Zobrazuje se jen prvních 1000 výsledků. Zkuste vyhledávání více omezit.
Počet výsledků: 1155
Výsledky se týkají zvoleného oboru KMK Marketingová komunikace (bakalářské kombinované jednooborové)Červinková, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza marketingové kampaně originálního přípravku Brufen
Česánková, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Případová studie komunikační kampaně společnosti Adriana
Čičatková, Marcela
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Čiháková, Jaroslava
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Současný a předpokládaný vývoj mediálního trhu v České republice
Čížek, Milan
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Optimalizace marketingové komunikace vybrané firmy
Dack, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2010
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza životního cyklu produktu
Danihel, Petr
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Vývoj ekonomické náročnosti komerční reklamy od roku 1989 do roku 2010
Danková, Kristýna
(udělen titul Bc.)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Hodnocení efektivity v distančním vzdělávání, přednosti a úskalí e-learningu
Datskova, Maria
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Etické aspekty v marketingové komunikaci
David, František
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Analýza životního cyklu produktu
Děcký, Ludvík
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Demjanová, Jitka
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Společenská odpovědnost obchodních řetězců
Demlová, Lenka
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Psychologická charakteristika působení marketingové komunikace na seniory
Diepoldová, Kristýna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Přednosti a úskalí distanční formy studia na VŠFS, připravené v rámci projektu EQUIP, očima studentů kombinovaného studia
Divíšková, Alena
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Hodnocení marketingového mixu vybrané firmy
Dlouhá, Markéta
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2009
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Dohnal, David
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Dolejší, Kateřina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Davové jevy, psychologie davu
Doležal, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Domináková, Jana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingová komunikace
Bakalářská práce: Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing