conference) (2023)
Firemní kultura a firemní hodnoty - nejdůležitější věci pro dnešní studenty ekonomie (2024)
Performance management of programmatic advertising through controlling (2024)
I culti neopagani nella Digital Religion (2023)
Kontexty literární vědy XI. (2023)
Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství (2023)
Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science (2023)
Interdisciplinarity as a New Philosophy Applied in Marketing (2023)
ESG nefinanční reporting: klíčový nástroj managementu pro dosažení udržitelného rozvoje (2024)
Vnitřní a vnější periferie v regionálním rozvoji Česka – od genetické determinace k územní kohezi (2023)
ESG Performance and Disclosure: National Composite Indicators for Monitoring Sustainable Growth Conditions in the EU-27 (2023)
From Obstacles to Opportunities: Enabligh ESG Adoption in SMEs (2023)
Vítejte ve světě automatizovaných objednávek (2023)
Dall'oralità secondaria all'auralità digitale: successi, insuccessi e prospettive dei voice only social network (2023)
Subsidies in the Czech Republic (2024)
Vztah umělé inteligence a etiky (2024)
Veles as a Slavic mythological trickster (2023)
The concept of Network in the Humanities and Social Sciences (2023)
Umělá inteligence a její budoucnost v managementu vzdělávání (2024)
Graph Theory: Enhancing Understanding of Mathematical Proofs Using Visual Tools (2023)
AI - Jak to vlastně začalo a kam jsme se posunuli? (2024)
Abstract Book IV International conference lab for innovative social research. Rethinking social theories and methods in a digital society (2023)
Umělá inteligence v HR a práce s daty (2024)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník) (2021)
Proměny marketingové komunikace (2024)
Na scénu přichází CHATBOT: Revoluční nástroj pro identifikaci ideálního zákazníka a hodnocení obchodních příležitostí (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Consumer Culture and Abundance of Choices: Having More, Feeling Blue (2023)
Marketing a reklama v proudu času (2023)
Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture (2023)
Supporting Voluntary Prolonged Labour Market Participation Through Fiscally Sustainable Schemes (2024)
Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž (2023)
Putovnı́ výstava prezentujícı́ zásadnı́ poznatky k problematice vnitřních a vnějších periferií Česka získané projektem. (2022)
Impacts of globalization on the behaviour of young consumers (2022)
Problém periferií z pohledu starostů a starostek vybraných modelových území ČR – výsledky empirického výzkumu (2022)
Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby (2022)
Determinanty výnosnosti evropského bankovního systému v letech 2012-2019 (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference) (2022)
ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage (2022)
Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (2022)
Tajemství úspěšného lídra: Nezáleží na věku, vzdělání ani pohlaví, musí ale přinést i oběti (2024)
International Days in Prague – Erasmus Staff/Teaching Week (2022)
Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements (2022)
ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu (2022)
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví (2022)
FOOD STYLING FROM THE PERSPECTIVE OF NEUROMARKETING (2022)
Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby (2022)
Dynamické formy a žánry: Reprezentace genderu v populární kultuře (2022)
Poskytování sociálních, kulturních a vzdělávacích služeb kolektivními správci (2022)
Sozial-, Kultur- und Bildungsdienstleistungen der tschechischen Verwertungsgesellschaften aus der Perspektive ihrer Benefizient_innen (2022)
Mother and Father? Ideas and Possibilities of Starting a Family by Transgender and Nonbinary People in the Czech Republic (2022)
Understanding Polarization Effects on Voice- Based Social Media: A Clubhouse Analysis (2022)
Developing Logical Thinking of Computer Science Students – Modelling the Curriculum and Teaching Environment (2022)
https://magazin.aktualne.cz/lifestyle/byt-ten-uspesny-a-zaplnit-si-zivotopis-dvacatnici-prochazeji/r~3d813b908a8911ecb13cac1f6b220ee8/ (2022)
Challenges and Limitations of Using an Online Survey in Social Sciences: Recruiting Qualified Respondents to Investigate the Job Satisfaction and Intention to Leave of Millennial Employees (2022)
Challenges and Limitations of Using an Online Survey in Social Sciences: Measuring Beliefs and Intentions Related to the Consumption of Organic Cotton Clothing (2022)
Globalization – the source of new crises (2021)
THE ETHICAL CONSUMER AND THE RELIGIOUS NATURE OF ENVIRONMENTAL THINKING (2022)
On Being a Transgender Man in the Czech Pagan Community (2021)
Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními aspekty (8. ročník) (2021)
The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic (2021)
Coping with the quarter-life crisis the buddhist way in the Czech Republic (2021)
Social Identity Seeking and Sharing as a Creative Activity of Art Consumers (2022)
Rozvoj osobnostního potenciálu (2018)
National Differences and Gender Stereotypes in Days of Empire (2022)
Social and Individual Processes at the Time of the COVID-19 Crisis (2021)
Design of corporate logo from the perspective of eye tracking method (2021)
Study Materials From The Perspective Of Eye Tracking And Personality Type (2021)
Optimization of e-commerce distribution centre location (2021)
TEACHING-LEARNING-RESEARCH, DESIGN AND ENVIRONMENTS, Amps Manchester School of Architecture, Learning and Community section (2020)
2nd International Conference, Research Methods in the Digital Societies, Challenges and Opportunities (2020)
Výzkum českého pohraničí - sociologické přístupy (2021)
Sběr a analýza statistických dat k posouzení socioekonomické situace vnitřních a vnějších periferií vč. jejich vymezení (2020)
Postfazione: Interiorizzazione morgerica e musica politica (2021)
DETERMINANTS OF INTERCULTURAL TOLERANCE IN YOUNG GENERATION COMMUNICATION (2020)
The Effects of Globalization and the Sharing Economy on the Intercultural Communication of the Young Generation (2021)
Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society (2020)
National differences and gender stereotypes in Days of Empire (2020)
Degree of extroversion of university students of marketing communication (2020)
Média ve službách diktatury strachu (2020)
Regime Preferences in Communist Czechoslovakia and the Narrative on the Slovak National Uprising (2020)
Implementation of the CSR principles in the Czech football environment (2020)
Společenská odpovědnost ve sportu (2020)
Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications (2020)
The effect of sensory marketing from the perspective of neuromarketing (2020)
NOVÉ SCHOPNOSTI PRO 21. STOLETÍ: KULTURNÍ INTELIGENCE A JAZYKOVÁ KOMPETENCE (2020)
The effect of sensory marketing from the perspective of neuromarketing (2020)
From Protestant Ethic to Hedonistic Experiental Ethics (2020)
Restriktivní mediální výchova aneb nepotřebují „digitální děti“ něco víc? (2020)
Direct marketing S rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. (2020)
The Erotic Capital of Men from the Perspective of the Sociology of Marketing Communication (2019)
Sociální a kvalifikační profil marketingových profesionálů (2019)
An extreme and massive expression of the iconization of suffering: The Cult of the “abandoned souls” in Naples (2019)
Několik postřehů ze XVI. mezinárodního kongresu slavistů v Bělehradě (2019)
TRACING TRUST AND DISTRUST LEVITICUS REINTERPRETED IN THE FRAME OF THE CONTEMPORARY CONSUMER CULTURE (2020)
Georg Simmel: Rembrandt. Umělecko-filozofická esej Praha, Akamedia 2018, 262 s. (2019)
Média a kultura. Od primární orální kultury ke konstrukci kyber-prostorových identit v éře digitální komunikace (2020)
Společenská odpovědnost v profesionálním fotbale (2019)
The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic (2019)
Quantified Impact Of Market Interest Rates On Commercial Banks’ Business Mix (2019)
Ekonomicheskiye paradigmy i ekonomicheskiye kommunikatsii (2019)
Digitální prostředí a jeho vliv na rozhodování specifické skupiny zákazníků (2018)
Development of Interest in Buddhism in the Czech Republic (2019)
MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM (2018)
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více (2019)
Nude culture and contemporary Czech paganism (2019)
K vývoji italské folkloristiky a etnografie: od renesančních sbírek lidové slovesnosti k pozitivismu (2019)
Člen věděcké rady (2018)
Evropské hodnoty a spotřebitel v České republice (2018)
GLOBAL ASPECTS OF INTERCULTURAL COMMUNICATION IN CONTEMPORARY SOCIETY (2018)
Determinants of the Purchase Behavior of Generation Y (2017)
Loan Product Policy and Rentability Based on Interest Rates in Czech Republic (2018)
EEG study of the effect of virtual reality (2018)
Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice (2018)
Maximizers and Satisficers In Consumer Culture Changes (2018)
Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy (2018)
Kostnice Fontanelle v Neapoli (2018)
On the Decoding of the Czechoslovak society (1968–1989) through its films: The point of view of the young Pagans (2018)
The Glottophagy of the Czech language (2018)
Kniha C.F. Schertze Discursus Juridicus zpět ve Spálově (2018)
Anasyrma v proměnách času (2018)
Creating of effective product photography from perspective of neuromarketing (2018)
Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility (2018)
Psychologie. Trendy oboru v dějinných souvislostech (2018)
Mediální výchova v rodině: postoje, nástroje, výzvy (2013)
DETERMINANTS OF THE BUYING BEHAVIOR OF GENERATION Y (2017)
Universalization as Part of the Modernization Processes (2017)
THOMAS M. BOHN: DER VAMPIR. EIN EUROPÄISCHER MYTHOS. Köln–Weimar– Wien: Böhlau Verlag, 2016, 368 s. (2018)
EVALUATION OF FAMILY BUSINESS MARKETING ACTIVITIES (2018)
Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (2. část) (2018)
Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (1. část) (2017)
Finanční a environmentální vzdělávání v moderní době (2018)
Proč se vzdělávat (2017)
EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ (2017)
Creating a Cross-Border Community as Part of the European Integration Process (2017)
Politické sjednocení Itálie a budování národní demoetnoantropologie (2017)
Representations of one's own funeral among the contemporary Czech Pagans (2017)
Hlásné trouby radnic čekají horší časy (2017)
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling (2017)
Consumer culture and the problem of choice - Why can less be more? (2016)
Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World (2017)
Hodnotové aspekty interkulturní komunikace (2014)
Neuromarketing v praxi (2017)
Czech Autonomism: Shared Experiences (2017)
It Seems Superfluous to Want to Look for a Weak Point in the Book at all Costs (2016)
CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE (2017)
CSR v corporate publishingu podniků v České republice (2016)
Uplatňování principů CSR ve společnosti AGC FLAT GLASS Czech (2016)
Osudy slavistiky na Univerzitě „L’Orientale“ v Neapoli (1989–2015) (2016)
Hrubec Marek. Odjištěná společnost. Rozhovory o potřebné společenské změně. (2016)
Přeshraniční aktivity obyvatel a vlivy v rámci okresů Most a Chomutov (2009)
INDICES OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY –THE FORM OF ALTERNATIVE METHODS IN THE MANAGERIAL ACCOUNTING OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY (2016)
Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B (2016)
Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu. (2016)
Využití internetu a nových médií v marketingu vysoké školy (2015)
Fast-Time Digital Age and Lifestyle Changes (2015)
Anthropological perspective on the human body: the human body as object and subject of health care (2016)
Čtvrtá průmyslová revoluce, nebo ekonomika produktivních služeb? (2015)
Hodnoty v každodennosti (2016)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic (2016)
Jsou krásní lidé opravdu ekonomicky úspěšnější? (2016)
Cultural Dimension of Regional Identity (2015)
Policy of life chances and policy of life styles under the conditions of consumer culture (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. Hlavní překážkou je český vzdělávací systém (2016)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. (Anti)diskriminační potenciál maturity (2015)
Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci (2015)
Marketingová komunikace (2016)
Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování (2015)
The New Retail Banks in the Czech Republic (2015)
Soukromá návratnost investice studenta do vysokoškolského vzdělání (2015)
The Profitability and the Product Policy of Banks in the Czech Republic (2015)
Global Impact of Intercultural Communication in the Environment of Czech Universities (2015)
Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. (2016)
Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing (2016)
Dokáže naše euroatlantická civilizace působit silou pozitivního příkladu? (2014)
Predatory and alternative hedonism – from self-destruction to voluntary modesty (2014)
Recenze knihy: Zahrádka, P., Consumer Culture: History, Theory and Research. (2015)
Recenze knihy: Zahrádka, P. Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum (2015)
Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost. (2015)
Školy diskriminují chlapce (2015)
Konec blbých blondýn (2015)
VŠFS v mezinárodním srovnání (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělání, Část 2: Tři podmínky: matematika, matematika, matematika (2015)
The Use of Computer Technology in Neuromarketing (2016)
Tiskový mluvčí: řízená komunikace s veřejností (2014)
Vzestup italské folkloristiky po první světové válce (2014)
Vampyrismus a Magia posthuma (2014)
Pohřební hostina: její funkce a význam (2014)
Politická antropologie (2014)
Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion (2015)
How to challenge ontemporary marketing Communications Issues (2015)
