Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS VŠFS
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Repozitář
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Chybami se člověk učí? (2023)
Obor Veřejná správa a výuka cizích jazyků na VŠFS (2004)
Nové trendy v marketingu 2022 - webinář (2022)
ESG faktory jako součást CSR v rámci holistického pojetí nefinančního reportingu (2022)
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků (2021)
Education-Based Content Marketing “in White and Black” (2020)
Open-Access Digital Learning Platforms for Clients in the Financial Markets Sector (2020)
Digital Entrepreneurship: Reskilling and Upskilling with Mobile Massive Open Online Courses (2019)
VŠE o ... chytrých regálech s reklamními video rámečky a digitálními cenovkami (2019)
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce (2020)
Populismus jako symptom strukturální proměny společnosti a demokracie (exkurs do německé akademické debaty) (2020)
VIRTUAL REALITY IN FINANCIAL REPORTING: ARE ACCOUNTANTS AN ENDANGERED SPECIES? (2019)
English as a Foreign Language in the Third Age Education: The Case of the Most Region – The University of Finance and Administration (2019)
Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic (2018)
Learning Transfer: a Bridge Too Far? (2018)
Výzkumy jazykových potřeb z pohledu jazykového managementu (2018)
Analýza koncepce liberální demokracie podle Francise Fukuyamy (2017)
Sekuritizace mexického členství v Unii jihoamerických národů (2017)
TEMATICKÉ LEXIKÁLNÍ OKRUHY PRO VÝUKU NĚMECKÉHO JAZYKA PRO PODNIKOVOU SFÉRU (2017)
Anglicko-český a česko-anglický glosář terminologie finančních trhů (2017)
PROBLEMATIKA KURIKULÍ A STANDARDŮ VYSOKOŠKOLSKÉ JAZYKOVÉ VÝUKY S OHLEDEM NA NĚMECKÝ JAZYK (2016)
Multikulturální diference při výuce, testování a evaluaci čínských studentů, se zaměřením na výuku angličtiny jako cizího jazyka (2016)
Marketing mobilních aplikací (2016)
Analýza vybraných aspektů podmiňujících podobu vysokoškolského jazykového vzdělávání (2016)
Politicko-ekonomická reflexe současného stavu globální společnosti (2016)
Inovativní strategie učení s moderními technologiemi (2016)
Jazyková situace v nadnárodních firmách v ČR z pohledu aplikovaně lingvistického výzkumu (2015)
Moderní komunikační technologie využitelné ke snížení dopadu činnosti firmy na životní prostředí a systémová podpora odpovědného podnikání (2015)
HC strategie pro období turbulentních změn (2016)
Vzdělávací standard vysokoškolské výuky německého jazyka pro hospodářskou sféru (2014)
Profesní německý jazyk hospodářské sféry z pohledu aplikované lingvistiky (2014)
Motivace ke studiu cizího jazyka a výuka angličtiny pro specifické účely v terciálním vzdělávání (2015)
A New Paradigm (2015)
Applied Critical Thinking Methods in the Tertiary Language Teaching: An automotive industry model lesson (2015)
Potenciály: Kritické myšlení a jazykové vzdělávání (2015)
Multimediální obsah a jeho integrace do výuky ESP (2015)
Francis Fukuyama a jeho teze „Konec historie“. (2014)
Analýza systémových faktorů vysokoškolského jazykového vzdělávání se zvláštním přihlédnutím k německému jazyku (2014)
Lingvistická hlediska interkulturní komunikace s ohledem na německý jazyk firemní sféry (2013)
Podmanivá síla Huntingtonova konceptu střetu civilizací (2014)
Is SEPA CT a Suitable and Safe Layout for the Czech Republic? (2014)
The End of History? (2014)
Výsledky empirického výzkumu jazykových potřeb studentů na fakultách s podnikohospodářskou profilací (2013)
Problematika odborných praxí a klastrů regionu Wallonia (1) – zahraniční stáž Belgie. (2014)
Německý hospodářský jazyk v lingvistickém přehledu (2013)
Blippar App - rozšířená realita ve smartphonech. (2013)
Klasická a elektronická média pro výuku anglického jazyka na vysokých školách (2013)
Nové trendy a jejich aplikace ve výuce anglického jazyka pro obor Marketingová komunikace (2013)
Six New Learning Architecture Trends (2013)
Blbá nálada hned tak nezmizí. (2013)
Mezinárodní týden marketingu v belgickém Louvain-la-Neuve (2012)
Aktivní účastník distančního vzdělávání (2012)
A Perspective View on Language Teaching at Universities in the Czech Republic (2011)
Marketing Communications Live out through the Revolution: Is Marketing Communications Teaching Revolutionary, too? (2011)
Shaping the global order: predictions and historical forces (2011)
Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications (2011)
Aktuální přístupy k výuce odborné komunikace v německém jazyce pro podnikovou sféru (2010)
Překlad slovníkových hesel pro projekt IGA „Srovnávací systémy veřejné správy“ (2009)
Verlan na cestách za vzděláním (2009)
Pokus o sémantické vymezení pojmu „Wirtschaftsdeutsch“ ve vztahu k tématickému curriculu stejnojmenného přednětu. (2009)
Výhledy elektronického vzdělávání (2004)
ESG Factors in Sustainability Reporting As a Competitive Advantage (2022)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém