Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Chybami se člověk učí? (2023)
Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (2022)
Digital Customer Experience in Financial Services (2020)
Stříbrná generace a užitečné mobilní aplikace (2021)
Stříbrná generace a televizní reklama (2021)
Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements (2022)
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech (2022)
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků (2021)
Od první případové studie uplynulo 100 let (2021)
Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah (2021)
Výzkumy jazykové situace ve firemním prostředí v ČR s ohledem na německý jazyk (2017)
REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ (2021)
The impact of intercultural experience and language skills on cultural intelligence: the mediating role of self-efficacy in communication (2021)
Education-Based Content Marketing “in White and Black” (2020)
Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication (2020)
REKLAMA – FENOMÉN DOBY (2020)
VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami (2019)
VŠE o ... kouzlu vánočního příběhu (2019)
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce (2020)
Creative Educational Labs Pave the Way for Education-based Marketing (2019)
NOVÉ SCHOPNOSTI PRO 21. STOLETÍ: KULTURNÍ INTELIGENCE A JAZYKOVÁ KOMPETENCE (2020)
How to Improve Communication within an Organization? The Relationship between Cultural Intelligence and Language Competence (2020)
Management of Innovations in Cross-Cultural Communication within an Organization (2020)
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce (2020)
Seniory ve školních lavicích baví výuka anglického jazyka (2019)
The Personal Learning Cloud As an Innovative Tool in Corporate Training (2019)
Video in Formal and Informal Learning Programmes (2019)
Populismus jako symptom strukturální proměny společnosti a demokracie (exkurs do německé akademické debaty) (2020)
VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES? (2019)
Customization of EFL Materials (2018)
English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration (2019)
Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic (2018)
Learning Transfer: a Bridge Too Far? (2018)
Výzkumy jazykových potřeb z pohledu jazykového managementu (2018)
Mobile Apps as an Integral Part of Media Studies (2018)
Odvětví produktivních služeb. Teorie a praxe (2018)
The Challenges of Mobile-App-Based Foreign Language Teaching and Learning (2018)
Střet civilizací: test Popperem (2018)
Mobile Applications in IFRS Education (2017)
POSTGRADUATE FULLY MERIT-BASED AND FULLY CLOSED PAY-AS-YOU-GO PENSION SYSTEM (2017)
Sekuritizace mexického členství v Unii jihoamerických národů (2017)
TEMATICKÉ LEXIKÁLNÍ OKRUHY PRO VÝUKU NĚMECKÉHO JAZYKA PRO PODNIKOVOU SFÉRU (2017)
Francis Fukuyama a jeho teze „Konec historie“. (2014)
Analýza systémových faktorů vysokoškolského jazykového vzdělávání se zvláštním přihlédnutím k německému jazyku (2014)
Lingvistická hlediska interkulturní komunikace s ohledem na německý jazyk firemní sféry (2013)
State-of-the-art Instructional Design and Global Reach of Online Education with Focus on ELT (2017)
Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů (2017)
Meet Viktorija, our Erasmus Trainee (2017)
The Role of Cognition and Human Capital in Organizations (2016)
ANALÝZA OKRUHŮ FIREMNÍ KOMUNIKACE V UČEBNICÍCH A VZDĚLÁVACÍM STANDARDU NĚMČINY PRO PROFESNÍ ÚČELY (2017)
Multikulturální diference při výuce, testování a evaluaci čínských studentů, se zaměřením na výuku angličtiny jako cizího jazyka (2016)
Specifika elektronického testování se zaměřením na češtinu jako cizí jazyk (2016)
Marketing mobilních aplikací (2016)
Inovativní strategie učení s moderními technologiemi (2016)
Systémové determinanty jazykového vzdělávání na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR (2015)
Jazyková situace v nadnárodních firmách v ČR z pohledu aplikovaně lingvistického výzkumu (2015)
Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites (2015)
Nové důkazy Huntingtonovy Teorie Střet Civilizací (2015)
Multimedia-Rich Content Integration into ESP Instruction (2015)
HC strategie pro období turbulentních změn (2016)
Vzdělávací standard vysokoškolské výuky německého jazyka pro hospodářskou sféru (2014)