Study Options to gain Marcom Competencies (2015)
Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. (2015)
Strategy Variations in Roadside Outdoor Advertising: A Psycholinguistic Perspective of Czech, German and Bolivian Campaigns (2016)
Perspektivy a financování odvětví produktivních služeb (2014)
VŠFS očima svých studentů (poznatky z dlouhodobého sociologického zkoumání školy) (2014)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Modernizační procesy (2015)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Modernizační procesy na Hlučínsku ve světle statistických dat (2015)
Srovnatelnost postojových škál v komparativním výzkumu (2015)
Specyfika czesko-polskiego pogranicza na ziemi hluczyńskiej (2014)
The cult of the moment as a new postmodern religion (2014)
Vývoj a příčiny nezaměstnanosti v České republice od roku 1993 (2014)
Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu podniku (2011)
Řízení vztahů se zákazníky (2010)
Analýza českého veletržního a výstavního trhu 2013. Analýza pro SOVA – Společenstvo organizátorů veletrhů v ČR. (2014)
Dějiny – teorie – praxe (2013)
Průkopník teorie PR (2014)
O vysokoškolské studium marketingové komunikace je nebývalý zájem (2014)
VŠFS posílila význam nových médií (2014)
Faktory změn v hodnotových strukturách spotřebitelů při nákupu regionálních potravin (2014)
Scénář a režie AV prezentace - projekt Čína (2014)
Způsoby podpory work life balance v ČR (2014)
Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR (2014)
Děti v reklamě - reklama v dětech (2014)
Vliv ekonomické situace na pocit jistoty a sebevědomí příslušníků střední vrstvy (2014)
Dictatorship of Fast-Running Time Within The Society of Experience (2014)
Úvod do sociologického výzkumu (2014)
Metodologie marketingových výzkumů (2014)
Štěstí nejsou jen peníze (2014)
Sociologická reflexe současné české společnosti (2014)
Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic? (2014)
Srovnatelnost Schwartzovy hodnotové škály v mezinárodních datech (2014)
Transformace české ekonomiky po roce 1989 na základě ekonomických ukazatelů (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy (2013)
Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life (2013)
Invaze rychlého času a kultura okamžiku – „od dýmky a dopisů k časům cigaret a emailů“ (2013)
Jsme v éře vědění či informací? (2013)
Don´t worry …. Be Happy (2013)
Sociologie a pozdně moderní společnost (2014)
Biografická identita v pohraničí. Teritoriální identita v životních příbězích poválečných osídlenců pohraničí severních Čech (2013)
GENERAČNÍ IDENTITA A KONSTITUOVÁNÍ MEZIVÁLEČNÉ REKLAMY V ČSR (2013)
Kde je ukryta komunikační specifika veletrhů a výstav a proč ji hledá jen tak málo marketérů? (2013)
Vize Fakulty sociálních studií VŠFS (2013)
Koho znevýhodňuje škola: chlapce, nebo dívky? (2013)
Analýza přístupu českých podniků v oblasti kultury a umění k CSR (2013)
CSR of SME in Culture. (2013)
Analysis of Application of CSR in Sector of Culture in the Czech Republic (2013)
The Culture of Nutrition in the Light and Shadow of the Market (2013)
Development of Macroeconomic Index Numbers in the Czech Economy after 1989 (2014)
Metodologie marketingových výzkumů (2014)
Development and training options for marcom competencies (2013)
Marketing Communications to study at the University of Finance and Administration. (2013)
Anketa absolventů VŠFS 2013. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. (2013)
Srovnatelnost škály sociálního kapitálu a politického odcizení v European social survey (2012) (2013)
Jak se ve světle nových dat v ČR vyvíjely vzdělanostní nerovnosti? (2013)
Ekvivalence položek v mezinárodních datech: základní vymezení a možnosti analýzy (2013)
Volný čas a hédonistický způsob života (2013)
Grenzüberschreitende Gemeinschaften und Europäisierung (2012)
Marketing Communication and Way of Life (2013)
Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody (2013)
Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění (2013)
Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication (2013)
Východiska a možnosti sociologie marketingové komunikace (2012)
Jaké trendy čekají výstavnictví. (2013)
Historické ohlédnutí – vstupní projev na konferenci (2013)
Média v reflexi Reklamního klubu Československého 1927-1940 (2013)
Počátky výzkumu trhu v Československu počátkem 20. století (2012)
Globální vlivy v české reklamě první poloviny 20. století (2013)
Marketingová komunikace a společnost, (2013)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic. (2013)
Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR (2013)
Uplatňování principů CSR u podnikatelských subjektů v České republice (2012)
CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2013)
Proč a jak důvěryhodně i efektivně komunikovat o CSR (2013)
Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (2013)
Vysokoškoláci tištěná média nediskriminují (2013)
Marketingový profesionál před zrcadlem (2012)
Proč chceme slyšet od marketérů lži (2012)
E-learning pohledem jeho aktérů (2012)
Vzdělávání marketingových specialistů a očekávání marketingové praxe (2012)
Štěstí na útěku ve společnosti blahobytu (2012)
Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol (2012)
Reklama – inspirace nebo manipulace… K otázce tvorby sociologické teorie marketingové komunikace (2012)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6 (2012)
Historické ohlédnutí – vstupní projev na konferenci (2012)
Média v reflexi Reklamního klubu Československého 1927-1940 (2012)
Značka v pohledu Reklamního klubu Československého (2012)
Princip odpovědnosti za reklamní profesi v pojetí Reklubu (2012)
1927 – významný rok ve vývoji české reklamy (2012)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic (2012)
The Impact of Socio-Economic Background and Gender on Professional Career Expectations of 15-years Old Pupils: Comparing Czech Republic and Taiwan (2012)
Diskusní CSR Forum Byznysu pro společnost na téma Výuka CSR na VŠ v ČR (2013)
Uplatňování a podpora CSR v ČR (2012)
Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování (2012)
Tomáš Baťa a uplatňování CSR ve firmě Baťa (2012)
Implementace CSR do firemní praxe (2012)
Sportovní marketing (2012)
Alternativní marketingové kampaně (2012)
Sales Management and Sales Communication in SME´s (2014)
Využití a omezení aktivního sociálního učení pro efektivní výuku marketingové komunikace (2012)
Marketing Communication Studies at the University of Finance and Administration (VŠFS) continues successfully also in English (2012)
Pre-listening Stage and Teaching Listening from the Adult Learner’s Perspective (2012)
Scénář TV filmu Poslední cyklista (2012)
Typologie nástrojů komunikace v marketingovém obrazu světa (2014)
Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu (2013)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2010/2011 (2011)
Analýza imigrace a integrace cizinců v Ústeckém kraji. Recenze knihy Kuchař, P., Balek, P. Integrace cizinců. Případ Ústeckého kraje. Ústí nad Labem, FSE UJEP, 2011. 110 s. ISBN 978-80-7414-435-6. (2012)
On the theme of marketing communication side effects (2012)
Kompetence tvůrčího pracovníka, Mezigenerační komunikace (2012)
Sociální důsledky marketingové komunikace (2012)
Politická a občanská aktivita v podmínkách místního společenství (2012)
Recenze knihy Nenadál, J., Vykydal, D., Halfarová, P. Benchmarking – mýty a skutečnost. Praha, Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6 (2012)
Jak učit týmové dovednosti (2012)
Nepodceňujte týmové dovednosti (2012)
Výstavní a veletržní komunikace očima našich předchůdců (2012)
Před 85 lety vznikl slavný REKLUB (2012)
Analýza: Firmy chtějí být aktivní v komunikaci (2012)
Rozhovor pro marketingovou společnost Elenaevents (2012)
Anketa zaměstnanců VŠFS 2012. Závěrečná zpráva z interního projektu Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (studenti, absolventi, zaměstnanci) (2012)
Role of Marketing Research in Current Marketing Practice (2012)
Anketa magistři VŠFS 2012 (2012)
Distanční vzdělávání z perspektivy jeho účastníků (2012)
O projektu (2012)
Socialist and post-socialist development in higher education participation in the Czech Republic (2012)
Gender differences in the transition from secondary to postsecondary education in the Czech Republic (2012)
Proč studovat sociologii? (2012)
The Social Dimensions of Modernizing Higher Education. A Czech-Dutch Comparative Study on Student Finance and Equity (2012)
Firemní filantropie a její uplatňování v ČR (2012)
CSR – nedílná součást vzdělávání budoucích manažerů v ČR (2012)
(Ne)závislá média ovlivňují veřejnost (2012)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2012)
Alternativní marketingové kampaně (2012)
Marketing při utváření podnikové strategie (2012)
Intensive programme CSR at the University of Finance and Administration (2012)
Marketing Communication Studies at the University of Finance and Administration (VŠFS) have proved to be successful (2012)
An intensive CSR programme at the University of Finance and Administration (VŠFS) (2012)
Popularizace výsledků vědy a výzkumu, základy tvorby psaných projevů (2012)
Anketa absolventů VŠFS 2012 (2012)
Masová, mediální a marketingová komunikace (2011)
Belief in the Internet and Critical Thinking (2011)
Republic Criteria of Correctness of Social Investments and Social Assurance Reforms (2011)
Social context of marketing communication – as subject matter of sociology (2011)
Individualizace jako zdroj nedůvěry v časech pozdní modernity (2011)
„Internauti“ všech e-světů, spojte se (2011)
Insecurity and confidence in the perspective of marketing communications (2011)
Současný veletržní svět a ČR (2011)
Patří lobbing do demokratické společnosti? (2011)
Měnící se svět médií a změny ve veletržním médiu (2011)
Sľubné výsledky znovu ohrozuje kríza – Veľtrhy a výstavy v Českej republike vlani posilnili svoju pozíciu (2011)
Některé trendy sociálního marketingu v České republice (2011)
Marketing and Public Space (2011)
The University of Finance and Administration in Prague Is Developing an E-learning Systém (2011)
Can tuition fee be a driver of change in equity in access to higher education? (2011)
Společenská odpovědnost firem v České republice (2011)
Veřejná ocenění nejlepších firem v oblasti CSR v ČR (2011)
Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education (2011)
Společenská odpovědnost firem (2011)
Attitude to Advertising as its Social Effect (2011)
Funkce manažerů ve zdravotnictví (2011)
New trends in marketing and education (2011)
Marketing je dobrý sluha a ne zlý pán (2011)
Společně nebo samostatně? (2011)
Spolupráce akademické a korporátní sféry v rámci výuky předmětu Úloha marketingu v řízení podniku (2011)
Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry (2011)
Využití aktivního sociálního učení ve výuce marketingové komunikace (2011)
Možnosti zvýšení účinnosti marketingových kampaní pro SME – nové trendy (2011)
Game Theory (Redistribution and Contextual Games) as a Tool for Human Behaviour Decoding (2011)
Společenská odpovědnost malých a středních podniků v ČR (2008)
CSR a její uplatňování při řízení firem v nové ekonomice (2008)
Rozvoj lidských zdrojů drobných a malých podniků v Ústeckém kraji (2008)
Znalostní ekonomika (2006)
Návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe (2008)
Výzkum v oblasti CSR mezi zástupci podnikové sféry v České republice (2008)
Společenská odpovědnost firem v České republice (2007)
Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody (2007)
Společensky odpovědné podnikání (2008)
Společenská odpovědnost firem - role podnikatelského sektoru ve znalostní společnosti (2007)
Společenská odpovědnost firem a její perspektivy v České republice (2007)
Společenská odpovědnost firme - hledání cest k jejímu rozšíření (2007)
Společenská odpovědnost a její vliv na rozvoj kvality života (2007)
Společenská odpovědnost firem v souladu s principy udržitelného rozvoje (2006)
Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie (2009)
Pocit bezpečí v Chánově (2009)
Sociální profil posluchače prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2008/2009) (2009)
Socioekonomická analýza sociálně vyloučených lokalit na území města Most pro potřeby IPRM Most (2008)
Technologické profily. Závěrečná zpráva z terénního dotazníkového šetření projektu VÝ-KO-P (2008)
Posluchači prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008) (2008)
Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education (2011)
Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR (2011)
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování spotřebitele (2011)
Trendy současného světa a co z toho vyplývá pro marketingovou komunikaci (2011)
Marketing, technologie, internet a trendy vývoje (2011)
Theory and Practice/Fighting the Recipe Cookbooks (2011)
Mají veletrhy v době internetu vůbec ještě perspektivu? (2011)
Globální výzvy pro lokální marketingovou komunikaci (2011)
Krize a marketingové komunikace (2011)
Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace? (2011)
Chceme si užívat! Vyrostla nová skupina zákazníků, která mění marketingové strategie firem (2011)
Potíže s identitou – umění sebetvorby a problém uznání (2011)
Výzkum v Duchcově. Studie sociálně vyloučených lokalit na území města Duchcova (2011)
Sociální profil studentů I. ročníku bakalářského studia VŠFS v akademickém roce 2010/2011 (2011)
Marketingový mix pro podniky zakletý (2011)
Marketingové řízení podniků. (2011)
Vystoupení na semináři (2011)
Využití sociálního učení pro efektivní výuku marketingové komunikace (2011)
Joint Degree a brand new product at the University of Finance and Administration (2011)
Systematický výzkum studentů soukromé školy jako nástroj pedagogické práce (2011)
Aktivní účast (2011)
Wplywy transgraniczne oddzialujace na spolecznosc lokalna czesjiego porganicza (2011)
Sociální souvislosti marketingové komunikace – jako předmět zájmu sociologie (2011)
Anketa zaměstnanců VŠFS (2010) (2011)
Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (2011)
