Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
OPPORTUNITIES FOR USE OF DIGITAL MANUFACTURING FOCUSING ON ADDITIVE TECHNOLOGIES IN THE RAILWAY INDUSTRY (2024)
Umělá inteligence? Fenomén, který zásadně ovlivní naše životy a výkon práce. (2024)
Performance management of programmatic advertising through controlling (2024)
ESG nefinanční reporting: klíčový nástroj managementu pro dosažení udržitelného rozvoje (2024)
Vztah umělé inteligence a etiky (2024)
Nová éra práce: AI měnící nároky práce a mzdovou strukturu (2024)
The concept of Network in the Humanities and Social Sciences (2023)
Umělá inteligence a její budoucnost v managementu vzdělávání (2024)
AI - Jak to vlastně začalo a kam jsme se posunuli? (2024)
26. Mezinárodní vědecká konference Lidský kapitál a investice do vzdělání Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělán (2024)
Umělá inteligence v HR a práce s daty (2024)
Proměny marketingové komunikace (2024)
Tajemství úspěšného lídra: Nezáleží na věku, vzdělání ani pohlaví, musí ale přinést i oběti (2024)
Charakteristika re-use center a re-use pointů (2023)
Když AI vstupuje do hry: etika a vzdělávání jako klíčové faktory úspěchu (2024)
Identifikace současného stavu re-use center a re-use pointů v ČR a v zahraničí (2023)
Souhrnná výzkumná zpráva o řešení projektu TA ČR č. TL03000527 s názvem „Vnitřní a vnější periferie v regionálním rozvoji Česka – od genetické determinace k územní kohezi“ (2023)
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu (2024)
Math Anxiety, Skills, and Work-related Competencies: A Study on Czech University Students (2024)
Studujte ekonomiku a management (2024)
From Numbers to Narratives: Unraveling the Path to Standardized Non-Financial Reporting in Europe (2023)
Religious Symbols in the New Media (2023)
Characteristics and Importance of the Middle Eastern Religious Symbolism in a Chinese-made RPG (2023)
ACTA MYTHOLOGICA I. Do nitra starého světa. Setkání první: Vlkodlak (2021)
The Czech Pagan Society between ecology and western exuberance (2022)
Native faith movements in Europe between deep ecology and nationalism (2022)
Italian Contributions to Digital Religion (2023)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2023: Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (10. ročník) = Doctoral Student Conference at the University of Finance and Administration 2023: Results presentation of social science research with economic and financial effects (10th annual conference) (2023)
VSFS International Days (2022)
I culti neopagani nella Digital Religion (2023)
Kontexty literární vědy XI. (2023)
Interdisciplinarity as a New Philosophy Applied in Marketing (2023)
Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy (2023)
Vnitřní a vnější periferie v regionálním rozvoji Česka – od genetické determinace k územní kohezi (2023)
ESG Performance and Disclosure: National Composite Indicators for Monitoring Sustainable Growth Conditions in the EU-27 (2023)
From Obstacles to Opportunities: Enabligh ESG Adoption in SMEs (2023)
Vítejte ve světě automatizovaných objednávek (2023)
Resilient Slavic animism and polytheism: the case of Russia and the connection with the war in Ukraine (2022)
Itinerari di ricerca sull'agiografia nel Cyberspazio (2023)
ILIS - VŠFS: Amaturo, Carpentier, Giddens, Maiello, Masullo, Santi, Solvi, Stefanizzi & Potocký (2023)
Dall'oralità secondaria all'auralità digitale: successi, insuccessi e prospettive dei voice only social network (2023)
Veles as a Slavic mythological trickster (2023)
Graph Theory: Enhancing Understanding of Mathematical Proofs Using Visual Tools (2023)
Extended Workforce Ecosystems: Intelligent Bots and Freelancers with Employee ID Cards Are Changing the Workforce Paradigm (2023)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022 Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2021. Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (8. ročník) (2021)
Covid-19 as a Black Swan. University Education Adaptation to Online Learning in The Second Wave of the Coronavirus Pandemic from the Perspective of Students and Academics (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Moderní marketingové trendy (2023)
Consumer Culture and Abundance of Choices: Having More, Feeling Blue (2023)
Marketing a reklama v proudu času (2023)
Older People and the Construction of Virtual Identities in the Digital Culture (2023)
Fragmentace odborné terminologie ohrožuje dorozumění mezi odborníky (2023)
Putovnı́ výstava prezentujícı́ zásadnı́ poznatky k problematice vnitřních a vnějších periferií Česka získané projektem. (2022)
Impacts of globalization on the behaviour of young consumers (2022)
Problém periferií z pohledu starostů a starostek vybraných modelových území ČR – výsledky empirického výzkumu (2022)
Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby (2022)
Determinanty výnosnosti evropského bankovního systému v letech 2012-2019 (2022)
Konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní 2022: prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními efekty (9. ročník) = Doctoral Students Conference at the University of Finance and Administration 2022: presentation of the results of social science research with economic and financial effects (9th annual conference) (2022)
La diffamazione a mezzo social media e il caso Clubhouse (2022)
ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage (2022)
Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (2022)
VŠFS hostila kolegy z partnerských univerzit i z praxe (2023)
Hybrid Work Success in the Context of Knowledge and Skills Transformation (2022)
Hybrid Work Models: Effective and Efficient Post-Pandemic Work Arrangements (2022)
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech (2022)
ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu (2022)
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví (2022)
FOOD STYLING FROM THE PERSPECTIVE OF NEUROMARKETING (2022)
Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby (2022)
Dynamické formy a žánry: Reprezentace genderu v populární kultuře (2022)
Poskytování sociálních, kulturních a vzdělávacích služeb kolektivními správci (2022)
Sozial-, Kultur- und Bildungsdienstleistungen der tschechischen Verwertungsgesellschaften aus der Perspektive ihrer Benefizient_innen (2022)
REFLECTION OF TRADITIONAL MEDIA OWNERS IN PUBLIC PERCEPTION (2018)
Mother and Father? Ideas and Possibilities of Starting a Family by Transgender and Nonbinary People in the Czech Republic (2022)
Как *ǫpir' стал вампиром, Граф Дракула, «славянский вампир» и продукт массовой культуры (2022)
Understanding Polarization Effects on Voice- Based Social Media: A Clubhouse Analysis (2022)
Developing Logical Thinking of Computer Science Students – Modelling the Curriculum and Teaching Environment (2022)
Challenges and Limitations of Using an Online Survey in Social Sciences: Recruiting Qualified Respondents to Investigate the Job Satisfaction and Intention to Leave of Millennial Employees (2022)
LOSING STRUCTURE - FINDING STRUCTURE WHAT WE HAVE LOST AND WHAT WE CAN GAIN? (2022)
Challenges and Limitations of Using an Online Survey in Social Sciences: Measuring Beliefs and Intentions Related to the Consumption of Organic Cotton Clothing (2022)
Globalization – the source of new crises (2021)
Tolerance v interkulturní komunikaci – předpoklad směrování moderní demokracie (2021)
THE ETHICAL CONSUMER AND THE RELIGIOUS NATURE OF ENVIRONMENTAL THINKING (2022)
On Being a Transgender Man in the Czech Pagan Community (2021)
Prezentace výsledků společenskovědního výzkumu s ekonomickými a finančními aspekty (8. ročník) (2021)
Nové vymezení periferií Česka (2021)
The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic (2021)
ENGAGED PHOTOGRAPHY AS URBAN COMMUNICATION PLATFORM IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT CONTEXT (2021)
Coping with the quarter-life crisis the buddhist way in the Czech Republic (2021)
Social Identity Seeking and Sharing as a Creative Activity of Art Consumers (2022)
Obtížná komunikace - konflikty. (2018)
National Differences and Gender Stereotypes in Days of Empire (2022)
Between Infodemic and Pandemic: On-line Researches in the Time of COVID-19 (2021)
Diagnostika psychického násilí na pracovišti a možnosti ochrany (obrany) občana-zaměstnance (2018)
Coping with the quarter-life crisis the buddhist way in the Czech Republic (2021)
Design of corporate logo from the perspective of eye tracking method (2021)
OPTIMIZATION OF E-COMMERCE DISTRIBUTION CENTER LOCATION (2021)
Optimization of e-commerce distribution centre location (2021)
TEACHING-LEARNING-RESEARCH, DESIGN AND ENVIRONMENTS, Amps Manchester School of Architecture, Learning and Community section (2020)
2nd International Conference, Research Methods in the Digital Societies, Challenges and Opportunities (2020)
VIth International Conference: Nations, Regions, Organizations: Cultures of Consumption, SzczecinVIth International Conference: Nations, Regions, Organizations: Cultures of Consumption, Szczecin (2020)
Meanings and symbolism of the word "Perun": from ancient Russian culture to social media (2021)
Procesy vzniku přeshraničního společenství (na hranicích ČR) z pohledu sociologie (2021)
Výzkum českého pohraničí - sociologické přístupy (2021)
Sběr a analýza statistických dat k posouzení socioekonomické situace vnitřních a vnějších periferií vč. jejich vymezení (2020)
Postfazione: Interiorizzazione morgerica e musica politica (2021)
The Effects of Globalization and the Sharing Economy on the Intercultural Communication of the Young Generation (2021)
Bohatství a chudoba jako problém (2020)
Consumer Culture of Abundance – Ambivalence of Life in an Affluent Society (2020)
Design Of Corporate Logo From The Perspective Of Eye Tracking Method (2020)
Média ve službách diktatury strachu (2020)
Regime Preferences in Communist Czechoslovakia and the Narrative on the Slovak National Uprising (2020)
Implementation of the CSR principles in the Czech football environment (2020)
Společenská odpovědnost ve sportu (2020)
Predatory and Alternative Hedonism - Better Later than Now (2020)
Crisis of Masculinity, Erotic Capital, and Male Grooming in the Sociology of Marketing Communications (2020)
Food styling and neuromarketing research (2020)
Etnografia digitale, netnografia e autoetnografia: ricerche tra vecchi punk, giovani neopagani e membri di una vasta comunita BDSM della Repubblica ceca (2020)
The effect of sensory marketing from the perspective of neuromarketing (2020)
Art to come: histories of contemporary art by Terry SmithDurham: Duke University Press, 2019ISBN: 978-1-4780-0305-2 (paperback) (2020)
The effect of sensory marketing from the perspective of neuromarketing (2020)
Antropologický pohled na jednu pražskou BDSM komunitu (2020)
Reaffirming Identity Through Images. The commodification of llusions in the Contemporary Presentation of Self (2020)
Restriktivní mediální výchova aneb nepotřebují „digitální děti“ něco víc? (2020)
Direct marketing S rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. (2020)
Maida, Carl A. and Sam Beck. 2018. Global Sustainability and Communities of Practice. Bergham Books. 236 pp. Hb.: $135.00, ISBN 9781785338458 (2020)
"David Hána, Yvona Kostelecká: Domácí vzdělávání v kontextu Evropských vzdělávacích systémů" (2020)
The Erotic Capital of Men from the Perspective of the Sociology of Marketing Communication (2019)
Global Communication environment for B2B Markets (2019)
An extreme and massive expression of the iconization of suffering: The Cult of the “abandoned souls” in Naples (2019)
Několik postřehů ze XVI. mezinárodního kongresu slavistů v Bělehradě (2019)
TRACING TRUST AND DISTRUST LEVITICUS REINTERPRETED IN THE FRAME OF THE CONTEMPORARY CONSUMER CULTURE (2020)
Georg Simmel: Rembrandt. Umělecko-filozofická esej Praha, Akamedia 2018, 262 s. (2019)
An Italian HC Frontman Melded into Czechoslovakia (2021)
Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice (2019)
Společenská odpovědnost v profesionálním fotbale (2019)
The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic (2019)
Ekonomie produktivní spotřeby: Teoretický základ analýzy role produktivních služeb (2019)
Digitální prostředí a jeho vliv na rozhodování specifické skupiny zákazníků (2018)
Development of Interest in Buddhism in the Czech Republic (2019)
KNOWLEDGE MARKETING COMMUNICATION – DETERMINANT OF SALES PROMOTION (2018)
MORALISATION OF MARKETS AND MORALISATION OF HEDONISM (2018)
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více (2019)
Evropské hodnoty a spotřebitel v České republice (2018)
GLOBAL ASPECTS OF INTERCULTURAL COMMUNICATION IN CONTEMPORARY SOCIETY (2018)
Determinants of the Purchase Behavior of Generation Y (2017)
THE IMPACT OF GLOBAL COMMUNICATION ON THE VALUES OF THE YOUNG GENERATION (2017)
The Relics of Witchcraft in Italy in the Work of Charles Godfrey Leland (Comments on the Origin of WICCA) (2019)
Loan Product Policy and Rentability Based on Interest Rates in Czech Republic (2018)
THE DUALITY OF HEDONISM IN THE AMBIVALENT WORLD OF POLARITIES (2019)
EEG study of the effect of virtual reality (2018)
Italian historiography on Czech National revival (2018)
Orizzonti ed immagini del futuro nei lasciti degli intellettuali, dell’aristocrazia e del clero riformatore austriaco di provenienza ceca e morava tra tardo illuminismo e rivoluzione (1790-1849) (2018)
Společenská odpovědnost u profesionálních sportovních klubů v České republice (2018)
Maximizers and Satisficers In Consumer Culture Changes (2018)
Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy (2018)
Kostnice Fontanelle v Neapoli (2018)
On the Decoding of the Czechoslovak society (1968–1989) through its films: The point of view of the young Pagans (2018)
The Glottophagy of the Czech language (2018)
Kniha C.F. Schertze Discursus Juridicus zpět ve Spálově (2018)
Creating of effective product photography from perspective of neuromarketing (2018)
Podpora profesionálního sportu ze strany podniků v České republice (2019)
Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility (2018)
SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS (2018)
Psychologie. Trendy oboru v dějinných souvislostech (2018)
Italská historiografie 20. století o českém národním obrození (2018)
Mediální výchova v rodině: postoje, nástroje, výzvy (2013)
Considering Historical (Dis) Continuities of Media (Literacy) Education in the Czech Republic for the Future Approach (2018)
Sportovní marketing. CSR a sponzoring. (2018)
DETERMINANTS OF THE BUYING BEHAVIOR OF GENERATION Y (2017)
Universalization as Part of the Modernization Processes (2017)
THOMAS M. BOHN: DER VAMPIR. EIN EUROPÄISCHER MYTHOS. Köln–Weimar– Wien: Böhlau Verlag, 2016, 368 s. (2018)
EVALUATION OF FAMILY BUSINESS MARKETING ACTIVITIES (2018)
Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (2. část) (2018)
Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (1. část) (2017)
Lykantropové a vlkodlaci (2017)
Finanční a environmentální vzdělávání v moderní době (2018)
JANUS' FACE OF CONSUMER CULTURE (2017)
Proč se vzdělávat (2017)
Creating a Cross-Border Community as Part of the European Integration Process (2017)
Moravian separatism" contra "Czech national revival (2017)
Krása jako kapitál: Role atraktivity v úspěchu na trhu práce (2017)
Politické sjednocení Itálie a budování národní demoetnoantropologie (2017)
Representations of one's own funeral among the contemporary Czech Pagans (2017)
Hlásné trouby radnic čekají horší časy (2017)
Consumer culture and the problem of choice - Why can less be more? (2016)
Sociology of Branding: "Just do it" in the "No Limits" World (2017)
Neuromarketing v praxi (2017)
EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning (2016)
Czech Autonomism: Shared Experiences (2017)
It Seems Superfluous to Want to Look for a Weak Point in the Book at all Costs (2016)
Predstavy českých novopohanov a predstaviteľov etnických náboženstiev o organizácii pohrebov (2016)
CSR V CORPORATE PUBLISHINGU PODNIKŮ V ČESKÉ REPUBLICE (2017)
Po stopách bohyň z Podkarpatí a Polesí (2015)
CSR v corporate publishingu podniků v České republice (2016)
Uplatňování principů CSR ve společnosti AGC FLAT GLASS Czech (2016)
Osudy slavistiky na Univerzitě „L’Orientale“ v Neapoli (1989–2015) (2016)
Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce (2017)
INDICES OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY –THE FORM OF ALTERNATIVE METHODS IN THE MANAGERIAL ACCOUNTING OF THE CORPORATE RESPONSIBILITY (2016)
Konfrontace hodnot v pozdní modernitě: Česko a Hlučínsko v evropském kontextu. (2016)
Fast-Time Digital Age and Lifestyle Changes (2015)
Anthropological perspective on the human body: the human body as object and subject of health care (2016)
Čtvrtá průmyslová revoluce, nebo ekonomika produktivních služeb? (2015)
Die regionale Idäntitet der Bewohner des tschechischen Grenzgebiets und Bewohner des Hultschiner Ländchens (2015)
Hodnoty v každodennosti (2016)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic (2016)
Jsou krásní lidé opravdu ekonomicky úspěšnější? (2016)
Cultural Dimension of Regional Identity (2015)
Policy of life chances and policy of life styles under the conditions of consumer culture (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. (Anti)diskriminační potenciál maturity (2015)
Carl Ferdinand Schert´s Legal Analysis of Vampirism (2016)
Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci (2015)
Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání (2015)
Marketingová komunikace (2016)
Researching of socially responsible behaviour in selected companies and organizations through their corporate websites (2015)
Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování (2015)
Soukromá návratnost investice studenta do vysokoškolského vzdělání (2015)
The Profitability and the Product Policy of Banks in the Czech Republic (2015)
Global Impact of Intercultural Communication in the Environment of Czech Universities (2015)
Mobilní aplikace jako nástroj společenské odpovědnosti firem (2016)
Digitisation of Advertising and Its Economic Effect. (2016)
Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing (2016)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Vztah minulosti a hlučínské identity (2015)
Predatory and alternative hedonism – from self-destruction to voluntary modesty (2014)
Recenze knihy: Zahrádka, P., Consumer Culture: History, Theory and Research. (2015)
Recenze knihy: Zahrádka, P. Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum (2015)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Teorie modernity a modernizace (2015)
Marketingová sociologie. Marketingové komunikace a moderní společnost. (2015)
Školy diskriminují chlapce (2015)
Konec blbých blondýn (2015)
VŠFS v mezinárodním srovnání (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělání, Část 2: Tři podmínky: matematika, matematika, matematika (2015)
Překážky na cestě k technickému vzdělání, Část 1: problém začíná již na základní škole (2015)
Hodnotový kontext volby mezi kariérou a domácností: mezinárodní srovnání (2015)
Kompetence, vzdělání a lidský kapitál v České republice ve světle dat OECD-PIAAC (2015)
The Use of Computer Technology in Neuromarketing (2016)
Společná měna – dopady společné měny na vybrané makroekonomické ukazatele. (2015)
Představení činnosti Katedry jazyků VŠFS se zaměřením na spolupráci jazykového pracoviště Most a Europe Direct (2016)
Vzestup italské folkloristiky po první světové válce (2014)
Pohřební hostina: její funkce a význam (2014)
Politická antropologie (2014)
Implementation of the Sustainable Entrepreneurship Principles in Corporate Practice within the Czech Republic and the Systemic Support of Further Expansion (2015)
Intercultural Communication of Foreign and Czech Students at the Czech Universities (2015)
Changes of value structures and the importance of the intercultural communication in modern society (2015)
Study Options to gain Marcom Competencies (2015)
Strategy Variations in Roadside Outdoor Advertising: A Psycholinguistic Perspective of Czech, German and Bolivian Campaigns (2016)
Perspektivy a financování odvětví produktivních služeb (2014)
Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku - Modernizační procesy na Hlučínsku ve světle statistických dat (2015)
Srovnatelnost postojových škál v komparativním výzkumu (2015)
Výhody a nevýhody vlastní měnové politiky (2015)
Specyfika czesko-polskiego pogranicza na ziemi hluczyńskiej (2014)
Vybrané aktivity z řízení vztahů se zákazníky (2014)
Uplatňování společensky odpovědného chování a CSR reportování v energetické skupině Czech Coal (2015)
Vývoj a příčiny nezaměstnanosti v České republice od roku 1993 (2014)
Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci (2014)
Vývojové tendence interkulturní komunikace v moderní společnosti (2014)
Role lidského kapitálu v úspěchu na trhu práce: srovnání šesti evropských zemí participujících na projektu PIAAC (2015)
Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu podniku (2011)
Řízení vztahů se zákazníky (2010)
Analýza českého veletržního a výstavního trhu 2013. Analýza pro SOVA – Společenstvo organizátorů veletrhů v ČR. (2014)
Dějiny – teorie – praxe (2013)
Jak vytvořit atraktivní obchodní název – příběhy úspěšných značek (2014)
Průkopník teorie PR (2014)
O vysokoškolské studium marketingové komunikace je nebývalý zájem (2014)
Význam komunikačních technik při prodeji potravin (2014)
Faktory změn v hodnotových strukturách spotřebitelů při nákupu regionálních potravin (2014)
How to understand better contemporary Marketing Communications issues (2014)
Lidský kapitál – ekonomie, štěstí a mlčící většina (2014)
Scénář a režie AV prezentace - projekt Čína (2014)
Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR (2014)
CSR – ve vzdělávání budoucích manažerů na VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2014)
Děti v reklamě - reklama v dětech (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody (2014)
Vliv ekonomické situace na pocit jistoty a sebevědomí příslušníků střední vrstvy (2014)
The Role of hapiness in the socio-economic environment (2014)
Dictatorship of Fast-Running Time Within The Society of Experience (2014)
Úvod do sociologického výzkumu (2014)
Metodologie marketingových výzkumů (2014)
Štěstí nejsou jen peníze (2014)
Lidský kapitál: pozvání k bohatě prostřenému stolu (2014)
Transformace české ekonomiky po roce 1989 na základě ekonomických ukazatelů (2014)
Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy (2013)
Anketa zaměstnanců VŠFS (2013) (2014)
Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life (2013)
Invaze rychlého času a kultura okamžiku – „od dýmky a dopisů k časům cigaret a emailů“ (2013)
Jsme v éře vědění či informací? (2013)
Don´t worry …. Be Happy (2013)
Sociologie a pozdně moderní společnost (2014)
Biografická identita v pohraničí. Teritoriální identita v životních příbězích poválečných osídlenců pohraničí severních Čech (2013)
GENERAČNÍ IDENTITA A KONSTITUOVÁNÍ MEZIVÁLEČNÉ REKLAMY V ČSR (2013)
Kde je ukryta komunikační specifika veletrhů a výstav a proč ji hledá jen tak málo marketérů? (2013)
Vize Fakulty sociálních studií VŠFS (2013)
Den s Petrem Matějů (2013)
Koho znevýhodňuje škola: chlapce, nebo dívky? (2013)
Are boys that bad? Gender gaps in measured skills, grades and aspirations in Czech elementary schools. (2015)
Předpoklady úspěchu v práci a v životě: výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC (2013)
Analýza přístupu českých podniků v oblasti kultury a umění k CSR (2013)
Vzdělávání v oblasti CSR jako dna z cest k dalšímu zšiřování CSR v ČR (2013)
CSR of SME in Culture. (2013)
Analysis of Application of CSR in Sector of Culture in the Czech Republic (2013)
The Culture of Nutrition in the Light and Shadow of the Market (2013)
Sportovní marketing (2014)
Development of Macroeconomic Index Numbers in the Czech Economy after 1989 (2014)
Metodologie marketingových výzkumů (2014)
Znalostní management jako předpoklad rozvoje inovací (2013)
Development and training options for marcom competencies (2013)
Marketing Communications to study at the University of Finance and Administration. (2013)
Anketa absolventů VŠFS 2013. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. (2013)
Jak se ve světle nových dat v ČR vyvíjely vzdělanostní nerovnosti? (2013)
Ekvivalence položek v mezinárodních datech: základní vymezení a možnosti analýzy (2013)
Vliv ekonomické situace na pocit jistoty a sebevědomí příslušníků střední vrstvy (2013)
Volný čas a hédonistický způsob života (2013)
Grenzüberschreitende Gemeinschaften und Europäisierung (2012)
Trust is a Social Value (2013)
Přeshraniční společenství a Evropeizace (2012)
Marketing Communication and Way of Life (2013)
Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění (2013)
Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication (2013)
Východiska a možnosti sociologie marketingové komunikace (2012)
Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“ (2013)
Teorie a (nebo) praxe? (2013)
Jaké trendy čekají výstavnictví. (2013)
Vznik reklamního průmyslu v českých zemích (2013)
Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu (2013)
Historické ohlédnutí – vstupní projev na konferenci (2013)
Média v reflexi Reklamního klubu Československého 1927-1940 (2013)
Počátky výzkumu trhu v Československu počátkem 20. století (2012)
Globální vlivy v české reklamě první poloviny 20. století (2013)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic. (2013)
Hledání cest k dalšímu rozšiřování CSR v ČR a vytváření efektivní národní strategie CSR v ČR (2013)
Uplatňování principů CSR u podnikatelských subjektů v České republice (2012)
CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2013)
Uplatňování a podpora CSR v ČR (2012)
Proč a jak důvěryhodně i efektivně komunikovat o CSR (2013)
Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (2013)
Vysokoškoláci tištěná média nediskriminují (2013)
New study options in English at the University of Finance and Administration. (2013)
Možnosti a omezení při využití aktivního sociálního učení ve výuce marketingové komunikace (2013)
České pohraničí v procesech evropské integrace (2012)
Marketingový profesionál před zrcadlem (2012)
Proč chceme slyšet od marketérů lži (2012)
E-learning pohledem jeho aktérů (2012)
Syndrom velkého vlka - „máme všechno, ale to je asi tak všechno, co máme“ (2012)
Studenti očekávají poučky a návody (2012)
Internauti: generace, která vyrůstá na síti (2013)
Vzdělávání marketingových specialistů a očekávání marketingové praxe (2012)
Štěstí na útěku ve společnosti blahobytu (2012)
Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol (2012)
Reklama – inspirace nebo manipulace… K otázce tvorby sociologické teorie marketingové komunikace (2012)
Využití marketingového výzkumu při analýze zákazníka a komunikace s ním (2012)
Historické ohlédnutí – vstupní projev na konferenci (2012)
Lobbing jako specifická persuazivní aktivita. Recenze knihy: Kadera, M., Vlačihová, A. Lobbing. Praha, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 88 s. ISBN 978-80-7408-053-1 (2012)
Veľtrhy – prežitok 20.storočia? (2012)
Značka v pohledu Reklamního klubu Československého (2012)
Princip odpovědnosti za reklamní profesi v pojetí Reklubu (2012)
1927 – významný rok ve vývoji české reklamy (2012)
Two Decades of Value Change: The Crystallization of Meritocratic and Egalitarian Beliefs in the Czech Republic (2012)
Educational Expansion and Inequality in Taiwan and the Czech Republic (2012)
Are Boys That Bad? (2012)
CSR Rountable na téma Filantropie netradičním způsobem (2012)
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (2012)
CSR Reporting and its Use by Enterprises in the Czech Republic (2013)
Zosúlaďovania pracovného a rodinného života ako nástroj podpory rozvoja ľudských zdrojov, rovnosti príležitostí i kvality života (2012)
Sportovní marketing (2012)
Alternativní marketingové kampaně (2012)
Současný stav a budoucí vývoj masmédií a marketingové komunikace. (2012)
Sales Management and Sales Communication in SME´s (2014)
An intensive participation in the AmCham Trust and Truth project at the University of Finance and Administration (VŠFS) (2012)
Marketing Communication Studies at the University of Finance and Administration (VŠFS) continues successfully also in English (2012)
Scénář Jan Hus (2012)
Typologie nástrojů komunikace v marketingovém obrazu světa (2014)
Analýza imigrace a integrace cizinců v Ústeckém kraji. Recenze knihy Kuchař, P., Balek, P. Integrace cizinců. Případ Ústeckého kraje. Ústí nad Labem, FSE UJEP, 2011. 110 s. ISBN 978-80-7414-435-6. (2012)
Studentské hodnocení kvality studia (2012)
On the theme of marketing communication side effects (2012)
Kompetence tvůrčího pracovníka, Mezigenerační komunikace (2012)
Politická a občanská aktivita v podmínkách místního společenství (2012)
Štefan Gero (2012)
Recenze knihy Nenadál, J., Vykydal, D., Halfarová, P. Benchmarking – mýty a skutečnost. Praha, Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6 (2012)
Jak učit týmové dovednosti (2012)
Kdo vyhrál Double Cross vodku? (2012)
Nepodceňujte týmové dovednosti (2012)
Výstavní a veletržní komunikace očima našich předchůdců (2012)
Před 85 lety vznikl slavný REKLUB (2012)
Analýza: Firmy chtějí být aktivní v komunikaci (2012)
Experience with the Outsourcing in the Public Sector: Czechia and Slovakia (2011)
Practices in Outsourcing: How much could public bodies learn from private sector? (2012)
Rozhovor pro marketingovou společnost Elenaevents (2012)
Éra nejistoty a nástup „lovecko-hráčské“ společnosti (2012)
Role of Marketing Research in Current Marketing Practice (2012)
Anketa magistři VŠFS 2012 (2012)
Vystupování na veřejnosti (2012)
Distanční vzdělávání z perspektivy jeho účastníků (2012)
O projektu (2012)
Socialist and post-socialist development in higher education participation in the Czech Republic (2012)
Gender differences in the transition from secondary to postsecondary education in the Czech Republic (2012)
Proč studovat sociologii? (2012)
The Social Dimensions of Modernizing Higher Education. A Czech-Dutch Comparative Study on Student Finance and Equity (2012)
Firemní filantropie a její uplatňování v ČR (2012)
CSR – nedílná součást vzdělávání budoucích manažerů v ČR (2012)
Specifika regionálního marketingu a náborových aktivit VŠFS v Ústeckém kraji (2012)
(Ne)závislá média ovlivňují veřejnost (2012)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2012)
Alternativní marketingové kampaně (2012)
Proč může být moderní marketing pro vědecké pracovníky užitečný (2012)
Marketing při utváření podnikové strategie (2012)
Spoluvedení skupiny studentů VŠFS rámci programu ERASMUS, skupinové prezentace v průběhu akce (2012)
Intensive programme CSR at the University of Finance and Administration (2012)
Marketing Communication Studies at the University of Finance and Administration (VŠFS) have proved to be successful (2012)
Popularizace výsledků vědy a výzkumu, základy tvorby psaných projevů (2012)
Anketa absolventů VŠFS 2012 (2012)
Masová, mediální a marketingová komunikace (2011)
Veletrh: nástroj komunikace i produkt organizátora (2012)
Belief in the Internet and Critical Thinking (2011)
Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění. (2010)
MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE (2011)
Republic Criteria of Correctness of Social Investments and Social Assurance Reforms (2011)
Marketingová komunikace a životní způsob (2011)
Social context of marketing communication – as subject matter of sociology (2011)
Individualizace jako zdroj nedůvěry v časech pozdní modernity (2011)
„Internauti“ všech e-světů, spojte se (2011)
Insecurity and confidence in the perspective of marketing communications (2011)
Současný veletržní svět a ČR (2011)
Kde je ukryta komunikační specifika veletrhů a výstav a proč ji hledá jen tak málo marketérů? (2011)
Patří lobbing do demokratické společnosti? (2011)
Měnící se svět médií a změny ve veletržním médiu (2011)
Sľubné výsledky znovu ohrozuje kríza – Veľtrhy a výstavy v Českej republike vlani posilnili svoju pozíciu (2011)
Theory and practice / fighting the recipe cookbooks (2011)
Staré a nové aspekty v marketingové komunikaci (2011)
Theory and practice / fighting the recipe cookbooks (2011)
Marketing and Public Space (2011)
Can tuition fee be a driver of change in equity in access to higher education? (2011)
Kontinuita a změna přesvědčení o distributivní spravedlnosti v České republice v letech 1991 a 2009 (2011)
Student Financing, Opportunity Growth and Equity in Access to Higher Education (a Czech-Dutch Comparative Study of Student Support Systems and their Effects on the Development of Inequity in Access to Higher Education) (2011)
DSO předmětu Vývoj médií (2011)
Společenská odpovědnost firem v České republice (2011)
Veřejná ocenění nejlepších firem v oblasti CSR v ČR (2011)
Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education (2011)
Společenská odpovědnost firem (2011)
Postoj k reklamě jako její sociální efekt (2011)
Attitude to Advertising as its Social Effect (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Funkce manažerů ve zdravotnictví (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
New trends in marketing and education (2011)
Marketing je dobrý sluha a ne zlý pán (2011)
Vliv rozvoje hospodářských sektorů na uplatnění absolventa studijního oboru Marketingová komunikace a jeho profil (2011)
Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry (2011)
Výuka marketingové komunikace s pomocí aktivního sociálního učení (2011)
Využití aktivního sociálního učení ve výuce marketingové komunikace (2011)
Možnosti zvýšení účinnosti marketingových kampaní pro SME – nové trendy (2011)
Společenská odpovědnost malých a středních podniků v ČR (2008)
CSR a její uplatňování při řízení firem v nové ekonomice (2008)
Znalostní ekonomika (2006)
Návrh postupu pro implementaci CSR do firemní praxe (2008)
Výzkum v oblasti CSR mezi zástupci podnikové sféry v České republice (2008)
Společenská odpovědnost firem v České republice (2007)
Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody (2007)
Společensky odpovědné podnikání (2008)
Společenská odpovědnost firem - role podnikatelského sektoru ve znalostní společnosti (2007)
Program vzdělávání pro malé a drobné podniky a výsledky pilotních ověření (2007)
Společenská odpovědnost firem a její perspektivy v České republice (2007)
Společenská odpovědnost firme - hledání cest k jejímu rozšíření (2007)
Společenská odpovědnost a její vliv na rozvoj kvality života (2007)
Spolupráce s malými a drobnými podniky v Ústeckém kraji (2007)
Společenská odpovědnost firem v souladu s principy udržitelného rozvoje (2006)
Proč být společensky odpovědnou firmou? (2006)
Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie (2009)
Sociální profil posluchače prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2008/2009) (2009)
Socioekonomická analýza sociálně vyloučených lokalit na území města Most pro potřeby IPRM Most (2008)
Technologické profily. Závěrečná zpráva z terénního dotazníkového šetření projektu VÝ-KO-P (2008)
Nově přijatí studenti (AR 2007/2008) (2008)
Posluchači prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008) (2008)
New trends in Marketing and Education (2011)
Application of Ethical Principles in the Society Through the Form of the Communication of CSR Programmes in Education (2011)
Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR (2011)
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování spotřebitele (2011)
Námět a scénář Filmu o F. Vencovském (2011)
Marketing, technologie, internet a trendy vývoje (2011)
Theory and Practice/Fighting the Recipe Cookbooks (2011)
Mají veletrhy v době internetu vůbec ještě perspektivu? (2011)
Globální výzvy pro lokální marketingovou komunikaci (2011)
Krize a marketingové komunikace (2011)
Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace? (2011)
Možnosti marketingového výzkumu v současné marketingové praxi (2011)
Nejistota a důvěra v perspektivě sociologie marketingové komunikace (2011)
Chceme si užívat! Vyrostla nová skupina zákazníků, která mění marketingové strategie firem (2011)
Potíže s identitou – umění sebetvorby a problém uznání (2011)
Marketingový prostor a jeho vnímání (2011)
Sociální profil studentů I. ročníku bakalářského studia VŠFS v akademickém roce 2010/2011 (2011)
Marketingový mix pro podniky zakletý (2011)
Vystoupení na semináři (2011)
Využití sociálního učení pro efektivní výuku marketingové komunikace (2011)
Marketing Communication at the University of Finance and Administration also in English (2011)
Joint Degree a brand new product at the University of Finance and Administration (2011)
Systematický výzkum studentů soukromé školy jako nástroj pedagogické práce (2011)
Aktivní účast (2011)
Wplywy transgraniczne oddzialujace na spolecznosc lokalna czesjiego porganicza (2011)
Sociální souvislosti marketingové komunikace – jako předmět zájmu sociologie (2011)
Systém sociologického dotazování jako metoda zjišťování spokojenosti a kvality studia na VŠFS (2011)
Systematické zkoumání sociálního systému VŠFS (2011)
Anketa absolventů VŠFS (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace (2011)
Restratifikace české politiky. Vývoj třídně podmíněného volebního chování v České republice v letech 1992 – 2010 (2011)
Několik poznámek k problematice sociálního kapitálu - aneb sociální kapitál, nebo potenciál? (2010)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2009/2010 (2010)
K problematice pohraničních vztahů v EU (Meinhof H. Ulrike (ed.). Living (with) Borders – Identity Discourses on East-Weast in Europe. Southampton, Ashgate 2002, 149 s.) (2011)
Nové pohledy na komunikační specifiku veletrhů a výstav v turbulentní době (Recenze Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing) (2010)
Funkce manažerů ve zdravotnictví (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
Rehabilitační péče očima klientů (2011)
Recenze knihy Dějiny vizuální kultury – umění nebo média? (2010)
Veľtrhy stále vyhrávajú (2010)
Jaký osud čeká veletrhy? (2010)
Veľtrhy v krizovom prostředí (2010)
Nositel budoucích hodnot (2010)
Veletrhy v marketingovém komunikačním mixu a krize (2010)
Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době (2010)
Odhady vývoje výdajů do reklamy (2010)
Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady (2010)
Česká republika versus Francie 1:1 (2010)
Využijte ve svůj prospěch nové trendy v mediálním plánování (2010)
Marketing cestovního ruchu po česku (2010)
Příprava kampaně: důvěřuj, ale prověřuj (2010)
Lepidlo na zuby? Děkuji, nechci! (2010)
Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic (2010)
CSR a její vnímání studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením (2010)
CSR a CSR mobilních operátorů očima studentů VŠ s ekonomickým zaměřením v ČR (2010)
Má CSR v ČR budoucnost? (2010)
Finanční gramotnost (2010)
Ekonomika, organizace a řízení – případové studie (2010)
Hyperlokální komunikace – nová výzva pro marketing a média (2010)
Účast v diskusi během konference (2010)
Informace o akcích konaných na VŠFS (2010)
Počátky reklamy a reklamního filmu u nás (2009)
Sexuální apely v reklamních komunikátech (2009)
Veľtrhy v aktuálnom konkurenčnom prostredí (2009)
Konkurenční boj o vystavovatele (2009)
Značka-image-automobil (2009)
Veletrhy, krize, strategické aktivity (2009)
. Změny v ekonomice a kultuře společnosti – změny v komerční a nekomerční marketingové komunikaci (2009)
Značka, image, konkurence, marketingové komunikace (2009)
Veletrhy jako forma multimediální komunikace (2009)
Zákaznická loajalita uživatelů značky Škoda (2009)
Výzkum názorů žáků 6. - 9. tříd základních škol v České republice na zavedení EURO (2009)
Marketingové komunikace a nové formy komunikace (2009)
Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing (2009)
Sociální profil posluchače 3. ročníku bakalářského studia VŠFS 2008/2009 (2009)
Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů) (2009)
CSR – výzva pro malé a střední podniky v ČR i v době ekonomické krize (2009)
Nově přijatí studenti VŠFS AR 2009. (2009)
Komunikace, Sebeprezentace, Psychosociální dovednosti. Modul 2 E-ŠANCE. Kombinovaný vzdělávací program pro znevýhodněné skupiny občanů v Praze 10. Projekt „Praha a EU: investujeme do naší budoucnosti“ (2009)
Czech Republic – National Competitive Advantages, General Business Environment and Practice (2009)
Marketing při utváření podnikové strategie (2009)
Učební texty pro program Popularizace vědy a výzkumu (2009)
Sociální profil studentů navazujícího magisterského studia 2008/2009 (2. ročník) (2009)
Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie B2 (2010)
Recenze knihy Pavlů, D. Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedia, marketing. Professional Publishing, 2009 (2010)
Jsme opravdoví, nebo jen hrajeme role? (2010)
Hédonismus jako životní styl z pohledu sociologie marketingové komunikace (2010)
Příspěvek VŠFS k výzkumu názorů na reklamu (2010)
Katedra marketingové komunikace zkoumala euro (2010)
Krize a veletrhy – veletrhy v krizi? (2010)
Marketingový výzkum jako zdroj úvah pro komunikační strategii (na příkladu zavádění Euro v ČR) (2010)
Fair industry 2009 v Česku a krize (2010)
Závěrečná zpráva z projektu IGA VŠFS - Analýza velikosti a struktury marketingových komunikačních agentur v ČR (2010)
Prezentace na semináři Product placement společnosti Media Master (2010)
Netradiční využití tradičních médií aneb Mediální kreativita jako spása klasických médií (2010)
Dejte o své firmě vědět (2010)
Poraďme se, co s krizí (2010)
Kreativní kampaně nepatří jen na internet (2010)
Všudypřítomné zkracování (2010)
Není průměr jako průměr (2010)
Reportování se hodí i pro menší firmy (2010)
Příprava reklamní kampaně v 8 krocích (2010)
Krize si žádá výběrová řízení (2010)
Studenti čtou radši tištěné noviny (2010)
Čtěte o svých sousedech, je to hyper (2010)
CSR – nová forma marketingové komunikace (2010)
Corporate Responsibility Systems in the Slovak republic and in the Czech Republic (2010)
Josef Hlávka – významný český filantrop a podnikatel (2010)
Současná praxe a trendy v CSR (2010)
Czech Republic – National Competitive Advantages, General Business Environment and Practice (2010)
Popularizace výsledků vědy a výzkumu - základy tvorby psaných projevů (výzkumných statí a prací) (2010)
Vyrůstá nové Arboretum? (2008)
Česko v roce 2008 (2007)
Využití TV metrů pro mediální plánování (2008)
Žije ten, kdo je vidět (v reklamě) (2005)
Marketingové plánování malého a středního podniku (2006)
Vztahový marketing a řízení podniku (2005)
Marketingové řízení MSP (2005)
Složitá alchymie mediálního mixu (2005)
Soukromé školy - stroje na peníze? (2005)
Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol (2005)
Marketingové komunikace – netradiční informační služba? (2007)
Digitální věk a veletrhy? Paradox doby? (2007)
Veletrhy si s virtuální konkurencí poradily (2007)
Marketingové komunikace - netradiční informační služba? (2007)
Pod drobnohledem výzkumů veletrhy a výstavy (2007)
Realita marketingových aktivit průmyslových podniků (2008)
Veletrhy v konkurenci dalších informačních zdrojů (2008)
Charakteristika veletržního a výstavního trhu v ČR 2007 (2007)
Záujem o výstavnictví narastá (2008)
Hodnocení obsahových a formálních apelů inzerce automobilových značek (2008)
Veletrh jako nástroj konkurenčního boje (2008)
Regionální identita v souvislosti globalizace a modernizace (2004)
The Regional Identity in the Relations of Globalization and Modernization (2004)
Regionale Identität - Globalisierung - Modernisierung (2004)
Biografický výzkum a historická paměť osidlování českého pohraničí (2007)
Ztrácí vzdělání prestiž? (2007)
Evropská, národní nebo regionální identita? (2005)
Letem světem na Nový Zéland a do Austrálie: Z deníčku cestovatelky, část 2. (2006)
Letem světem na Nový Zéland a do Austrálie: Z deníčku cestovatelky, část 3. (2006)
Hodnocení kvality vysoké školy (2006)
Inaugurační projev Bohuslavy Šenkýřové, rektorky Vysoké školy finanční a správní (2006)
Akreditační komise provedla institucionální hodnocení VŠFS (2006)
Letem světem do Namibie, část 1. (2006)
O pověrách kolem soukromých vysokých škol (2006)
Marketingová komunikace je fenoménem 21. století (2006)
Koncepce trvale udržitelného rozvoje ve vědomí obyvatel regionu (2006)
Některé poznatky z občanské a politické angažovanosti obyvatel Jirkova a Litvínova (2005)
Přeshraniční vlivy v českém pohraničí (2007)
Člověk v pohraničí (2006)
Přeshraniční vlivy působící na místní společenství pohraničí ČR, 2. díl (2005)
Znalostní ekonomika (2004)
Úvod do sociologie (2003)
Úvod do sociologického výzkumu (2004)
Nejdříve nakupujte lidi, potom technologie (2008)
Jsou firmy v ČR společensky odpovědné? (2008)
Člověk v pohraničí: Sborník výsledků výzkumu přeshraničních vlivů působích na obyvatele pohraničí ČR v r. 2006, část B: Výsledky dotazníkového šetření květen 2006 - předvýzkum (2006)
Anketa zamestnanců VŠFS (2008), interní materiál (2008)
Sociální profil posluchačů VŠFS (2006/2007) (2007)
Anketa zaměstnanců VŠFS (2007) (2007)
Biographien im Grenzraum: Eine Untersuchung in der Euroregion Neisse (2006)
Mezigenerační biografická konfigurace obyvatel české části Euroregionu Nisa (2003)
Analýza parametrů veletržní efektivnosti (2008)
Názory posluchačů Pražského jara (2008)
Mění se názory na českou reklamu? Noc reklamožroutů 2008 (2008)
Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích (2007)
Závěrečná zpráva z výzkumu názorů návštěvníků na akci NOC REKLAMOŽROUTŮ 2007 (2007)
Marketingové komunikace a konkurence (2007)
Jak na recesi studia MBA (2005)
Evropská integrace jako organizační proces (2003)
Dělnická část středních vrstev za socialismu (2002)
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR (disertační práce) (2008)
Podnikový marketing: Jak získat a udržet zákazníka (2004)
Marketingové řízení zahraničního obchodu (2008)
Veřejné finance (2007)
Závěrečná zpráva terénního výzkumu v Jirkově (2004)
Ještě jednou o výuce marketingové komunikace (2008)
Nový pohled na dění ve firmách (2008)
S marketingem by se dalo mnohému předejít (2008)
Závěrečná zpráva – Nově přijatí studenti VŠFS AR 2008/2009 (2008)
Marketingová komunikace podniku s médii – I (2008)
Nové informační zdroje -nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci (2009)
Position and function of marketing communications in industrial enterprises (2009)
Osobnost veletržního průmyslu (2009)
Anketa zaměstnanců a učitelů VŠFS o.p.s (2009)
Profil studenta Vysoké školy finanční a správní (2009)
Učení …i pro PR mučení! (2009)
Studenti tisk ještě čtou, ale… (2009)
PR a moderní marketing (2009)
CSR bychom neměli opouštět v době ekonomické krize (2009)
Sociální profil posluchače druhého ročníku magisterského studia VŠFS v akademickém roce 2008/2009 (2009)
Sociální potenciál regionu (2006)
The Biographical Indentity of the Inhabitants of the Czech Part o the NISA Euroregion (2002)
Evropská integrace jako organizační proces (2003)
Regional identity of inhabitats in the Czech part of Euroregion Nisa (2003)
Dělnická část středních vrstev za socialismu (2003)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém