Počet výsledků: 1155
Výsledky se týkají zvoleného oboru KMK Marketingová komunikace (bakalářské kombinované jednooborové)Hampel, Michal
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
Hanáková, Anna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Hantáková, Irena
(udělen titul Bc.)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Hanzalová, Kateřina
(udělen titul Bc.)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Virální online marketing, jeho užití a hranice
Hanzlíčková, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza komunikace značky Kofola u příležitosti 50. výročí se zaměřením na TV kampaň
Hanzlová, Edita
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Harazimová, Kristina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Harcsová, Katarína
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Firemní kultura a nadnárodní firmy
Hasalová, Hana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Metoda hodnocení 360 stupňů a její využití ve společnosti ČSA a.s.
Hašková, Veronika
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Public relations vybrané neziskové organizace
Hauptová, Kateřina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Hausdorf, Petr
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza silných a slabých stránek prodejní činnosti společnosti TESCO Stores ČR a.s.
Havlena, Jiří
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost sportovních organizací
Havlíček, Karel
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementBakalářská práce: Analýza prostředků podpory prodeje firmy Häfele
Havlíčková, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique
Havlíčková, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza vlivu vybraných nástrojů reklamy na cílovou skupinu mladých lidí ve věku 15 - 26 let
Havlíková, Klára
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Davové jevy a projevy hromadného chování
Havlín, Václav
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Etické limity v reklamě
Havlišta, Radim
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Havránková, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)