Anketa absolventů VŠFS (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Ekonomický základ odvětví produktivních služeb a zahájení komplexních reforem (2017)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2009/2010 (2010)
K problematice pohraničních vztahů v EU (Meinhof H. Ulrike (ed.). Living (with) Borders – Identity Discourses on East-Weast in Europe. Southampton, Ashgate 2002, 149 s.) (2011)
Nové pohledy na komunikační specifiku veletrhů a výstav v turbulentní době (Recenze Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing) (2010)
Funkce manažerů ve zdravotnictví (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
Co chceme od vysoké školy? Vybrané výsledky sociologického výzkumu na Vysoké škole finanční a správní (2010)
Veľtrhy stále vyhrávajú (2010)
Veľtrhy v krizovom prostředí (2010)
Nositel budoucích hodnot (2010)
Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době (2010)
Jak nejlépe připravit marketingovou komunikaci na krizi (2010)
Požadavky praxe na profil marketingového komunikátora (2010)
Odhady vývoje výdajů do reklamy (2010)
Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady (2010)
Jak chutná moc ve 21. století (2010)
Marketing cestovního ruchu po česku (2010)
Lepidlo na zuby? Děkuji, nechci! (2010)
Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic (2010)
CSR- nová forma marketingové komunikace (2010)
CSR a CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2010)
Má CSR v ČR budoucnost? (2010)
Finanční gramotnost (2010)
Ekonomika, organizace a řízení – případové studie (2010)
Ekonomika, organizace a řízení (2010)
Hyperlokální komunikace – nová výzva pro marketing a média (2010)
Účast v diskusi (2010)
Účast v diskusi během konference (2010)
Informace o akcích konaných na VŠFS (2010)
Vývoj médií (podklady pro EQUIP) (2010)
Krize a společnost, krize a média – co s tím? (2009)
Veľtrhy v aktuálnom konkurenčnom prostredí (2009)
Konkurenční boj o vystavovatele (2009)
Značka-image-automobil (2009)
Značka, image, konkurence, marketingové komunikace (2009)
Veletrhy jako forma multimediální komunikace (2009)
Zákaznická loajalita uživatelů značky Škoda (2009)
Obsahová analýza inzerce jako nástroj poznání konkurenční komunikační strategie (2009)
Nové informační zdroje = nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci (2009)
Spotřebitelé a trendy marketingové komunikace z pohledu výrobců (2009)
Výzkum názorů žáků 6. - 9. tříd základních škol v České republice na zavedení EURO (2009)
Marketingové komunikace a nové formy komunikace (2009)
Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing (2009)
Výsledky ankety zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s (2009)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2008/2009 (2009)
Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů) (2009)
Vedení semináře (2009)
Před přípravou kampaně si posviťte na média (2009)
CSR - výzva pro firmy v ČR i v době krize (2009)
Společensky odpovědné podnikání (2010)
Moderní komunikační technologie a konstrukce „kyber-prostorových“ identit (2009)
Nově přijatí studenti VŠFS AR 2009. (2009)
Přijímací pohovor. Modul 2 E-ŠANCE. Kombinovaný vzdělávací program pro znevýhodněné skupiny občanů v Praze 10. Projekt „Praha a EU: investujeme do naší budoucnosti“ (2009)
Komunikace, Sebeprezentace, Psychosociální dovednosti. Modul 2 E-ŠANCE. Kombinovaný vzdělávací program pro znevýhodněné skupiny občanů v Praze 10. Projekt „Praha a EU: investujeme do naší budoucnosti“ (2009)
Czech Republic – National Competitive Advantages, General Business Environment and Practice (2009)
Marketing při utváření podnikové strategie (2009)
Sociální profil studentů navazujícího magisterského studia 2008/2009 (2. ročník) (2009)
Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie B2 (2010)
Jsme opravdoví, nebo jen hrajeme role? (2010)
Hédonismus jako životní styl z pohledu sociologie marketingové komunikace (2010)
Anketa zaměstnanců VŠFS – 2010 (2010)
Katedra marketingové komunikace zkoumala euro (2010)
Fair industry 2009 v Česku a krize (2010)
Sexuální apely v reklamních komunikátech (2010)
Závěrečná zpráva z projektu IGA VŠFS - Analýza velikosti a struktury marketingových komunikačních agentur v ČR (2010)
Dejte o své firmě vědět (2010)
Poraďme se, co s krizí (2010)
Vytrácí se genius loci? (2010)
Kreativní kampaně nepatří jen na internet (2010)
Všudypřítomné zkracování (2010)
Reportování se hodí i pro menší firmy (2010)
Krize si žádá výběrová řízení (2010)
Čtěte o svých sousedech, je to hyper (2010)
Přínos moderního marketingu pro manažerskou a tvůrčí práci (2010)
CSR – nová forma marketingové komunikace (2010)
Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic (2010)
Má společenská odpovědnost v ČR budoucnost? (2010)
Současná praxe a trendy v CSR (2010)
Czech Republic – National Competitive Advantages, General Business Environment and Practice (2010)
Příspěvek v sekci Testimonials (2010)
Anketa absolventů VŠFS (2010)
Jak komunikovat v době krize (2008)
Česko v roce 2008 (2007)
Mediální audit jako motivace pro agentury (2008)
Využití TV metrů pro mediální plánování (2008)
Žije ten, kdo je vidět (v reklamě) (2005)
Marketingové plánování malého a středního podniku (2006)
Vztahový marketing a řízení podniku (2005)
Soukromé školy - stroje na peníze? (2005)
Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol (2005)
Digitální věk a veletrhy? Paradox doby? (2007)
V reklamě se nejvíce cení humor a vtip (2007)
Marketingové komunikace - netradiční informační služba? (2007)
Pod drobnohledem výzkumů veletrhy a výstavy (2007)
Realita marketingových aktivit průmyslových podniků (2008)
Zvoní autosalonům hrana? (2008)
Veletrhy v konkurenci dalších informačních zdrojů (2008)
Charakteristika veletržního a výstavního trhu v ČR 2007 (2007)
Veletrhy významná součást marketingové komunikace firmy (2008)
Záujem o výstavnictví narastá (2008)
Hodnocení obsahových a formálních apelů inzerce automobilových značek (2008)
Veletrh jako nástroj konkurenčního boje (2008)
Marketing obce: Strašák, nebo nástroj rozvoje? (2008)
Regionální identita v souvislosti globalizace a modernizace (2004)
Regionale Identität - Globalisierung - Modernisierung (2004)
Biografický výzkum a historická paměť osidlování českého pohraničí (2007)
Ztrácí vzdělání prestiž? (2007)
Evropská, národní nebo regionální identita? (2005)
Letem světem na Nový Zéland a do Austrálie: Z deníčku cestovatelky, část 2. (2006)
Hodnocení kvality vysoké školy (2006)
Inaugurační projev Bohuslavy Šenkýřové, rektorky Vysoké školy finanční a správní (2006)
Akreditační komise provedla institucionální hodnocení VŠFS (2006)
Některé poznatky z občanské a politické angažovanosti obyvatel Jirkova a Litvínova (2005)
Člověk v pohraničí (2006)
Evropská, národní či regionální identita? (2003)
The Biographical Identity of the Inhabitants of the Czech Part of the NISA Euroregion (2002)
Přeshraniční vlivy působící na místní společenství pohraničí ČR, 2. díl (2005)
Monitoring ekonomických a vybraných sociálních faktorů udržitelného rozvoje: Závěrečná zpráva (2004)
Znalostní ekonomika (2004)
Penzijní reforma se zaměřením na 2. a 3. pilíř důchodového zabezpečení: sborník z konference (2001)
Úvod do sociologického výzkumu (2004)
Nejdříve nakupujte lidi, potom technologie (2008)
Jsou firmy v ČR společensky odpovědné? (2008)
Člověk v pohraničí: Sborník výsledků výzkumu přeshraničních vlivů působích na obyvatele pohraničí ČR v r. 2006, část B: Výsledky dotazníkového šetření květen 2006 - předvýzkum (2006)
Sociální profil posluchačů VŠFS (2006/2007) (2007)
Anketa zaměstnanců VŠFS (2007) (2007)
Biographien im Grenzraum: Eine Untersuchung in der Euroregion Neisse (2006)
Odborný expertní posudek mediálního obrazu Moravskoslezského kraje celostátního a regionálního rozsahu za období leden 2007 - červen 2007 (2008)
Analýza parametrů veletržní efektivnosti (2008)
Názory posluchačů Pražského jara (2008)
Závěrečná zpráva z výzkumu názorů návštěvníků na akci NOC REKLAMOŽROUTŮ 2007 (2007)
Marketingové komunikace a konkurence (2007)
Základy marketingu (2007)
Evropská integrace jako organizační proces (2003)
Dělnická část středních vrstev za socialismu (2002)
Regional Identity of Inhabitans in the Czech Part of Euroregion Nisa (2002)
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (disertační práce) (2008)
Public Relations - komunikace organizací (2006)
Podnikový marketing: Jak získat a udržet zákazníka (2004)
Marketingové řízení zahraničního obchodu (2008)
Veřejné finance (2007)
Ještě jednou o výuce marketingové komunikace (2008)
PR VŠFS (2008)
Nové informační zdroje -nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci (2009)
Position and function of marketing communications in industrial enterprises (2009)
Osobnost veletržního průmyslu ČR 2008 (2009)
Osobnost veletržního průmyslu (2009)
Teritoriální identita v biografických vyprávěních poválečných osídlenců pohraničí severních Čech (2009)
Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s (2009)
PR a moderní marketing (2009)
CSR bychom neměli opouštět v době ekonomické krize (2009)
Sociální profil posluchače druhého ročníku magisterského studia VŠFS v akademickém roce 2008/2009 (2009)
Sociální potenciál regionu (2006)
The Biographical Indentity of the Inhabitants of the Czech Part o the NISA Euroregion (2002)
Evropská integrace jako organizační proces (2003)
Dělnická část středních vrstev za socialismu (2003)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System