Počet výsledků: 1352
Výsledky se týkají zvoleného oboru PMK Marketingová komunikace (bakalářské prezenční jednooborové)Fomenko, Liudmila
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Forstnerová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v podniku
Fořtová, Veronika
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Regionální a senátní volby 2008
Fousková, Ilona
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost bank v ČR
Franková, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2022
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Franková, Petra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Franta, Zdeněk
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby
Fric, Lukáš
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace
Fridrichová, Zuzana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Frolíková, Kamila
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Význam emocí v marketingu
Fryč, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Provozování rozhlasového a televizního vysílání
Fryček, Marek
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Fulín, Petr
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Stanovení podnikových strategických cílů
Galeeva, Evgeniia
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Gavrikova, Aleksandra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Genzerová, Viktorie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Gerčák, Michal
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Gongalskiy, Vladislav
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Goranov, Adam
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Provozování rozhlasového a televizního vysílání
Gorbunov, Vladislav
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti