Zobrazuje se jen prvních 2000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 2507
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaDemartyno, Anton
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Online PR jako nový prvek v PR
Demjanová, Jitka
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost obchodních řetězců
Denemark, Jiří
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza marketingové kampaně vybraného produktu
Denigerová, Barbora Jitka
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketing v neziskovém sektoru
Dentelinova, Dayana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Spotřeba ovlivněna etikou
Dibitanzlová, Eva
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Divíšková, Alena
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Hodnocení marketingového mixu vybrané firmy
Divišová, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Zavedení nového produktu na trh – komparace značek Fríí a Zlatopramen N.A.
Dlouhá, Markéta
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Dobiášová, Veronika
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketingový plán sportovního centra (SportCenter Most, s.r.o.)
Dobíšková, Pavla
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
Dobrovolskaya, Tamara
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Dohnal, David
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Dolejší, František
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
Dolejší, Jaroslava
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Etické aspekty v marketingové komunikaci
Dolejší, Kateřina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Davové jevy, psychologie davu
Doležal, Filip
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Doležal, Jiří
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost sportovních organizací
Doležil, Jan
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností
Domináková, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing