Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Výhody a nevýhody vlastní měnové politiky (2015)
A subclass of Horn CNFs optimally compressible in polynomial time (2009)
Komunitní přístupy k rozvoji venkova: účinný nástroj regionální politiky po roce 2014? (2014)
Vývoj a příčiny nezaměstnanosti v České republice od roku 1993 (2014)
Potřebnost a metodická specifika vzdělávání manažerů 50+ v pozicích středního a vyššího managementu (2014)
Aktuální zkušenosti se vzděláváním specifické cílové skupiny dospělých v rámci projektu Horizont 50+ (2014)
Studenti mezi teorií a praxí (2014)
Svazkové školy: perspektiva k zachování venkovských škol? (2014)
QR kódy v mobilním marketingu (2014)
Transformace české ekonomiky po roce 1989 na základě ekonomických ukazatelů (2014)
Řízení rozvojových procesů na úrovni obcí a měst v ČR: vybrané finanční aspekty (2013)
Partnerství v rozvoji obcí, měst a regionů (2014)
Sportovní marketing (2014)
Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. (2013)
Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. (2013)
Ekonomika médií a reklamní trh (2013)
Public and Nongovernmental sector partnership in local services delivery. (2013)
Finanční autonomie obcí a měst v ČR. (2013)
Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace (2013)
Six New Learning Architecture Trends (2013)
Sportovní marketing (2012)
Alternativní marketingové kampaně (2012)
Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. (2012)
Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. (2012)
(Ne)závislá média ovlivňují veřejnost (2012)
MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE (2011)
Vliv ekonomické krize na vývoz zboží a státní podporu financování exportu v České republice (2011)
Rozpočtové příjmy malých obcí a měst a posilování lokální konkurenceschopnosti (2011)
Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Funkce manažerů ve zdravotnictví (2011)
New trends in marketing and education (2011)
New trends in Marketing and Education (2011)
Role partnerství a participace v procesu veřejné politiky (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
Implementace konceptu „zdravé město“ jako součást marketingu města (2009)
Finanční aspekty spojeného modelu veřejné správy (2009)
Veřejné politiky (2010)
Vliv kurzového rizika na přeshraniční podnikání malých a středních firem (2010)
Position of controlling in the strategic management of an enterprise (2007)
Využití počítačových programů pro simulaci a modelování při výuce ekonomických předmětů (2007)
Přínosy a náklady odkladu zavedení eura v ČR pro malé a střední podnikatele (2009)
Regionální potravina jako jeden z protipólů globalizace (2014)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém