Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
ANALYSIS TOOLS OF POSITIONAL INVESTMENTS AND THE ULTIMATUM GAME (2023)
Umělá inteligence = fyzický, nebo lidský kapitál? (2023)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník) (2021)
Lidský kapitál a investice do vzdělání (2022)
Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture (2023)
How to seize the opportunity when the path to socioeconomic reforms opens up? (2022)
Sociální práce jako produktivní služba (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference) (2022)
The Conversion of University Education in the Time of the Covid-19 Pandemic and the Ambivalent Nature of Online Learning (2022)
On the Issue of Stabilising the Pay-As-You-Go Pension System (2022)
BASIC QUESTION OF FINANCIAL MARKETS THEORY (2021)
The inequality in society and a multipoint extension of nash bargaining problem (2021)
Příprava k působení absolventů v tvůrčích týmech při zpracování závěrečných prací (2021)
Tragédie společného a tvůrčí mezigenerační týmy (2021)
Bohatství a chudoba jako problém (2020)
Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society (2020)
Média ve službách diktatury strachu (2020)
Predatory and Alternative Hedonism - Better Later than Now (2020)
ECONOMICS OF PRODUCTIVE CONSUMPTION AND MULTIPOINT EXPANSION OF NASH BARGAINING PROBLEM (2020)
Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications (2020)
Produktivnoye potrebleniye i ekonomicheskiye kommunikatsii (2020)
Jakou reformu penzí pro ČR a proč? (2020)
THEORETICAL REFLECTION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THEORY OF PRODUCTIVE SERVICES AND SOCIAL PRAXIS (2018)
Economics of Productive Consumption as an Offshoot of Main Currents of Economic Theory (2019)
Média a kultura. Od primární orální kultury ke konstrukci kyber-prostorových identit v éře digitální komunikace (2020)
The Extension Of Pay-As-You-Go Pension Insurance System – Income And Expenditure Aspect (2019)
Ekonomie produktivní spotřeby: Teoretický základ analýzy role produktivních služeb (2019)
MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM (2018)
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více (2019)
THE DUALITY OF HEDONISM IN THE AMBIVALENT WORLD OF POLARITIES (2019)
Odvětví produktivních služeb. Teorie a praxe (2018)
JANUS' FACE OF CONSUMER CULTURE (2017)
Krása jako kapitál: Role atraktivity v úspěchu na trhu práce (2017)
Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World (2017)
Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu. (2016)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic (2016)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. Tradice jako závaží. (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. Hlavní překážkou je český vzdělávací systém (2016)
VŠFS v mezinárodním srovnání (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělání, Část 2: Tři podmínky: matematika, matematika, matematika (2015)
Hodnotový kontext volby mezi kariérou a domácností: mezinárodní srovnání (2015)
Role lidského kapitálu v úspěchu na trhu práce: srovnání šesti evropských zemí participujících na projektu PIAAC (2015)
Are boys that bad? Gender gaps in measured skills, grades and aspirations in Czech elementary schools. (2015)
26. Mezinárodní vědecká konference Lidský kapitál a investice do vzdělání Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělán (2024)
Consumer Culture and the Paradox of Choice in an Ambivalent Era of Emancipation of Individual Freedoms (2024)
Polarity a trendy spotřeby (2023)
Metodologická role vize při orientování, integrování a využití výzkumu zaměřeného na problematiku společenského vývoje (2023)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém