Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS VŠFS
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Repository
Deletion completed.
Selected publication/outcome records
MEASURE OF EXPERIENCED STRESS FROM THE UNIVERSITY STUDIES FROM THE PERSONALITY TYPOLOGY PERSPECTIVE (2024)
The Fields of Digital Research: Topics and Developments (2024)
The Fields of Digital Research: Theoretical, Methodological and Application Challenges (2024)
Chybami se člověk učí? (2023)
Consumer Culture and the Paradox of Choice in an Ambivalent Era of Emancipation of Individual Freedoms (2024)
Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (2022)
Digital Customer Experience in Financial Services (2020)
Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace (2021)
Stříbrná generace a televizní reklama (2021)
Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky (2021)
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech (2022)
ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu (2022)
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků (2021)
The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy (2021)
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví (2022)
Od první případové studie uplynulo 100 let (2021)
Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah (2021)
Výzkumy jazykové situace ve firemním prostředí v ČR s ohledem na německý jazyk (2017)
REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ (2021)
The impact of intercultural experience and language skills on cultural intelligence: the mediating role of self-efficacy in communication (2021)
Education-Based Content Marketing “in White and Black” (2020)
Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector (2020)
REKLAMA – FENOMÉN DOBY (2020)
Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses (2019)
VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“ (2020)
VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami (2019)
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce (2020)
Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing (2019)
NOVÉ SCHOPNOSTI PRO 21. STOLETÍ: KULTURNÍ INTELIGENCE A JAZYKOVÁ KOMPETENCE (2020)
How to Improve Communication within an Organization? The Relationship between Cultural Intelligence and Language Competence (2020)
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce (2020)
Seniory ve školních lavicích baví výuka anglického jazyka (2019)
Ikonická partnerství ikonických značek (2020)
Video in Formal and Informal Learning Programmes (2019)
VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES? (2019)
Jazyková hra v reklamní komunikaci (2019)
Jazykové trendy v marketingu a reklamě (2018)
Customization of EFL Materials (2018)
English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration (2019)
Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic (2018)
Learning Transfer: a Bridge Too Far? (2018)
Výzkumy jazykových potřeb z pohledu jazykového managementu (2018)
Odvětví produktivních služeb. Teorie a praxe (2018)
Střet civilizací: test Popperem (2018)
Codification of professional terminology with focus on financial markets (2017)
Mobile Applications in IFRS Education (2017)
Analýza koncepce liberální demokracie podle Francise Fukuyamy (2017)
POSTGRADUATE FULLY MERIT-BASED AND FULLY CLOSED PAY-AS-YOU-GO PENSION SYSTEM (2017)
TEMATICKÉ LEXIKÁLNÍ OKRUHY PRO VÝUKU NĚMECKÉHO JAZYKA PRO PODNIKOVOU SFÉRU (2017)
State-of-the-art Instructional Design and Global Reach of Online Education with Focus on ELT (2017)
The Art of Teaching with Mobile Applications (2017)
Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů (2017)
Meet Viktorija, our Erasmus Trainee (2017)
Creating Lovemarks Through Mobile Applications (2016)
The Role of Cognition and Human Capital in Organizations (2016)
ANALÝZA OKRUHŮ FIREMNÍ KOMUNIKACE V UČEBNICÍCH A VZDĚLÁVACÍM STANDARDU NĚMČINY PRO PROFESNÍ ÚČELY (2017)
Multikulturální diference při výuce, testování a evaluaci čínských studentů, se zaměřením na výuku angličtiny jako cizího jazyka (2016)
Marketing mobilních aplikací (2016)
Analýza vybraných aspektů podmiňujících podobu vysokoškolského jazykového vzdělávání (2016)
Politicko-ekonomická reflexe současného stavu globální společnosti (2016)
Inovativní strategie učení s moderními technologiemi (2016)
Systémové determinanty jazykového vzdělávání na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR (2015)
Schmittovský antagonismus jako zdroj inspirace pro soudobé politické myšlení (2015)
Jazyková situace v nadnárodních firmách v ČR z pohledu aplikovaně lingvistického výzkumu (2015)
Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání (2015)
Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites (2015)
Nové důkazy Huntingtonovy Teorie Střet Civilizací (2015)
Požadovaný profil absolventa na trhu práce imperativem pro kvalitní jazykové vzdělávání na univerzitách (2017)
Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem (2016)
Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction (2015)
Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. (2016)
Vzdělávací standard vysokoškolské výuky německého jazyka pro hospodářskou sféru (2014)
Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct (2016)
Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání. (2015)
Applied Critical Thinking Methods in the Tertiary Language Teaching: An automotive industry model lesson (2015)
Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání (2015)
A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation (2015)
Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP (2015)
Advertisement Strategies in Warnings and Advice: A psycholinguistic perspective. (2015)
Applied critical thinking methods in tertiary education. Automotive Industry Model Lessons. (2015)
Critical thinking methods as a powerful tool for teaching and learning english on an academic level (2014)
Hospodářská lingvistika v proměnách paradigmatu (2014)
Výzkum za účelem vytvoření vzdělávacího standardu pro profesně zaměřenou výuku německého jazyka na vysokých školách s ekonomickou profilací (2014)
Tipy na výuku prezentačních dovedností v rámci výuky cizího jazyka (2014)
Mexiko jako „aztécký tygr“. Reformy prezidenta Peñi Nieta (2014)
Francis Fukuyama a jeho teze „Konec historie“. (2014)
Problematika standardizace profesně zaměřené výuky německého jazyka na vysokých školách ekonomického zaměření (2014)
Lingvistická hlediska interkulturní komunikace s ohledem na německý jazyk firemní sféry (2013)
Podmanivá síla Huntingtonova konceptu střetu civilizací (2014)
Implementation of ECTS LABEL at the University of Finance and Administration, Experience from the Department of Computer Science and Mathematics (2014)
Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic? (2014)
QR kódy v mobilním marketingu (2014)
The End of History? (2014)
Critical Thinking Methods in Academic Teaching: Evocation Techniques (2015)
Speech Acts in Marketing Communication: Warnings and Advice (2014)
Critical Thinking Methods Toward Developing Reading and Writing Skills in the Czech Tertiary Language Education (2014)
Výsledky empirického výzkumu jazykových potřeb studentů na fakultách s podnikohospodářskou profilací (2013)
Výzkum za účelem vytvoření vzdělávacího standardu pro profesně zaměřenou výuku německého jazyka na vysokých školách s ekonomickou profilací (2013)
Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers (2013)
Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (2) – zahraniční stáž Belgie (2014)
Sociolingvistická kompetence ve vysokoškolské výuce německého jazyka pro profesní účely (výstupy výzkumného šetření) (2013)
Lingvodidaktické aspekty profesního německého jazyka pro hospodářskou sféru (2013)
Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. (2013)
Přichází na Kubu lepší časy? (2013)
Bezbřehý kapitalismus povede ke světové revoluci (2013)
Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. (2012)
Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách (2013)
Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace (2013)
Six New Learning Architecture Trends (2013)
E-learning support for developing academic reading skills, Presentation of IGA project (2013)
Výzkum jazykových potřeb studentů pro projekt standardu jazykové výuky na vysokých školách ekonomického zaměření (2012)
Disertační projekt vysokoškolského standardu výuky odborně-profesního německého jazyka pro podnikovou sféru (2012)
Hledá se politička. Přestože muži jsou "efektivnější" (2012)
Lídři lžou častěji ve vnitřní než zahraniční politice (2012)
Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. (2012)
Vztah cizího jazyka (německého) a podnikové sféry v ČR z pohledu aplikované lingvistiky (2012)
Pierre P. Lizée. A whole New World: Reinventing International Studies for the Post - Western World (recenze) (2012)
Zamyšlení nad knihou "Strach z barbarů" (2012)
Thumos - hnací síla sociálních změn: liberální pohled (2012)
Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve (2012)
A Perspective View on Language Teaching at Universities in the Czech Republic (2011)
Východiska pro koncipování vysokoškolských kurzů profesně zaměřeného německého jazyka (2011)
Shaping the global order: predictions and historical forces (2011)
Searching for the New Global Order (2011)
Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications (2011)
Aktuální přístupy k výuce odborné komunikace v německém jazyce pro podnikovou sféru (2010)
Two Theoretical Perspectives on the Evolution of a Global Order (2010)
Překlad slovníkových hesel pro projekt IGA „Srovnávací systémy veřejné správy“ (2009)
Slovníček – Glossare (2009)
Dvě pojetí interkulturní komunikace a jejich možná uplatnitelnost při koncipování výuky německého jazyka pro profesní účely (2009)
Hospodářská němčina – aktuální koncepty a přístupy (2010)
Kulturně-psychologické a lingvistické aspekty interkulturního komunikačního tréninku v rámci výuky německého jazyka pro profesní účely. (2010)
Rethinking of ISI Experience in Latin America from Wallerstein and Fukuyama perspective (2010)
Příspěvek na konferenci (2010)
Němčina pro banky a pojišťovny (2004)
Enjercicios interactivos y enfoque „por tareas“ en las clade de Español como lengua extranjera (ele) – Estudio combinado (2009)
Verlan na cestách za vzděláním (2009)
Výhledy elektronického vzdělávání (2004)
Být politicky korektní (2003)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System