Profesní německý jazyk hospodářské sféry z pohledu aplikované lingvistiky (2014)
Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct (2016)
Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání (2015)
A New Paradigm (2015)
Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion (2015)
Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání (2015)
A Cross-disciplinary Approach: ESP Instruction and Implementation of Neuromarketing Methods as Curriculum Innovation (2015)
Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP (2015)
RWCT methodology trainings for teachers and stuff. Series of 6 sessions, ŠAVŠ Mladá Boleslav. (2015)
Advertisement Strategies in Warnings and Advice: A psycholinguistic perspective. (2015)
Hospodářská lingvistika v proměnách paradigmatu (2014)
Tipy na výuku prezentačních dovedností v rámci výuky cizího jazyka (2014)
Implementation of ECTS LABEL at the University of Finance and Administration, Experience from the Department of Computer Science and Mathematics (2014)
Teaching Application Software at the University of Finance and Administration (2014)
Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic? (2014)
The End of History? (2014)
Innovations in business and academic English teaching - 8 model lessons (2014)
Speech Acts in Marketing Communication: Warnings and Advice (2014)
Critical Thinking Methods in the Czech Tertiary Langauge Education (2013)
Výsledky empirického výzkumu jazykových potřeb studentů na fakultách s podnikohospodářskou profilací (2013)
Living books prompt evolving skills for designers, authors and readers (2013)
Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (1) – zahraniční stáž Belgie. (2014)
Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (2) – zahraniční stáž Belgie (2014)
Německý hospodářský jazyk v lingvistickém přehledu (2013)
Lingvodidaktické aspekty profesního německého jazyka pro hospodářskou sféru (2013)
Dobrý politický lídr: nikoliv mužný Achilles, ale schopný manažer (recenze knihy Nye J. The Powers to Lead) (2013)
Bezbřehý kapitalismus povede ke světové revoluci (2013)
Interaktivní andragogika ve výuce jazyků. (2012)
Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách (2013)
Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace (2013)
Six New Learning Architecture Trends (2013)
Multimedia in Tetriary Level Teaching & Instruction Facilitate Effective Individual Learning. (2013)
E-learning support for developing academic reading skills, Presentation of IGA project (2013)
Disertační projekt vysokoškolského standardu výuky odborně-profesního německého jazyka pro podnikovou sféru (2012)
Hledá se politička. Přestože muži jsou "efektivnější" (2012)
Lídři lžou častěji ve vnitřní než zahraniční politice (2012)
Výuka angličtiny jako odborného cizího jazyka v terciální sféře vzdělávání. (2012)
Vztah cizího jazyka (německého) a podnikové sféry v ČR z pohledu aplikované lingvistiky (2012)
Pierre P. Lizée. A whole New World: Reinventing International Studies for the Post - Western World (recenze) (2012)
Thumos - hnací síla sociálních změn: liberální pohled (2012)
A Perspective View on Language Teaching at Universities in the Czech Republic (2011)
Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? (2011)
Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications (2011)
Jazyková příprava na vysokých školách nefilologického zaměření v ČR z pohledu zástupce odborné profesní komunity (2011)
Překlad slovníkových hesel pro projekt IGA „Srovnávací systémy veřejné správy“ (2009)
Hospodářská němčina – aktuální koncepty a přístupy (2010)
Kulturně-psychologické a lingvistické aspekty interkulturního komunikačního tréninku v rámci výuky německého jazyka pro profesní účely. (2010)
Fiskální politika na jihoamerickém kontinentě a politický systém (2010)
Rethinking of ISI Experience in Latin America from Wallerstein and Fukuyama perspective (2010)
Zapojení studijního střediska Most do zahraničních stáží (2007)
Němčina pro banky a pojišťovny (2004)
Pokus o sémantické vymezení pojmu „Wirtschaftsdeutsch“ ve vztahu k tématickému curriculu stejnojmenného přednětu. (2009)
Výhledy elektronického vzdělávání (2004)
Obor Veřejná správa a výuka cizích jazyků na VŠFS (2004)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém